Jump to content

KMiki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    174
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

KMiki last won the day on November 11 2017

KMiki had the most liked content!

Hírnév

58 Segítőkész

KMiki névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs-Békéscsaba (utóbbi sajna elég ritkán...:()

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G 1.6 16V Caravan Z16XE (évj.:2000(?))
  • Város
    Békéscsaba

Legutóbbi látogatók

1.683 profile views
  1. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    A varázsszer: nylon harisnya - duplán. Vagy anyáról/barátnőről lerángatott combfix... -szintén duplán. Az export csomagolós cégek előszeretettel használnak a hagyományos macskaalomhoz (talán zeolit?) hasonló nedvességmegkötő anyagot. 0,5-1 kg tömegű csomagokban (topdry). A zsák anyaga leginkább a porszívók eldobható műszálas porzsákjához hasonlít. Most hogy ezt így leírtam, megvilágosodtam: miért is nem használom ezt a megoldást a harisnya helyett...?
  2. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Hello, Ugyan nen hangzott még el a kérdés, de a külső-belső levegőkeringtető zsalu átvált? Ha kiveszed a kesztyűtartót látni fogod. Ha nem működik a megoldás itt a fórumon olvasható, vagy átállítod állandó külső állásba. Nem vizes a padlókárpitod? Sajnos előfordul. Ha klímás az autód akkor azzal is le lehet huzatni a párát. Szezonon kívül egyébként is javasolt hetente egyszer járatni kicsit az olaj miatt.
  3. Hello, Gumilemezt itt tudsz nézni: Pécsen a T&T&T kft: http://www.tttkft.hu/ Agro-Portéka: http://agro-porteka.hu/ A T&T&T-nél lehet venni 10-20cm-es csíkot a tekercsből, ami asszem 100cm széles. Jégkorong: Decathlon: https://www.decathlon.hu/jeghoki-korong-hivatalos--id_8392508.html https://www.decathlon.hu/jeghoki-korong-gyerekeknek--id_8331173.html https://www.decathlon.hu/hivatalos-hokilabda--id_8334379.html Egy 500-ast megér a próba. Én a krokodil-emelőnek az emelőcsészéjébe csináltam egy lépcsős betétet rétegelt-lemezből és ennek a tetejére ragasztottam szöveterősítésű gumilemez korongot. Ha az alváznyúlványod ép, akkor simán tudod középen emelni egy 2T-s krokodillal és mindkét kerék a levegőben van. Nyilván bakolni saját épséged miatt is érdemes. Mondjuk egy korábbi és meg nem valósult projektből kifolyólag van vagy 6 jégkorongom valahol valamelyik doboz mélyén... Annak idején szerelőasztal lábához kerestem talpakat és egy internetes fórumon hobby cnc-sek csináltak ebből vibrációelnyelő géptalpat. Ui: Emelőre való gumipogácsát esetleg itt is tartanak: Convoy Truck Shop: http://www.convoytruckshop.hu/
  4. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Ugyan OFF a márka, de szerintem ezek az autótulajdonosok ma már másként vélekednének a fogyogató hűtővíz és az eltűnő motorolaj kérdésköréről.... https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/ https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/08/igy_doglik_meg_a_ford_ecoboost/ű Ui: Egyes szíjas vezérlésű motoroknál (pl. Z16XE) ahol a vízpumpa a vezérlés része, egy elszálló vízpumpa okozta galiba komolyan le tudja ám rántani a családi költségvetést.
  5. A Felületvédelmi Kft. a Magtár utcában :http://feluletvedelem.com/ Én náluk csináltattam homokfúvás+porfestést. De őszinte leszek, az első tél már nyomot hagyott a felniken. Nem tudom mi lenne a jobb: horganyoztatni porfestés előtt vagy porfestés helyett valamilyen alapozóval alapozni és lefestetni.
  6. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Biztosan motorolaj? Ha klímás az autód esetleg a klímából elszivárgó kenőanyag?
  7. KMiki

    Karosszériaápolás

    Hello, Nézd meg az első teleszkóp rugótányérjában nincs-e kavics.
  8. Hello, Első körben tetesd rá TECH2 vagy más diagnosztikai műszerre. Lehet csak megkergült. Nővéremék digitklímás Astráján is volt valami hasonló hiba, talán akksi lemerülés vagy saru levételt követően.
  9. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Végül is, Fahrenheitben még akár pontos is lehet... ([F°]-32) x 5/9 = [C°]
  10. Hello, A tükrök kontinentális autóból valóak, vagy angolból? Ha esetleg angol, akkor gondod lehet vele: a jobbkormányos autóknál más szögben áll a tükörház.De nincs komoly gond, kevés munkával átrakható a régi manuális házba is a motor. Ui: érdeklődés hiányában arra a két fehér tükörburkolatra rámozdulnék...
  11. Hello, Érdekelne, hogy a dupla USB töltőből milyet raktál be? Illetve a sárga világító gyűrű is megmaradt a szivargyújtó ajzat körül(én azt használom tompított visszajelzőként)? Köszi.
  12. Egy újabb nagyszerű példa a sedan kivitel mérhetetlen sok előnyére... https://www.facebook.com/tv.internet.tv/videos/819511064886707/ Bocs, de ez nagyon így van a gyakorlatban is.
  13. Hello, Én egyszer lecseréltem a lemattulóban levő Hellákat Hellára, mert akkor kedvezménnyel kb. 38 ezerben megállt -hogy aztán alig egy év és kb.10 ezer km megtétele után kényszerleszálljak egy szántóban Pörböly határában... sok más egyéb mellett a lámpák sem díjazták a mutatványt. A javítás óta a régi Hellák vannak bent kicsit felpolírozva. Nem volt összehasonlítási alapom a Depo vagy más utángyártott modellekkel. De ami miatt a Hellára esett a választás, hogy többen jelezték, az utángyártott lámpák vetítési képe nem volt jó. Mivel magam építettem be őket, nem akartam szívni az újbóli ki-be szereléssel és az esetleges cserével (ha egyáltalán cserélik ilyen panasz esetén). A Hellához adtak szigetelő gumiperemet is a lámpatest köré. Ezt nem tudom, hogy más gyártók adják-e. Ja, egyébként az én ex-új lámpáimat Szlovákiában gyártották.
  14. Most épp egy A4 2,0 TDI (110kW) Automata van alattam (bérautó, nem saját!). Meg lehet szokni a szolgáltatásait... bár vannak "hibái": - lépcsőshátú és nem kombi; - csilingel, pittyeg. mint egy kínai gyerekjáték (radar elöl, hátul, kamera, pre sense, anyám tyúkja); - nincs ablaktörlő a hátsó szélvédőn (kombin és ferdehátún szocializálódottaknak ez furcsa); - mindenféle információ lehívható a fedkompról, (rövid- és hosszútávú menetteljesítmény adatok) de pl. olajhőmérséklet nem; - Őőőőő, mennyibe is fáj erre egy garnitúra gumi (vagy bármi más)? Volt már WV Golf VII 1,4Tsi kombi nálam, az is nagyon jó volt. Fogyasztásban, dinamikában egyaránt. Összehasonlítva az 1,2 Tsi Jettával és a Seat Leonnal (ugyanolyan évjáratú autókról van szó) a Golf sokkal összeszedettebb, logikusabbnak hatott. Nyilván a menetdinamika itt nem összemérhető. De egyvalami sokadjára beigazolódott: a kombinál kényelmesebben pakolható kasztni nincs. Nem kell átemelni a csomagokat a csomagtartó peremén, csak behajítom és kész... Persze, marad az örök dilemma: hogy használtan mernék-e Tsi motoros autót venni??
  15. KMiki

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    TANULÁSI FOLYAMAT? Ha jól emlékszem itt is le van valahol írva, a motorvezérlésnek (ECU) kell némi idő míg megtanulja az új (tiszta szívósor) körülmények szerint vezérelni a motort. De ez már csak tényleg az utolsó szalmaszál a részemről. Nálam a falslevegő beszívása okozott némileg magasabb alapjáratot. Odakentem, azóta is úgy van, pedig már vagy 1,5 éve megvan a gyári tömítőpaszta (CURIL T) és az új sortömítők is...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.