-
Hozzászólások
17 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
józsibá névjegye
- Születésnap 1949-04-16
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Trabant 601 lim. 92e km; Wartburg 353W kombi 126e km; Lada 1300 kombi 36e km; Lada Szamara 1500 28e km; Opel Astra F 1,6 65e km; Opel Astra F Classic 1,6 168e km; jelenleg: Opel Astra G Z14XEP
-
Város
Budapest
józsibá's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
http://www.autószőnyeg.hu/rezaw-hotalca/opel-hotalca/opel-astra-ii-g-03-1998-03-2004-meretpontos-hotalca-detail
-
Négy (4) csavaros!
-
195 60 R15 ! Budapesten. Csak felnivel együtt eladó. Üdv.: Józsibá
-
Az autó totálkáros lett, a biztosító már ki is fizette. A rendőrségi ügy még zajlik, de ez már csak a lekemet nyugtatja meg egy kicsit,hogy az elkövető nem ússza meg talán egy ejnye-bejnyével. Mi (az utasom és én) fizikailag már jól vagyunk. Viszont más típusú autót veszek, ezért feleslegessé vált egy pár dolog, amiket eladnék: gyári acél felnire szerelt 8000km-t fututt Falken Z914 88H nyárigumik, GM5W30-as olaj, valamint levegő,olaj és benzinszűrő. Ha valakit érdekel,PÜ-ben keressen. Üdv.: Józsibá (köszönöm az együttérzést és a tanácsokat)
-
Egy dolog biztos, nem én voltam a hunyó! Nagy a valószínűsége, hogy a balesetet mindenféle kár nélkül megúszó harmadik fél a felelős! Rendőri intézkedés történt, a baleset 8napon túl gyógyuló személyi sérüléssel járt, mind az utasom , mind a magam részéről. Még mindig lábadozunk a mellkasi zúzódásokból és bordatörésből. Az autó valószínűleg totálkáros, a teljes bal oldalát összetörte a Tranzit. Lehet, hogy a motor és a sebváltó is sérült, a légzsákokról nem is beszélve.
-
http:// A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Sajnos e hónap 9-én megtörtént az, amit közel 40 évi balesetmentes vezetés alatt sikerült elkerülnöm. Hűséges fehér paripám valószínűleg életét adta az utasom és az én életem megmentéséért. A frontális ütközés egy elsőbbség adás kötelező táblás mellékutcából a Ford Tranzit elé kiguruló "kedves" autóvezető miatt következett be, mert a Tranzit vezetője ijedtében elkapta a kormányt. Ezúton kérlek kedves Cartársak, segítsetek tanácsokkal, hogyan lehet ebből a helyzetből minél kevesebb veszteséggel kijönni. Segítségeteket előre is köszönöm: józsibá!
-
Azért azt ne felejtsétek el, hogy a nem víztiszta fólia fényteljesítmény csökkenést fog okozni!
-
Nem akarom elhinni! Budapest -Sopron - Budapest : két személy, sok csomag, országút + a nem fizetős autópályák Budapest - Törtel - Budapest : egyedül, sok csomaggal 710km-re tankoltam 39,9litert, ~ 5,62 liter/100km fogyasztás!
- 5.469 válasz
-
T. D.V. A kérdéses érintkező szerintem AMP - (mai nevén) TYCO gyártmány lehet. Üdv. Józsibá
- 19.232 válasz
-
A tulajnak tudnia kellene?! Ha meg nem, akkor a Pajzsosokat kell hívni.
-
Csak halkan kérdezem: a másikat is cseréled ugye, hogy egyformán szóljon?
-
Gyári kb.30ezer, bontottat nekem 25-ért akartak adni (és nem is lett volna jó, mert más évjárat volt), kissé megmosolyogtam a bontós urat és kb. egyezer magyar forintból pár órás munkával darthvödör cartárs útmutatása alapján átalakítottam a DELPHI rendszerű szellőztető egységet. üdv.: Józsibá
-
Privát üzenetet küldtem! Üdv.: Józsibá
- 19.232 válasz
-
Én felhasználtam a motoron (azt hiszem Daewoo videomagnó betöltő motorja volt) lévő csigát, csak le kellett rövidíteni egy kicsit, hogy hosszra jó legyen. A műanyag csigában elég hosszú üreg van! A menetemelkedése is teljesen jó volt. Amilyen rövid ideig működik egy nyitás vagy zárás alatt, valószínűleg soha nem fog elkopni. üdv.: Józsibá
- 19.232 válasz
-
Ülések alatti csatlakozókat próbáltad már mozgatni? Nálam ott volt kontakt hiba!