Jump to content
OPEL FÓRUM

Általános műszaki problémák


Recommended Posts

  • Hozzászólások 1,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Népszerű hozzászólások

Arra értem, hogy a fórumon szinte minden második hozzászólás azzal kapcsolatos, hogy most ez romlott el, most az a baj, ahhoz képest a benzinesek alig írnak valamit! Nekem 2.2 Direct benzines van, ezt

Szia! Ismerősömnek a lambdaszonda meghibásodása okozta ez a jelenséget! Vidd el hibakódot olvastatni (szerintem tárolnia kell) és méresd ki a szondát is!

Kozpontosito gyuru rendben van? Rakj ra gyari kereket es nezd meg raz-e. Ha nem, akkor az uj szettel van vmi.

  • 4 weeks later...

Nekem a Signum a szívem csücske, de a négyajtós limuzin ott van a sarkában. :))

Valóban csak 5 ajtósban létezik a GTS...felépítéséből adódóan. Ami még a GTS-ben és a Signum-ban nagyon vadító az a 3,2-es dupla kipufogó rendszere. És szerencsére a limuzint is fel lehet szerelni dupla rendszerrel.

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hali!

Találkozott már valaki olyan "hibával", hogy ha beindítás után rögtön bekapcsolja a hátsó ablak fűtést akkor az automatikusan pár mp után kikapcsolódik? Ha beindítás után 10mp múlva kapcsolom be akkor már nem csinál ilyet.

Hiba, vagy "speciális" tulajdonság?

Kösz

Zeuss

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 2 weeks later...
Azt hallottam több C Vectra tulajdonostól,hogy a vezetőülés

eléggé kényelmetlen. Állítólag a B.Vectra kényelmesebb.

Azért valahogy kibírnám. (Szerintem)

Vélemény?

:prayer: OPEL

hát egy 3.2 V6-os gts-ben én is feszítenék mint pók a lucernásban :wink:

Hozzászólás linkje
Megosztás:

B Vectrát még nem vezettem, de B Senatort igen és bizton állíthatom, hogy megfelelő. Eddig a leghosszabb 700km-es út alatt egyszer sem gondoltam arra, hogy lehetne kényelmesebb is. Jó a keménysége és jó az oldaltartása is. Előre, hátra, fel, le, deréktámasz, csombtámasz szóval rengeteg lehetőség, hogy az ember "magára szabja" a vezető poziciót.

A lomhaság tényleg jelen van 2 főtől, de egyedül utazva eléggé dinamikus és lehet élvezni a vezetést...persze ez az 1.8-tól igaz.

Zeuss

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 4 weeks later...

Volt alkalmam kipróbálni egy 1,9 CTDI Vectrát. Hát...nem rossz. Sőt eléggé tetszik. mitöbb hulla jó. Az 1,8-ashoz képest is dinamikus és a turbó lyuk után húz, mint a mozdony. Egy bajom van vele...eszement drága. Hat és fél milla. Az 1,8 alap 5,5 misi vagyis az 1 millió többletet nem lehet kigazdálkodni vele.

Zeuss

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 2 weeks later...

Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Kircsi Kori, hogy tetszett. Sajna a futómű szerintem sem pöpec, de ezen egy alapos tuning biztos nagyságrendeket javít. A fogyasztás tényleg fantörpikus, de ezért cirka 1 millával többet adni szerintem nem érdemes, bár izlések és pofonok.

Nekem is sikerült intézni egyet próbát bár csak egy napra. Nem is én hozom el az autót, hanem egy haverom mert Ő akar egy ilyen dízelt.

Údv

Zeuss

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 1 month later...

mentem ma kb 60 km-t egy C Vectrával...jó kis a ótó.18as moci volt benne...ment is rendesen,a váltó is teccet.a fék meg olyan votl h majd becaciltam.....(utána voltak is gondjaim az asconában) szóval az összhatás pozitív de valami plussz hiányzik nekem a vectrából.....

ja és a tulaj szerint 7,2 es fogyasztássa lmászkál...igaz h inkább országút,meg kertváros

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válasz erre a témára...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.