laci8711 Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Megnézetem majd :) Kösz a választ :) Lehet, hogy a DIS-modul alatt valamelyik tömítés megadta magát, és a vezérműház felől kap olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 (edited) A képen a pirossal jelölt helyen szivárog az olaj, ez mitől lehet? Ez a tiedről készült kép?? Módosítva November24, 2014 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci8711 Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Igen. Ez a tiedről készült kép?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Ez a tiedről készült kép?? Igen. Kicsit patika motortér? :blink: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 hátja irigylésre méltó Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci8711 Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Most lett rendbetéve úgy ahogy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Nekem sosem lesz ilyen motorterem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Nekem sosem lesz ilyen motorterem :D Tavasszal, ha lesz egy kis időm (és helyem, mert a panel parkolójában nem az igazi), akkor megpróbálok én is valami hasonlót alkotni... Bár egy dolgot nem feltétlenül értek... Megvettem az autót makulátlan tiszta motorral, de a váltó maga tele van rászáradt olajsárral... A lényeg, hogy több, mint 2 ezer kilométert tapostam, de friss folyás nincs sehol... Lehet, hogy rendbehozták az eresztést, de a váltót nem pucolták le? Hogyan lehet ezt szépen megcsinálni? Gondolom a brigéciol nem hozza le a több éves rászáradt "cuccot"... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Simán, nekem is csupa szutyok minden, és most sehol nem folyik. Viszont egyik szerelő sem pucolta le szerelés után. Aztán már én sem, ötödiken nehéz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 sztem még nem is zsírtalanítják/tisztítják meg rendesen, mikor visszaraknak 1 tömítést Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci8711 Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Akihez én vittem azzal kezdte miután leszedte a váltó tetejét mikor a tömitést cserélte Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Akihez én vittem azzal kezdte miután leszedte a váltó tetejét mikor a tömitést cserélte tényleg? wow 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Ki hogy keltene életre egy motort, ami két éve áll, nem volt átforgatva, de elvileg szépen ledugózva lett eltéve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci8711 Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Stirlitz bocs kihagytam hogy azzal kezdte hogy a végén lemossa a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Hf le, mindent átnézni/megnézni, olajjal feltöltve kézzel átforgatni, utána jöhetne a többi ;) Ki hogy keltene életre egy motort, ami két éve áll, nem volt átforgatva, de elvileg szépen ledugózva lett eltéve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Simán, nekem is csupa szutyok minden, és most sehol nem folyik. Viszont egyik szerelő sem pucolta le szerelés után. Aztán már én sem, ötödiken nehéz :D Gondoljatok bele, ha azt mondja a szerelő hogy kicseréltem a féltengely szimeringet 12 ezer, azt mondod oké, de ha azt mondja hogy le is mostam a motort még 5 ezer senkinek sem tetszene, mert ki kérte? Ki hogy keltene életre egy motort, ami két éve áll, nem volt átforgatva, de elvileg szépen ledugózva lett eltéve? Olajcsere, aztán gyujtás nélkül önindítózni párszor, esetleg a hengerekbe is önteni egy pici olajat. Persze attól is függ mi a szándékod a motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Hf le, mindent átnézni/megnézni, olajjal feltöltve kézzel átforgatni, utána jöhetne a többi ;) megbontással nem kérdés, de nem akarjuk szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Gondoljatok bele, ha azt mondja a szerelő hogy kicseréltem a féltengely szimeringet 12 ezer, azt mondod oké, de ha azt mondja hogy le is mostam a motort még 5 ezer senkinek sem tetszene, mert ki kérte? Olajcsere, aztán gyujtás nélkül önindítózni párszor, esetleg a hengerekbe is önteni egy pici olajat. Persze attól is függ mi a szándékod a motorral. Gyújtás nélkül indítózni a legegyszerűbb, ha széthúzza a főtengelyjeladót. Se benzin, de szikra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Gyújtás nélkül indítózni a legegyszerűbb, ha széthúzza a főtengelyjeladót. Se benzin, de szikra. Pölö, már ha van rajta. A Hall-jeldó lehúzására se indítja a pumpát? :icon14: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Karbis. :) se pumpa, se jeladó. :) Természetesen használatra lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Karbis. :) se pumpa, se jeladó. :) Természetesen használatra lesz. Akkor ki kell üríteni a karbit hogy ne induljon el a motor indítózásra, és le kell húzni a gyertyapipákat . 2 év alatt nem lesz semmi baja, talán még a henger sem szárad ki , de oda én azért öntenék egy pici olajat, majd elégeti ha elindult. De pontosan mi is ez a szerzemény? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Karbis. :) se pumpa, se jeladó. :) Természetesen használatra lesz. Elárulód mi az vagy barkochbázunk? :D Ascona? Kadett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Én azért csak átforgatnám párszor kézzel is, kitudja milyen az a hengerfal, az indítómotor meg nem kérdez :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Gondoljatok bele, ha azt mondja a szerelő hogy kicseréltem a féltengely szimeringet 12 ezer, azt mondod oké, de ha azt mondja hogy le is mostam a motort még 5 ezer senkinek sem tetszene, mert ki kérte? Olajcsere, aztán gyujtás nélkül önindítózni párszor, esetleg a hengerekbe is önteni egy pici olajat. Persze attól is függ mi a szándékod a motorral. Én örülnék ha 5 ezerért komplett kimosná a motorteret, meg mondjuk ki is porszívózhatna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November25, 2014 Megoszt Elküldve November25, 2014 Elárulód mi az vagy barkochbázunk? :D Ascona? Kadett? Eltaláltad. :D Utóbbi. Vettem egy xe-t a vectrába, ezt meg adták köré. De mivel ki van kasznizva, futómű, stb minden a rajta, és megvan a gyári motorja is, így vissza lesz építve Róóóóbinak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts