Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Miután megvettem a kocsit, kiderült, hogy az előző tulaj mind a 65000 km-t 1 olajjal tette meg. Ezen felül átszakadt a vízpumpa tömítés és belehatolt az olajtérbe. Nem fokozom. Komplett 2006-os hengerfej + kpl vízpumpa + komplett vez lánc. :D A kérdésedre a válasz: Igen volt. :) bakker.... embernek ennyi esze legyen.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 bakker.... embernek ennyi esze legyen.. Viszont nagyon jó szerelőm van, királyul megcsinálta. Budapesten 700 km alatt nem állok a kúthoz. :) Imádom ezt a kocsit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 De mekkora király vagy, egyből bekérdezted :) Ugye volt már vezérműtengely rögzítő csavar ellenőrzésed??? (Ld. Általános műszaki problémák topic) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Viszont nagyon jó szerelőm van, királyul megcsinálta. Budapesten 700 km alatt nem állok a kúthoz. :) Imádom ezt a kocsit. :D de akkor már villog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 de akkor már villog... Nem! Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban. Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni. A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel. Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nem! Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban. Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni. A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel. Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. <_< a gázpedált használod???? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 a gázpedált használod???? :) :D :lol: -_- B) 21 év tapasztalat van a lábamban...<_<)) Igaz, már átléptem azt a kort, hogy nagyon emberkedjek a géppel. Ha akartam volna, tavaly szeptemberben 1,6-ost veszek. De 3 gyerekem van, átgondolom a rally-t. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :icon13: :lol: -_- 21 év tapasztalat van a lábamban...:D)) Igaz, már átléptem azt a kort, hogy nagyon emberkedjek a géppel. Ha akartam volna, tavaly szeptemberben 1,6-ost veszek. De 3 gyerekem van, átgondolom a rally-t. <_< aha... nekem 6.5 a legkevesebb városba...van még mit gyakorolnom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 aha... nekem 6.5 a legkevesebb városba...van még mit gyakorolnom :) Az utolsót nem tudom, de elötte 6,1-6,4 volt a városi. Igaz zömében Ferihegy-Gyömrői-Felsőcsatári-Maglódi-Örs, Csömöri út-Szentmihályi út- Újpalota útvonalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nem! Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban. Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni. A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel. Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :) Hát nem tudom 5 vagy 6 különböző Z14XE motoros opelt hajtottam, 720 volt a rekordom, ebben 1 perc városi forgalom sem volt XEP ennyivel jobb?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nem! Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban. Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni. A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel. Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :) Ez még a dizeles topicban is megállná a helyét... nekem ha belefér 600-630 km, akkor boldog vagyok... :D valószínű akkor neked gumit sem kell cserélned 5 évente és a fékjeid is jó sokáig bírják... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ez még a dizeles topicban is megállná a helyét... nekem ha belefér 600-630 km, akkor boldog vagyok... :) valószínű akkor neked gumit sem kell cserélned 5 évente és a fékjeid is jó sokáig bírják... :D Igen, sokáig bírják a fékek, habár évente nézetem meg minden autón. Kifutás, motorfék, előrelátás, alacsony fordulaton használás, ésszerű gázadagolás. Ez a "nagy ördöngősség". Szerintem ezt Ti mind tudjátok... A kollégámnak 1 éves van, 12 EKm-el, de ő se tudja ezt produkálni. A horgászhavernak egy 1,4 XE változat van, de ő 8 liter alatt nem tud a városban közlekedni. <_< Aki nekem ezt az autót összerakta, valami csodát csinált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPEL G CC Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Mostvagyokitt először. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPEL G CC Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ja, témához hozzászólni is megpróbálok. Nekem 1.6 os van és 800 km volt a maximum amit elmentem 1 tankkal. Átlagosan városban hát nem tudom, mert 5.000 ért szoktam általában, azt is akkor ha már villog :) Még 1x üdv mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Ja, témához hozzászólni is megpróbálok. Nekem 1.6 os van és 800 km volt a maximum amit elmentem 1 tankkal. Átlagosan városban hát nem tudom, mert 5.000 ért szoktam általában, azt is akkor ha már villog :) Még 1x üdv mindenkinek! Szia! Néha azért nem ártana teli is tankolni, mert így idővel megkergülhet a tankjelződ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Igen, sokáig bírják a fékek, habár évente nézetem meg minden autón. Kifutás, motorfék, előrelátás, alacsony fordulaton használás, ésszerű gázadagolás. Ez a "nagy ördöngősség". Szerintem ezt Ti mind tudjátok... A kollégámnak 1 éves van, 12 EKm-el, de ő se tudja ezt produkálni. A horgászhavernak egy 1,4 XE változat van, de ő 8 liter alatt nem tud a városban közlekedni. :) Aki nekem ezt az autót összerakta, valami csodát csinált. Aztán majd jön az üzi, hogy rángat, kihagy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Szia! Néha azért nem ártana teli is tankolni, mert így idővel megkergülhet a tankjelződ. Akkor az valami harcászati eszköz,jelzi a tankot?És a helikoptert vagy a bombázókat esetleg robotrepülőt? :) Aztán majd jön az üzi, hogy rángat, kihagy... Ebben van valami igazság!Bár látom a kollégát olyan előrelátónak,hogy időnként azért megjáratja magasabb fordulaton is és néha tesz bele lerakódásgátló adalékot is,ugye????? :D ui:K-G-za ,szülinap,boldogság,egészség stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nem! Ha hiszed, ha nem, 730-750-között villog városban. Most vegyesen használom, 670 km-t mentem el, és most hagyta el az utolsó negyedet. Innen még több, mint 200km-t tud menni. A rekordom 835 km, légkondival, Balaton felvidéken össze-vissza, 5,35-ös átlaggal és 5 személlyel. Hát ezért szeretem ezt a gépet. Igaz, ha megy a légkondi, fel kell húzni a vitorlákat is, hogy gyorsuljon, vagy ki kell kapcsolni a légkondit. :) Kipufogó oldali vezérműtengely csapágy csavarjait majd nézzed meg (műszaki problémák topic) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Ugye volt már vezérműtengely rögzítő csavar ellenőrzésed??? (Ld. Általános műszaki problémák topic) De mekkora király vagy, egyből bekérdezted :D Majd a bilobilt meg a nootropilt el ne felejtsd bevenni! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Aztán majd jön az üzi, hogy rángat, kihagy... No azért nem vagyok nagypapa sem...:) NÉha megkapja 6000 fölé rövid ideig. Nincs lusti. Amúgy 1x már volt ilyen. Olyan érzés volt, mint Alekonál a karbi dugulás. Azt meg 6000-el szoktam gyógyítani... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Majd a bilobilt meg a nootropilt el ne felejtsd bevenni! :) Én a hogyishívjákot szoktam elfelejteni, jajj mi is a neve, ja kavinton... majd elfelejtettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 No azért nem vagyok nagypapa sem...:) NÉha megkapja 6000 fölé rövid ideig. Nincs lusti. Amúgy 1x már volt ilyen. Olyan érzés volt, mint Alekonál a karbi dugulás. Azt meg 6000-el szoktam gyógyítani... :D Ne 6000-el gyógyitsd rövid távon... inkább 4000-el 20-30 km-en Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitecus Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Ne 6000-el gyógyitsd rövid távon... inkább 4000-el 20-30 km-en Hát, megvallom mostanság Csömör-Ferihegy az M0-án 110, az kb 25 km. Az kb. 3500 és még fotót sem kapok. Azért is tartok itt fogyiba, igaz a melóhely-lakás távolsáot csak minden 5. menetre teszem meg autópályán. Rákérdeztem a szerelőmnél a vez.tengely csavarok meghúzására. Azt mondta, mikor hengerfejet cserélt, akkor minden csavart, köztük a vez-tengely csavart is meghúzott, mert ő is tudja a problémát és 2006-os hengerfej került a 2005-ös gépbe. Megnyugodtam. MÁs dolog: Rakoncátlankodik a fűtéskonzol jobb oldali lámpája. KH-s. Ha átfordítom szélvédőfújásra a szellőztetést, elalszik a kapcsolót megvilágító lámpa. Józsibácsis ráhatással (oldalba csapom a kardánboxot jobbról) ismét világít addig, amíg ismét nem kapcsolok szélvédőfűtésre. Hagyjam, vagy könnyen szétszedhető LKTP parkolóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem. Szerintetek, megérné az X14XE motort lecserélni a kocsiból egy 2.0DTI-re? Mennyibe van kb egy ilyen mutatvány kpm vizsgája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Én a hogyishívjákot szoktam elfelejteni, jajj mi is a neve, ja kavinton... majd elfelejtettem Biztos nem volt benne a legfontosabb alkotóelem, a nefelejcs. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts