Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok:

Kikészit a kocsim, (Isuzu motoros 1.7TDI, 2000-es évj, 200ezer km), anyagilag csődbe visz...

- 2009 karácsony előtt az ékszíjfeszítő csapágya meghalt, csere 70ezer

- 1 hétre rá adagoló nagynyomású (vagy mi) szelep + elektronika javítása 70+70ezer

- 2010 jan eleje izzító gyertyák cseréje 10ezer

- jan közepe elektr előtöltés szabályzó szelep csere 74ezer (folyt belőle a gázolaj)

2006-tól 2009 dec-ig viszonylag semmi baja nem volt, aztán összezuhant mint a parasztgatya...

És ez a betegágy még mindig nem jó! Melegen az alapjárat ingadozik (hidegen NEM!), vmi elektromos hibára gyanakszom, mert ha felkapcsolok néhány elektromos dolgot (lámpa, ventill, stb...) akkor stabilizálódik...

Van vmi ötletetek mielőtt felgyújtom az egészet?

a szerelő menekül már előlem ha meglát...

Köszi

"Van vmi ötletetek mielőtt felgyújtom az egészet?"

Igen, én igényt tartanék pár dologra :-)

nekem a generátor volt megpusztulva, mikor ritmikusan ingadozott az alapjárat, ha leszedtem a szíjat akkor abbahagyta. (nem tudta egyforma értéken tartani a feszültséget, a változó töltés terhelés miatt ingadozott) Ez nálam kb 100-120 ingadozás/perc volt.

Ez csak ötlet, ettől még lehet más baja is, viszont olcsó kizárni

Link to comment
Megosztás:

Üdv véletlenül beleolvastam a fórumba azért véletlenül mert én megszabadultam tőle inkább hogy ne szívjak vele.

Nekem opel motoros volt és azon kívül hogy hülyére szívatott más bajom nem volt vele.Ha megteheted és van rá modod add el,vagy vegyél egy ugyanilyet kintről és rakosgassál át mindent jobban jársz ,sajna kevés a jó szaki. Üdv Kele

Ha a balek vevőkhöz viszonyítunk, akkor feltétlenül igaz.

Viszont a kintről behozatal tényleg jóval kisebb lutri.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na mondom a híreket: a reggel elindult az autó (mondjuk ez nem újdonság) és nem fulladt le!!!(ami már újdonság). Persze ez nem azt jelenti, hogy 100%-ban biztos vagyok benne, hogy megoldódott a probléma, de ez most a következő napokban ki fog majd derülni. Viszont azt tapasztaltam, hogy mintha egyenletesebben mükszik a motor, mintha simábban járna, az alapjárat meg beáll bizonyos fordulatszámra (800?) és onnan meg sem mozdul.

Egyelőre ennyi, most már csak várnom kell.....és figyelni. Ha valami gond van rögtön írok!

Kösz nektek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na mondom a híreket: a reggel elindult az autó (mondjuk ez nem újdonság) és nem fulladt le!!!(ami már újdonság). Persze ez nem azt jelenti, hogy 100%-ban biztos vagyok benne, hogy megoldódott a probléma, de ez most a következő napokban ki fog majd derülni. Viszont azt tapasztaltam, hogy mintha egyenletesebben mükszik a motor, mintha simábban járna, az alapjárat meg beáll bizonyos fordulatszámra (800?) és onnan meg sem mozdul.

Egyelőre ennyi, most már csak várnom kell.....és figyelni. Ha valami gond van rögtön írok!

Kösz nektek

persze, hogy finomabban jár, mert előtte szürcsölte be a levegőt, amit folyamatosan ki kellett dolgoznia.

Remélem jó lesz!

Link to comment
Megosztás:

persze, hogy finomabban jár, mert előtte szürcsölte be a levegőt, amit folyamatosan ki kellett dolgoznia.

Remélem jó lesz!

Most már 4 órától áll az autó. Hagyom így, nem nyúlok ma már hozzá, hogy akkor reggel miként fog viselkedni. Elég hideg is van kint, jó kis autóteszt :rolleyes:. Szerintem a gázolaj sem a legjobb minőségű....

Azt kérdezném még tőletek, hogy az normális, hogy egy bizonyos fordulatszám után indul meg igazán az autó? Például 2ben, 3ban 2500 fordulat körül érzem azt, hogy úgymond benne maradok a székbe. 4es, 5ösbe olyan 2000 fordulatnál kezd el igazából húzni. Addig olyan.........öregúrasnak mondanám. Már beszéltem egy fiatal szerelővel, ő azt mondja ezek ilyenek.

Link to comment
Megosztás:

Most már 4 órától áll az autó. Hagyom így, nem nyúlok ma már hozzá, hogy akkor reggel miként fog viselkedni. Elég hideg is van kint, jó kis autóteszt :rolleyes: . Szerintem a gázolaj sem a legjobb minőségű....

Azt kérdezném még tőletek, hogy az normális, hogy egy bizonyos fordulatszám után indul meg igazán az autó? Például 2ben, 3ban 2500 fordulat körül érzem azt, hogy úgymond benne maradok a székbe. 4es, 5ösbe olyan 2000 fordulatnál kezd el igazából húzni. Addig olyan.........öregúrasnak mondanám. Már beszéltem egy fiatal szerelővel, ő azt mondja ezek ilyenek.

A turbó ~2250 f/p -től dolgozik. Akkor érzed, hogy megjön a nyomaték és a teljesítmény.

A szerelőtől - akármilyen fiatal is - elég hülye válasz. Üljön le, 1-es! :D

Link to comment
Megosztás:

Srácok, az alapjáratom néha nekem is szaraszik. Majd megnézem ezeket a csöveket.

Rendeltetésszerű és természetes, hogy a kocsi elejébe elöszőr az IC kezdett ell lötyögni. Majd miután ezt sikerült fixálni, most a klímahűtő lötyög a kocsi elejébe? Nem gyártoottak ezekhez valami gumi ágyat stb.? amibe bele lehetne tenni? Vagy ez egyéni szoc problem......

Link to comment
Megosztás:

Srácok, az alapjáratom néha nekem is szaraszik. Majd megnézem ezeket a csöveket.

Rendeltetésszerű és természetes, hogy a kocsi elejébe elöszőr az IC kezdett ell lötyögni. Majd miután ezt sikerült fixálni, most a klímahűtő lötyög a kocsi elejébe? Nem gyártoottak ezekhez valami gumi ágyat stb.? amibe bele lehetne tenni? Vagy ez egyéni szoc problem......

A klíma vagy turbóhűtőm elöl nekem is lötyögött, én oldalt megtámasztottam egy kemény gumidarabbal, most már fix. Asszem nem egészséges, ha lötyög, valahol olvastam, talán itt, vagy mondták, nem tudom már, hogy vékonyra el tudja dörzsölni a hűtőt! Lehet, hogy butaság, nem tudom, de az biztos nem árt, ha fixen van...

Link to comment
Megosztás:

A klíma vagy turbóhűtőm elöl nekem is lötyögött, én oldalt megtámasztottam egy kemény gumidarabbal, most már fix. Asszem nem egészséges, ha lötyög, valahol olvastam, talán itt, vagy mondták, nem tudom már, hogy vékonyra el tudja dörzsölni a hűtőt! Lehet, hogy butaság, nem tudom, de az biztos nem árt, ha fixen van...

Indultam ki abból, hogy valamellkora mozgás kell neki, mert hát ugye a dízel az rázkódik. De akkro majd ha kcisit "enyhébb" idő lesz aláfexek, és mindent ki fogok ékelni, támasztani stb. hogy ne legyen semmi mozgása semminekse. Bár akkro meg lehet az fog ártani, hogy nem tudja kimozogni magát......

Link to comment
Megosztás:

huss innen a dízelből :rolleyes:

az én astrám limitált, ilyen rendszámmal csak 1 van :D

Hehe csak szeretnéd, hogy csak 1 legyen:D de nem csak egy van:D:P

enyémet csak a BeNeLux államokban dobták piacra:D és én onnan hozattam be:P

De mind1 nem akarok vitatkozni:P

És nekem nem a rendszámom egyedi:D

nah jó légy

Link to comment
Megosztás:

Attól, hogy limitált szériás, még rohadtul ugyanazok a hibái, mint a többinek. A limitált széria csak egy parasztvakítás.

Ez lehet h. ígyvan csak kicsit nehezebb hozzá alkatrészt szerezni és az nem Parasztvakítás!!!!! de azért kössz a véleményed!!! :rolleyes: és én abban kértem segítséget h. ha van valakinek ilyesmi akkor mondja már el h. honnan szerez hozzá alkatrészt:D

Csaó

Link to comment
Megosztás:

Ez lehet h. ígyvan csak kicsit nehezebb hozzá alkatrészt szerezni és az nem Parasztvakítás!!!!! de azért kössz a véleményed!!! :rolleyes: és én abban kértem segítséget h. ha van valakinek ilyesmi akkor mondja már el h. honnan szerez hozzá alkatrészt:D

Gondolom ugyanonnan, mint a többi, csak nem kell megemlíteni, hogy ez limitált szériás, mert az helyből megszorozza kettővel az árat...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt kérdezném tőletek, hogy nektek a vízhőmérséklet mutató ilyenkor meddig emelkedik? Mert nekem épp csak, hogy megmozdul. Az első piros csíkot nem bírja elhagyni. ez normi így? Mondjuk a meleget fújja befele....

Szia!

Nekem 10 perc városi használat után már a "normális állásban" áll. Sztem neked a termosztátoddal lesz gond ha nem melegszik fel rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem 10 perc városi használat után már a "normális állásban" áll. Sztem neked a termosztátoddal lesz gond ha nem melegszik fel rendesen.

Csak lassan a testtel :rolleyes: Először meg kell nézni a hátőhöz menő csövet, azt az ágat, ahova a termosztát van beépítve.

Az sem mindegy, az a bizonyos piros csík hány foknál van :D

Nálam ilyen farkasordító hidegben az X17DTnél 81 fok kürül áll a mutató, ha nem hajtom meg, és teljesen hideg a hűtő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy nagyon nagy szívességgel fordulok hozzátok.

Szükségem lenne az adagolómhoz egy elektronikára kölcsönbe,hogy ki tudjam zárni az enyém hibáját!

Sajnos nem állok úgy anyagilag,hogy vegyek egy tuti jót,vagy feleslegesen javíttassam ezt.

Ha valaki tudna rajtam segíteni a problémám megoldásában,kérem szóljon.

Delphi elektronika (Astra G 1.7dti isuzu-hoz)

Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy nagyon nagy szívességgel fordulok hozzátok.

Szükségem lenne az adagolómhoz egy elektronikára kölcsönbe,hogy ki tudjam zárni az enyém hibáját!

Sajnos nem állok úgy anyagilag,hogy vegyek egy tuti jót,vagy feleslegesen javíttassam ezt.

Ha valaki tudna rajtam segíteni a problémám megoldásában,kérem szóljon.

Delphi elektronika (Astra G 1.7dti isuzu-hoz)

Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.

Köszönöm

Szívesen írok róla papírt is,hogy nálam van,nem ellopni akarom,vagy esetleg kicserélni az enyémre.

Tényleg nagy segítség lenne.

Köszönöm még egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ugyanonnan, mint a többi, csak nem kell megemlíteni, hogy ez limitált szériás, mert az helyből megszorozza kettővel az árat...

Hát az a baj h. ha ugyanonnan szerzem be mint a többihez ott motorkód alapján dobja h. limitált és akkor ugyanott vagyok!!!!

de azért köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.