Adam1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.997
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

Adam1 last won the day on July 31 2016

Adam1 had the most liked content!

Hírnév

193 Segítőkész

1 követő

Adam1 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Zalaegerszeg

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

4.973 profile views
  1. Szerencséd van, mert a betolással ebben az esetben ki lehet nyírni az adagolót. Kenés nélkül marad ilyenkor. Miért nem indul el a motor? A nagynyomású csövekben levegő marad, ami összenyomható, ezért nem épül fel a nyitó nyomás. A megoldás: légtelenítés után le kell lazítani a porlasztókra menő gázolaj csövet, úgy indítózni pár másodpercig. Utánna szorítani a hollandikat, és jó lesz a motor.
  2. C12NZ-s B Corsa nálam 80-90-es tempónál 5,7-5,8 litert fogyaszt. Minimális városi közlekedés mellett, túlnyomórészt 90-es tempóval haladva. 100-110-es tempóval már 6,5-6,8 liter. Városi tötymörgés estén ez felmegy 7,5-8 literre is akár. Ennél az X12SZ valamivel kevesebbet kell, hogy egyen, de szerintem nem többel, mint 1-2 decivel. Ez a motor ilyen, egy öreg, elavult konstrukció, egy központi befecskendezővel. A karburátor helyett rárakták a központi injektort anno, aztán kész. A C corsa 16 szelepes motorjaival felesleges összehasonlítani.
  3. Lehet mechanikusra átalakítani, de az komolyabb átalakítást igényelő művelet. Keresd fel a gödöllői adagoló szervizt, ők csináltak ilyet. Ha szervizzel csináltatod, nem biztos, hogy megéri az átalakítás. Ha magadnak csinálod, akkor esetleg.
  4. Jeladója van a fékfolyadék tartályon?
  5. Igen, eléggé el. Aknáról, csáposról lehet elérni, vagy ha fel van emelve az autó eleje, és alábújsz Én jobb híjján utóbbi módon oldottam meg a váltóolaj cseréjét. Ha a gyári olaj van benne, és a szint is megfelelő, akkor semmiképpen nem érdemes cserélni, mert jobb nem lesz tőle a váltó.
  6. Jobb oldali féltengely kihajtásnál van a nívócsavar.
  7. Én hasonlóképpen jártam. Kritikán aluli volt a fűtés, ezért először átmostam a rendszert trisós oldattal. Utánna meg csak magát a fűtőradiátort. Az akció eredménye az lett, hogy a fűtés feljavult, de elkezdett folyatni a hűtő. Kicseréltem egy utángyártottra. Igazából 10 perc a csere, de 10 ezer Ft bánta.
  8. Ezt neked kell eldöntened. Ha már öreg a hűtő, és tele van vízkővel, akkor előfordulhat, hogy az addig tömítő vízkő kioldódik, és folyatni fog a hűtő. Ha mással nem is, de desztillált vízzel mindenképpen érdemes átmosni az egész rendszert többször, hogy a benne maradó folyadék minél jobban felhíguljon. A legjobb a rózsaszín fagyálló koncentrátum, rajta van, hogy milyen arányban hígítva milyen fagyáspontot érsz el vele. A 4 liter szerintem kevés lesz bele.
  9. Vannak erre elektronikák, keress rá a neten.
  10. Akkor nincs más hátra, mint előre. Rendbe kell tenni. Hogy melyik utat választod, rajtad áll. Ép lökös (új vagy bontott) plusz alatta lévő dolgok rendbe tétele, vagy további kókler megoldások. Széles a lehetőségek tárháza
  11. Ez azért nem kínai bucsus műanyagból van, nem deformálódik el a melegtől Inkább a benyomódás miatt deformálódott el, ami a karambol miatt kérte. Ezt a lökhárítót cserélni kellene, plusz alatta megnézni, hogy a sárvédő lemez, illetve alul a nyúlványok mennyire mentek el. Ha sikerült beszerezned egy bontott vagy egy új lököst, akkor próbáld fel a helyére, és meglátod, hogy felmegy-e rendesen, vagy hézag marad azzal is. Rendbe kell tenni, ezen nincs mit tovább ragozni. Kár, hogy csak most vetted észre, bele kellett volna alkudni az árba.
  12. Most akkor el is szakadt a szíj? Gondolom igen, mert törte a himbákat. Egyébként ha szakadt a szíj, akkor szerintem mindenképpen le kell venni a hengerfejet, mert az a szelep, ami érintkezett a dugattyúval, az már nem fog jól zárni. Ez pedig nemcsak érintkezés, hanem egy nagy ütés. Isuzu motornál pl szelephézag lapka csere esetén is nagyon vigyázni kell, hogy nehogy olyan szelep legyen lenyomva, amelyikhez tartozó dugattyú felső holtponton van. Mert kicsit felkoppan, pár tized mm-t elmegy, aztán vége.
  13. Csak nehogy hajtókarcsapágy miatt kopogjon, arra figyelj.
  14. Kérdés, mi változott, miután elkezdte megenni a szíjat? Opel dieselről van szó? Isuzu, vagy német diesel?