Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

K-G-za

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    121
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

K-G-za névjegye

  • Születésnap 1977-10-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    OPEL ASTRA G sedan X16XEL 99'
  • Város
    Zala megye

Legutóbbi látogatók

1.502 profile views
  • DogG

K-G-za's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Van esetleg olyan aki hideginditási alapjárati problémával küzd vagy küzdött és sikerült megoldania. Az a gondom, hogy ha hidegen indítom az autót, akkor “fenn ragad” az alapjárat. Felpörög 2000 fordulatig, majd lassan vissza kb. 1500-ig és ott ragad. Ha megrúgom a gázpedált úgy, hogy 2500 fordulatig felpörögjön, akkor rendszerint helyreáll szép lassan és beáll a normál alapjáratra. Sajnos történt egy kis baleset a bal elejével és megsérült a lökhárítóm, amit ma kicseréltem, de azóta még durvább a dolog. Lehet esetleg köze a külső hőmérséklet érzékelőhöz? Illetve ebből adódóan (mármint a sérülésből) van még egy nagy gondom. Ha bekapcsolom a klímát, akkor kidobja a kis sárga ventillátor hibát a műszerfalon. Nem láttam sehol szivárgást a hűtőnél, sőt klíma nélkül semmi gond. Valami elektronika van bal oldalt elöl a lökhárító mögött, arra gondolok, hogy az sérülhetett meg, de igazából nem tudom, hogy az pontosan mi és mit vezérel. Tud valaki ezekben segíteni? Előre is köszönöm.
  2. Sziasztok! Olvastam már itt anno egy olyan klíma problémáról, hogy a légbeömlőn (a középkonzolon) füstszerű, de nevezzük inkább gőz vagy vízpára szerű áramlik be klimatizáláskor. Ez általában magas fordulaton jelentkezik sűrűbben, de volt már, hogy alacsonyabb fordulatszámon is előjött. Mi lehet a gond? Túl sok gáztöltet? Vagy valami érzékelő? Aki tudja a megoldást vagy már találkozott ilyesmivel, az kérem ne kíméljen. Előre is köszönöm. És még egy apróság. Nincs valakinek egy belső levegőkeringető motorja ami működik és szívesen megválna tőle ?????
  3. Jelezném hogy már nem aktuális az Uniroyal. Helyette van eladósorban Wanli (lásd ADOK-VESZEK)
  4. Nekem is uniroyal rainexpert van (volt fent nyáron) és nagyon bevállt. Nincsenek egy évesek se. Idén is azt tenném fel csak hát felnit cserélek és azon már van. Úgyhogy eladó sorba került. Ha érdekel.
  5. Nagyon köszönöm mindenkinek az együttérzést és a jótanácsokat. Nem akarok nyálaskodni, de örülök, hogy ennyi rendes ember van. A bontós alkatrészeknél maradok mindenképpen, hisz szeretem a gyári dolgokat és azok biztos passzolnak. Persze a fényszórókból lehet, hogy az utángyártottnál maradok, ha nem sikerül jó állapotú (nem sárgult) bontottat találni. Remélem pár nap alatt meglesznek a cuccok és irány a "műtő".
  6. Köszi, megnézem őket. Hál isten a hűtők nem sérültek meg. A motor is OK. Csak az ablakmosó tartály paszírozódott szét.
  7. Köszönöm, de sajnos az 5-ajtós nem jó a sedánra (legalábbis úgy tudom) Az első lökösök is különböznek ha jól tudom (nem mindegy, hogy klímás vagy sem. A klímás egy kicsit "ívesebb"; de persze lehet, hogy ezt is rosszul tudom). Ráadásul nekem nem volt lámpamosó spricni sem. De nagyon köszi a segítséget.
  8. Köszönöm hál isten senki sem sérült meg. (volt időm szólni mindenkinek, hogy kapaszkodni, mert nagy gáz van) Igen a jeges út volt a gondom. kb.40m-t csúsztam 25km/h-ról fékezve. Az ABS dolgozott mint a veszedelem, a 3 küllőst is tekertem de hiába. Pont becsúsztam egy kisbusz elé. Az pedig lendületből lemosott minket balról. Pörögtünk mint a búgócsiga ezért rommá tört az elje és mikor pördültünk nekicsapódtunk a hátuljának is. Hálát adok az Úrnak, hogy megúsztuk ennyivel hisz a gyerkőcök és asszonyka volt velem. Csak szegény paripám bánta nagyon a dolgot miközben "hősiesen védett" minket. Életem első saját autója amiért keményen dolgoztam. Néha már többet is simigattam, mint az aszonykámat.
  9. Hali mindenkinek! Szombaton rommá törtem életem értelmét egy Opel Astra G SEDAN (08 szürke) X16XEL drágaságot. Mitha a szívemet tépték volna ki. Abban kérném a segítséget, ha valaki tud olcsó alkatrészeket akkor jelezze felém. Amik kellenének: -gépháztető -első lökhárító (ködlámpás, "klímás") -hátsó lökhárító -bal első sárvédő -bal első doblemez -bal és jobb első fényszóró -bal és jobb első ködlámba -ablakmosótartály -bal hátsó sárvédő -bal hátsó lámpa (esetleg párba is jöhet, hogy ne legyen nagy különbség) Ha lehet akkor a szürke szín előnyt élvezne. No meg az is ha mindez zala megyében lenne. A segítséget előre is köszönöm.
  10. Hali! Köszi neked is a választ. A vákumcső tisztitással kezdem valszeg. Olyat még úgysem csináltam rajta. Bár nem tudom, hogy kell, de biztos nem egy bonyolult dolog. Ha az AGR-t lezárom, annak milyen negatív következménye lehet? A csere most anyagilag nem igazán fér bele, ezért marada a puceráj egyenlőre. Hátha bejön.
  11. Szia! De igen, azzal kezdtem egy évvel ezelőtt. De sajnos semmit nem mutat a műszer. Minden ok tech2-vel.
  12. Szia! Így van, ahogy mondod, ha nem adok gázfröccsöt, akkor magától is visszaáll, de addigra iszonyatos üzemanyag szag járja már körbe az autót. Szóval nem tudom mi tévö legyek. Próbálok nem nagyon foglalkozni vele de nem megy. Remélem azért valami megoldást csak kitalált már valaki.
  13. Hi Cartársak! Van egy-két problémám a kis vasammal. Nem nagyonok (gondolom én) viszont baromi zavaróak számomra. egy: A vízhőfok visszajelzőm nem éri el a középállást (90°) henam állandóan lejebb van 2-3 mutatónyival. Mintha ez lenne újabban az üzemi hőmérséklet. Tudom cseréljek termoszátot. De nem tudom, hogy ezért az elvileg 3-5° különbségért érdemes-e kicseréltetni, illetve mit és milyen mértékben befolyásol ez a "kis dolog". kettő: Az alapjáratom hidegindításnál meleg időben mindig fenntragadt 1300-1500-as fordulaton és ott is maradt míg egy erőteljesebb gázFRÖCCSÖT nem adtam. utánna szépen beáll a helyére. Cseréltem már motorhőfokjeladót, kitisztítattam a folytószelepházat, és 2 hónapja kicseréltettem az alapjárati motort is. De a problémám ugyanúgy megvan, tehát semmi változás. három: Hab a tortán, hogy 2-3 hete pedig elkezdett rángatni az autó, ha gázt adok. 1-2 rángatás (intenzív gázadáskor inkább, de ez is változó) és utána megy minden rendben. De ez egyre sűrűben jön elő. AGR szelepre gondolok első sorban, de hátha valakinek van valami trükkje, mert azt olvastam, hogy az AGR tisztítása megoldás, de csak ideig-óráig és feleslegesen nem vennék egy ilyen olcsónak éppen nem mondható alkatrészt. (az alapjárati motor is elég húzós volt és ráadásul felesleges is mint az kiderült). Szóval ha valakinek van esetleg jó tanács azt szívesen venném. és még egy dolog...a lambdaszonda végén van egy kis kupak szerűség. No ez nekem leesett több mint egy éve és a kipufogóban landolt, amit természetesen kivettem. Azt mondták a jótanácsok, hogy amíg nincs hibalámpa, addig ne foglalkozzak vele. Hát nekem egyszer sem villant fel. Esetleg lehet ez is a probléma???
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.