Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Ha leszedem a szelepfedelet es csinalok par müveszi fotot megtudtok allapitani valamit? B)

sajnos így nem igazán. ha már szemmel látható lenne valami képről, akkor igazán nagy gáz van B)

mint mondtam, minimum a vezérműházat le kell szedni, és átnézni a szelepvezérlő cuccokat, mert

ott már ki fognak derülni dolgok.

Link to comment
Megosztás:

sajnos így nem igazán. ha már szemmel látható lenne valami képről, akkor igazán nagy gáz van B)

mint mondtam, minimum a vezérműházat le kell szedni, és átnézni a szelepvezérlő cuccokat, mert

ott már ki fognak derülni dolgok.

Mindegy en azert csinaltam kepeket. A masodik es a negyedik hengerben vettem eszre elterest, mint ha hianyozna a szelepekröl valami(a kepen latszik). Bar lehet hogy csak nekem furcsa.

Eleg trutyis, megpucolom aztan összerakom egy uj tömitessel.

szelepfedel

A kepek folyamatos feltöltes alatt vannak.

Meg nem az összes került fel.

Szerk.:

A kepek fent vannak.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Mielött szerintem nagyobb befektetésbe ugranál agyál neki max:2e huf hidro töke tisztitó lötyöt. Nekem bejöt nem kpog, csörög. Az enyémnek már olyan hangja volt mint valami 25 éves szivó dieselnek, de hatot a csoda szer B) . Igaz télre biztos cserélni fogom de addig is megy s lehete gyűjtögetni.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Mielött szerintem nagyobb befektetésbe ugranál agyál neki max:2e huf hidro töke tisztitó lötyöt. Nekem bejöt nem kpog, csörög. Az enyémnek már olyan hangja volt mint valami 25 éves szivó dieselnek, de hatot a csoda szer B) . Igaz télre biztos cserélni fogom de addig is megy s lehete gyűjtögetni.

Megprobalok most mindent, ki kell vele huznom meg par honapot ugy hogy ne hibasodjon meg, aztan majd egyszere lesz minden javitva(motor general) es akkor van egy tuti jo motorom.

Azert ezt-azt cserelek rajta amit tenyleg muszaj. Varom meg a velemenyeket ki mit mond, elmegy-e ez igy meg par ezer km-t, vagy sem. Ha nem akkor muszaj lesz majd most neki ugrani.

Ha viszont elmegy meg igy is akkor kesöbb majd kap egy szep kis felujitast.

Link to comment
Megosztás:

Ez mindenképpen szétszedés.

1-es és 3-as hengernél egy-egy himba erroros lett, ahogy nézem.

Vidd szakihoz, aki tényleg ért is hozzá, és nézesd meg vele, mi van, mert így képről nem lehet megállapítani normálisan.

Az viszont látszik, hogy nem volt rendesen karbantartva ez a motor, nem bíztatlak sok jóval.

Link to comment
Megosztás:

Ez mindenképpen szétszedés.

1-es és 3-as hengernél egy-egy himba erroros lett, ahogy nézem.

Vidd szakihoz, aki tényleg ért is hozzá, és nézesd meg vele, mi van, mert így képről nem lehet megállapítani normálisan.

Az viszont látszik, hogy nem volt rendesen karbantartva ez a motor, nem bíztatlak sok jóval.

Köszi a valaszt. Akkor ebböl majd egy szaki lesz.

Pedig vettem uj olajat(10w40) par napja lett bele rakva 15w40-es amiröl kiderült hogy nem a legjobb max 150km-t futtot ugyan igy a szürö is. Most persze uj szüröt is vettem(gyarit).

Vettem meg uj gyari gyertyakat, ami ugye kötelezö, plusz meg 1-2 adalekot.

Sajnos nem nalam volt az auto, valoszinüleg akkor nem ilyen allapotban lenne.

Szerinted milyen hibakat tartogat meg? A mostani allapota mennyira fogja vissza az auto müködeset, teljesitmenyet?

A hibas himbak jelenleg befolyasolnak valamit?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14SE motoros Astra az alábbiakat műveli egy ideje. Hidegen indítás után a fordulatszámot borzasztóan magasra, olyan 3000-4000 közé tolja és ott bőgeti olyan 5-6 másodpercig is, majd ezután áll vissza alapjáratra. Szerintetek mi lehet az oka ? Üzemmeleg motornál nem csinálja, vagy csak olyan 1500-ig emeli meg és onnan áll vissza alapjáratra.

Köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14SE motoros Astra az alábbiakat műveli egy ideje. Hidegen indítás után a fordulatszámot borzasztóan magasra, olyan 3000-4000 közé tolja és ott bőgeti olyan 5-6 másodpercig is, majd ezután áll vissza alapjáratra. Szerintetek mi lehet az oka ? Üzemmeleg motornál nem csinálja, vagy csak olyan 1500-ig emeli meg és onnan áll vissza alapjáratra.

Köszi a válaszokat.

Kezdetnek alapjárati motor és folytószelepház pucolás, esetleg nézd meg a vákumcsöveket, kirepedhetett valamelyik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy 96-os Omega MV6 caravánom nagyon megvoltam vele elégedve, ezidáig.

Körülbelül egy hónapja megjelent a vízben az olaj, szerelőhöz el - hengerfej le - síkolás tömítés csere, tömítés cserénél a szerelő mondta nem lát rajta

átégést vagy sérülést,mindegy, hengerfej vissza, megkaptam az autót eleinte egy pici olaj volt a vízen de,a szerelő azt mondta nem lett rendesen kitakarítva a csőrendszer attól van. Tegnap előtt durva mennyiségű olaj került a vízbe,a meg növekedett nyomástól eldurrant a vízcső.

Most itt tartok.

Szerintetek honnan kerülhet a vízbe olaj ha mondjuk a hengerfej tömítésnél nem?

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Valszeg a hengerfejben repedt át az olajcső a vízébe. Érdekes ez a szerelő, ha nem csináltatott nyomáspróbát, mielőtt

visszarakta a hengerfejet... ez alap. :D szal nem biztos hogy oda kéne vinned. A másik meg az, hogy alu hengerfejet nem

rakunk vissza síkolás nélkül, valamint csakis új hf csavarokkal! Gondolom ezek sem voltak meg...

Link to comment
Megosztás:

síkolást írta.

De az biztos, hogy ha a tömítésen nem látszott semmi, akkor a nyomáspróba alap kéne legyen.

Egyértelmű tömítésen is látszódó átégés, stb. esetén talán elhagyható, de jobb félni, mint 2x sz.pni.

Köszi a válaszokat.

Hát ezek szerint kétszer átmegyek "torkosborzba" :D

Szerintetek ha gátas, érdemes hegesztetni? Vagy másik hengerfej(ek)? Az nagyon horror lehet.

Link to comment
Megosztás:

Majd ha lent van, megmondják az illetékes szakik. :D

Hello!

Elvittem egy illetékes szakihoz, nem kell levenni semmit, a hengerfejeknek semmi bajuk.

Baj, nagy baj,hogy először nem hozzá vittem.A szerelők nagy többsége nem tudja,hogy a 2.5 és 3000 ezreseknél van egy olajhütő.

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem vagyok autószerelő hálisten ;)

Konkrétan két hete láttam viszont egy MV6 motort szétborítva, és pont azt néztem, hogy milyen

hülye megoldás, hogy a szívósornál van az olajhűtő. Viszont annál semmi köze nem volt a víztérhez

ennek a hűtőnek :D Szóval még mindig nem értem a problémát :P Vagy kétféle megoldás létezik? :D

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem vagyok autószerelő hálisten ;)

Konkrétan két hete láttam viszont egy MV6 motort szétborítva, és pont azt néztem, hogy milyen

hülye megoldás, hogy a szívósornál van az olajhűtő. Viszont annál semmi köze nem volt a víztérhez

ennek a hűtőnek :D Szóval még mindig nem értem a problémát :P Vagy kétféle megoldás létezik? :D

Én se láttam semmilyen kapcsolatot a miénken (2.5TD) a vízzel. A motorból kijön 2 cső az olajszűrő alatt, elmegy a bal első kerékdobhoz, és ott az olajhűtő.

Link to comment
Megosztás:

Azon más, az MV6-on valami elcseszett módon a szívósornál, a V közepében van bent az olajhűtő.

Legalábbis amit én láttam, azon így volt.

Én is laikus vagyok mint Te.

Most iderakom a képeket ami az olajhűtőt mutatja.

Ma elhoztam a verdát, ez volt a baja, a vízben lévő olajhűtő kiengedte az olajat és az belekerült a víztérbe.

Legelőször is ez volta baj, de egy "átlagszerelő"egyből hengerfejezik. :D

100 rugóm bánta ezt a cserét, a másik nagy összeg a hengerfejezésre ment...feleslegesen.

Tanultam megint, csak speczialistához érdemes menNI.

http://www.kepfeltoltes.hu/080613/DSC04585...ltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/080613/DSC04586...ltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/080613/DSC04587...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.