Jump to content
Sign in to follow this  
kori

Általános műszaki problémák

Recommended Posts

V.melyik nap láttam egy fehér kombit.Nekem nem nyerte meg a tetszésemet,nemúgy mint a GTS :smt060 .Azt nagyon eltalálták.De szerintem azért a 3,2 V6 lehetne egy kicsit erősebb is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem az a bajom vele, hogy a GTS csak ötajtósban van (ha jól tudom) Jobban szeretem az autóformájú autókat, a Vectra C is négyajtósban a legszebb szerintem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem a Signum a szívem csücske, de a négyajtós limuzin ott van a sarkában. :))

Valóban csak 5 ajtósban létezik a GTS...felépítéséből adódóan. Ami még a GTS-ben és a Signum-ban nagyon vadító az a 3,2-es dupla kipufogó rendszere. És szerencsére a limuzint is fel lehet szerelni dupla rendszerrel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali!

Találkozott már valaki olyan "hibával", hogy ha beindítás után rögtön bekapcsolja a hátsó ablak fűtést akkor az automatikusan pár mp után kikapcsolódik? Ha beindítás után 10mp múlva kapcsolom be akkor már nem csinál ilyet.

Hiba, vagy "speciális" tulajdonság?

Kösz

Zeuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azt hallottam több C Vectra tulajdonostól,hogy a vezetőülés

eléggé kényelmetlen. Állítólag a B.Vectra kényelmesebb.

Azért valahogy kibírnám. (Szerintem)

Vélemény?

:prayer: OPEL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Azt hallottam több C Vectra tulajdonostól,hogy a vezetőülés

eléggé kényelmetlen. Állítólag a B.Vectra kényelmesebb.

Azért valahogy kibírnám. (Szerintem)

Vélemény?

:prayer: OPEL

hát egy 3.2 V6-os gts-ben én is feszítenék mint pók a lucernásban :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van a Steimetznek is egy Vectra tuningja, az egy kicsit jobban meg van piszkálva, ha találok linket, akkor felteszem.Talán a Vezessen van.A'sszem. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

B Vectrát még nem vezettem, de B Senatort igen és bizton állíthatom, hogy megfelelő. Eddig a leghosszabb 700km-es út alatt egyszer sem gondoltam arra, hogy lehetne kényelmesebb is. Jó a keménysége és jó az oldaltartása is. Előre, hátra, fel, le, deréktámasz, csombtámasz szóval rengeteg lehetőség, hogy az ember "magára szabja" a vezető poziciót.

A lomhaság tényleg jelen van 2 főtől, de egyedül utazva eléggé dinamikus és lehet élvezni a vezetést...persze ez az 1.8-tól igaz.

Zeuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volt alkalmam kipróbálni egy 1,9 CTDI Vectrát. Hát...nem rossz. Sőt eléggé tetszik. mitöbb hulla jó. Az 1,8-ashoz képest is dinamikus és a turbó lyuk után húz, mint a mozdony. Egy bajom van vele...eszement drága. Hat és fél milla. Az 1,8 alap 5,5 misi vagyis az 1 millió többletet nem lehet kigazdálkodni vele.

Zeuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Láttátok már az új C Vectra e. fényszóróit? Szerintem :pukeright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Kircsi Kori, hogy tetszett. Sajna a futómű szerintem sem pöpec, de ezen egy alapos tuning biztos nagyságrendeket javít. A fogyasztás tényleg fantörpikus, de ezért cirka 1 millával többet adni szerintem nem érdemes, bár izlések és pofonok.

Nekem is sikerült intézni egyet próbát bár csak egy napra. Nem is én hozom el az autót, hanem egy haverom mert Ő akar egy ilyen dízelt.

Údv

Zeuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

mentem ma kb 60 km-t egy C Vectrával...jó kis a ótó.18as moci volt benne...ment is rendesen,a váltó is teccet.a fék meg olyan votl h majd becaciltam.....(utána voltak is gondjaim az asconában) szóval az összhatás pozitív de valami plussz hiányzik nekem a vectrából.....

ja és a tulaj szerint 7,2 es fogyasztássa lmászkál...igaz h inkább országút,meg kertváros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.