Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Miután megvettem a kocsit, kiderült, hogy az előző tulaj mind a 65000 km-t 1 olajjal tette meg.

Ezen felül átszakadt a vízpumpa tömítés és belehatolt az olajtérbe.

Nem fokozom.

Komplett 2006-os hengerfej + kpl vízpumpa + komplett vez lánc. :D

A kérdésedre a válasz: Igen volt. :)

bakker....

embernek ennyi esze legyen..

Link to comment
Megosztás:

de akkor már villog...

Nem!

Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban.

Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni.

A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel.

Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem!

Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban.

Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni.

A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel.

Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. <_<

a gázpedált használod???? :) :D

Link to comment
Megosztás:

:icon13: :lol: -_-

21 év tapasztalat van a lábamban...:D))

Igaz, már átléptem azt a kort, hogy nagyon emberkedjek a géppel.

Ha akartam volna, tavaly szeptemberben 1,6-ost veszek. De 3 gyerekem van, átgondolom a rally-t. <_<

aha...

nekem 6.5 a legkevesebb városba...van még mit gyakorolnom :)

Link to comment
Megosztás:

Nem!

Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban.

Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni.

A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel.

Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :)

Hát nem tudom

5 vagy 6 különböző Z14XE motoros opelt hajtottam, 720 volt a rekordom, ebben 1 perc városi forgalom sem volt

XEP ennyivel jobb??

Link to comment
Megosztás:

Nem!

Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban.

Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni.

A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel.

Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :)

Ez még a dizeles topicban is megállná a helyét... nekem ha belefér 600-630 km, akkor boldog vagyok... :D valószínű akkor neked gumit sem kell cserélned 5 évente és a fékjeid is jó sokáig bírják... <_<

Link to comment
Megosztás:

Ez még a dizeles topicban is megállná a helyét... nekem ha belefér 600-630 km, akkor boldog vagyok... :) valószínű akkor neked gumit sem kell cserélned 5 évente és a fékjeid is jó sokáig bírják... :D

Igen, sokáig bírják a fékek, habár évente nézetem meg minden autón.

Kifutás, motorfék, előrelátás, alacsony fordulaton használás, ésszerű gázadagolás. Ez a "nagy ördöngősség".

Szerintem ezt Ti mind tudjátok...

A kollégámnak 1 éves van, 12 EKm-el, de ő se tudja ezt produkálni.

A horgászhavernak egy 1,4 XE változat van, de ő 8 liter alatt nem tud a városban közlekedni. <_<

Aki nekem ezt az autót összerakta, valami csodát csinált.

Link to comment
Megosztás:

Ja, témához hozzászólni is megpróbálok. Nekem 1.6 os van és 800 km volt a maximum amit elmentem 1 tankkal. Átlagosan városban hát nem tudom, mert 5.000 ért szoktam általában, azt is akkor ha már villog :)

Még 1x üdv mindenkinek!

Szia!

Néha azért nem ártana teli is tankolni, mert így idővel megkergülhet a tankjelződ.

Link to comment
Megosztás:

Igen, sokáig bírják a fékek, habár évente nézetem meg minden autón.

Kifutás, motorfék, előrelátás, alacsony fordulaton használás, ésszerű gázadagolás. Ez a "nagy ördöngősség".

Szerintem ezt Ti mind tudjátok...

A kollégámnak 1 éves van, 12 EKm-el, de ő se tudja ezt produkálni.

A horgászhavernak egy 1,4 XE változat van, de ő 8 liter alatt nem tud a városban közlekedni. :)

Aki nekem ezt az autót összerakta, valami csodát csinált.

Aztán majd jön az üzi, hogy rángat, kihagy...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Néha azért nem ártana teli is tankolni, mert így idővel megkergülhet a tankjelződ.

Akkor az valami harcászati eszköz,jelzi a tankot?És a helikoptert vagy a bombázókat esetleg robotrepülőt? :)

Aztán majd jön az üzi, hogy rángat, kihagy...

Ebben van valami igazság!Bár látom a kollégát olyan előrelátónak,hogy időnként azért megjáratja

magasabb fordulaton is és néha tesz bele lerakódásgátló adalékot is,ugye????? :D

ui:K-G-za ,szülinap,boldogság,egészség stb...

Link to comment
Megosztás:

Nem!

Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban.

Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni.

A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel.

Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :)

Kipufogó oldali vezérműtengely csapágy csavarjait majd nézzed meg (műszaki problémák topic)

Link to comment
Megosztás:

No azért nem vagyok nagypapa sem...:)

NÉha megkapja 6000 fölé rövid ideig. Nincs lusti.

Amúgy 1x már volt ilyen. Olyan érzés volt, mint Alekonál a karbi dugulás. Azt meg 6000-el szoktam gyógyítani... :D

Ne 6000-el gyógyitsd rövid távon... inkább 4000-el 20-30 km-en

Link to comment
Megosztás:

Ne 6000-el gyógyitsd rövid távon... inkább 4000-el 20-30 km-en

Hát, megvallom mostanság Csömör-Ferihegy az M0-án 110, az kb 25 km. Az kb. 3500 és még fotót sem kapok.

Azért is tartok itt fogyiba, igaz a melóhely-lakás távolsáot csak minden 5. menetre teszem meg autópályán.

Rákérdeztem a szerelőmnél a vez.tengely csavarok meghúzására. Azt mondta, mikor hengerfejet cserélt, akkor minden csavart, köztük a vez-tengely csavart is meghúzott, mert ő is tudja a problémát és 2006-os hengerfej került a 2005-ös gépbe.

Megnyugodtam.

MÁs dolog: Rakoncátlankodik a fűtéskonzol jobb oldali lámpája. KH-s. Ha átfordítom szélvédőfújásra a szellőztetést, elalszik a kapcsolót megvilágító lámpa. Józsibácsis ráhatással (oldalba csapom a kardánboxot jobbról) ismét világít addig, amíg ismét nem kapcsolok szélvédőfűtésre.

Hagyjam, vagy könnyen szétszedhető LKTP parkolóban?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.