Joe82 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Az 1,8 az más!Csak ez az X16XEL az olajfaló!A többi csak akkor eszeget,ha megkopott. Ez meg alapból ilyen,de mi így szeretjük. Ezt nem tudtam. Neked mennyit kajál? Hol-hogy jársz vele? <_<
Guest Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Itt az oldal alján fatyo cartárs hirdet befecskendezőt. Persze nem derült ki biztosra, hogy végül milyen motorod van. Szerintem a Z17DTH, de ez nem teljesen biztos. De holnap majd beszélek a szerelővel és megkérdezem tőle.
Lipi-G Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Az 1,8 az más!Csak ez az X16XEL az olajfaló!A többi csak akkor eszeget,ha megkopott. Ez meg alapból ilyen,de mi így szeretjük. Nyugi,az XE is csipegeti <_<
Joe82 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Nyugi,az XE is csipegeti <_< Neked mennyit kajál?
Lipi-G Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Neked mennyit kajál? pontosan nem tom,kb 6000km alatt,a nívópálcán egy rovátkát ment lejebb.
Joe82 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 pontosan nem tom,kb 6000km alatt,a nívópálcán egy rovátkát ment lejebb. Az mennyi,mert nekem nincs rovátkázva a pálcám. És benzinből mennyit eszik?
Lipi-G Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Az mennyi,mert nekem nincs rovátkázva a pálcám. És benzinből mennyit eszik? Azt hiszem,hogy a min.meg a max.jelzés közötti rész 1 lityo. Hát abból többet,most a hidegekben,csak város,7.1-7.2. <_<
Joe82 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Azt hiszem,hogy a min.meg a max.jelzés közötti rész 1 lityo. Hát abból többet,most a hidegekben,csak város,7.1-7.2. <_< szerintem,az annyira nem rossz!!!
Korzika Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 pontosan nem tom,kb 6000km alatt,a nívópálcán egy rovátkát ment lejebb. Az igen,az már komoly. <_< A multkor írtam már itt, sajnos annyira komolytalan vagyok,hogy egyszerűen képtelen vagyok megjegyezni,hogy mikor és mennyit töltök utána.Így nem tudom pontosan mennyi olaj fogy .Az biztos,hogy fogy.Ha most így összeszedném nagyon magam,akkor..... ö......ö......olajcsere óta mentem 11 ezer km.-t és beleöntöttem fél litert ami a 4 literes kannában maradt cserekor és még asszem 1 litert vettem pluszba azzal öntöttem fel januárban abban maradt vagy 2 deci. Szóval kb. 11 ezer/1,5 liter.
Lipi-G Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Az igen,az már komoly. <_< A multkor írtam már itt, sajnos annyira komolytalan vagyok,hogy egyszerűen képtelen vagyok megjegyezni,hogy mikor és mennyit töltök utána.Így nem tudom pontosan mennyi olaj fogy .Az biztos,hogy fogy.Ha most így összeszedném nagyon magam,akkor..... ö......ö......olajcsere óta mentem 11 ezer km.-t és beleöntöttem fél litert ami a 4 literes kannában maradt cserekor és még asszem 1 litert vettem pluszba azzal öntöttem fel januárban abban maradt vagy 2 deci. Szóval kb. 11 ezer/1,5 liter. Csak irigykedsz :D
Joe82 Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 Lépek,mert mennem kell.... :D Szevasztok,jó chat-elést..... Jó éjt. <_<
Korzika Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Amit soha nem tudnánk az amerikai filmek nélkül! <_<
skins Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ma nem jól indult a napom. Az első lökös bal sarkát meghúzta egy hapsi <_< .Korrekt volt, rögtön felajánlotta, hogy kifizeti.
Zachi Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ma nem jól indult a napom. Az első lökös bal sarkát meghúzta egy hapsi <_< .Korrekt volt, rögtön felajánlotta, hogy kifizeti. Ha már meghúzta nevelje is fel a porontyokat! :D Konkrét összeget ajánlott vagy számla után fizet?
skins Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ha már meghúzta nevelje is fel a porontyokat! <_< Konkrét összeget ajánlott vagy számla után fizet? Számla után fizet.
dsteel Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Amit soha nem tudnánk az amerikai filmek nélkül! :lol: igen, ezek nagyon jók :D
CsaBBeN Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Hali mindenkinek. Még új vagyok ma reggeltem :D Gondoltam írok egy két sort én is. Nekem egy 2.0 dti 16 v-m van. 2002 es évjárat. használtan vettem 2008 szeptemberében (60000km-el.Most 125000van benne.) minden rendben is volt vele egészen 100000km-ig csak tankolni kellett bele, de utána kezdődtek a problémák... első nagy gáz vele: adagolo vezérlőegység :S ez mult évben volt azóta szenvedek vele nem tudták megcsinálni rendesen, rosszul állították be az előtöltést minden baja volt. most sikerült végre beállítatnom van egy új nagyon megbizható szerelőm neki sikerült. most éppen a turboval szenvedek ami 2,5báron megy és ami azért érdekes mert nem lett belenyulva abszolult tuning mentes. és így 3000 3500as fordulattól letilt az elektronika és az az érdekes h. csak 3 ba és 4 be csinálja. és kikapcsol a turbo, szervizlámpa felvillan én meg szépen állhatok félre kulcs ki, kulcs be aztán Go tovább. egyszerűen nemértjük h. mehet ekkora báron. és sajnos a szívocsonkot is nyomja tele olajjal :lol: már elég régóta rángatott 2500as fordulatszámnál megugrott ha kcisit nyomtam neki a gázt ha erőteljesebben akkor is . Ugy h. most egy turbo csere lesz amit mondjuk amugy is terveztem, még nem tudom milyet de valami nagyobbat rakunk bele. De mindezek ellenére jo kis auto még nem hagyott ott sehol és elég dinamikus
Zachi Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Hali mindenkinek. Még új vagyok ma reggeltem :D Gondoltam írok egy két sort én is. Nekem egy 2.0 dti 16 v-m van. 2002 es évjárat. használtan vettem 2008 szeptemberében (60000km-el.Most 125000van benne.) minden rendben is volt vele egészen 100000km-ig csak tankolni kellett bele, de utána kezdődtek a problémák... első nagy gáz vele: adagolo vezérlőegység :S ez mult évben volt azóta szenvedek vele nem tudták megcsinálni rendesen, rosszul állították be az előtöltést minden baja volt. most sikerült végre beállítatnom van egy új nagyon megbizható szerelőm neki sikerült. most éppen a turboval szenvedek ami 2,5báron megy és ami azért érdekes mert nem lett belenyulva abszolult tuning mentes. és így 3000 3500as fordulattól letilt az elektronika és az az érdekes h. csak 3 ba és 4 be csinálja. és kikapcsol a turbo, szervizlámpa felvillan én meg szépen állhatok félre kulcs ki, kulcs be aztán Go tovább. egyszerűen nemértjük h. mehet ekkora báron. és sajnos a szívocsonkot is nyomja tele olajjal :lol: már elég régóta rángatott 2500as fordulatszámnál megugrott ha kcisit nyomtam neki a gázt ha erőteljesebben akkor is . Ugy h. most egy turbo csere lesz amit mondjuk amugy is terveztem, még nem tudom milyet de valami nagyobbat rakunk bele. De mindezek ellenére jo kis auto még nem hagyott ott sehol és elég dinamikus Ne verd magad fölösleges költségbe! Inkább egy jó állapotúra cseréld vagy újíttasd fel a régit.
Korzika Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ma nem jól indult a napom. Az első lökös bal sarkát meghúzta egy hapsi :D .Korrekt volt, rögtön felajánlotta, hogy kifizeti. Verés előtt vagy után? :D A multkor én is így jártam a kocsival,nálunk az asszony horzsolta le a kocsi bal elejét,ő is felajánlotta egyből,hogy fizeti a költségeket.De aztán mégis lerendeztük okosba! :lol:
CsaBBeN Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ne verd magad fölösleges költségbe! Inkább egy jó állapotúra cseréld vagy újíttasd fel a régit. hát az a baj h. hiteles (svájci frank:( )úgy h. ezt kell szögelnem...
Fort Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ne verd magad fölösleges költségbe! Inkább egy jó állapotúra cseréld vagy újíttasd fel a régit. hát az a baj h. hiteles (svájci frank:( )úgy h. ezt kell szögelnem... Már a turbót is hitelre adják? :D Arra gondolt szerintem Zachi,nem az egész autóra! :lol:
Korzika Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Ne verd magad fölösleges költségbe! Inkább egy jó állapotúra cseréld vagy újíttasd fel a régit. hát az a baj h. hiteles (svájci frank:( )úgy h. ezt kell szögelnem... Ő is ezt írta,hogy ne vegyél rá nagyobbat és ujat,hanem cseréld jóra vagy ujítsd fel! Meg az nem csak annyi ,hogy veszünk egy nagyobb csigát ,rátesszük és kész megyünk vele!
szopcsi13 Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Verés előtt vagy után? :lol: A multkor én is így jártam a kocsival,nálunk az asszony horzsolta le a kocsi bal elejét,ő is felajánlotta egyből,hogy fizeti a költségeket.De aztán mégis lerendeztük okosba! :D Szerintem Skins cartárs marad a fizetős verziónál! :D
Lipi-G Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Szerintem Skins cartárs marad a fizetős verziónál! :lol: a mai világban..... :D
szkszaby Elküldve Február28, 2011 Elküldve Február28, 2011 Hali mindenkinek. Még új vagyok ma reggeltem :lol: Gondoltam írok egy két sort én is. Nekem egy 2.0 dti 16 v-m van. 2002 es évjárat. használtan vettem 2008 szeptemberében (60000km-el.Most 125000van benne.) minden rendben is volt vele egészen 100000km-ig csak tankolni kellett bele, de utána kezdődtek a problémák... első nagy gáz vele: adagolo vezérlőegység :S ez mult évben volt azóta szenvedek vele nem tudták megcsinálni rendesen, rosszul állították be az előtöltést minden baja volt. most sikerült végre beállítatnom van egy új nagyon megbizható szerelőm neki sikerült. most éppen a turboval szenvedek ami 2,5báron megy és ami azért érdekes mert nem lett belenyulva abszolult tuning mentes. és így 3000 3500as fordulattól letilt az elektronika és az az érdekes h. csak 3 ba és 4 be csinálja. és kikapcsol a turbo, szervizlámpa felvillan én meg szépen állhatok félre kulcs ki, kulcs be aztán Go tovább. egyszerűen nemértjük h. mehet ekkora báron. és sajnos a szívocsonkot is nyomja tele olajjal :D már elég régóta rángatott 2500as fordulatszámnál megugrott ha kcisit nyomtam neki a gázt ha erőteljesebben akkor is . Ugy h. most egy turbo csere lesz amit mondjuk amugy is terveztem, még nem tudom milyet de valami nagyobbat rakunk bele. De mindezek ellenére jo kis auto még nem hagyott ott sehol és elég dinamikus Ha behalt az adagoló és a turbó is kuka akkor biztos a km is valós! :D
Recommended Posts