Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fattila

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    64
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

fattila névjegye

  • Születésnap 1988-11-18

Elérhetőség

  • MSN
    fpancser960@freemail.hu
  • Skype
    sowjetpower

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunakeszi

MOTE klubkártya

  • Város
    Dunakeszi

Legutóbbi látogatók

3.333 profile views

fattila's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Hírnév

  1. Sziasztok valaki nem tud olyan oldalt ahol az F astra felszeretlségét jelölő kép alapján megtalálom hogy gyárilag milyen felszereltséggel adták ki? Köszönöm
  2. Köszönöm, ezt találtam én is de szerintem nem ez volt. Amit keresek abban nem lehetett a robantott ábrákat elő hozni, hanem alvázszám alapján ki írta, hogy melyik országba készült, és milyen felszereltséggel. A felszereltség ki volt részletezve pl.: Ködlámpa, 2 elektromos ablak, elöl tárcsafék, hátul dobfék, elektromos tükör. stb. sőt talán a gyári színét is le írták. Egy ilyen sárga fekete felületű oldal rémlik, de szerintem nem ez volt. Ha jól emlékszem akkor nagyon opciókat nem is lehetett állítani, hanem be gépelted a VIN számot és ki dobott egy részletes listát. Én onnan tudtam meg hogy a saját G astrámat Olaszországba gyártották ( feltehetőleg onnan került 2009.-be Magyarországra )Valamint ugyan így le írta hogy fater autóját ( szintén G Astra ) Magyarországra gyártották ( furcsa lett volna más infó mivel szalonból vették 0-km-el ) Tehát ez is hasznos oldal de enem ezt keresem. Köszönöm ezt a segítséget is
  3. Sziasztok, keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam azt a weboldal címet ahol az alvázszám alapján a gyárból kijött felszereltséget írják le. Az tartalmazza, hogy hova gyártották az autót és mi volt az alap felszereltség amivel le gördült a szalagról. Régebben valaki a fórumon megosztotta de nem találom azt a hozzászólást. Esetleg megvan még valakinek? Köszönöm
  4. Sziasztok Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tudja-e melyik szálon megy 5volt az elektromos gázpedálon, vagy a motorvezérlőben melyik kábelkötegben van és milyen színe van. Arra az 5voltos vezetékre van szükségem ami padlógázon 5volt és ha fel engedem "kopra" a pedált akkor 0 voltra esik vissza. Lefújó szelep vezérlőhöz kellene. Az autó G astra 2000évj. Y17DT
  5. Igen az ablaktörlő motor alatt van a tűzfal felett. mind a két oldalon. Nekem a mai nap az derült ki hogy valószínűleg a motorháztető nyitó bowden felett ( ahol a beltérből ki jön a tűzfalon keresztül ) de még a szélvédő alatt van egy kis sarok az utastér felé ahol meg kellene állnia a víznek ( kb. egy gyűszűnyinek ) de érdekes módon folyamatosan eltűnik. Nem elfolyik hanem elszivárog. Valószínűleg a gyári elemragasztás elengedett vagy el öregedett és ott átszivárog a víz az utastérbe.
  6. Szia A víz elvezetőt ellenőrizted már, ha eldugult akkor amiatt vissza szivároghat a víz az utastérbe.
  7. Sziasztok Nem tudja esetleg közületek valaki, hogy honnan jöhet a víz az utastérbe? 2000.évj G Astra y17dt. Törött volt az eleje és javítottan vettem meg. Lassú esőben is elég gyorsan folyik be az utastérbe a víz, egészen pontosan csak a sofőr oldalon. Eddigi bontás és észrevétel alapján a Bal "A" oszlop környékéről jön, viszont a hangszigetelő szivacs kb. az ajtó átvezető gumitól felfelé 3-4cm re vizes és természetesen onnan lefele végig. Lehet hogy felette is vizes lenne csak elvezeti a szivacs de ezt nem sikerült még kiderítenem. Ha nem megyek az autóval és esik az eső akkor is ázik. Tudja valaki, hogy honnan jöhet? Esetleg van itt valaki vagy ismertek olyat aki jártas az ilyenben és meg tudja keresni a lyukat és meg is tudja javítani? Bele őszülök, egyszerűen nem jövök rá honnan jöhet!! Köszönöm
  8. Sziasztok Valaki tudna segíteni, mert van egy G y17dt caravan astrám ami folyamatosan beázik. Fűtőradiátor tömítés csere megvolt, sajnos előtte is ázott és utánna is ázik. A tűzfalnál a vízelvezető nyílások szabadok. Azt vettem észre, hogy az ablakról lezúduló víz amit az ablaktörlő is töröl, az ablak bal oldalán lefele folyik pontosan keresztűl a motorháztető nyitó bowdenen. Azt hittem, hogy ott folyik be a víz,de kb. 6 rétegben lefújtam alvázvédő spray-vel. Viszont továbbra is be szivárog a víz. Egy kb. 2 órás gyenge esőnél is érzem hogy a hangszigetelő szivacs vizes. Jelenleg szét van szedve a kárpit és a sima lemez van ott a hangszigetelő szivaccsal. Sikerült kiszárítanom de most a hétvégi esős időben újra át vizesedett. Mitől lehet? Csak a bal oldalon ázik... Köszönöm
  9. Sziasztok Valaki tudna segíteni, mert vagy egy G y17dt caravan astrám ami folyamatosan beázik. Fűtőradiátor tömítés csere megvolt, sajnos előtte is ázott és utánna is ázik. A tűzfalnál a vízelvezető nyílások szabadok. Azt vettem észre, hogy az ablakról lezúduló víz amit az ablaktörlő is töröl, az ablak bal oldalán lefele folyik pontosan keresztűl a motorháztető nyitó bowdenen. Azt hittem, hogy ott folyik be a víz,de kb. 6 rétegben lefújtam alvázvédő spray-vel. Viszont továbbra is be szivárog a víz. Egy kb. 2 órás gyenge esőnél is érzem hogy a hangszigetelő szivacs vizes. Jelenleg szét van szedve a kárpit és a sima lemez van ott a hangszigetelő szivaccsal. Sikerült kiszárítanom de most a hétvégi esős időben újra át vizesedett. Mitől lehet? Csak a bal oldalon ázik... Köszönöm
  10. Szia nekem pl hasonló esetem volt. Minden rendben bekötve, kuplung kapcsolom 3 vezetékes volt amit ki cseréltem 2 vezetékesre, 1000x le ellenőrizve a vezetékeket a bekötéseket, és 2 hónap ideg után kiderült h a tempomattos indexkarom gyárilag hibás!! Kicseréltük a kart és 2 éve tökéletesen működik. Azt javaslom előszőr keres olyan embert akinek van működő karja és probáld ki azzal. Én is így tudtam meg hogy a kar a hibás amikor egy működő tempomattos Astrából kiszedtük a kart a proba idejére és lám működött.
  11. Igen ez lemaradt, le vettem de nincs be ragadva és nem is volt olyan veszélyesen kormos a belseje. Lehet hogy féktisztítóval neki esek hátha az teljesen kitakarítja a belső részt. Mondjuk az EGR burkolata eléggé oxidált "rozsdás"
  12. Sziasztok, Sógorom 2000.évj G Astrája ( X16XEL ) menet közben olyan 2000 és 3300 között fordulaton tartva vagy enyhe gáz elvételkor ( pici motor fék ) rángat az autó. Nemrég vette. Cserélve lett rajta: -Komplett Vezérlés -Olaj -Összes szűrő -Gyertya ( gyári GM ) Mivel a probléma a gyertya csere után se múlt el trafó sort cseréltünk. Ezzel valamivel mérséklődtek a rángások de nem múltak el. A motor hidegen szépen jár és az említett tartományban se rángat, csak melegen!! Jelenleg még a kipufogó lyukas de megvan az új azt is le cserléljük. 188.000 km futott. De nem tudunk rájönni hogy mitől rángathat. Hibakódot se dob ki. És nincs is tárolt hiba benne. Köszi a segítséget vagy az észrevételt
  13. Sziasztok, Az lenne a kérdésem hogy 2000.- évj. G caravan Astrára át lehet e tenni a 2006.évj G Astra bal oldali első és hátsó ajtókat, azaz a zsanérok meg ilyesmi stimmelnek-e?
  14. Szia nekem Y17DT -m van és amikor a turbó (gumi) csövem el érett és szét repedt akkor produkált hasonló jelenséget. Hangja sem nagyon változott csak az ereje és feltűnően kormólt. Cső csere után ismét hibátlan. Nekem a cooler utáni gumi cső adta meg magát ami a coolert köti össze a szívósorral. Ráadásul alul repedt szét és felülről hibátlannak tűnt, csak amikor felnyitott motorházál nézegettem a motort és gázfröcsre kiváncsi voltam a gumi cső (fel fújódására ) keményedésére akkor derült ki h a nyomást alul el ereszti. Üdv
  15. Sziasztok én a sajátomat OP-comal tanítottam rá az autóra, nem vészes dolog, ha valakit érdekel esetleg segítségre van szüksége írjon nyugodtan. Természetesen egy elemtartó törött verziót kaptam egy teljesen idegen autóból ( mivel az enyémhez gyári kulcsot nem kaptam csak riasztós bicskakulcsot és akartam egy gyári kp.záras kulcsot is.) Megforrasztottam az elemtartót és jöhetett a tanítás. kb. 10 perces buli :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.