Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

psych0

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    56
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kecskemét

psych0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. Én nem ajánlok semmit, mert tapasztalatom még nincs vele, de ugyanilyen motorba Castrol EDGE Turbo Diesel Titanium FST 5W-40-t cseréltettem két hete. A csere előtt is szépen járt és most is szépen jár a motor, ahogy én meg tudom ítélni.
  2. psych0

    Fogyasztás

    Itt van egy kis statisztika az én 5 ajtós X18XE1-emről: 2015. február Országút (Kecskemét - Dunaföldvár - Veszprém és vissza; 1 személy; max. 105km/h) 21,090 liter OMV MaxxMotion 95 / 340 km = 6,20 liter / 100 km 2015. március - június Vegyes (város, országút, 300km autópálya; javarészt 1 személy) 106,12 liter OMV MaxxMotion 95 / 1315 km = 8,07 liter / 100 km 2015. június Javarészt autópálya (Kecskemét - Budapest IKEA - Szentendre és vissza; 2 személy; max. 120-130km/h) 20,040 liter OMV Super 95 / 262 km = 7,65 liter / 100 km Egyébként télen városban (Kecskeméten) 10 liter / 100km, de ritkán 11 liter is előfordult.
  3. A fülöpszállási Lukoil kút közelében látott kamera fix telepítésű traffipax, de egyelőre még inaktív.
  4. Oh, köszönöm! Ez szuper, akkor a Mobilból elég egy 5 literes kiszerelés is, nem kell 2db 4 literes vagy 1db 4 literes + 2db 1 literes. Így még olcsóbban kijövök. :-) Itt néztem a feltöltési mennyiségeket: http://webshop.langauto.hu/olaj.aspx?mainId=8 Nem is gondoltam, hogy ezek az értékek szűrővel együtt értendőek.
  5. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. Visszaolvasva úgy tűnik, hogy a kérdésemmel sikerült jól felpezsdíteni az olajos topicot. Ezeket gondoltam ki: X18XE1: Mobil Super 3000 XE 5W-30 http://the-filtershop.com/spd/Mobil_Super_3000_XE_5W-30_4_L/Motorolaj-Mobil-Super-3000-XE-5W-30-4-L Y20DTH: Castrol EDGE Turbo Diesel Titanium FST 5W 40 http://the-filtershop.com/Castrol-EDGE-Turbo-Diesel-Titanium-FST-5W-40-4-L-M Ha jól tudom, akkor mind a két motorba 5.5 liter + 0.5 litert kell tölteni. Így mind a kettőből 2db 4 literest kell vennem és 2-2 liter marad az esetleges utántöltésre is. Mit gondoltok? Valaki fizetett már ennél a társaságnál PayPal-lel? Nekem ez lenne a legegyszerűbb.
  6. Sziasztok! Két Astrában jött el az idő az olajcserére. Az egyik egy benzines X18XE1 200ezer km-rel, a másik egy dízel Y20DTH 335ezer km-rel. Melyik gyártó melyik olaját ajánlanátok a benzineshez (10W-40) illetve a dízelhez (5W-40 esetleg 5W-30)? Köszönöm!
  7. Sziasztok! Az irányjelző karról jut eszembe. Indexelés után gyakran nem ugrik vissza középre, off állásba a kar, ha egyenesbe tekerem a kormányt. Gondolom valami rugót kellene cserélni benne vagy bonyolultabb a megoldás? Másik probléma: A háromajtósnál a vezető oldali ajtónál nem tudom szakaszosan kinyitni az ajtót, nem áll meg félig nyitott és teljesen nyitott állásnál. Itt meg ha jól gondolom egy úgynevezett határolót kellene cserélnem. Ennek mi a menete? A 3 ajtós határolója megegyezik az 5 ajtóséval? Köszi! ;)
  8. Pont a tőled kapott Dunlop gumik miatt tudom erre a kérdésre a választ. :) Szóval a Te volt Dunlopjaid sem forgásirányosak és krétás nyíllal sem volt jelölve az irány. Azonban a gumik szélén volt egy krétás jelölés, ami mindösszesen csak egy vonás volt, egy egyenes vonal, ami gumis nyelven a külső oldalt jelöli. Ennyi infóból már ugye kikövetkeztethető a forgásirány. Az egyik guminál viszont hiányzott ez a jelölés, nem találtuk egyik oldalon sem. A gumis ekkor pedig végighúzta a tenyerét a futófelületen. Természetesen párhuzamosan, nem keresztbe merőlegesen. Amelyik irányban símán tudta húzni a kezét, az volt a forgásirány. A másik irányban pedig picit akadozott a tenyere.
  9. Sziasztok! Az eddig tökéletesen működő klíma a Z12XE-ben megmakacsolta magát és csak a baloldalon fújja a hideget. Tehát a vezetőoldalon az ajtónál lévő légbefűvóből a klíma hidege jön, a középkonzolnál talán a baloldaliból jön egy picit hidegebb levegő, de az anyósoldalon az ajtó mellett már biztos hogy a külső levegőt fújja csak. Tapasztalt már valaki hasonlót vagy van valakinek valami ötlete? Thx!
  10. A majdnem egy éves lustaságom most megbosszulta magát. A fent leírtakat nem orvosoltam és már a gombok felhúzásával sem tudom nyitni egyik hátsó ajtót sem. Szóval bezárt a bazár. Az ajtókárpitot csukott ajtónál gondolom nem lehet roncsolásmentesen leszedni. Lenne-e valakinek valami ötlete, javaslata vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban? Tudom, hogy ezen a fórumon tavaly olvastam ezzel a problémával kapcsolatban valakitől már hozzászólást, de most nem találom. Azt nem tudom neki sikerült-e megoldania, de ugyanezt a kérdést tette fel.
  11. Sziasztok! Egy klímahűtő, mágnestekercs, tömszelence, nyomáskapcsoló csere; komfort elektronika javítás, olaj és gáztöltés után visszakapott X16SZR motorkódú autónál a klíma bekapcsolása után nem sokkal felvillan és égve is marad a motorhűtéses-ventillátoros visszajelző lámpa. OPCOM-mal hiába törlöm ki a hibakódot, visszajön. A két hibakód: 00011 - Szívó ventilátor motor, hibás mûködés 00012 - Szívó ventilátor motor, bemeneti jel alacsony Mi lehet a probléma? Valakinek valami javaslata, ötlete? Köszönöm szépen a válaszokat előre is! Kiolvastam még a következőket, talán az okosaknak ez egy kis segítség lehet: Terhelés ellenõrzés: Aktív, Aktív Késési állapot: Inaktív, Inaktív Rendszer feszültség: 14.5V, 14.5V 15. kapocs - kapcsolt akkumulátor feszültség (15. kapocs): Aktív 12V, Aktív 12V 15A. kapocs - kapcsolt akkumulátor feszültség (15A. kapocs): Aktív 12V, Aktív 12V Motor jár jel: Aktív, Aktív Hûtõfolyadék hõmérséklet: 70 °C, 70 °C Klíma igény (légkondicionáló): Aktív 0V, Inaktív 12V Légkondicionáló kompresszor: Aktív 12V, Inaktív 0V Klíma nyomásérzékelõ tápfeszültség: 4.86V, 4.86V Klíma nyomásérzékelõ jelfeszültség: 1.80V, 1.51V Klíma nyomásérzékelõ számított nyomás: 9.1 bar, 7.3 bar Nyomásérzékelõ jel: 39 %, 33 % Befuvó ventilátor motor feszültség visszacsatolás: 14.1V, 0.0V Szívó ventilátor motor feszültség visszacsatolás: 3.1V, 0.0V Külsõ soros ellenállás visszatérõ feszültség: 0.0V, 0.0V Gyorsító fokozat: 1, 0 Hibajelzés visszacsatolás: Ki, Ki A kettőspont utáni első érték bekapcsolt klímával, a második (vessző utáni) érték kikapcsolt klímával mérve. A két mérés között 45 másodperc telt el.
  12. Sziasztok! Elvittem két G Astrát (X16SZR, X18XE1) is a klímáshoz, egyikben sem fújta a hideg levegőt. Mindkettőre klímahűtő cserét mondott, szerinte típushiba. Utánanéztem az alkatrésznek és most a Cromaxnál találtam a legszélesebb választékban és a legolcsóbban is. Szerintetek melyiket válasszam? Nissens, Valeo, Delphi? Vagy esetleg valami másik márka, máshol? Köszönöm a válaszokat előre is!
  13. Mindkettőtöknek (Janó32, spzoli) igaza van. A használtautón levő 2002-es Caravánoknál az év első felében gyártottakról is hiányzik. Az enyém is 2003-as modell, 2002.10.15-én gyártották, azt hittem ez a díszléc az egyik különbség. Viszont így már egyetlen változtatást sem tudok megnevezni. :) Mik a különbségek? Valaki tudja?
  14. Az előttem hozzászóló srácok jól mondják. A csomagtérajtó cseréjét az is megerősíti, hogy nincs rajta alul díszléc, amit csak a 2003-as modellévtől hagytak el.
  15. Sziasztok, Az egyik autót én is meghirdettem és úgy tűnik, hogy megérkeztek az első komolyabb érdeklődők. Az én kérdéseim nem is az autóval kapcsolatosak, hanem magához az adásvétel lebonyolításához kötődnek. Soha nem adtam még el autót apróhirdetés segítségével, eddig vagy ismerős vette meg vagy tk-ra tört és akkor a bontóban végezte. :) Mire kell odafigyelni egy használt autó értékesítésekor? Próbaút hogy történjen, mi kerüljön az adásvételire, stb... Szóval minden ezzel kapcsolatos dolog érdekelne. Túl sok tapasztalatom vevői oldalról sincsen, ugyanis vagy ismerőstől vettem és tudtam az autó előéletét, aztán írtunk egy hétköznapi adásvételit vagy külföldi árverésen nyertem úgy, hogy előtte személyesen meg sem néztem az autót és ennek megfelelően olyan árat adtam meg, amennyiért mindenféleképpen elhoztam volna. A külföldi adásvételiken például felsorolják a hibákat, az esetleges korábbi sérüléseket és javításokat és ki van hangsúlyozva, hogy a vevő az autót a megtekintett állapotban veszi meg, az eladó semmiféle garanciát és visszavásárlást nem vállal, utólagos reklamációt nem fogad el és utólagos alkudozásra sincs lehetőség. Gondolom ezeket én is beleírhatom a szerződésbe. Az autóval kapcsolatban tiszta a lelkiismeretem, ezzel nincs is gond, csak nem szeretném, ha valami lehúzós, csaló bandába futnék bele zöldfülű eladóként. Az eladó autó egyébként: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance-7711402 Köszönöm szépen a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.