Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Autóvillamoságis javította?

Mert ha igen,akkor vissza gariba és tegye próbapadra.

Igen, jó volt a megérzésed JOhnny. Tényleg a diódasor akadt ki. 6 hónap garanciát adott a melóra a villamosságis.

Köszi a segítséget.

A vákuumcsöves úriembernek azt tanácsolom amit nekem csináltak. Simson benzincső és két darab 2cm-es zsugorcső a végére. Kicsit meg kell melegíteni a zsugorcsöveket és nagyon patent kis vákuumcső lesz belőle.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Nagyon untam már,hogy az autómnak "akadós" váltója van, 4-ből 2-be vissza halál volt,annál szarabb csak ha egyesbe kellett visszarakni,mert nem szeretek kuplungot csúsztatni.

Érdeklődtem,aztán mindenki mondta,hogy az Opel váltó az ilyen.Gondoltam egy dolgot azért kipróbálok,ami eddig fater összes autóján megszüntetett difibúgást, olajevést: a Metabondot.

Hát halljátok már az első km-en is sokkal jobb volt ahogy beleöntöttük a szerelőmmel,ja igen ha megkérdezel egy szerelőt akkor elkezdi köpködni.Az enyém jó ismerősöm és azt mondta,hogy általában ő sem reklámozza,mert akkor nem lenne annyi melója!Nem tőle vettem! :rolleyes: Őt akkor győzte meg,amikor a Mercije hármasba ragadt váltóját megcsinálta a cucc!

Szóval mióta beleraktam mentem vele 2000 km-t és azt tapasztalom,hogy sokkal finomabb lett,egyszer sem kell kényszerből 3asba csúsztatni,egyesbe is simán becsusszan gurulva+meg olyan csend van az autóban 90-nél 5.ben,mintha villannyal menne.

Vettem egy flakont kb.10rugó,a fele belement a motorba olajcserénél,nemrég meg a váltóba.Fontos,hogy friss olajba kell rakni.Tehát bátran ajánlani tudom mindenkinek,jó nem azt mondom,hogy atomtámadás ellen is megvéd,de tényleg meglepően hasznos.Lehet,hogy a piacon más ilyen termékek is tudják ugyanezt,de eddig nekünk mindig bevált.

U.i: nem árulom,semmilyen hasznom nem származik belőle!!!!

Link to comment
Megosztás:

Igen, jó volt a megérzésed JOhnny. Tényleg a diódasor akadt ki. 6 hónap garanciát adott a melóra a villamosságis.

Köszi a segítséget.

A vákuumcsöves úriembernek azt tanácsolom amit nekem csináltak. Simson benzincső és két darab 2cm-es zsugorcső a végére. Kicsit meg kell melegíteni a zsugorcsöveket és nagyon patent kis vákuumcső lesz belőle.

Szerintem aki 1500Ft helyett inkább kókányol,"mer az is jó" az ne járjon autóval..gondolom...téligumid is max. csak elöl szokott lenni..JESSZUS :rolleyes:

Talán nem véletlenül drágább a benzincsőnél...

Link to comment
Megosztás:

Hello sziasztok nekem G Astram van de soha nem kellene kicsi p autó mi a jó benne??? :rolleyes:

Hát ha neked G Astrád van akkor csak ámulunk és bámulunk,hogy olyan drága autóban mi még nem is ültünk.Biztos te lehetsz vele a legmenőbb a telepen.Tényleg büszke lehetsz magadra,hogy ilyen pazar autóra telik...Ide hamuzzon főnök!

Link to comment
Megosztás:

Hello sziasztok nekem G Astram van de soha nem kellene kicsi p autó mi a jó benne??? :rolleyes:

Erről nekem mindíg az a vicc jut eszembe, amikor 2 ovodás kislány beszélget, és az egyik azt mondja, az én apukámnak hatalmas farka van, erre a másik mondja kissé félősen, az enyémnek csak kicsike, de az is nagyon fáj. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hello sziasztok nekem G Astram van de soha nem kellene kicsi p autó mi a jó benne??? :rolleyes:

Konkrétan ezért jöttél a B Corsa fórumába?

Gratula!

Olvasni azért megtanulhatnál, ott volt mellette a G Astra topic is...

(amúgy szép férfi név a Livi...)

Link to comment
Megosztás:

Hogy valami topicba illő is legyen: B Corsánál honnan lehet hozzáférni a pollenszűrőhöz?

Ezeknél is több méret van, mint a G Astránál?

utólagos központi zár téma:

a csomagtér ajtóhoz milyen motort kell beszerezni? (toló vagy húzó?)

A csomagtér ajtóban lévő zárra is ugyanúgy kell csatlakozni mechanikusan, mint az oldalajtóknál? (pálcával simán összekötni?) Adja magát ha látja az ember, vagy valami spéci dolog van ott?

Még nem kaptam szét a csomagtér ajtót, nem tudom, milyen a zár felépítése ott.

Az autó 5 ajtós.

A központi zár vezérlő kimenete elbírja, ha még egy motort akasztok rá plusz terhelésként? (4 ajtó központi készlet, de egy kimenet húzkodja az összes motort)

Link to comment
Megosztás:

Hogy valami topicba illő is legyen: B Corsánál honnan lehet hozzáférni a pollenszűrőhöz?

Ezeknél is több méret van, mint a G Astránál?

utólagos központi zár téma:

a csomagtér ajtóhoz milyen motort kell beszerezni? (toló vagy húzó?)

A csomagtér ajtóban lévő zárra is ugyanúgy kell csatlakozni mechanikusan, mint az oldalajtóknál? (pálcával simán összekötni?) Adja magát ha látja az ember, vagy valami spéci dolog van ott?

Még nem kaptam szét a csomagtér ajtót, nem tudom, milyen a zár felépítése ott.

Az autó 5 ajtós.

A központi zár vezérlő kimenete elbírja, ha még egy motort akasztok rá plusz terhelésként? (4 ajtó központi készlet, de egy kimenet húzkodja az összes motort)

A pollenszűrőhöz le kell szedni először az ablaktörlő karokat,majd utána leszedni az alatta lévő burkolatokat és egyszercsak ott lesz...szerintem csak egy méret van,de inkább motorkód alapján rendeld,kb 1200 Ft.

Link to comment
Megosztás:

A pollenszűrőhöz le kell szedni először az ablaktörlő karokat,majd utána leszedni az alatta lévő burkolatokat és egyszercsak ott lesz...szerintem csak egy méret van,de inkább motorkód alapján rendeld,kb 1200 Ft.

Hi, de akár ki is lehet mosni :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hello sziasztok nekem G Astram van de soha nem kellene kicsi p autó mi a jó benne??? :rolleyes:

Én meg azon gondolkodom, hogy mi a jó az ilyen idióta beszólásokban??? Még egy ilyen, és úgy repülsz innen öcsém, hogy a lábad nem éri a földet!!! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak R-esbe váltva.. néha szórakozik velem :rolleyes:

Mindig azt hiszik a körülöttem lévők hogy rosszul kuplungotok. csontra kinyomom a kuplungot azt krákog meg nem is megy be sebességbe mert mikor benne van akkor mindig kiad egy ilyen kis jellegzetes hangot.

Általában kicsit visszább emelem a a kuplungot és próbálkozok... persze van hogy egy szavam se lehet rá, de van mikor nagyon fel tud húzni..

Link to comment
Megosztás:

Szeretném Veletek megosztani apró örömömet :rolleyes:

Kaptam két astra kilincset, ma rakom be öket. Volt müanyagosnál, el lett tüntetve a kulcsluk,illetve szinre is lett fújva, még azóta nem láttam, de csinálok majd képeket és ha érdekel valaki felrakom...

üdv:Gyu

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak R-esbe váltva.. néha szórakozik velem :rolleyes:

Mindig azt hiszik a körülöttem lévők hogy rosszul kuplungotok. csontra kinyomom a kuplungot azt krákog meg nem is megy be sebességbe mert mikor benne van akkor mindig kiad egy ilyen kis jellegzetes hangot.

Általában kicsit visszább emelem a a kuplungot és próbálkozok... persze van hogy egy szavam se lehet rá, de van mikor nagyon fel tud húzni..

Ilyenkor ha nem veszi be akkor vissza üresbe és megint kuplung aztán kapcsolj.

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor ha nem veszi be akkor vissza üresbe és megint kuplung aztán kapcsolj.

Ez nállam is be szokott jönni!

Szeretném Veletek megosztani apró örömömet smile.gif

Kaptam két astra kilincset, ma rakom be öket. Volt müanyagosnál, el lett tüntetve a kulcsluk,illetve szinre is lett fújva, még azóta nem láttam, de csinálok majd képeket és ha érdekel valaki felrakom...

üdv:Gyu

Engem érdekelnének a képek!

Én meg azon gondolkodom, hogy mi a jó az ilyen idióta beszólásokban??? Még egy ilyen, és úgy repülsz innen öcsém, hogy a lábad nem éri a földet!!! :rolleyes:

Ott a pont ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak R-esbe váltva.. néha szórakozik velem :rolleyes:

Mindig azt hiszik a körülöttem lévők hogy rosszul kuplungotok. csontra kinyomom a kuplungot azt krákog meg nem is megy be sebességbe mert mikor benne van akkor mindig kiad egy ilyen kis jellegzetes hangot.

Általában kicsit visszább emelem a a kuplungot és próbálkozok... persze van hogy egy szavam se lehet rá, de van mikor nagyon fel tud húzni..

Akkor tedd R-be amikor nem megy a motor. Ja hogy parkolnál ;) akkor én kérek elnézést

Link to comment
Megosztás:

A pollenszűrőhöz le kell szedni először az ablaktörlő karokat,majd utána leszedni az alatta lévő burkolatokat és egyszercsak ott lesz...szerintem csak egy méret van,de inkább motorkód alapján rendeld,kb 1200 Ft.

Én úgy tudom, hogy kétfajta létezik. Van a sima és a klímásba való, ami ugyonakkora , mint az F astrába.

Mert én mikor veszem mindig astrásat veszek bele.

Link to comment
Megosztás:

Szeretném Veletek megosztani apró örömömet :rolleyes:

Kaptam két astra kilincset, ma rakom be öket. Volt müanyagosnál, el lett tüntetve a kulcsluk,illetve szinre is lett fújva, még azóta nem láttam, de csinálok majd képeket és ha érdekel valaki felrakom...

üdv:Gyu

Hali!!!

Nekem a Corsa előtt egy E36 320-as BMW-m volt. Annak gyárilag nem volt kucsluk a kilincseken. Egyszer egy betintázott este után másnap visszamentem a kocsiért, de nem nyitotta a távirányító. Szerencsére a bömösnek a csomagtartóját lehetett kulccsal nyitni, és mivel az aksi is ott volt,( saru gyorsan le ) nem sokáig riogatott, de sokan látták hogy két szakadékfejű egyén mászik be egy kocsi csomagtartójába. A haver elég kicsi úgyhogy a könyöklőt előrehajtva félig bepréselődve egy bottal le tudta tekerni a hátsó ablakot. Persze mindezt délben a város főterén.

Úgyhogy vigyázni a kulcsluktalansággal!!!

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Nekem a Corsa előtt egy E36 320-as BMW-m volt. Annak gyárilag nem volt kucsluk a kilincseken. Egyszer egy betintázott este után másnap visszamentem a kocsiért, de nem nyitotta a távirányító. Szerencsére a bömösnek a csomagtartóját lehetett kulccsal nyitni, és mivel az aksi is ott volt,( saru gyorsan le ) nem sokáig riogatott, de sokan látták hogy két szakadékfejű egyén mászik be egy kocsi csomagtartójába. A haver elég kicsi úgyhogy a könyöklőt előrehajtva félig bepréselődve egy bottal le tudta tekerni a hátsó ablakot. Persze mindezt délben a város főterén.

Úgyhogy vigyázni a kulcsluktalansággal!!!

Tehát akkor lehet nem is olyan jó dolog hogy ha nincs luk ?:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Corsánál ez egyszerűbb, mert a csomagtartóból is előre lehet dönteni a hátsó ülés támláját, úgyhogy nem kell a könyöklő helyén (már ahol van ilyen egyáltalán) előrefurakodni, olyan autónál meg, ahol ez nem megoldható, kell csinálni egy vésznyitó lehetőséget ilyen esetre.

Pl. anno a sedan Kadettemen én is eltüntettem a zárakat az ajtókról miután egyszer zárkihúzás módszerével feltörték. A csomagtartón ugyan ott is megmaradt a kulcsnyílás, de mivel az ugye 4ajtós volt, ezért a fix kalaptartó miatt a csomagérből nem lehetett előredönteni az ülést, így nem is tudtam volna bemászni baj esetén. Ezt a problémát én úgy oldottam meg, hogy elrejtettem a hátsó lökhárító alá egy vésznyitó vezetékpárt, amire 12V-ot adva (mondjuk egy tartalék akksiról) kinyílt a jobb hátsó ajtó központi zára. Mivel ez a vezetékpár eléggé jól el volt rejtve, nem féltem attól hogy illetéktelenek megtalálják, de ugyanakkor hasznosnak is bizonyult, egyszer akksilemerülés miatt használnom kellett, máshogy nem tudtam volna bejutni az autóba.

Nem értem miért nem gondolnak ilyesmire manapság a gyártók, az új VW Passatok pl. trélerre szorulnak ha lemerül az akksi, mert az elektromos kéziféket nem lehet kiengedni delej hiányában...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.