Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Déneske

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    59
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Bertone Z18XE
  • Város
    Nyíregyháza

Legutóbbi látogatók

1.450 profile views

Déneske's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Hírnév

  1. Egy szóval se említettem hogy mennyire f@sza a dolog, azt remélem vágod ;) Rajzoljam le hogy az volt a problémám hogy hányadék jelzőt kapta? Küldjek képet a hányadékról? Nem istenítem azt az átkozott fedelet csak jobb mint a lyuk, számomra esztétikusabb mint a befaragott dudagomb mellette javításokkal. Az pedig nem vitás hogy bármilyen megkímélt előbb-utóbb tönkremegy. És igen, azt hiszem hogy helikopter vagyok te pedig lövöldözöl rám. A szakember által javított kárpitnak is más árnyalata lesz és mintája. A full gyári állapot ott van hogy K Astra, a többi kompromisszum. A javított sárvédő perem is az. Már régen nem érdekelne a téma amúgy mert nem azért járok ide hogy a semmin vitázzak.
  2. A fekete mellett tökmindegy hogy a szürkének melyik árnyalata van. Nem arról beszélek hogy én mennyire jól átalakítottam érted? Itt arról van szó hogy vannak kompromisszumok egy ilyen idős autónál. Fényesedés a széleken van és a kürtgomboknál. Teljesen mindegy, elbeszélünk egymás mellett. A hangsúly azon van hogy vagy javítgatjuk azt a szekeret vagy hagyjuk gyári állapotban de akkor púpos lesz a dudagomb (majd repedt), szakadt az üléshuzat, karcos a festett elem stb. Annyit írtam már de azt veszem észre felesleges, nem értelmezed igazán, az irónia felismerése is jól jönne 1-2 mondatomnál.
  3. Na jó hogy mondod a többit akkor. A középkonzol és a kézifékkarig lévő műanyagok anyagában ilyen színűek mivel a gyári festék ilyen idős korára málik le. Az se szép, kibontottam és napok kérdése volt tökéletesen leszedni róla. Ilyen színű a középkonzol csak így festék nélkül kicsit mattabb. De szép karcmentes és nem ragad legalább. + az a kifényesedett gyári légzsákfedél is elült, pláne ha elképzeled egy mattabb frissen bőrözött kormánnyal. A te képedről meg hiányzik a Bertone felirat :P
  4. Aláírom hogy nincs jobb a gyári újnál. Oké. Sőt, ha már ilyen sz@rul csinálta meg a GM ház alap lenne hogy beviszed a régit és kicserélik újra (álomvilág). De ne érezze már magát kellemetlenül az aki kicserélte utángyártottra, gondolván jobb mint befaragni kürtgombot meg a lyukat nézni. Azért ne minősítsünk már így hogy ronda, HÁNYADÉK. Nem 100% de senkinek nem tűnik fel hogy nem az eredeti, csak akinek házastársa az Astra. Nekem nem tetszik a színre fújt légbefúvórács, a króm váltógomb, a szakadt hangú kipufogó, a porig ültetett 1.4, de nem mondom hogy hányadék a bordó színű autó, mert éppen nekem nem jön be. Jéé, a középkonzolom is hogy elüt... elcseszték a gyárban. Gyári új légzsákfedelet keresek, ajánlatokat privátban kérem. Enyhén szürkés bőrrel fogom átvonatni a kormányom
  5. "Rondább megoldás" -ezt személyes sértésnek veszem. Szóval igénytelen vagyok. Akárhogy nézem nem ronda, de az legyen a legnagyobb probléma egy 14 éves autónál hogy másabb árnyalatú az a rohadt légzsákfedél mint a gyári. Valamiért még senki se mondta: úúde ocsmány gagyi a légzsákburkolatod! :D
  6. Akkor inkább e-bay 3EFt a légzsákburkolat, vagy ugyanaz 6-ért magyar árustól.
  7. Lehet rá költeni, határ a csillagos ég MK1 Focust én már 6 éve se vettem a rozsda miatt, ajtók és sárvédők durván rozsdásodnak., amúgy beltérre és vezethetőségre jobban tetszik mint az Astra. Rengeteg Focust hoznak/hoztak be Ausztriából, Németországból aprópénzért mert már nem érdemes ott hozzányúlni a kasznihoz. Egy év alatt 3-400EFt azért durva, bár én magamnak szerelem az autóm, ki tudja kit mennyivel lehet lehúzni. X16SZR G Astra ha tutit akarsz na arra aztán nem kell költeni, nekem volt, el. napfénytető, 4 el. ablak és szervokormány. Kb. ennyi volt az extra, futómű még mindig gyári lehet benne (18 éves) , de kompletten a motortér is. Mivel az eladó autók nagy része külföldről behozott nagyon át kell nézni korrózió szempontjából, azokkal szerkezetileg nem szokott gond lenni, csak azzal a fránya sózással. Ha jól át van nézve, nem füstöl, nem zörög akkor nagy baj nem lehet a közeljövőben, kivéve ha nagyon nagyon szerencsétlen vagy, de annak az esélye kb. olyan mint egy komoly balesetnek az úton. 3 hete ment tönkre a gyári trafósorom, 14 év és 135EKm után, ez bármikor megtörténhet (20EFt). Generátor-önindító felújítása is 10-20EFt.. Ha át van nézve és vezérlés-olaj cserélve van akkor még talán a kuplung az ami zsebbenyúlós lehet ha mondjuk hidraulikus kinyomócsapággyal cseréled ahogy kell és neves gyártótól veszed. Az szereléssel már lehet 100 felett. Ha rángat, kemény nagyon a pedál akkor lehet gyanakodni és lelkileg felkészülni egy cserére. Szakadt lomot ne vegyél, akármit hazudnak róla. Azért ránézésre meg lehet állapítani hogy milyen gazdája volt, ami igen fontos egy tizenéves autónál. 130-150EKm-t futott autó sem feltétlenül mese, csak várni kell rá Fókáról még az jut eszembe hogy kolléga sose költött rá, csak tankolta. Kötelező dolgok és benzin. Egy kutya a kettő, viszont G-nél még ki lehet fogni törésmentes rozsdamentest, a fókánál az említett helyeken tuti lesz hiba. Ja még a személyes véleményem hogy Fókából 1.6, Astrából a 16 szelepesek közül akkor inkább 1.8 és természetesen ritka a megkímélt, az még az 1.2 75 lovasaknál esélyesebb ha nem akarsz nagyon száguldozni. Fogyasztásban nagy különbségek nincsenek.. oké, az 1.2-est azért gyilkolni kell hogy annyit egyen mint az 1.8 Opelben nekem volt 1.3, 1.4 (2db), 1.6, 1.8(4db). Városban mind megette nekem A 8 litert amit a jelenlegi z18XE, csak ezzel nehéz (lehetetlen) a hosszú távon 4,5L kicsalása ami az 1.3-1.4-nél sikerült. Még pár tanács mielőtt kompromisszumokat kötnél vásárláskor csak azért hogy hamarabb meglegyen a 4 kerekű: kereskedőnek semmit se higgy el, utólag ne sírj klíma vagy erősebb motor után mert egyszerűbb autót cserélni
  8. Nem akartam már megint beleszólni hogy miért kerestettek dugót az x-es tulajokkal, de a lényeg hogy megtalálta a gázbowdenjének átvezetőgumiját..
  9. Én is ma cseréltem ki, igaz nem Boschra, így csak egy 20-as volt De azóta nincs hiba
  10. Kiméregettem, testelés mindenhol tökéletes, akksi tökéletes, töltés tökéletes. Ez ilyen akkor Harmadik G-m és most tűnt fel..
  11. Opelnél még nem vettem észre olyat mint most, segítsetek már ebben légyszi. Járó motornál azt vettem észre hogy a műszeregység világítása nem egyenletes, elakadásjelzőt használva pedig minden villog, még a venti fordulatszáma is annak megfelelően változik ahogy villog Puntonál már felfigyeltem ilyenre de eddigi Opeleimen nem, pedig volt már ezelőtt 8. Itt egy videó róla, nálatok is ilyen?
  12. Az én törzskönyvem szerint pedig Cabriom van, ennek ellenére akárhogy nyomkodom nem megy le a tető X16XEL nem lehet mert Z-vel kezdődik, Z16XEL nem lehet mert nincs, Z16XE pedig még nem volt. Meg kéne nézni mi van beütve abba a blokkba De már egy kép is segít a motortérről
  13. Kicsit utánajárva tényleg nem egyedi eset az én Sagemem Z18XE-ben Hétfőn jön meg az új trafóhíd, remélem ismén büszke lehetek az autómra. (Előzmény: kizárólag egyes fokozatban torpanás, majd idővel torpanás és henger leállítása hibás trafójel miatt, ez a jelenség egy hét alatt besűrűsödött)
  14. Hali! Kíváncsiságból kérdezném hogy talált-e már valaki Sagem trafóhidat az autójában. Meglepődtem hogy az enyémben gyárilag az van.
  15. "Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. " - De ugye nem gondolod komolyan hogy az Aral olaj miatt ilyen károsodásokat szenvedett? Botonddal eljár az Opel motor sok sok évig, igaz hogy centis olajsár lesz mindenhol és jobban kopik mert az út felénél alakul ki a kenés (sorolhatnánk még). Egyszerűen a szerelőnek sincs lövése az egészről. A te esetedben csak arra gondolnék hogy a motorban elkezdtek utazni a lerakódott darabkák. Hamisított Eneosról nem hallottam, ellenben jó tisztító-lebegtetőképességéről igen. Jelenleg az enyémban is az van.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.