Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Az oldalsó indexben hogy kell izzót cserélni?

Nem találtam rá leírást.

Köszi!

Úgy tudom, hogy a kerékjárati műanyag doblemez-betéten mindkét oldalon van egy kis "ajtónyílás".

Azt kipattintva hozzáférhetsz az oldalindex foglalatához, és a foglalatot elfordítva kiemelheted a búra mögül.

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt beindítottam az autót a garázsban és nem aludt el az akksi visszajelzője. 2x-3x újraindítottam az autót, ugyan úgy égve maradt, a töltést leellenőriztem és 13,9V tompítottal és tompított nélkül egyaránt. Akksi, generátor kiváló állapotú.

Elgurultam a szervizhez, ahol szombaton nem dolgoznak (miért is dolgoznának!?)....ott ismét beindítottam és elaludt az akksi visszajelzője. Azóta jó.

Valakinek valami ötlet????

(ja, és most hibakódom nincs, akkor, amikor a visszajelző égett nem is néztem, bár ha akkor lett volna, akkor annak talán még most is benne kellene lenni, mivel még nem volt 15 újraindítás)

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt beindítottam az autót a garázsban és nem aludt el az akksi visszajelzője. 2x-3x újraindítottam az autót, ugyan úgy égve maradt, a töltést leellenőriztem és 13,9V tompítottal és tompított nélkül egyaránt. Akksi, generátor kiváló állapotú.

Elgurultam a szervizhez, ahol szombaton nem dolgoznak (miért is dolgoznának!?)....ott ismét beindítottam és elaludt az akksi visszajelzője. Azóta jó.

Valakinek valami ötlet????

(ja, és most hibakódom nincs, akkor, amikor a visszajelző égett nem is néztem, bár ha akkor lett volna, akkor annak talán még most is benne kellene lenni, mivel még nem volt 15 újraindítás)

OFF

Szerintem szimulál.

Az enyém is ilyen volt múltkor, mikor egy más fajta hibajelensége volt.

Elmentem a szervizig. A srác próbálgatta, de neki meg már nem produkálta, és nekem se.

Megijedt. Szerintem a tied is.

OFF

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt beindítottam az autót a garázsban és nem aludt el az akksi visszajelzője. 2x-3x újraindítottam az autót, ugyan úgy égve maradt, a töltést leellenőriztem és 13,9V tompítottal és tompított nélkül egyaránt. Akksi, generátor kiváló állapotú.

Elgurultam a szervizhez, ahol szombaton nem dolgoznak (miért is dolgoznának!?)....ott ismét beindítottam és elaludt az akksi visszajelzője. Azóta jó.

Valakinek valami ötlet????

(ja, és most hibakódom nincs, akkor, amikor a visszajelző égett nem is néztem, bár ha akkor lett volna, akkor annak talán még most is benne kellene lenni, mivel még nem volt 15 újraindítás)

Mit értesz azon, hogy a generátor kiváló állapotú? Nekem 5 évesen, 80 ezer km után adta be a kulcsot, szerencsére 200 km-re a lakhelyemtől. Egy élmény volt haza jutni, főleg az automata sebességváltó miatt. :-)

Szóval azért figyelgesd a töltést, nehogy meglepetés érjen. Úgy hallottam, hogy a generátorok teljesítmény tekintetében kissé alulméretezettek. Legalábbis dízelben biztosan.

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz azon, hogy a generátor kiváló állapotú? Nekem 5 évesen, 80 ezer km után adta be a kulcsot, szerencsére 200 km-re a lakhelyemtől. Egy élmény volt haza jutni, főleg az automata sebességváltó miatt. :-)

Szóval azért figyelgesd a töltést, nehogy meglepetés érjen. Úgy hallottam, hogy a generátorok teljesítmény tekintetében kissé alulméretezettek. Legalábbis dízelben biztosan.

A generátort kb. fél éve cseréltettem kompletten, mert vicces áron hozzájutottam egy új, gyárihoz.

Az akksi pedig 2 hónapos.

Olvastam a kezelésiben, hogy az akksi lámpa a nem megfelelő hűtés miatt is világíthat!!!??? :huh: :blink:

A vízpumpa is új benne, és ez a reggeli első induláskor jelentkezett, tehát a motor/víz is hideg volt...

Amúgy még mindig 13,9V a töltésem...ha lenne egy aknám, akkor alá mennék és megnézném közvetlenül a generátoron is...hátha a töltő kábel szarakodik.

Link to comment
Megosztás:

Délután megint előjött a hiba (és már el is múlt megint magától), kiolvastam a hibakódokat:

56471 és 62104

Esetleg egy linket tudna valaki adni, hogy hol nézzek utána?

Úgy keress rá, hogy ecn 56471 és ecn 62104.

Lengyel és német oldalakon van róla pár dolog, de sajnos egyiket sem beszélem, a gugli meg még úgy sem. :-)

Az elsőre tempomattal kapcsolatos hibát ír, a másodikra pedig a visszajelzőlámpa vezérléssel kapcsolatos problémát írnak. Ja, és itt írtak valamit a hűtőfolyadékról is, amit említettél.

Jó bogarászást. ;-)

Link to comment
Megosztás:

Úgy keress rá, hogy ecn 56471 és ecn 62104.

Lengyel és német oldalakon van róla pár dolog, de sajnos egyiket sem beszélem, a gugli meg még úgy sem. :-)

Az elsőre tempomattal kapcsolatos hibát ír, a másodikra pedig a visszajelzőlámpa vezérléssel kapcsolatos problémát írnak. Ja, és itt írtak valamit a hűtőfolyadékról is, amit említettél.

Jó bogarászást. ;-)

Én azt találtam, hogy így kell rákeresi:

P0564 Cruise Ctrl Multi-Func Input Signal

és

P0621 Generator Lamp L Ctrl Circ Error

Az első tempomatt??? Nem ködlámpa?

Amíg felértem tegnap Pestre (70km) végig égett az akksi lámpa, de a leparkolás után 10 perccel, egy próba újraindítás után elaludt és már hazafelé sem égett....

Amúgy az út elején 2x-3x megálltam, töltés rendben volt, hűtővizem sem forrt, a motor is szépen járt....így normális tempóban, de mentem vele. Csak idegesített, hogy akkor miért is világít.

Link to comment
Megosztás:

Jóestét sziasztok!

Létezik olyan megoldás hogy inditás után a fényszóró azonnal világítson?

Tudom ott az "AUTO" mód,de az csak szürkületben kapcsol.Én állandót szeretnék.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segitséget! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Jóestét sziasztok!

Létezik olyan megoldás hogy inditás után a fényszóró azonnal világítson?

Tudom ott az "AUTO" mód,de az csak szürkületben kapcsol.Én állandót szeretnék.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segitséget! :icon1:

Szia!

Van. Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel, és a következő fog történni:

Gyújtásnál világít a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás;

Járó motornál: tompított, a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás.

Annyi, hogy ha refizni akarsz, akkor be kell kapcsolnod a világítást, azaz mindenképpen el kell forgatni a világítás kapcsolót.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Van. Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel, és a következő fog történni:

Gyújtásnál világít a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás;

Járó motornál: tompított, a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás.

Annyi, hogy ha refizni akarsz, akkor be kell kapcsolnod a világítást, azaz mindenképpen el kell forgatni a világítás kapcsolót.

Köszönöm gyors válaszodat,de nekem ez a mondatod nagyon kínai. ( Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel. ) Leforditanád nekem kérlek úgy hogy én is értsem? :D Gondolok itt arra hogy mit hol keressek,hogyan programozzam fel,stb.És ezek után akkor melyik állásban legyen majd a kapcsoló??

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Van. Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel, és a következő fog történni:

Gyújtásnál világít a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás;

Járó motornál: tompított, a helyzetjelző elől-hátul, műszerfal világítás, rendszámtábla világítás.

Annyi, hogy ha refizni akarsz, akkor be kell kapcsolnod a világítást, azaz mindenképpen el kell forgatni a világítás kapcsolót.

Szia!

Ezt REC nélküli autón is fel lehet programozni?

Link to comment
Megosztás:

Hali, a CAN-mumus úgy látszik, nálam is beütött. Nem aszik el a belső világítás. Leállítottam a kocsit egy vasúti kereszteződésben, de a kulcsot nem húztam ki. Kb. 3 perc múlva indítottam, erre bekapcsolt az elakadásjelző (ezt ki tudtam kapcsolni) és az utastérvilágítás, ami semmire nem kapcsolódott le (kulcs ki-be, indítózás, ajtózárás stb.). Kivettem az izzót, hogy ne szívja az akkut, de részben ez ugye nem végső megoldás, meg lehet, hogy valami még áram alatt maradt a világításon kívül is (remélem, nem.) Mi segíthet? Akkusaru le/fel, vagy valami modult kell majd cserélni? Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm gyors válaszodat,de nekem ez a mondatod nagyon kínai. ( Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel. ) Leforditanád nekem kérlek úgy hogy én is értsem? :D Gondolok itt arra hogy mit hol keressek,hogyan programozzam fel,stb.És ezek után akkor melyik állásban legyen majd a kapcsoló??

Hát, ez azt jelenti, hogy valakivel( szerviz Tech2, vagy akinek van OP-COM-ja) "beletúr" az autó agyába, és a két megjelölt vezérlőben a program segítségével beállítja ezt az opciót (nappali világítás 1. verzió), és nyom egy "programozás" gombot. Ettől kezdve a korábban megírt módon világítani fog a lámpád elforgatott lámpakapcsoló nélkül, tehát a lámpakapcs a "0" állapotban marad.

Legalábbis nálam így van beállítva, és természetesen a leírt módon működik is.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem igen. Valami csak vezérli a hátsó világítást. Akkor meg biztos lehet programozni is.

üdv,

Szerintem meg nem ennyire egyértelmű a dolog, mert pl. központi záram nekem is van, meg elektromos ablakemelőm, a zárásra történő ablak felhúzást mégsem leeht beállítani, csak REC-modulos autókban. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm gyors válaszodat,de nekem ez a mondatod nagyon kínai. ( Az UEC és REC vezérlőben a nappali világítást az 1. verziót állítsd be, programozd fel. ) Leforditanád nekem kérlek úgy hogy én is értsem? :D Gondolok itt arra hogy mit hol keressek,hogyan programozzam fel,stb.És ezek után akkor melyik állásban legyen majd a kapcsoló??

Szerintem ezt keresed:

Szerk.:

ha megy az english, egypár egyéb trükk is itt van, gondolom, ha REC programozás van, ilyeneket is lehet állítgatni (Follow me home stb....)

http://www.astraownersnetwork.co.uk/archive/index.php/t-90634.html

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nem ennyire egyértelmű a dolog, mert pl. központi záram nekem is van, meg elektromos ablakemelőm, a zárásra történő ablak felhúzást mégsem leeht beállítani, csak REC-modulos autókban. :huh:

Hát, akkor ennyi. Akinek van, annak megy, akinek nincs a "klasszikus" REC modul, annak nem.

És ott hátul, ahol nekem a REC modul van, neked nincs semmi?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nem ennyire egyértelmű a dolog, mert pl. központi záram nekem is van, meg elektromos ablakemelőm, a zárásra történő ablak felhúzást mégsem leeht beállítani, csak REC-modulos autókban. :huh:

Szerintem a zárásra az ablakfelhúzást nem tudja az autó, akár van REC-ed, akár nincs.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.