Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Miért van az, hogy párásodik cefetül a verda? Esőben is, hidegben is! Pollenszűrő cserélve (régi is száraz volt), belső keringetést állító motor működik (hangját hallom hogy nyit zár) és nincs rajta hagyva a belsőn! Az autó nem ázik be sehol!

Valakinek valami ötlet?

Köszi a segítséget!

Mert az Astra párásodik. Ez típusjelenség. Az F is párásodott és a G is párásodik. a H-t nem tudom.

A megoldás:

- fűtés maxra

- Klíma bekapcsol

így eléred a maximális szárítást

Link to comment
Megosztás:

Jah, azért nem állít meg ha

- nincs rendszám,

- vakít a fényszóró,

- nem világít a fényszóró

- ecetera-ecetera.

Szóval srácok a másik napon simán le kell venni a rendszámot, és akkor nem b*tatnak :-D

A 3-as végűeknek is jó, mert egy kis fekete szigszalag csodákra képes (8) ;)

Off

Ma reggel egy csigazabáló autót (peugeot) kellett kilométereken keresztül behúzatni mire elindult, és átlépte a mágikus 85 fokos határt a vízmérő B)

Legalább kicsit felmelegítette a garázst.

/Off

Link to comment
Megosztás:

Ez a fenti felni nem a MIM savona, bár nagyon hasonlít és szép is.

...

De lehet, hogy valamit félreértettem a beszélgetésben, akkor bocs, de minden esetre a MIM kerék az ez

Igen, a MIM felnire mutató linket seben még az elején megtalálta. Amit én találtam - Threeface - az kb. egy árban és stílusban van a MIM-mel. Az ezüst Astrán nem volt kivehető a felni márkája és csak később vettem észre, hogy a kép a CS-ról származik. Akkor ott minden info meg van töviről hegyire.

Amúgy én az ilyesmit szeretem/szeretném és legalább 16"-os méretben:

oz_superturismo_gt.1.jpg

Tudom! Nehéz tisztán tartani! B)

Link to comment
Megosztás:

Igen, a MIM felnire mutató linket seben még az elején megtalálta. Amit én találtam - Threeface - az kb. egy árban és stílusban van a MIM-mel. Az ezüst Astrán nem volt kivehető a felni márkája és csak később vettem észre, hogy a kép a CS-ról származik. Akkor ott minden info meg van töviről hegyire.

Amúgy én az ilyesmit szeretem/szeretném és legalább 16"-os méretben:

oz_superturismo_gt.1.jpg

Tudom! Nehéz tisztán tartani! B)

Jó lenne, ha ez is egy árban lenne a MIM-el ;)

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve a padkás kamikaze akciómhoz, ma voltam futómű állításon és hál' Istennek maradandó károsodás, ferdülés nélkül megúsztam a dolgot. Egyedül a felnit dobhatom a kukába. Látván a padka sérülését, nem gondoltam volna, hogy ennyivel megúszom. Viszont kegyetlenül el volt állítódva, nem tudom milyen mértékegységben, lehet h fokban de +3 volt az eltérés, kicsit húzott is jobbra. Azért még figyelgetem a jeleket, nem-e zörög valami.

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Szeretnék egy hátsó szárnyat az autómra Classic II 5 ajtós,de nem tudom,hogy van felfogatva a szélén. B) Mert nem szeretném megfúrni a hátsó ajtót még csak 4 hónapos szegény autó. Ha valaki tudja, hogy hogy van felfogatva jó volna ha megírná. ;)

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Szeretnék egy hátsó szárnyat az autómra Classic II 5 ajtós,de nem tudom,hogy van felfogatva a szélén. B) Mert nem szeretném megfúrni a hátsó ajtót még csak 4 hónapos szegény autó. Ha valaki tudja, hogy hogy van felfogatva jó volna ha megírná. ;)

felrakhatod pillanatragasztóval is;) de csak fúrással lehet jól felrakni

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne, ha ez is egy árban lenne a MIM-el :blush:

"Merjünk nagyot álmodni!"

Felniről jut eszembe!

Egyszer már körüljártuk a témát, de nem emlékszem és nem is találom a végső konklúzióját. ;)

Nevezetesen arról volna szó, hogy miért van, és mi a különbség a 4 ill. 5 kerékcsavaros megoldás között azon az 1db csavaron kívül?

Arra emlékszem, hogy nem a fékrendszer miatt, nem az önsúly miatt és nem az évjárat miatt (ezt a 4 csavar-5 csavar játékot a H-nál is eljátszották).

De akkor miért is!? B)

Link to comment
Megosztás:

"Merjünk nagyot álmodni!"

Felniről jut eszembe!

Egyszer már körüljártuk a témát, de nem emlékszem és nem is találom a végső konklúzióját. ;)

Nevezetesen arról volna szó, hogy miért van, és mi a különbség a 4 ill. 5 kerékcsavaros megoldás között azon az 1db csavaron kívül?

Arra emlékszem, hogy nem a fékrendszer miatt, nem az önsúly miatt és nem az évjárat miatt (ezt a 4 csavar-5 csavar játékot a H-nál is eljátszották).

De akkor miért is!? B)

Talán motorméret? 1.8.tól felfelé hátul tárcsafék és 5 csavar nem? De lehet rosszul tudom....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kevéske információra lenne szükségem g astrával kapcsolatban.

A testvérem most szeretne venni egy g opc-t sima szívó motorral és az lenne a kérdésem , hogy milyen hibákra érdemes figyelni ennél a típusnál. Úgy általában a g astra hibái is érdekelnének ,mivel nekem f van és nem nagyon ismerem a fiatalabb testvért. ;)

Minden segítséget előre is köszönök! B)

Balázs

Link to comment
Megosztás:

Mert az Astra párásodik. Ez típusjelenség. Az F is párásodott és a G is párásodik. a H-t nem tudom.

A megoldás:

- fűtés maxra

- Klíma bekapcsol

így eléred a maximális szárítást

Nálam klíma nélkül is működik, de csak ha a szévédőre van minden irányítva, bár akkor a MAX gomb meg letilt.

Ha klímával lábra is hajtom maxon, akkor a két ajtónál nemkis ütemben elkezd párásodni az autó. Afűtés minden esetben fullra volt tekerve.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.