Jump to content

KMiki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    166
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

KMiki last won the day on November 11 2017

KMiki had the most liked content!

Hírnév

57 Segítőkész

KMiki névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs-Békéscsaba (utóbbi sajna elég ritkán...:()

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G 1.6 16V Caravan Z16XE (évj.:2000(?))
  • Város
    Békéscsaba

Legutóbbi látogatók

1.617 profile views
  1. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Végül is, Fahrenheitben még akár pontos is lehet... ([F°]-32) x 5/9 = [C°]
  2. Hello, A tükrök kontinentális autóból valóak, vagy angolból? Ha esetleg angol, akkor gondod lehet vele: a jobbkormányos autóknál más szögben áll a tükörház.De nincs komoly gond, kevés munkával átrakható a régi manuális házba is a motor. Ui: érdeklődés hiányában arra a két fehér tükörburkolatra rámozdulnék...
  3. Hello, Érdekelne, hogy a dupla USB töltőből milyet raktál be? Illetve a sárga világító gyűrű is megmaradt a szivargyújtó ajzat körül(én azt használom tompított visszajelzőként)? Köszi.
  4. Egy újabb nagyszerű példa a sedan kivitel mérhetetlen sok előnyére... https://www.facebook.com/tv.internet.tv/videos/819511064886707/ Bocs, de ez nagyon így van a gyakorlatban is.
  5. Hello, Én egyszer lecseréltem a lemattulóban levő Hellákat Hellára, mert akkor kedvezménnyel kb. 38 ezerben megállt -hogy aztán alig egy év és kb.10 ezer km megtétele után kényszerleszálljak egy szántóban Pörböly határában... sok más egyéb mellett a lámpák sem díjazták a mutatványt. A javítás óta a régi Hellák vannak bent kicsit felpolírozva. Nem volt összehasonlítási alapom a Depo vagy más utángyártott modellekkel. De ami miatt a Hellára esett a választás, hogy többen jelezték, az utángyártott lámpák vetítési képe nem volt jó. Mivel magam építettem be őket, nem akartam szívni az újbóli ki-be szereléssel és az esetleges cserével (ha egyáltalán cserélik ilyen panasz esetén). A Hellához adtak szigetelő gumiperemet is a lámpatest köré. Ezt nem tudom, hogy más gyártók adják-e. Ja, egyébként az én ex-új lámpáimat Szlovákiában gyártották.
  6. Most épp egy A4 2,0 TDI (110kW) Automata van alattam (bérautó, nem saját!). Meg lehet szokni a szolgáltatásait... bár vannak "hibái": - lépcsőshátú és nem kombi; - csilingel, pittyeg. mint egy kínai gyerekjáték (radar elöl, hátul, kamera, pre sense, anyám tyúkja); - nincs ablaktörlő a hátsó szélvédőn (kombin és ferdehátún szocializálódottaknak ez furcsa); - mindenféle információ lehívható a fedkompról, (rövid- és hosszútávú menetteljesítmény adatok) de pl. olajhőmérséklet nem; - Őőőőő, mennyibe is fáj erre egy garnitúra gumi (vagy bármi más)? Volt már WV Golf VII 1,4Tsi kombi nálam, az is nagyon jó volt. Fogyasztásban, dinamikában egyaránt. Összehasonlítva az 1,2 Tsi Jettával és a Seat Leonnal (ugyanolyan évjáratú autókról van szó) a Golf sokkal összeszedettebb, logikusabbnak hatott. Nyilván a menetdinamika itt nem összemérhető. De egyvalami sokadjára beigazolódott: a kombinál kényelmesebben pakolható kasztni nincs. Nem kell átemelni a csomagokat a csomagtartó peremén, csak behajítom és kész... Persze, marad az örök dilemma: hogy használtan mernék-e Tsi motoros autót venni??
  7. KMiki

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    TANULÁSI FOLYAMAT? Ha jól emlékszem itt is le van valahol írva, a motorvezérlésnek (ECU) kell némi idő míg megtanulja az új (tiszta szívósor) körülmények szerint vezérelni a motort. De ez már csak tényleg az utolsó szalmaszál a részemről. Nálam a falslevegő beszívása okozott némileg magasabb alapjáratot. Odakentem, azóta is úgy van, pedig már vagy 1,5 éve megvan a gyári tömítőpaszta (CURIL T) és az új sortömítők is...
  8. KMiki

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Helló, Ellenőrizd, hogy nem szív-e fals levegőt a szívosor két felének illesztésénél a szilikon tömítés mellett. Ha vékonyan kented a szilót -vigyázva, nehogy túl sok legyen és emiatt betüremkedjen a belső oldalon - előfordulhat, hogy nem tőmít tökéletesen. Ujjal esetleg kitapogatható. Ha megvan a helye akkor kenj ujjal egy keveset uda és talán jó lesz. Nem kell leszedned újra. Vagy fújd meg féktisztítóval az illesztéseket ha felpörög a motor ott a tömítetlenség. Másik lehetséges hiba: valamelyik kb. 10-12 mm vastag fekete műanyag cső nincs szétcsúszva valahol a légszűrő es a szívósorra menő műanyag idom környékén? Akkor is magasabb az alapjárat.
  9. Hello, Itt meg tudod nézni a neked kellő alkatrészt a rajzokon. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/75/2453/25284,25285/ A GM számot beírva ("20" tétel GM 9174457 ) pl. a Cromax keresőjébe kidobja az alkatrészt.
  10. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Hello, Milyen jellegű volt a kopogás? Nekem is kopog valami elindulásnál és rossz útfelületen, ha lassan megyek. Még nem gyűjtöttem lelki erőt, hogy szétrámoljam a hátulját (nálam vannak hátul is kerékjárati dobbetétek).
  11. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    Hello, A hűtőventillátorok vezérlősegysége a bal első keréknél nem sérült meg?
  12. KMiki

    Általános műszaki problémák!

    A jobb egyen történő ki-be közlekedéshez egy kis szösszenet: Én zártam már ki magamat külföldön bérautóból úgy, hogy az anyósülésen keresztül pakoltam az autóba és hogy ne kelljen keresgélnem, a kulcsot beraktam a gyújtáskapcsolóba. A baj ott volt, hogy rányomhattam a záró gombra ( ez egy K Astra volt) és amikor becsaptam az ajtót a gép szépen lezárt. Ott álltam a hotel előtt egy telefonnal, némi apróval a zsebemben szombat délelőtt... Mókás helyzet volt!
  13. Próbáljátok meg a motor kiszerelt állapotában összepattintani a tükörlapot és a motor menetes tengelyét. Ha nagyon nehezen pattannak össze még zsírozva is, akkor érdemes picit kimunkálni a tükörlap hátoldalán lévő gömbfészket. Én ehhez kisméretű íves favésőt használtam. Kissé kitágítottam a gömbfészket belülről mindaddig, míg a régi tükörlaphoz hasonló erővel be lehetett pattintani.
  14. Nekem konkrétan a jobb lábam nagylábujján folyt végig a kondenzvíz, miközben hegyi terepen kanyarogtam le-fel. És nem volt eltömődve, mert másnap aknából levettem a kivezetö csonk külső részét és átfújtam-mostam az egész kacathalmot. Próbáltam én is azt, hogy a pollenszűrő felől tolok le drótot vagy a klímatisztíto spray csövét, de nem találtam bele a levezető lyukba, így alulról támadtam. Elfuserált egy megoldás...
  15. Hello, Melyik oldala sérült az autónak? A ventilátor vezérlő egység a bal oldalon az első kerék előtt, a műanyag kerékjárati dobbetét mögött van. Karambol esetén jó eséllyel az is kap. Vagy sérült és egy másik lett bele rakva, ami esetleg nem belevaló. Vagy a csatlakozó törött össze és rosszul vannak a kábelek a helyükön.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.