Adam1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5.029
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

Adam1 last won the day on July 31 2016

Adam1 had the most liked content!

Hírnév

196 Segítőkész

1 követő

Adam1 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Zalaegerszeg

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

5.126 profile views
  1. Amúgy most újítottam be egy C Vectrával Ez előző B Vectrámat többször darabokra szedtem, és összeraktam, a végén már rutinból ment minden. Ez azért egy kicsit más, azt már most látom. Amúgy hogy lehet kiszedni a vezérlőt helyéről? Annyira nem vészes még, de szerintem az a kis mikrokapcsoló kezdi megadni magát. Még egy kisebb hibája van az autónak. A légbefúvó rostélyok közül a két jobb oldalinak az alsó kis rácsa nem mozog, azaz nem lehet teljesen elzárni a befújt levegőt. Szerintem ragasztással könnyedén meg lehetne szüntetni a hibát, viszont ahhoz ki kéne imádkozni onnan valahogy. Ezeket hogy lehet kivenni?
  2. Kétzónás klímánál a középső tekerentyű nyomógombja kicsit nehezen veszi az adást. Ezt lehet valahogy javítani? Klíma a menüből kapcsolható csak, így néha kell használni....
  3. Attól függ milyen állapotban, működő vagy nyugalomban lévő klímánál. De szerintem az az érték rendben van.
  4. Egyrészről a C14SE pörgős motor, szóval rövid váltó van hozzá. Az én C12NZ Corsám valós (nem óra szerinti) 120-nál 3500 körül pörög. Másrészt, lehet, hogy cserélték a váltóját, és rövidebbet raktak bele, mint ami eredetileg volt. Ez magától nem romlik el, az áttétel nem változik.
  5. Ha minden jól megy, pár nap múlva egy 2008-as Z19DTH tulaja leszek. Ebben van részecske szűrő? A tulaj szerint nincs, és piktogramja sincs a műszerfalon. Különösebb szervizre (olaj, vezérlés, stb) nem lesz szükség, mert teljesen ismert az autó elő élete. Van ezeken kívül olyan javasolt karbantartás, amit érdemes elvégezni? Pl EGR. Eszembe jutott még, hogy az izzítógyertyák egyes motorokba bele szoktak rohadni, és szakadni. Itt is fennáll ez a veszély?
  6. Az a kisebbik baj, hogy ehhez a motorhoz nincs motorvezérlő. Az viszont nagyon nagy baj, hogy ezt a szerelő nem tudja. ABS vezérlő hiba lehet, vagy valamelyik kerékszenzor amelyik adja a sebeségjelet a műszernek.
  7. Gyújtáson meg kell nyomni a távirányítót. Kézikönyvben olyat is láttam leírva, hogy eközben kézzel a bal első zárat is le kell tolni, illetve felhúzni. De nálam tanításkor (gombnyomás) zár és nyit.
  8. A csepp alakú, különálló távirányítóval nekem is gondom volt régebben. Pontosabban az elemek érintkezőjével. Az én távirányítómban elég gyenge, hajlékony elem érintkezők voltak gyárilag. De nálam a probléma nem úgy jelentkezett, hogy egyszercsak se kép se hang, és tanítani sem lehetett. Hanem épp ellenkezőleg. Néha elfelejtette a tanítást, volt hogy csak úgy magától, volt hogy leejtettem a földre és azért, elmozdult az elem. Ilyenkor viszont csak egy tanítás kellett neki, és egyből jó lett. Aztán megint pár napig, pár hétig jó volt. Érintkezési hiba volt, egyszerűen elmozgott az elem, megszakadt az érintkezés, és elveszette a tanítást. Először úgy orvosoltam, hogy a külső érintkezőt ráforrasztottam az elemre. Jobb lett, már nem tudott elmozogni az elem, de az alsó érintkező még mindig bizonytalan volt. Később egy topiktárstól sikerült vennem 2 db komplett távkapcsolót, amik külsőre ugyanolyan csepp alakú különálló távkapcsolók voltak, de a belsejükben egész más volt az áramkör, szóval nem lehetett összetanítani a kocsimmal. A ház is belül különbözött picit, és ebben sokkal vastagabb, merevebb elemtartók voltak, amik jobban szorítják az elemeket. Fogtam, és az elem érintkezőket átforrasztottam az én távirányítóimra. Azóta hibátlanul működnek. Viszont hogyha gombnyomásra világítanak a ledek, de a tanítással, OP COM-os programozással sem lehet működésre bírni őket, akkor nem ez a gond.
  9. Akkor egyértelmű, valami elszállt a távirányítóban...
  10. Azaz a másik centrálzár távirányítóval rendesen működik a központi zár?
  11. Szerintem be kellene határolni, hogy távirányító, vagy vevő problémával állsz szemben. Ehhez kell másik távirányító amivel kiderülne, hogy működik-e a zár.
  12. Jah, mondjuk mi lenne, ha felnyitnád a motorháztetőt, és megnéznéd?
  13. Lehet venni univerzális vízcsöveket is átmérő alapján. Az üzemanyagcső is jó. Én is raktam fel ilyet a motorra, a hűtőkörre.
  14. Én is adagoló hibára gyanakodnék. Kell egy bizonyítottan jól működő adagoló, vagy meg kell javítani, be kell állítani a meglévőt. Ez a mechanikus adagoló nem atomfizika, de azért bárki nem állítja be. Beállító pad kell hozzá.
  15. Valóban golyós csapágyas lenne az újabb típusú Isuzu turbó? Biztos vagy ebben? Ezek sikló csapágyasak szoktak lenni. Mikor télen a motorcserém volt, gondolkodtam, hogy az új típúsú turbót, vagy a régi típust tegyem-e fel. De végül maradt a régi típus. Csőcsatlakozások egyeznek. Ha a kábelkötegen nincsen toldás, átkötés, és minden csatlakozó az eredeti, akkor jó eséllyel csak a relék, valamelyik ventillátor, és az előtét ellenállások lehetnek rosszak. Így egyszerűbb lesz visszaállítani a gyári állapotot.