Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Akkor tedd. Lelked rajta. Én biztosan nem tenném. Ha nincs rézpaszta, inkább szárazon hagyom.

Én legutóbb a csúszkákat fújta be (kiszedve!) vékonyan teflon spray-vel, mert kicsit szorultak. Úgy dugtam vissza, hogy épp csak a felületén van egy kevés, az nem tud a tárcsára kerülni. Ha nem kapok rézpasztát, akkor max ennyit teszek rá megint, én sem szórakozom. inkább sípoljon néha, mint hogy ne fogjon. <_<

Link to comment
Megosztás:

Én legutóbb a csúszkákat fújta be (kiszedve!) vékonyan teflon spray-vel, mert kicsit szorultak. Úgy dugtam vissza, hogy épp csak a felületén van egy kevés, az nem tud a tárcsára kerülni. Ha nem kapok rézpasztát, akkor max ennyit teszek rá megint, én sem szórakozom. inkább sípoljon néha, mint hogy ne fogjon. <_<

én is azon a véleményen vagyok, hogy ha rákerül a zsír, akkor romlik, de nagyon hamar eltünik onnét.

a rézpasztától is le kell mosni a tárcsát, ha szerelés közben rákerül.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a sz*pást, kell nekem nem odafigyelni és átb*sznak <_< megvettem a hátsó dobokat és sem a dobok sem a betétek nem az enyémhez valóak hanem jóval kissebbek. Pofám leszakad, ráadásul ugye már lefestettem őket tehát vissza se igen veszik. Vehetek újakat, mégpedig az ATE-nek van ami felpasszol az enyimére... :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem a tárcsa betéttel együtt volt egy éve 8ezer...

de akkor akciós volt, és szerintem kb 5ezer volt a két tárcsa.

Hát ez fura. Hűtött volt, és eredeti? Nekem a tárcsa darabja 9000 / db körül volt a héten. És másutt is ilyesmi árakat láttam rá.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a sz*pást, kell nekem nem odafigyelni és átb*sznak <_< megvettem a hátsó dobokat és sem a dobok sem a betétek nem az enyémhez valóak hanem jóval kissebbek. Pofám leszakad, ráadásul ugye már lefestettem őket tehát vissza se igen veszik. Vehetek újakat, mégpedig az ATE-nek van ami felpasszol az enyimére... :lol:

Pont ma olvastam pár helyen, hogy az én 96-os astrámnak már ATE rendszerű a fékrendszere. Aztán hogy ez mennyire igaz vagy sem, nem tudom, de autószerelőm is meglepődött, hogy nagyobb fékdobok vannak hátul, mint ahogy ő azt megszokta. Volt nála Astra Caravanhoz való fékpofák hátulra, de kisebbek voltak jóval. Mondjuk ő nagyrészt facelift előtti astrákat javít, amit aztán elad.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a sz*pást, kell nekem nem odafigyelni és átb*sznak <_< megvettem a hátsó dobokat és sem a dobok sem a betétek nem az enyémhez valóak hanem jóval kissebbek. Pofám leszakad, ráadásul ugye már lefestettem őket tehát vissza se igen veszik. Vehetek újakat, mégpedig az ATE-nek van ami felpasszol az enyimére... :lol:

Átmérőben vagy szélességben nagyobb? Mert szélességben tudom, hogy 2 méret van, de átmérőben csak a 200-asról tudok.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez fura. Hűtött volt, és eredeti? Nekem a tárcsa darabja 9000 / db körül volt a héten. És másutt is ilyesmi árakat láttam rá.

ahogy a gyíkban is láthatod, nem hűtött, de eredeti és 236os.

a 256os már jócskán drágább, még a betét is duplája hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Átmérőben vagy szélességben nagyobb? Mert szélességben tudom, hogy 2 méret van, de átmérőben csak a 200-asról tudok.

Átmérőben (és méretben) 3 fajta van, az enyémé a legnagyobb.. :lol:

Van 230-as is.

Bezony, ez az, illetve az kéne.. <_<

Link to comment
Megosztás:

ahogy a gyíkban is láthatod, nem hűtött, de eredeti és 236os.

a 256os már jócskán drágább, még a betét is duplája hozzá.

Nekem 256-os kell és hűtött. 7e-ért kapom a tárcsa darabját. Kb 8-9e a Textar betét, 10e volt az ATE + 2e a kopásjelző darabja.

Ez mind kedvezményes ár.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 256-os kell és hűtött. 7e-ért kapom a tárcsa darabját. Kb 8-9e a Textar betét, 10e volt az ATE + 2e a kopásjelző darabja.

Ez mind kedvezményes ár.

na ez a nem mindegy.

256 hűtött, és 236os nem hűtött közt igen nagy a különbség árban.

Link to comment
Megosztás:

Én a 256-os hűtöttnek 9900-ért vettem darabját (kedvezmény nélkül bárdinál)

Hétvégén fel is kerültek. Miután a féknyereg rögzítő csavarokat sikerült egy kis erőkar növeléssel oldanom utána már simán ment minden (na jó a rugó visszaakasztásával szarakodtam kicsit)

Első egy-két fékezés igen gyenge volt. Aztán megvasaltam kcsit és utána harapott rendesen. Úgy érzem jó lesz ez a brembo-ferrodo párosítás <_<

Fékolaj csere most elmaradt. Majd talán jövő hétvégén, addig úgy sem nagyon használom a kocsit.

Ja és igen a fékrendszer nekem is Ate. Legalább is ez a felirat virított a féknyergemen.

Link to comment
Megosztás:

Én a 256-os hűtöttnek 9900-ért vettem darabját (kedvezmény nélkül bárdinál)

Hétvégén fel is kerültek. Miután a féknyereg rögzítő csavarokat sikerült egy kis erőkar növeléssel oldanom utána már simán ment minden (na jó a rugó visszaakasztásával szarakodtam kicsit)

Első egy-két fékezés igen gyenge volt. Aztán megvasaltam kcsit és utána harapott rendesen. Úgy érzem jó lesz ez a brembo-ferrodo párosítás <_<

Fékolaj csere most elmaradt. Majd talán jövő hétvégén, addig úgy sem nagyon használom a kocsit.

Ja és igen a fékrendszer nekem is Ate. Legalább is ez a felirat virított a féknyergemen.

Nekem nem hozott lényeges pozitív hatást a tárcsa/betét/pofa/dob/munkahenger csere + új olaj + légtelenítés. Sőt nagyon úgy néz ki, vehetem le hátul a dobot, mert a pár hete fékezéskor jelentkező pulzáló nyekergés nem akar szűnni, sőt kicsit erősödik. Tegnap meghallgatattam az asszonnyal és azt mondja, a bal hátsó fék csinálja. Remélem (mivel még nincs a dobnak válla) könnyen lejön és nem viszi megint a pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem hozott lényeges pozitív hatást a tárcsa/betét/pofa/dob/munkahenger csere + új olaj + légtelenítés. Sőt nagyon úgy néz ki, vehetem le hátul a dobot, mert a pár hete fékezéskor jelentkező pulzáló nyekergés nem akar szűnni, sőt kicsit erősödik. Tegnap meghallgatattam az asszonnyal és azt mondja, a bal hátsó fék csinálja. Remélem (mivel még nincs a dobnak válla) könnyen lejön és nem viszi megint a pénzt.

Ezeknek a doboknak nem nagyon lesz válluk a belső oldalon. Ahogy néztem, kicsit íves a belső élük. Nekem még a gyári dob van rajta, de szinte magátol leesett amikor a rögzítő csavart kivettem.

Link to comment
Megosztás:

Ezeknek a doboknak nem nagyon lesz válluk a belső oldalon. Ahogy néztem, kicsit íves a belső élük. Nekem még a gyári dob van rajta, de szinte magátol leesett amikor a rögzítő csavart kivettem.

akkor neked mákod van, én két órát kocogtattam, mire lejött.

vála is volt, meg össze volt ragadva.

nem rohadva, mert egy pici volt rajta csak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.