Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumi, felni kérdések


GABBE

Recommended Posts

Ha a felnit kímélni akarod, akkor egyrészt nézz élvédős gumi után (mondjuk téliben lehetetlen találni ebben a méretben), vagy pedig válaszd a kisebb szélességű felnit, amin a gumi picit "túllóg". Akkor nem lesz egyvonalban, mint a 205/50-es a 7-esen, de a padkázástól sem fogsz annyira parázni. Nekem úgy is tetszik, de egyvonalban általában tényleg jobb a benyomás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Hogyan tudom lefújni úgy a gumit szilikon spray-vel, hogy ne fújjak rá a futófelületre??? Mivel tudom rendesen letakarni? Kérlek segítsetek!!! FONTOS!!! Köszi! Hb.

Ezen ne agyalj nem árt a futófelületnek, nyugidtan fújd be azt is! :wink:

Hozzáértő gumis szakit kérdeztem róla! 8)

Link to comment
Megosztás:

Ha a felnit kímélni akarod, akkor egyrészt nézz élvédős gumi után (mondjuk téliben lehetetlen találni ebben a méretben), vagy pedig válaszd a kisebb szélességű felnit, amin a gumi picit "túllóg". Akkor nem lesz egyvonalban, mint a 205/50-es a 7-esen, de a padkázástól sem fogsz annyira parázni. Nekem úgy is tetszik, de egyvonalban általában tényleg jobb a benyomás.

A peremvédős gumi tényleg elég hálás dolog, nekem is bevált (Falken Ziex 502 :wink: )

Link to comment
Megosztás:

Peremvédős nyári gumik, amiket tartós teszteltem:

Yokohama A539 (######a kis gumi, 80ezret bír normál körülmények közt, smég szép is)

Yokohama A520 (brutál jó, de csak 40ezer az élettartama, a Corsa GSI-m 2 garnitúrát rágott el belőle, isteni élmény volt vele kanyarban alázni a disznó kombi Audikat :-):-):-))

Uniroyal RainSport (fostalicska, egyszerűen nincs egy kategóriában a Yoko-val, nekem 30ezret bírt ki, komoly kanyarban az ESP csak úgy kapkodta a fejét, hogy hol korrigáljon...)

Mindkét gumi mellett megnézhető a felni, abszolút sérülésmentes.

Van vkinek további infója? Engem nagyon érdekelne!!!

Link to comment
Megosztás:

Attól mert még máshol gyártják, még egyáltalán nem biztos hogy szarabb, hisz van egy szbavány amit követni kell a gyátrás során.

A cégek csak az olcsóbb munkaerő és adókedvezmények miatt vándorolnak, nem azért hogy szart gyártsanak, különben a kutya se venni a rossz terméket

szerintem...

Sziasztok!

Megnéztem én a Barum kerekeimet, és az van ráírva, hogy Portugáliában gyártották! Szerintem minden tökéletes vele, csak még egy aprócska hibája van, hogy nincsen fenn! :wink:

Ezt orvosolnom kell, mert nem gondoltam volna hogy esni fog a hó! Ez van!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ugyebár mindenki arról beszél, hogy a G Astra váltómérete 205/50R16!

Szerintetek, ha opleéknél hírdetnek alufelnit 17"-ban Classic astrára, az hogy lehet? Vagyis jó, igaz, hírdetni mindent lehet! Akkor ez a méret a gyár szerint még nem gáz?

Vélemény??

üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ugyebár mindenki arról beszél, hogy a G Astra váltómérete 205/50R16!

Szerintetek, ha opleéknél hírdetnek alufelnit 17"-ban Classic astrára, az hogy lehet? Vagyis jó, igaz, hírdetni mindent lehet! Akkor ez a méret a gyár szerint még nem gáz?

Vélemény??

üdv

Hááát, a 17-ről talán Rastalos tudna mesélni. Nem tudtam, hogy az Opel akcióban árul 17-et ClassicII-höz. Mindenesetre meglepő... Én is úgy tudtam, hogy a gyár max 16-ot szokott javasolni / szállítani G Astrára.

Link to comment
Megosztás:

Hááát, a 17-ről talán Rastalos tudna mesélni. Nem tudtam, hogy az Opel akcióban árul 17-et ClassicII-höz. Mindenesetre meglepő... Én is úgy tudtam, hogy a gyár max 16-ot szokott javasolni / szállítani G Astrára.

akkor jól láttam én is, ugye?

vagy lehet elírták?

Link to comment
Megosztás:

akkor teljes nyugalommal vehetek, ill tehetem majd fel a 215/40R17-es kerekeket a Classic II astrámra? Eddig 16-osban gondolkodtam, de hogy megtudtam ezt....

Én azért megkérdezném előtte Rastalost, mi a tapasztalata a 17-ekkel... Mert nekem pl nemrég panaszkodott rájuk. Persze attól még lehet, hogy a gyári felnivel más lesz a tapasztalat...

Link to comment
Megosztás:

rastalos hallod segélykiálltásom?? Jelezz ha nem!! :lol:

Hi, Buktor!

A sokkal ezelőtti hozzászólásomat fenntartom (lásd: Mélykék-link) azzal kiegészítve, h az OPC futóműve (és mindene) a sportosságra van hangolva és megerősítve. (Ez jó magyartalan így, de érthető). A ClassicII a hagyományos - bocs - "tucat"-futóművet kapta, amihez nem túl előnyös a 17-es felni a korábban általam leírtak miatt. De felteheted, ha mindenképp ragaszkodsz hozzá, mert nagyon jól mutat a vason, csak meg kell tanulnod a sávon belüli szlalomozást a bucka- és kátyúmentes közlekedéshez.

Peace

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.