Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Szia.

Köszönöm szépen válaszodat.

A 4 irányú gombbal történő navigálást úgy értettem,hogy a TMC beállítások alatt is lenne lehetőség a kurzor segítségével tallózni a térképen.A sima tallózást természetesen ismerem. :-)

Akit érdekel csevegésünk a 2. CD témában,az az alábbi linen találja:

http://www.opelforum.hu/topic/1023-egyeb-cseveges/page-150

Üdv.:Szabi

U.i.: TMC

http://navigyurci.hu/2010/03/13/nehany-gondolat-a-tmc-rol-annak-hasznalatarol-es-az-ehhez-szukseges-tartozekokrol/

http://hu.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel

Nem működik Magyarországon a TMC...
"A problema lenyege hogy a magyarorszagi tmc nem free hanem conditional access modban mukodik, az arnyalatni kulonbseg akit erdekel majd utanaolvas reszletesen, a lenyeg annyi hogy a terkepgyarto nem fizet a CA kulcsert igy a terkep nem tartalmazza a magyarorszagi nem ingyenes tmc kikodolasahoz szukseges informaciot = nincs tmc. ausztiraban es csehorszagban nagyszeruen mukodik a tmc a gyari rendszerrel"

A négyirányú gombbal akkor tudsz mászkálni a térképen, ha a menüben benyomod a böngészés opciót.


Akkor én is kérdeznék, ha már Te is 14/15-ös lemezt használsz. Lásd: http://www.opelforum.hu/topic/1023-egyeb-cseveges/page-150#entry1014690

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Éjszaka kint volt az autó, kb. -4 fok körül volt. Indításkor észrevettem, hogy egy picit lassabban forog az önindító. Amikor beindult rájöttem, hogy a kódkártya meg fent maradt. Így motor leállít, kocsi lezár, majd kb. 2 perc múlva ismét indítás. Na ez már éppen csak összejött, szerintem ez volt az utolsó lehetőség az akkuban. Az elfelejtettem megnézni, hogy mekkora feszültség van benne a teszt menü szerint.

Lehetséges, hogy egy alig 2 éves akkumulátor bedöglik (természetesen a garanciaidő lejárta után 3 hónappal)? Mert akkor biztos, hogy rádobom valamelyik Vartás vezető lábára egy üllő kiséretében.

A töltés jónak tűnik, 13 -14,5 V között szokott lenni általában.

Ráadásul a jobb első tompított is megadta magát, így ma vár rám egy nőgyógyászati vizsgálat is. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges, hogy egy alig 2 éves akkumulátor bedöglik (természetesen a garanciaidő lejárta után 3 hónappal)? Mert akkor biztos, hogy rádobom valamelyik Vartás vezető lábára egy üllő kiséretében.

Lehetni eppen lehet, de emiatt nem erdemes dobalozni...

Elso korben fel kell rendesen tolteni, es ellenorizni, hogy a kocsiban tenyleg jo-e a toltes. Optimalis esetben a feltoltes kulso toltot jelent, kis arammal, elotte folyadekszintet is nezni, szukseg eseten feltolteni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Terhelővillával rá kéne mérni az akksira! A mért aktuális indítóáramból többet meg lehet tudni az akku állapotáról, mint önmagában a kapocsfeszültségből.

Lehet hogy tényleg csak egy teljes feltöltés hiányzik neki a hidegben.

Ha van töltőd, érdemes megpróbálni. Nekem a CTEK-en van regenerációs, szulfátmentesítő ciklus. Egy ilyet esetleg ráengednék. Ha pár héten belül ugyan így gyengélkedik az akku, akkor sajna ennyit bírt.

A 4 irányú gombbal történő navigálást úgy értettem,hogy a TMC beállítások alatt is lenne lehetőség a kurzor segítségével tallózni a térképen.A sima tallózást természetesen ismerem. :-)

Tegnap kipróbáltam, nálam se megy a TMC-térképen való "mászkálás".

Módosítva : Cserenkov
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Terhelővillával rá kéne mérni az akksira! A mért aktuális indítóáramból többet meg lehet tudni az akku állapotáról, mint önmagában a kapocsfeszültségből.

Lehet hogy tényleg csak egy teljes feltöltés hiányzik neki a hidegben.

Ha van töltőd, érdemes megpróbálni. Nekem a CTEK-en van regenerációs, szulfátmentesítő ciklus. Egy ilyet esetleg ráengednék. Ha pár héten belül ugyan így gyengélkedik az akku, akkor sajna ennyit bírt.

Köszi Csabának is. Van itthon töltőm, majd ráteszem, ma van még egy 2x120 km-es utam, aztán kíváncsi vagyok mit produkál, úgyis csak 5-én megyek dolgozni, addig le tudom tesztelni, de lehet, hogy a jövő héten meg is méretem.

Egyébként meg a jó édes anyját annak aki megtervezte ezt a lámpabúrát. Legalább a vezetéket hagyta volna 10 cm-rel hosszabbra, hogy ki lehessen húzni a foglalatot a dobbetéten kívülre, és az ember lássa is, hogy pontosan mit csinál. :icon1:

A Mondeonál eddig jobbat nem láttam, kb. 1 perc és az egész lámpabúra kint van a helyéről, aztán lehet az utastérben a melegben, világosban izzót cserélni a téli éjszakai hóviharban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy H Astrám 1.4 XEP motorral. Lefutattam ma rajta a "pedálos" ellenőrzést és ECN 034012 -es hibakódot kaptam.

Tudna valaki segíteni, hogy ez a 034012 hibakód mi lehet?

Ez elmúlt hetekben olyan hibára lettem figyelmes, hogy mikor beindítom a motort akkor nem egynletes az alapjárat, hanem rángat nagyokat és a fordulat is ugrál. Majd ahogy bemelegszik a motor úgy csillapodik a jelenség. Gondolom a hibakód és e hina között lehet összefüggés.

Ha valaki tudna segíteni a hibakód megfejtésén azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy H Astrám 1.4 XEP motorral. Lefutattam ma rajta a "pedálos" ellenőrzést és ECN 034012 -es hibakódot kaptam.

Tudna valaki segíteni, hogy ez a 034012 hibakód mi lehet?

Ez elmúlt hetekben olyan hibára lettem figyelmes, hogy mikor beindítom a motort akkor nem egynletes az alapjárat, hanem rángat nagyokat és a fordulat is ugrál. Majd ahogy bemelegszik a motor úgy csillapodik a jelenség. Gondolom a hibakód és e hina között lehet összefüggés.

Ha valaki tudna segíteni a hibakód megfejtésén azt megköszönném.

Szia!

Vezérműtengely-jeladót írnak hozzá. Elsőként a vezetékeket kellene megnézni, hogy szakadtak, sérültek-e. Aztán érdemes volna esetleg cseredarabbal megnézni, hogy megmarad-e a hiba.

A sárga lámpa folyamatosan világít, vagy csak amikor dadog? Mert csak akkor világít, ha a hiba jelen van. Ha nincs, akkor néhány indítás erejéig megmarad a tárolóban, ahonnan ki lehet olvasni. Érdemes volna gépre feltenni és megnézni, hogy járó motornál is milyen adatokat produkál. Úgy biztosabb lehetsz benne, hogy az lesz-e a baja, de emlékeim szerint vannak itt akik már túl vannak a cseréjén.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Vezérműtengely-jeladót írnak hozzá. Elsőként a vezetékeket kellene megnézni, hogy szakadtak, sérültek-e. Aztán érdemes volna esetleg cseredarabbal megnézni, hogy megmarad-e a hiba.

A sárga lámpa folyamatosan világít, vagy csak amikor dadog? Mert csak akkor világít, ha a hiba jelen van. Ha nincs, akkor néhány indítás erejéig megmarad a tárolóban, ahonnan ki lehet olvasni. Érdemes volna gépre feltenni és megnézni, hogy járó motornál is milyen adatokat produkál. Úgy biztosabb lehetsz benne, hogy az lesz-e a baja, de emlékeim szerint vannak itt akik már túl vannak a cseréjén.

Köszönöm a segítséget.

A sárga lámpa nekem soha nem világít. Egyedül mikor kiolvasattam vele az ECN hibát akkor villogott a sárga lámpa.

De normál használat közben nem villan fel soha.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha valaki szerelt(etett) már be utólagos(nem gyári) ülésfűtést kérem ossza meg a szerelési tapasztalatait. Pl.:

-tápot honnan érdemes húzni?

-kapcsolókat hova praktikus/egyszerű/lehetséges befaragni?

-az ülést ha sikerül szétszedni összerakni csak kárpitos fogja tudni? :)

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy H Astrám 1.4 XEP motorral. Lefutattam ma rajta a "pedálos" ellenőrzést és ECN 034012 -es hibakódot kaptam.

Tudna valaki segíteni, hogy ez a 034012 hibakód mi lehet?

Ez elmúlt hetekben olyan hibára lettem figyelmes, hogy mikor beindítom a motort akkor nem egynletes az alapjárat, hanem rángat nagyokat és a fordulat is ugrál. Majd ahogy bemelegszik a motor úgy csillapodik a jelenség. Gondolom a hibakód és e hina között lehet összefüggés.

Ha valaki tudna segíteni a hibakód megfejtésén azt megköszönném.

Hasonló jelenségeket produkált az enyém is (2007-es ~110e km), vezérműtengely jeladót kellett cserélnem benne.

Link to comment
Megosztás:

Miert, nem eleg a 4*45 W? :) Ha mar okvetlenul ilyet akarsz, akkor van direkt H Astraba valo is (persze dragabban), de eleve elfuseralt dolog, mert a radio tul melyen van ahhoz, hogy ott kijelzo legyen.

Link to comment
Megosztás:

Az erosito csak a hatso melynyomo miatt lenne rakotve. Nem tudom nezted e az arat. Szerintem ennyi penzert megerne meg akkor is ha a kijelzo tul alacsonyan van. A kerdesem inkabb arra iranyult hogy valakinek van e tapasztalata az ilyen no name radiokkal kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

Az erosito csak a hatso melynyomo miatt lenne rakotve. Nem tudom nezted e az arat. Szerintem ennyi penzert megerne meg akkor is ha a kijelzo tul alacsonyan van. A kerdesem inkabb arra iranyult hogy valakinek van e tapasztalata az ilyen no name radiokkal kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

Az erosito csak a hatso melynyomo miatt lenne rakotve. Nem tudom nezted e az arat. Szerintem ennyi penzert megerne meg akkor is ha a kijelzo tul alacsonyan van. A kerdesem inkabb arra iranyult hogy valakinek van e tapasztalata az ilyen no name radiokkal kapcsolatban.

Szia,

Anno,amikor én is a cserén gondolkodtam az alábbi linkeken található gyári speifikus fejegységeket ajánlotta nekem egyik fórumos társunk.Az egyik ebay-es,a másik hazai vásárlási lehetőséggel.

Azt a nézetet viszont én is osztom,hogy ezek a fejegységek nagyon lent vannak az Astra közép konzoljában,de teljesen kompatibilisek vele,mert pl. a multikormány kezelőszerveit is ugyan úgy kezelik,nem kell semmit buherálni a csatlakozókkal sem,és tökéletesen passzol képek alapján a H Astra műszerfalába.

http://auto-multimed...pel-multimedia/

http://www.ebay.com/itm/Eonon-7-Car-GPS-DVD-Player-Bluetooth-Opel-Astra-Antara-Zafira-Corsa-F-BK-/231361336118?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item35de35d336

Vess rájuk egy pillantást,ha gondolod.

Üdv.:Szabi

Módosítva : jszabi
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a linkeket az ebayes verzió nem tűnik rossznak.

Azzal tisztában vagyok hogy kényelmetlen lenne letekintgetni a rádióra vezetés közben de van más negatívum is? Pl látható egyáltalán a kijelző napsütésben?

Szia,

Valamennyire biztosan csökken a láthatósága erős napfényben,de ez mindennel így van,gondolj csak egy tablet,telefon vagy laptop kijelzőjére.Nekem az eredeti színes kijelző van benne,erős napsütésben picit zavaró a dolog,de már vannak nagyon jó tükröződésmentes fóliák,amelyek segítenek a helyzeten.Sőt,mivel ez elég lentre kerül,lehet észre sem venni a napsütés hatását.

Egyébként a magyar verzió szinte ugyan az,sőt talán még több mindent tud,mint az ebay-es.Arra azonban készülj fel,hogy mire az ebay-es megérkezik hozzád,az adók és egyéb járulékos költségek miatt 100e Ft. felé kúszik az ára.Nem emlékszem pontosan,de aki ajánlotta,úgy kalkulált,hogy 115e Ft. körül lenne talán a vége,de szerintem ennek utána tudsz nézni.

Szerintem mivel kimondottan Astra-hoz vannak,érdemes elgondolkodni rajta,ha fontos neked az esztétika és persze a zenei teljesítmény elfogadható neked.

Egyébként a youtube-on rengeteg olyan videó van,amikor ilyen gyári specifikus fejegységek képét akár a gyári színes kijelzőre (CID) is át lehet tenni,ami viszont ugye kényelmesen az eredeti kijelző helyén van szem magasságban.Bár itthon mindenki azt állítja,hogy ez nem megoldható,de a bizonyítékok alapján mégis.Tudok neked ajánlani ehhez is egy linket,ami pl. az eredeti gyári nagy színes kijelzőhöz való illesztő panel,amire külső videóforrások képét,tolatókamerát,stb. lehet rácsatlakoztatni.

Nagyon komoly rendszerek rakhatóak össze ezekbe az Astrákba.

http://www.ebay.com/itm/Opel-Vauxhall-CID-Video-Interface-Astra-H-Vectra-C-/141514257420?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item20f2e8340c

Remélem segítettem.

Üdv.:Szabi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha valaki szerelt(etett) már be utólagos(nem gyári) ülésfűtést kérem ossza meg a szerelési tapasztalatait. Pl.:

-tápot honnan érdemes húzni?

-kapcsolókat hova praktikus/egyszerű/lehetséges befaragni?

-az ülést ha sikerül szétszedni összerakni csak kárpitos fogja tudni? :)

Köszi!

Szia!

Én is tervezem az utólagos ülésfűtést.

A gyári kapcsolót be lehet faragni. Most vagyok túl rajta. (tolatóradar beszerelése miatt faragtam) Sajnos nem lesz teljesen tökéletes, mert a gombnál van egy kis lekerekítés, amit ha ugyanúgy alakítasz ki, akkor a festést lereszeled. De szerintem elfogadhatóan néz ki így is.

A középkonzolba be van vezetékelve (kapcsoló szignál).

Ha jól emlékszem a táp vezetéke is benne van, csak a REC modulból hiányoznak az alkatrészek. Én vagy REC modult cserélek, vagy a régit alakítom át.

Az ülés alatti nagy csatlakozót ha leveszed (előtte aksit leköt + várni /oldal légzsák miatt/) A 7,8 láb benne van akkor be van vezetékelve (7- 0,5 barna-szürke, vagy fekete-sárga a kapcsoló szignál, 8- 1,5 fekete vezeték ez a táp).

http://kepfeltoltes.hu/141230/_l_s_csatlakoz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha ezek megvannak akkor kell csinálni egy kis kapcsolást ami a kapcsolószignálra indítja a fűtőpárnát. Na ez még nincs meg. /vagy a gyári vezérlő kell/

Az ülések szétszedhetőek és össze is rakhatóak kárpitos nélkül.

http://kepfeltoltes.hu/view/141230/els___l_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ülés

http://kepfeltoltes.hu/view/141230/els___l_s_h_tt_mla_www.kepfeltoltes.hu_.jpg háttámla.

És végül a gyári kapcsolási rajz.

http://kepfeltoltes.hu/view/141230/_l_sf_t_s_kapcsol_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szerintem az ülés szétszedése a legnehezebb.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

teljesen új vagyok még a fórumon, és a szakmában is.

Májusban vettem egy 2005/01 Opel Astra H 1.7 CDTI-t behozva Németországból, mint első autó (23/F). Azóta egy 10e km tapasztalatom van.

Karácsony előtt egyik nap lemerült az akkumulátorom, de azt hittem, hogy rajta felejtettem valami fogyasztót (-4 fok ha volt). Azóta nem volt baj.

Az éjjel itt -25 fok volt, és reggel ismét nem indult, azaz ki van gyengülve az akksi.

Tehát akksi csere lesz az autóban, 60AH-s helyett 70-75-öset szeretnék, de van egy kérdésem.

Akksi csere után fogja kérni a radio safe kódot.

A Car Pass kártyán írja a Security Code-ot, meg a Radio Type/Code-nál csak annyit ír, hogy 0030/ és annyi, tehát gondolom utal itt a CD30 MP3-ra. Hol találom a kódot?

Kivettük a rádiót, oldalán ír egy E és 4 számot, mellé van írva filccel, hogy C...

Én sajnos annyit értek az autókhoz, mint az űrutazáshoz.

Későbbiekben szeretném átnyálazni a fórumot, majd kisebb upgradeket végezni.

Addig is boldog karácsonyt!

Hunor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

teljesen új vagyok még a fórumon, és a szakmában is.

Májusban vettem egy 2005/01 Opel Astra H 1.7 CDTI-t behozva Németországból, mint első autó (23/F). Azóta egy 10e km tapasztalatom van.

Karácsony előtt egyik nap lemerült az akkumulátorom, de azt hittem, hogy rajta felejtettem valami fogyasztót (-4 fok ha volt). Azóta nem volt baj.

Az éjjel itt -25 fok volt, és reggel ismét nem indult, azaz ki van gyengülve az akksi.

Tehát akksi csere lesz az autóban, 60AH-s helyett 70-75-öset szeretnék, de van egy kérdésem.

Akksi csere után fogja kérni a radio safe kódot.

A Car Pass kártyán írja a Security Code-ot, meg a Radio Type/Code-nál csak annyit ír, hogy 0030/ és annyi, tehát gondolom utal itt a CD30 MP3-ra. Hol találom a kódot?

Kivettük a rádiót, oldalán ír egy E és 4 számot, mellé van írva filccel, hogy C...

Én sajnos annyit értek az autókhoz, mint az űrutazáshoz.

Későbbiekben szeretném átnyálazni a fórumot, majd kisebb upgradeket végezni.

Addig is boldog karácsonyt!

Hunor

Üdv a fórumon!

Úgy látom gyári a rádiód, akkor nem fog kódot kérni, mert az fel van tanítva a kocsira. Amit biztosan be kell állítani az az elektromos ablakok végállása, hogy automatán működjenek és a pontos idő a dátummal. A Corsa D-n ennyit kell beállítani. Más nem jut eszembe.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

teljesen új vagyok még a fórumon, és a szakmában is.

Májusban vettem egy 2005/01 Opel Astra H 1.7 CDTI-t behozva Németországból, mint első autó (23/F). Azóta egy 10e km tapasztalatom van.

Karácsony előtt egyik nap lemerült az akkumulátorom, de azt hittem, hogy rajta felejtettem valami fogyasztót (-4 fok ha volt). Azóta nem volt baj.

Az éjjel itt -25 fok volt, és reggel ismét nem indult, azaz ki van gyengülve az akksi.

Tehát akksi csere lesz az autóban, 60AH-s helyett 70-75-öset szeretnék, de van egy kérdésem.

Akksi csere után fogja kérni a radio safe kódot.

A Car Pass kártyán írja a Security Code-ot, meg a Radio Type/Code-nál csak annyit ír, hogy 0030/ és annyi, tehát gondolom utal itt a CD30 MP3-ra. Hol találom a kódot?

Kivettük a rádiót, oldalán ír egy E és 4 számot, mellé van írva filccel, hogy C...

Én sajnos annyit értek az autókhoz, mint az űrutazáshoz.

Későbbiekben szeretném átnyálazni a fórumot, majd kisebb upgradeket végezni.

Addig is boldog karácsonyt!

Hunor

Naaa! Ne túlozz! :)

Az OMSZ hitelesített, kalibrált mérőhálózatán még csak megközelítőleg sem mértek ennyit a kollégáim. ;)

Budapesten meg pláne nem volt -25 °C. Itt DNy-on, ahol vastagon hóval borított a táj, a fagyzugokba, völgyekben ma hajnalra várunk -20, esetleg -22 °C-os minimumot. De Budapesten, ahol szinte hó sincs holnap hajnalra is kizárt ennyi. :)

De az tény, hogy jó hideg volt. Itt a városban (Pécs) hajnalban -14 °C volt, de már este 10-kor is -12 alatt volt. Lassan már most is elérjük a -10-et. (Itt van a WS ("weather station" - időjárás állomás) beltéri egysége a minitorom mellett.) :)

Visszatérve a kérdésedre: nem kell semmilyen kód a rádiónak akkucserekor. Egyből működni fog. Ahogy írták, egyedül a dátumot, időt kell beállítanod és az elektromos ablakokat újra tanítanod. (Leengeded teljesen, miközben folyamatosan nyomod a gombot. Végállásban pár másodpercig ott tartod. Én felhúzásnál is megcsinálom vele, biztos ami biztos, de lehet ez nem szükséges. És kész is vagy.)

A BC1, BC2 számlálója fog még lenullázódni. De a BC2 a belső memóriában megjegyzi az utolsó manuális nullázás óta megtett átlagfogyasztást. Ezért lehet az, hogy ha mész ezután 10-20km-t, a BC1 és BC2 által mért átlagfogyasztás nem biztos, hogy teljesen ugyan annyi lesz.

Nekem is 77Ah-s akkum van az autóban jelenleg. Ha van quickheat rendszer (gyári beépített elektromos segédfűtés) az autódban, jól jön az ekkora kapacitás.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Naaa! Ne túlozz! :)

Az OMSZ hitelesített, kalibrált mérőhálózatán még csak megközelítőleg sem mértek ennyit a kollégáim. ;)

Budapesten meg pláne nem volt -25 °C. Itt DNy-on, ahol vastagon hóval borított a táj, a fagyzugokba, völgyekben ma hajnalra várunk -20, esetleg -22 °C-os minimumot. De Budapesten, ahol szinte hó sincs holnap hajnalra is kizárt ennyi. :)

De az tény, hogy jó hideg volt. Itt a városban (Pécs) hajnalban -14 °C volt, de már este 10-kor is -12 alatt volt. Lassan már most is elérjük a -10-et. (Itt van a WS ("weather station" - időjárás állomás) beltéri egysége a minitorom mellett.) :)

Visszatérve a kérdésedre: nem kell semmilyen kód a rádiónak akkucserekor. Egyből működni fog. Ahogy írták, egyedül a dátumot, időt kell beállítanod és az elektromos ablakokat újra tanítanod. (Leengeded teljesen, miközben folyamatosan nyomod a gombot. Végállásban pár másodpercig ott tartod. Én felhúzásnál is megcsinálom vele, biztos ami biztos, de lehet ez nem szükséges. És kész is vagy.)

A BC1, BC2 számlálója fog még lenullázódni. De a BC2 a belső memóriában megjegyzi az utolsó manuális nullázás óta megtett átlagfogyasztást. Ezért lehet az, hogy ha mész ezután 10-20km-t, a BC1 és BC2 által mért átlagfogyasztás nem biztos, hogy teljesen ugyan annyi lesz.

Nekem is 77Ah-s akkum van az autóban jelenleg. Ha van quickheat rendszer (gyári beépített elektromos segédfűtés) az autódban, jól jön az ekkora kapacitás.

.

Nem túloztam, elhiszem, hogy Budapesten -20 volt, de nálunk Gyergyó környékén a tegnap éjjel is megvolt a -25 lazán (megfafgyott a sör a doboz oldalán - https://www.dropbox.com/s/sa0zhit4p8tkrcx/2014-12-31%2023.21.24.jpg?dl=0).

Sajnos az ünnepekre való tekintettel esélyem nincs szombat előttig kicserélni az akksit, addig csak szenvedek, tegnap eljöttünk az autóval, reggel már nem indult.

Köszi az infót az ablakemelőkről, nincs BC2-m, gyári BID van benne.

Most nem akarok új év alkalmával sokat bíbelődni itt, szeretném majd cserélni GID-re (esetleg CID-re), talán a CD30-at is.

Nincs a kormányon se vezérlők, szerintem még sokat fogtok mérgelődni miattam :D

De előbb, ünnepek után végig fogom olvasni a fórumot, hogy ne duplázzak.

Boldog új évet!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.