Sziasztok!
Egy történetet szeretnék elmesélni hogy a bátyám hogy járt a Corsával.
2004 februárjában végre átvehette vadízsír autóját az Opel Wallistol. Haza ment vele, majd büszkén telefonállt nekem hogy megvan az új verda. Másnap reggel csörög a telefonom, a bratyóm volt az. Közölte hogy nem indul az autó, kérdezte mit csináljon. Poénbol mondtam neki hogy húzza rá a szivatót, de szegény nem vette a lapot, ezért kihivattam vele az aszisztansz szolgálatot, és egyböl indultam hozzá segíteni. Mire odaértem az aszisztansz már ott volt, kb. 30 perc elteltével megállapította hogy ez az autó valóban nem indul. Hívott egy trélert.
Bevitték Monorra az Opel szervízbe. A munkafelvételen kérdezte a munkafelvevő hogy garanciális lessz-e a javítás. A bátyám rábólintott. Ezután azt kérdezte, mennyi kilóméter van az autóba. Tesóm válaszolt:63.
A munkafelvevő ilyen fejet vágott .
Én a folytószelepre tippeltem, ugyanis a gyujtás ráadása után a folytószelep kattogott mint állat majd elhallgatott, az autó nem indult.
A szervízben is ezt a diagnózist vették fel, megrendelték az új fojtószelepet. 2 hét mire megérkezett, beszerelték, de nem javult meg az autó. Ezután egy belső autórol leszerelték, és beszerelték a betegbe, lám elindult az autó. Elindulni elindult, viszont gázadásra nem reagált.
Kiderült hogy a vezérlőelektronika mondta be az nalmast, még 1 hetet várni kellet.
Azóta tutin üzemel a kis villanyautó, egyedül a fényezésének a minőségével nem vagyok megelégedve, ugyanis 95%-ban városba használják, és körbe tiszta kavicsos szegény.