Jump to content

Recommended Posts

A gondom azzal kezdődött hogy a korm szervó reggel kerregő hangot adott és nem volt szervó sem .Az olaj a tartályában megvolt de zavaros fekete szinben pompázott :cry: az olaj lecserélése után pár perc légtelenedést követően elhalgatott de az olaj ugyanolyan zavaros lett most működik :D :D de nem tudom mi lehetett ez és miért melegszik és feketedik az olaj a szervóban.Ha tud valaki okosat mondani,javítási árakban vagy másban az ne tartsa magában. :oops: :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egyik havernek volt ilyen gondja, hogy elfeketedett a szervóolaj.

Nála az derült ki, hogy rossz olajat öntött utána. Te töltöttél bele

a közelmúltban?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rád mindig lehet számítani, :) csak a kerregés után cseréltük de gyári olajra most egyébként MŰKÖDIK de van egy kis duruzsoló hangja :roll: :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkor valszeg azért feketedett be, mert kicsit különböző volt a régi és az

új olaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok.

A következő a hibajelenség:

Ha kitekerem a kormányt teljesen jobbra vagy balra akkor erős"nyekergés(mintha vmihez hozzá érne vmi)" hallatszik előről (nem mindíg sőt mondhatnám csak néha az is akkor mikor beindítom az autót és hideg) a másik ha menet közben fordulok az autóval és jön vissza a kormánykerék akkor mint ha picit akadozgatna a mozgása.

Lehet,hogy két külön hiba de lehet,hogy közük van egymáshoz.

Tényleg szervó olajat hogy lehet cserélni? Ott is légteleníteni kell mint a fékeknél?

Milyen árban van egy ilyen olaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabi az olaj már a csere elött be feketedett de azt mondták azért is lehet mert szorul a szervó szivattyu csapágya és megmelegszik,megég az olaj de most működik :lol: :lol: jó lenne tudni mibe fáj egy szervó felújitás :? :? :? Peti nézd meg a szíjat mert végállásban nehezebben forgatja a tárcsát lehet hogy akkor megcsúszik csinálta nekem is régebben ,az olaj ingyé vót sajnos nem tudom az árát ha olajat cserélsz benne kilégteleníti magát csak tekergetni kell és a csunyahang 2-3 perc alatt elmulik de azt is mondták hogy nem tud elhasználodni az olaj csak ha van valami gebasz lásd enyimé :) :lol: :D :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham.....akkor majd utánna nézek......lehet,hogy tényleg az ékszíj a problem......megnézem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úgy tudom, a hosszanti bordásszíjtárcsás szivattyúkat nem lehet

felújítani, eldobósak. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aham.....akkor majd utánna nézek......lehet,hogy tényleg az ékszíj a problem......megnézem

nekem is ezt csinálja, de csak állóhelyben,mert kissé nehéz neki a 205s gumát tekernie.. erre nekem első körben asszontták a nagymestrek,h ne tekerjem tökig álló helyben mer az nem jó. azóta nem tekerem ki fullra és azóta nem is csinálja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nekem is ezt csinálja, de csak állóhelyben,mert kissé nehéz neki a 205s gumát tekernie.. erre nekem első körben asszontták a nagymestrek,h ne tekerjem tökig álló helyben mer az nem jó. azóta nem tekerem ki fullra és azóta nem is csinálja :)

vazze nem kell állo helyzetben tekergetni :lol: :D

azér KERÉK hogy forogjon :lol:

ezér jo hogy nincs szervóm mert ilyen eszembe se jutna, hogy állo kocsi alatt tekergessem a kormányt

de télleg imho a gumiknak sem használ.... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Úgy tudom, a hosszanti bordásszíjtárcsás szivattyúkat nem lehet

felújítani, eldobósak. :D

brühühühühü most sírok de még mindig működik :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát még hogy fogsz bömbölni, ha meghallod a bontott pumpa árát...

Azt meg ne is akard tudni, mennyi az új... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazze nem kell állo helyzetben tekergetni :) :D

azér KERÉK hogy forogjon :D

ezér jo hogy nincs szervóm mert ilyen eszembe se jutna, hogy állo kocsi alatt tekergessem a kormányt

de télleg imho a gumiknak sem használ.... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no servo=ASTRA-GYM! :)

A nyikorgó ékszíjra jó a szilikonspré is...

Ha lehülyézlek megsérődsz :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha lehülyézlek megsérődsz :?: :?:

Hülyézz, de csak hétfőn fogok megsértődni, most rohanok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hülyézz, de csak hétfőn fogok megsértődni, most rohanok..

Pedig ne sértődj meg hétfőn sem, mert teljesen igaza van Lizardnak :D ez F astra betegség...esetleges tárcsák és szíjak cseréje megoldja a dolgot, de semmi "kenőanyag" :roll: mert akkor igaz, hogy nem csikorog, de el is csúszik rendesen hang nélkűl és pl. nem lesz töltésed! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedig ne sértődj meg hétfőn sem, mert teljesen igaza van Lizardnak :D ez F astra betegség...esetleges tárcsák és szíjak cseréje megoldja a dolgot, de semmi "kenőanyag" :roll: mert akkor igaz, hogy nem csikorog, de el is csúszik rendesen hang nélkűl és pl. nem lesz töltésed! :twisted:

ez igy nem teljesen igaz, mert nem zsirzod az ékszijat csak kened....

ha kicsit nyikorog /nyöszög/, akkor lehet hogy azért csinálja, mert ki van száradva az ékszij, és akkor egy kis szilikonspré segit.

de nem segit akkor ha a szij csuszik!

a szilikon spré akkor jó ha a szárazság miatt csikorog!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm uhuhu!

A gumi "természetes" "töltőanyaga" a szilikon. Nem kenésről van szó, hogy csússzon, hanem az elöregedés során összemegy a szíj (v. "kiszárad") és vizet nem tud felvenni :arrow: ezért a szilikon. Olyan, mint a testednek a víz, csak nem olyan százalékban. A legtöbb gumialkatrészt fel lehet így újítani :D Próbáld ki: sprézz vmi gumira és tapizd egy kicsit. Egy darabig síkos, aztán ragad.

Mivel a szíjfeszítés az első, amit megcsinál az ember, ezért nem is említettem...

Nem sértődtem meg... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Köszönöm uhuhu!

A gumi "természetes" "töltőanyaga" a szilikon. Nem kenésről van szó, hogy csússzon, hanem az elöregedés során összemegy a szíj (v. "kiszárad") és vizet nem tud felvenni :arrow: ezért a szilikon. Olyan, mint a testednek a víz, csak nem olyan százalékban. A legtöbb gumialkatrészt fel lehet így újítani :P

Mivel a szíjfeszítés az első, amit megcsinál az ember, ezért nem is említettem...

Nem sértődtem meg... :D

vazzeg, te okos gyerek vagy, milyé kérdezel akkó hülyeségeket???

vágod ezt nélkülünk is! :) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te meg nem olvasol vissza, mert nem én kérdeztem... :)

:prayer:

jóvanna!

mindenki hibázik... :smt006

Share this post


Link to post
Share on other sites
De legalább abban a tudatban, hogy okosak vagyunk...

akkó most harag van :?: :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ákos!

Lófütyit van harag!

Nem mindig egyértelműek a humorjaim, sajna... Ez rád+rám vonatkozott.

Efelejtettem ilyeneket beszúrni, hogy :D :D :) 8) :wink: :twisted:

Örültem, hogy alátámasztottál, jó arc vagy.

Üdv, Sanyi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.