Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Wolfy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Wolfy névjegye

  • Születésnap 1988-03-14

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Wolfy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Azt tudom, Z16XEP motornál 150.000 km után kell cserélni a vezérműszíjat, ami nálam épp esedékes. Amikor néztem csergőnél árat készletre, azt írták, hogy ennél a típusnál nem kell vízpumpát cserélni vele és nem is írtak árat hozzá. Bővebb infó itt: http://www.csergoe.hu/akciok/120-opel-vezerles-akcio-2 Lehet ennek hinni szerintetek? Én eddig úgy tudtam minden autónál szokás vízpumpát cserélni a vezérléssel. Köszi!
  2. Sziasztok! Nemrég tulajdonosa lettem egy 2006-os Twintop Astra-nak. Két dolog felől érdeklődnék, hátha akad valaki aki tud tanácsot adni. Az első, hogy milyen bluetooth kihangosítót ajánlotok bele? A rádióm CD30 MP3. A második, hogy az enyémben nincs benne az a funkció, hogy távirányítóról lehessen nyitni és csukni a tetőt. Szerintetek ezt bele lehet egyszerűen rakni utólag? Az ablakokat fel tudja húzni, ha hosszan nyomom, de tudtommal volt olyan twintop is, ami hosszú nyomásra nyitja vagy csukja a tetőt is. Köszi, Wolfy
  3. Wolfy

    Karosszéria

    Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a kicsi rozsdásodásokkal lehet valami értelmeset kezdeni szerintetek? Picike rozsdásodások vannak sok helyen az autómon. Egyik sem vészes, mind olyan pici, hogy a szerelő is azt mondta, nem tudja mit lehetne vele kezdeni. A véleményem viszont az, hogy inkább most költenék 10-20e Ft-ot a sok kis javításra, mint 2 év múlva 100e-ket a nagyokra. Esetleg érdemes lehet csak a rozsdás részeket lecsiszolni, javítgatni, alapozni, lefújni (akár házilag)? Sajna itthon csak spray fújás jöhet szóba, gondolom az nem ajánlott... Amúgy a kocsi színe fehér.
  4. Wolfy

    Fogyasztás

    Lehet, hogy hülyeséget írok, de én eddig azt hittem, hogy a fűtés úgy megy, hogy a radiátort nem zárja el soha, csak az a különbség, hogy átvezeti rajta a levegőt vagy nem. Mondjuk ezt még nem szedtem szét soha, tehát csak távolról voltak elképzeléseim. Amúgy én is full melegre tekerve szoktam ilyen hidegben elindulni, de elég hamar olyan meleg lesz, hogy le kell vennem belőle. Egyébként ha már fogyasztás, 650 km pálya hozott 7,68-as átlag fogyasztást, ami elég jó óra szerinti 140-150-es tempónál szerintem.
  5. Ezek szerint én elég jó vételt csináltam, mert pont ilyen felniket vettem tavasszal. Két alig használt és kettő még egy 2-3 évig jó gumi volt rajtuk. Állapotuk teljesen jó volt. Alig kellett rá súly. 43-ért adta, és kb félútig (Székesfehérvárig) elhozta. Nekem ez külön szerencse volt, mert amúgy is pont mennem kellett fehérvárra. Szerintem érdemes rászánni 1-2 órát, hogy végignézzük a hirdetéseket az ismertebb oldalakon, mert ki lehet fogni jó ajánlatokat.
  6. Lassan itt a következő olajcserém ideje. Én castrol magnatec 10w40-et szoktam, de most elgondolkodtam, hogy 210e km környékén nem lenne-e hálásabb egy Valvoline maxlife-ért cserébe. Tapasztalat, vélemény valakinek? C16SE
  7. Wolfy

    Fogyasztás

    És a jeladót lehet cserélni a kettő között? A régi Delco az új meg VDO, nem tudom ez számít-e.
  8. Wolfy

    Fogyasztás

    Sziasztok! Szerintetek lehetséges, hogy a műszeregység cseréjétől megnőtt a fogyasztásom? Valamitől többet eszik mostanában, és így visszagondolva azóta van ez kb, mióta a fordulatszámos műszeregység belekerült. Persze lehet, hogy csak a hideg és a több dugó miatt, de kicsit furcsának találtam a rekord magas fogyasztásokat. (C16SE)
  9. Wolfy

    Elektromos

    Sziasztok! A központi zár néha elég furcsa dolgokat művel nálam mostanában. Van amikor nyitni nem hajlandó, csak zárni. A riasztó kiriaszt, de csak egyesével nyitható kézzel az összes ajtó. Zárni tud ilyenkor is, tehát ha kinyitom kézzel az ajtókat, és megnyomom a gombot, akkor mindet bezárja és beriaszt. Kulccsal ugyanúgy nem nyit, csak zár ilyenkor. A tapasztalatom még az, hogy akkor szokta csinálni, ha sokáig erős napsütésben parkoltam vele. Persze ez lehet, hogy csak véletlen, nem csinálja túl gyakran. Szerintetek merre keresgéljem a hibát? Tudom nem fenyeget egy ideig, hogy erős napsütésben állok vele, de nem akarom megvárni, míg teljesen megadja magát...
  10. Ez a megoldás érdekelne, mégis legalább nagyjából mutasson reálist. Köszi!
  11. Köszi a válaszokat! Szerintem ez nem járható út, mert a régi nem fordulatszámmérős, ezért ott külön van az üzemanyag visszajelző, itt meg egybe. Javítsatok ki, ha tévedek! Ráadásul más márka is, bár ez lehet, hogy nem számít. Talált! Nem is gondoltam, hogy ezt is figyelni kéne. Így is nehéz volt W-számban stimmelőt találni. Van valami ésszerű megoldás?
  12. Sziasztok! Akadt egy kis problémám (C16SE). Kicseréltem a műszeregységet fordulatszámmérősre. A régi Delco volt, az új VDO, ez nem tudom mennyire számít. W szám stimmel, de ez itt most nem számít. A probléma az, hogy a vízhőfok mutató nem mászik feljebb a 90 és a kék közti vonalnál. A régi órával teljesen jót mutatott, szóval nem hiszem hogy a termosztát lenne rossz. Ha jól sejtem az új órának más a vízhőfok skálázása. Szerintetek ezt tudom valahogy orvosolni? Vagy szokjam meg, hogy máshol van a mutató, mert a termosztát úgyis teszi a dolgát? Wolfy
  13. Wolfy

    Elektromos

    Nekem már így is sokat csal! :D :D Szerintem még nézelődök. Nem sürgős, most úgyis van egyéb költség (kis rozsda a tanksapka alatt, meg a srávédő sarkánál).
  14. Wolfy

    Elektromos

    Lehet, hogy nekem nem megy ez, de én W=1111 fordulatszámmárős műszerfalat csak egyet találtam a fent említett helyeken itt. A környéken 5 böntóban összesen 3 fastrát találtam, de azok is teljesen ki voltak fosztva. Hol érdemes körbenézni bontókba szerintetek?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.