- 
                Hozzászólások61
- 
                Csatlakozott
- 
                Utolsó látogatás
Raptor1 névjegye
- Születésnap 1984-06-05
Személyes információ
- 
											
												Neme
												Férfi
MOTE klubkártya
- 
											
												Autó(k)
												x14nz
- 
											
												Város
												Budapest
Legutóbbi látogatók
		
			1.135 profile views
		
		
			
		
						Raptor1's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
- 
	Ma szétszedtem a tönkrement motort, hát most lehet látni egy 4 hengeres motort, amiben csak 3 dugattyú van a 8 szelephimbából 7 eltört, 1 szelep is, 1 másik meg elgörbült. Az eltört hajtókar meg rendesen kiütötte a blokk mindkét oldalát. https://kepkuldes.com/image/f6usE3 https://kepkuldes.com/image/f6ucfy https://kepkuldes.com/image/f6uVXc https://kepkuldes.com/image/f6uIDH https://kepkuldes.com/image/f6uali https://kepkuldes.com/image/f6uvul
- 
	Köszi az infót. De inkább visszarakom a saját kuplungtárcsámat, mert ami a vásárolt motorban volt, az 1mm-el vékonyabb. Lehet, hogy megvan az ok, hogy miért ment szét a motor. Most, hogy rakom át a rossz motorról a vízpumpát meg a feszítőgörgőt, hosszbordás tárcsát (az enyém szervós, a másik nem) most láttam hogy eltört a feszítőgörgő felfogatócsavarja. Bár azt nem tudom 100%-ra hogy ez volt-e a hiba okozója, vagy netán mikor beállt a motor, akkor tört el. Kicseréltem mindkét főtengelyszimmeringet is, biztos ami biztos, most legalább jól hozzáférni.
- 
	Sziasztok! Nekem lukadt ki a blokkom kb 1 hónapja Most eljutottam a blokk kiszedésig, a héten ha minden igaz belekerül a másik motor. Úgy látszik, nagyobb volt a baj, mert elölről csak 1 diónyi luk volt a blokkon, de hátulról így néz ki: Valamint a kuplungtárcsám így néz ki: 7,5mm vastag még a tárcsa. Mennyi újonnan? Mennyi lehet a minimum méret? Én még visszaraknám, nem volt vele semmi problémám.
- 
	A leömlő alatt, majd csinálok képet. Olaj, víz volt benne elég, nem az volt a baj. Annyi "előzménye" volt, hideg indítás után kb. 1 percig néha-néha csörgő hangja volt, gondolom ez lett az eredmény. Végül is az lett a vége, hogy vettem egy másik kocsit, de ezt is mindenképp meg akarom csinálni (motorcsere) és vagy megtartani, vagy eladni, mert a kasztnija kortársaihoz képest jobb állapotban van, még nincs olyan állapotban, hogy bontóba kelljen tolni.
- 
	Sziasztok! Sajnos úgy néz ki hogy motort kell (kéne) cserélni a kocsiban, mert a blokk kilyukadt. x14nz. Kérdésem, hogy nem tudom hogy megéri-e. Ahogy saccoltam, kb lenne egy 40-50k a másik motor, ami ugye megint lutri hogy milyen, szerintem 40-50k ugyanúgy a munkadíj, hiába ismerős a szerelő. Valamint, mivel kell a kocsi a munkába járáshoz, addig kellene bérelni, a legolcsóbb megoldás is 30-40k 7-10 napra. A motor papírozásról nem is beszélve, amit most kihagynék, vagy eltolnám. Szóval kb. most rá kéne locsolni 120-140k-t, hogy újra járóképes legyen, de egy astra kb 300-at, ha ér jó állapotban. Lenne itthon egy másik blokk, amit be lehetne rakni (c18xe) de ott gondolom a váltót is ki kell cserélni, (gondolom még a kábelezés, komputer sem jó hozzá) arról nem beszélve hogy az már nem kicsit illegális, mert ugye nagyobb motor, szóval ezzel maximum a vizsga időpontjáig lehetne járni, ami jövő május. Kérdésem lenne, hogy melyik opciót érdemes választani? Keresni egy bele való (zsákbamacska) motort, és belerakni, netán az 1.8-as motort, vagy el kell engedni, és másik kocsit venni?
- 
	Sziasztok! Tudja esetleg valaki hogy a generátorba (Bosch) milyen típusú szénkefék valók, és hol lehet őket beszerezni? Valamint a két csapágynak mi a száma? Köszi a segítséget.
- 36.168 válasz
 
- 
	Sziasztok! 4db külső kilincsnek mennyibe kerül a fényezése? Úgy, hogy már ki van szedve a kocsiból és ketté is van szedve. Vagy esetleg házilag is meg lehet csinálni úgy, hogy tartós legyen? ( Ne pattogjon le 1 hónap alatt pl.)
- 
	Köszi, igen, erre gondoltam. Szerintem is csak bontóban lehetne hozzá találni, mert látszik hogy megvan a helye.
- 15.600 válasz
 
- 
	Valaki tudja esetleg hogy mi a neve annak az elemnek, ami a jobb oldali első műanyag dobbetét belső középső része? Ami elvileg nem engedné felverni a vizet a szíjhoz.
- 15.600 válasz
 
- 
	Sziasztok! Tud esetleg valaki Budapesten jó karosszériást? Olyat, aki nincs 1 hónapra előre betáblázva? Az üzemanyag beöntő nyílás javító elemet szeretném behegesztetni.
- 15.600 válasz
 
- 
	Akkor vagy vedd le a kereket, vagy egy másik emelővel emelj a hátsó lengőkar alá
- 
	Nekem is a gyári szegecselt volt benne, meg is szenvedtem vele. ( Bár én úgy cseréltem, hogy a helyén maradt a lengőkar.) Először teljesen leköszörültem a 3 szegecs tetejét, majd alul alátámasztottam, és adtam neki kiütővel, de meg sem mozdult. Végül kifúrtam, de még utána is kellett a kiütő, hogy a maradékot ki tudjam ütni belőle. Ha ki van szedve a lengőkar, akkor biztos könnyebb meló.
- 
	Külön cserélt gömbfejek, múlt héten cseréltem őket Remélem a satu is elég lesz a szilent cseréhez.
- 
	Sziasztok! Lengőkar szilenteket szeretnék cserélni, de előtte lenne pár kérdésem: Aknáról, alulról ki lehet cserélni a szilenteket, vagy mindenképp ki kell hozzá szedni a lengőkart? Ha ki kell, akkor elég "csak" a 2 szilent résznél megbontani, meg a stabilizátor pálca, és az alsó gömbfej 3 csavarját, utána ki is jön?
 
			
				 
         
                 
	 
	