Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
meggyógyítottad? (hm, ez igazából költői volt)

mi baja volt, ha szabad tudni?

akksi halott volt

utána szinkronizálni kellett a távirányitot

hibakódot törölni kellett mert bevette rendszerfeszültség alacsony....

egy két átnézés de majd jön vissza szervizre....

Elküldve

Egyet árulj el. Ha a rendszerfeszültség alacsony hibakód el van tárolva, de kap másik akkut/fel lesz töltve, akkor ennek van valami további következménye, vagy csak bennmarad és ki lehet olvasni, hogy valamikor régen alacsony volt a feszültség?

Elküldve
Egyet árulj el. Ha a rendszerfeszültség alacsony hibakód el van tárolva, de kap másik akkut/fel lesz töltve, akkor ennek van valami további következménye, vagy csak bennmarad és ki lehet olvasni, hogy valamikor régen alacsony volt a feszültség?

nem tudom miért de hatással volt a kulcsra töröltem utána lehetet programozni..

addig nem engedte... :lol:

Elküldve
nem tudom miért de hatással volt a kulcsra töröltem utána lehetet programozni..

addig nem engedte... :lol:

OFF

Peugeot 307-hez, RHSB motorkóddal, van valami egyszerű módszer a hibakód kiderítésére? Olyan mint az opelnél a fék+gáz, esetleg a diagnosztikai csatlakozón a rövidrezárás módszer?

Elküldve
OFF

Peugeot 307-hez, RHSB motorkóddal, van valami egyszerű módszer a hibakód kiderítésére? Olyan mint az opelnél a fék+gáz, esetleg a diagnosztikai csatlakozón a rövidrezárás módszer?

nincs.

motordiagnosztikához nem akarok hülyeséget mondani kwp2000 protokol.

az még nem can-busos de elvileg a kütyüm vinné. gondolom 2.0 hdi.

Elküldve

Sziasztok!

Találkozott már valaki az alábbi hibaüzenettel 2004-es Opel Astra G típusú autónál?

Konkrétan milyen hibát takarnak ezek a hibakódok?

köszi!

00095 - Rádió busz időzítés hiba

Jelen van

00121 - Rádió bus adatátvitel

Jelen van

Elküldve
Már pedig van ilyen kőd, legalábbis a diagnosztikai szoftver ezt írta ki. Lehet hogy az általad írtra át kellene konvertálni mert

más kódolásban írja ki? :lol:

asszem a 2004-es astráknál még bowdenes a gázpedál.....

Azt tudom, hogy az elektromos gázpedálos astráknál ki lehet olvasni műszer (tech2) nélkül is a hibakódokat.

Fék+gáz lenyomod és közben ráadod a gyújtást. A műszerfalon a kocsiikon-villáskulccsal el kezd villogni, azt kell megszámolni és ott annyi trükk van benne, hogy a 10villogás jelenti a nullát.

A te számaidat nem tudom, hogy lehet értelmezni :lol:

Elküldve
Már pedig van ilyen kőd, legalábbis a diagnosztikai szoftver ezt írta ki. Lehet hogy az általad írtra át kellene konvertálni mert

más kódolásban írja ki? :lol:

Tudomásom szerint OBD rendszernél P-vel kezdődik a hibakód és 4 számjegy ,ez márka független.

Elküldve

Ok. Köszi. Elektromos a gázpedál van benne. Próbáltam már az általad leírt kivillogtatást, ott totál 0-kat ír azaz nincs hibakód.

Nincs jelentősége, mert az autónak semmi gondja, csak érdekelt volna hogy mégis mit jelenthetnek ezek, bár lehet

hogy a Blaupunkt rádió kever bele valamit ami utólagos beszerelés és nem gyári vdo-s cucc.

asszem a 2004-es astráknál még bowdenes a gázpedál.....

Azt tudom, hogy az elektromos gázpedálos astráknál ki lehet olvasni műszer (tech2) nélkül is a hibakódokat.

Fék+gáz lenyomod és közben ráadod a gyújtást. A műszerfalon a kocsiikon-villáskulccsal el kezd villogni, azt kell megszámolni és ott annyi trükk van benne, hogy a 10villogás jelenti a nullát.

A te számaidat nem tudom, hogy lehet értelmezni :lol:

Elküldve

:(

Ajjaj, ezt a hsz.-om nem a megfelelőnek írtam. Oggynak kellett volna és nem corsikának....Viszont akkor meg tárgytalan :lol:

Kezdek Freeze-re hasonlítani :lol:

Elküldve
Ajjaj, ezt a hsz.-om nem a megfelelőnek írtam. Oggynak kellett volna és nem corsikának....Viszont akkor meg tárgytalan :lol:

Kezdek Freeze-re hasonlítani :lol:

...háát én is meg vagyok sértődve ezért a hsz. keverésért..

..ha nem vigyázol magadra könnyen az egyik vállalkozásom kuncsaftja lehetsz... :(

Elküldve
...háát én is meg vagyok sértődve ezért a hsz. keverésért..

..ha nem vigyázol magadra könnyen az egyik vállalkozásom kuncsaftja lehetsz... :D

Remélem nem temetkezésed van... Utálok gödröt ásni... :lol: :lol: :(

Elküldve
asszem a 2004-es astráknál még bowdenes a gázpedál.....

Azt tudom, hogy az elektromos gázpedálos astráknál ki lehet olvasni műszer (tech2) nélkül is a hibakódokat.

Fék+gáz lenyomod és közben ráadod a gyújtást. A műszerfalon a kocsiikon-villáskulccsal el kezd villogni, azt kell megszámolni és ott annyi trükk van benne, hogy a 10villogás jelenti a nullát.

A te számaidat nem tudom, hogy lehet értelmezni :lol:

Tudtommal Z-s motorkódtól van villanypedál (2001-es modellévtől).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.