Jump to content

Recommended Posts

Sziasztok!

Tél óta rosszalkodik a váltóm.
Ha elveszem a gázt és hagyom grulgatni, amikor magától visszamenne kettesből egyesbe picit mintha rántana, utána meg átvált szervízüzemmódba és villog az a nyomoronc "S".
Ha keményen vezetek és fékezek, megy nyomom neki a gázt, akkor semmi ilyen baja nincs.
Megnéztem, a pálca szerint olaj van benne MAX-on. Egy éve volt olaj és szűrő is cserélve.

Mi lehet ez?

Előre is köszi a tanácsokat.

Lev :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

amikor villog, olyankor hibakódot tárol.

ki kell olvastatni a hibakódod, és máris tudod hogy mi a baja.

mert amugy csak találgatni lehet............

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi a segítséget, akkor nem találgatok, mint a Rekordomnál volt valaha.

Az még könnyen ment, mert nem volt benne elektromos kütyü hegyek.

Na viszem szervizbe...

Lev :shock:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszi a segítséget, akkor nem találgatok, mint a Rekordomnál volt valaha.

Az még könnyen ment, mert nem volt benne elektromos kütyü hegyek.

Na viszem szervizbe...

Lev :shock:

sziasztok nekem is ilyen jellegü a bajom.Csak nem tudjuk ki olvasni a kodót mert csak akkor van hibajel amikor

megy a motor közben meg nem tudjuk rádugni.Ha leállitom a motort újra inditom akkor meg törli a hiba kodot.

van valami ötlet hogy lehet a váltóvezérlöt kiolvasni

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Öö... amennyire én tudom, járó motornál is ki lehet olvasni azt a hibakódot, legalábbis Calinál mindenképpen, és sztem az Omega is hasonlóképpen működik. Alapjáraton járó motornál nyugodtan széthúzhatod a diagnosztikai csatit amikor van hibakód, és már mehet is a kiolvasás.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

2 hete vettem 1 2000-es opel omega b karavánt.az autó 96-os,4 sebességes automata váltóval szerelt.A problémám az hogy nem tom van e a váltónak nívópálcája,és nemtom hol kell olajat betölteni.A szerelő ismerősömön látszik hogy gőze nincs az egészről.A váltó néha kiugrik sebességből,le kell lassítanom"nagyon"hogy,tudja mit is kéne csinálnia,és ismét betegye vmilyen sebességbe.Létezik hogy nincs nívópálca,és az olajteknője fölött lévő csavar a betöltő,és a nivóellenőrző 1szerre?

Válaszotok előrre is köszönöm. :( ;)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

2 hete vettem 1 2000-es opel omega b karavánt.az autó 96-os,4 sebességes automata váltóval szerelt.A problémám az hogy nem tom van e a váltónak nívópálcája,és nemtom hol kell olajat betölteni.A szerelő ismerősömön látszik hogy gőze nincs az egészről.A váltó néha kiugrik sebességből,le kell lassítanom"nagyon"hogy,tudja mit is kéne csinálnia,és ismét betegye vmilyen sebességbe.Létezik hogy nincs nívópálca,és az olajteknője fölött lévő csavar a betöltő,és a nivóellenőrző 1szerre?

Válaszotok előrre is köszönöm. :( ;)

Van külön B Omi topik is, és ott le van írva minden.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot.

Szia!

Ha a sportfokozat lámpa elkezd villogni. akkor hibát jelez.

Úgy tudom, hogy ki lehet olvstatni a hiba okát.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szia!

Most találtam ezt a bejegyzést és azért írnék mert nekem is egy az egyben ezek a tünetek vannak a váltómmal elmondanád hogy tudtad orvosolni?

Köszi

üdv

Kindy

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy A omegám C20NE automata. A gondom az, hogy az automata váltó felfelé észrevétel nélkül simán vált nem rángat nem csinál semmi szokatlant. De amikor fékezek vissza kellene neki váltani vagy kiadni a sebességet akkor nem adja ki benne marad ha jól figyeltem meg 3.-ba marad. Nem tudom mi lehet a probléma. A jelentkezés után levettem a teknőt róla, szűrőt kiszedtem átmostam kitisztítottam visszaraktam, friss olajat kapott és utána egy két hétig jó volt de most újra csinálja. Néha még a sportfokozat lámpa is elkezd villogni és akkor csúsztatja is a kuplungot.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Másfél éves post-ot olvastál. Gyanítom, nem fog Neked válaszolni. Bandi1980-nak összesen 9 hozzászólása van eddig. Nem egy buzgó fórumfüggő, hihi..

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest

Sziasztok!

Zafira_6_fokozatu_tiptronik_v_lt__multikorm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Zafira 1.9 sport automata 150 LE a gép,és a váltó nagyon komotosan váltogat!

Lehetséges a váltó gyorsítás,hogy ne ilyen betegesen váltson?

ugyan ezt tapasztalom,amit itt leírnak!<_<

2007. január 31., szerda - [08:30]

Opel Zafira 2.2 Direct és 1.9 CDTI teszt

Tapasztalataink az 1.9-es dízel - hatsebességes automata párosításról:

Visit My Website

Szép napot!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

http://kepfeltoltes.hu/view/110210/Zafira_...ltoltes.hu_.jpg

Zafira 1.9 sport automata 150 LE a gép,és a váltó nagyon komotosan váltogat!

Lehetséges a váltó gyorsítás,hogy ne ilyen betegesen váltson?

ugyan ezt tapasztalom,amit itt leírnak!<_<

2007. január 31., szerda - [08:30]

Opel Zafira 2.2 Direct és 1.9 CDTI teszt

Tapasztalataink az 1.9-es dízel - hatsebességes automata párosításról:

Visit My Website

Szép napot!

Talan a zafirasok tudnak segiteni. (Esetleg nagyobb nevu automatas szervizek)

Nekunk gozunk sincs az AF es valtokrol. Tudod itt mi (Omegasok) ugy szeretjuk ha motor-valto hosszaban van a verdaban...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok.

Van rekordom E1 2.0 s es szeretnek rarakni 5.sebbeseges valtot. Ki tudna megmondani hogy az omegabol 2.4 cih motrol r25 valtot fellehat rakni? mennyira bonyolul muvelet stb?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Tél óta rosszalkodik a váltóm.

Ha elveszem a gázt és hagyom grulgatni, amikor magától visszamenne kettesből egyesbe picit mintha rántana, utána meg átvált szervízüzemmódba és villog az a nyomoronc "S".

Ha keményen vezetek és fékezek, megy nyomom neki a gázt, akkor semmi ilyen baja nincs.

Megnéztem, a pálca szerint olaj van benne MAX-on. Egy éve volt olaj és szűrő is cserélve.

Mi lehet ez?

Előre is köszi a tanácsokat.

Lev :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok.Egy kéréssel fordulok hozzátok. Ki gyullad a sárga fény benne egy felkiáltó jel, és ez a fény most már menetközbe is kigyullad és akkor bekapcsolódik a manuális váltó. Mit lehetne ezzel tenni? Adjatok tanácsot. Köszönöm.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok. érdeklődnék,hogy ar 25 autómata váltóról tud e valaki értelmeset mondani.? Volt olaj csere ,Volt szűrő csere. Csuszik induláskor "D" ben. Viszont menet közben olyan mint a vaj oda vissza. Villog menet közben a fogaskerekben az "S" légyszi valami támpontot(:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×