Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Pár napja elkezdett villogni az egyik xenon majd 2-3 nap elteltével már jött is a BC-n a hiba üzi, hogy külső világítás hiba. Nem is világított valóban. Begurultam a boltba ahol vettem, kicserélték a rosszat, de ugye nem volt már a réginek olyan nagy fényereje.... kicseréltettem azt is és ez az új (trafó mert csak azokat kellett cserélni) sokkal jobb mint ami benne volt, nagyobb a fényerő és világosabb, fehérebb (nem kékesebb!!) a fénye :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a benzinpumpa relé okozhat-e olyan problémát, hogy menet közben be be rángat az autó, néha nem akar beindulni és egyszer meg is állt a kocsi! Amikor ráadom a gyújtást hallani, hogy az AC beindul! Amikor viszont nem indul el akkor nem is indul az autó! Majd gyújtás le majd fel semmi, majd 2-3X próbálkozás után a pumpa megint forog! Van hogy megteszek vele 30km semmi baja! De van hogy megyek 10 km és be be rángat! Szórakozhat a relé velem? Vagy esetleg a pumpa haldokolna? Mondjuk azt 1 éve cseréltem, de bontottak raktam bele! Kicsit idegesít már! 2 szerelőnél is volt az auto! Hibakód az nincs nem találtak hibát, mondjuk a relét nem nézték meg! Ez is csak most nekem este jutott az eszembe, hogy mi van ha az a baj! Mennyibe kerül egy ilyen relé?

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a benzinpumpa relé okozhat-e olyan problémát, hogy menet közben be be rángat az autó, néha nem akar beindulni és egyszer meg is állt a kocsi! Amikor ráadom a gyújtást hallani, hogy az AC beindul! Amikor viszont nem indul el akkor nem is indul az autó! Majd gyújtás le majd fel semmi, majd 2-3X próbálkozás után a pumpa megint forog! Van hogy megteszek vele 30km semmi baja! De van hogy megyek 10 km és be be rángat! Szórakozhat a relé velem? Vagy esetleg a pumpa haldokolna? Mondjuk azt 1 éve cseréltem, de bontottak raktam bele! Kicsit idegesít már! 2 szerelőnél is volt az auto! Hibakód az nincs nem találtak hibát, mondjuk a relét nem nézték meg! Ez is csak most nekem este jutott az eszembe, hogy mi van ha az a baj! Mennyibe kerül egy ilyen relé?

Hali!

Én tegnap jártam hasonlóképp, reggel nagyon nehezen akart indulni 3.-4- próbálkozásra nehezen, egész nap semmi probléma, aztán este 20 km-re itthonról kb. 10 perc állás után már nem indult. Az injektorhídon a szelepnél semmi benya, azt hittem, hogy mindez csak a 1/3-2/3 etanol benzin keverék miatt lehet, de nem!

Hazahúztuk, szétszedtem, szivattyú megindult, összeraktam el a benzinkútra, megtankol, nemindul-szívás! Ma vettem bele egy új szivattyút Szatmáry carnál Teilemarkt típus 15 pénzért, kíváncsi leszek, hogy holnap mit mutat, remélem nem a relé, bár a relét direktre kötve (87, 30 láb a foglalatban) sem megy a szivattyú!

Esetleg próbáld meg az injektorok reléjével megcserélni u.a a 30 A relé!

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a benzinpumpa relé okozhat-e olyan problémát, hogy menet közben be be rángat az autó, néha nem akar beindulni és egyszer meg is állt a kocsi! Amikor ráadom a gyújtást hallani, hogy az AC beindul! Amikor viszont nem indul el akkor nem is indul az autó! Majd gyújtás le majd fel semmi, majd 2-3X próbálkozás után a pumpa megint forog! Van hogy megteszek vele 30km semmi baja! De van hogy megyek 10 km és be be rángat! Szórakozhat a relé velem? Vagy esetleg a pumpa haldokolna? Mondjuk azt 1 éve cseréltem, de bontottak raktam bele! Kicsit idegesít már! 2 szerelőnél is volt az auto! Hibakód az nincs nem találtak hibát, mondjuk a relét nem nézték meg! Ez is csak most nekem este jutott az eszembe, hogy mi van ha az a baj! Mennyibe kerül egy ilyen relé?

Nekem Omegámban volt hasonló hiba, meg az előző Vekimben is... Megszorult időnként a pumpa. Ha elindult indításkor, akkor menet közben sosem állt meg, de ha leállítottam a kocsit (és ez főleg az Omira volt jellemző), akkor nem tudtam újraindítani. A Vektránál elég volt a hátsó üléslapot felnyitni, és a tankfedelet megkopogtatni. Aztán persze csere mindkét kocsinál... Egyik esetben sem a relé volt a hibás...

Link to comment
Megosztás:

Nekem Omegámban volt hasonló hiba, meg az előző Vekimben is... Megszorult időnként a pumpa. Ha elindult indításkor, akkor menet közben sosem állt meg, de ha leállítottam a kocsit (és ez főleg az Omira volt jellemző), akkor nem tudtam újraindítani. A Vektránál elég volt a hátsó üléslapot felnyitni, és a tankfedelet megkopogtatni. Aztán persze csere mindkét kocsinál... Egyik esetben sem a relé volt a hibás...

Na én pont ezért gyanakszom a relére! Mert nekem hetek óta szarakszik és menet közben is! Olyan mintha egy pillanatra megállna az AC és utána megint elindul, de ez olyan fél másodperc! Tavaly amikor megadta magát a másik AC akkor az megállt még az nap nem volt ilyen problémám! Olyan mintha érintkezési gond lenne! Tavaly megállt szétszedtük megütögettük elindult haza mentem kb 3 km! Beálltam az udvarra és utána többet nem ment sehova! Ott akkor AC csere volt! De hogy menet közben meg, meg szorul és egy fél másodpercre majd megint megy tovább ez számomra érthetletlen ha a motor lenne szar! Az a baj, hogy még csak úgy se tudom kipróbálni hogy rövidre zárom mert hol megy hol nem és ha pont akkor beindul amikor rövidre zárom azzal még nem biztos hogy kizártam az AC-t! Mert van amikor meg tudok tenni 30km gond nélkül, van hogy 5km belül 3X is berángat az autó! Érdekes jelenség! Hibakód nincs a szerelők szerint valami elektromos hiba lehet! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bakker, ma reggel beszívatott szeretett járművem: nem nyílt ki a jobb hátsó ajtó, annak ellenére sem, hogy a fület kézzel felhúztam. Önmagában nem lett volna eget verő probléma, de a bal hátsó ajtó ugyanebben a problémában szenved már egy ideje. A dologhoz hozzátartozik, hogy már eddig is szenvedett nyitáskor / záráskor a szerkezet; volt, amikor kézzel kellett zárnom, vagy nyitnom, de a jelek szerint most már a retesz is úgy gondolta, ideje megpihenni Karácsony alkalmából.

Kérdésem, hogy hogyan lehet ezt javítani, illetve BSzeged / Kecskemét környékén van-e olyan szaki, aki ezt a mutatványt megbízhatóan, korrekt áron megtenné? Sajnos a saját kézügyességemben nem bízok. (Amúgy is szeretném már felvenni a kapcsolatot egy normális villanyásszal, mert felénk ritka az ilyen, momentán egyet sem ismerek.)

Link to comment
Megosztás:

Bakker, ma reggel beszívatott szeretett járművem: nem nyílt ki a jobb hátsó ajtó, annak ellenére sem, hogy a fület kézzel felhúztam. Önmagában nem lett volna eget verő probléma, de a bal hátsó ajtó ugyanebben a problémában szenved már egy ideje. A dologhoz hozzátartozik, hogy már eddig is szenvedett nyitáskor / záráskor a szerkezet; volt, amikor kézzel kellett zárnom, vagy nyitnom, de a jelek szerint most már a retesz is úgy gondolta, ideje megpihenni Karácsony alkalmából.

Kérdésem, hogy hogyan lehet ezt javítani, illetve BSzeged / Kecskemét környékén van-e olyan szaki, aki ezt a mutatványt megbízhatóan, korrekt áron megtenné? Sajnos a saját kézügyességemben nem bízok. (Amúgy is szeretném már felvenni a kapcsolatot egy normális villanyásszal, mert felénk ritka az ilyen, momentán egyet sem ismerek.)

jó móka úgy kiszedni a kp zárat, hogy reteszelve van. ha még nem szedted ki eddig, akkor ne is állj neki, mert nem fog menni. igazából szét kell bontani a házat és mechanikusan nyitni a reteszt, mivel a microkapcsoló hibája megakadályozza az árammal való megoldást.. :/

javítani pedig úgy lehet, hogy egy mikrokapcsolót kell benne cserélni, de ez szintén macerás munka, viszont olcsó, mert 100ft-ból megvan. vagy lehet venni bontottan vmi keveset futott vekiből.

sztem vmi opel szakit keress meg, aki viszonylag kevés gányolással fogja tudni megoldani a hibát.

Link to comment
Megosztás:

jó móka úgy kiszedni a kp zárat, hogy reteszelve van. ha még nem szedted ki eddig, akkor ne is állj neki, mert nem fog menni. igazából szét kell bontani a házat és mechanikusan nyitni a reteszt, mivel a microkapcsoló hibája megakadályozza az árammal való megoldást.. :/

javítani pedig úgy lehet, hogy egy mikrokapcsolót kell benne cserélni, de ez szintén macerás munka, viszont olcsó, mert 100ft-ból megvan. vagy lehet venni bontottan vmi keveset futott vekiből.

sztem vmi opel szakit keress meg, aki viszonylag kevés gányolással fogja tudni megoldani a hibát.

Nem beleszólni akarok de mikrokapcsoló a vezérlést csak a vezetőoldali ajtóban oldja meg pontosan 2 mikrokapcsoló ami filléres tétel igaz én a legdrágábbat vettem de az is megállt pár száz forintnál/darab.

Távirányító? Mert ha nem az akkor maga a kpzár halt meg ott nem javítás csak csere lehetséges. Ha reteszelve adja meg magát akkor felhúzni biztosan nem tudod majd.

Link to comment
Megosztás:

jó móka úgy kiszedni a kp zárat, hogy reteszelve van. ha még nem szedted ki eddig, akkor ne is állj neki, mert nem fog menni. igazából szét kell bontani a házat és mechanikusan nyitni a reteszt, mivel a microkapcsoló hibája megakadályozza az árammal való megoldást.. :/

javítani pedig úgy lehet, hogy egy mikrokapcsolót kell benne cserélni, de ez szintén macerás munka, viszont olcsó, mert 100ft-ból megvan. vagy lehet venni bontottan vmi keveset futott vekiből.

sztem vmi opel szakit keress meg, aki viszonylag kevés gányolással fogja tudni megoldani a hibát.

Az oké, de hogy fogja leszedni az aktó kárpitot?

Mert a zárjavítás maga nagyon egyszerű.

Ez a mikrokapcsoló okozza a hibát:

IMG01658-20100925-1731_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Egyelőre nem szeretnék megbontani semmit, mert az a tapasztalatom, hogy random időközönként működőképes lehet a dolog annak ellenére is, hogy most az ég adta világon semmit nem tudok vele csinálni. A bal hátsó már játssza ezt egy ideje, de időről-időre előfordul, hogy megjavul néhány nyitás-zárás erejéig, olyankor mozgatja a kis fület is az ablaknál, és nyílik is rendesen. Remélem, mindez igaz lesz a jobb hátsóra is. Ha sikerül kifognom egy ilyen pillanatot, addig nem nyomom rá többször a reteszelést, amíg sikerül megjavíttatni valahol. Ez a koncepció. :lol: Már csak egy frankó szerelő kellene.

Link to comment
Megosztás:

Egyelőre nem szeretnék megbontani semmit, mert az a tapasztalatom, hogy random időközönként működőképes lehet a dolog annak ellenére is, hogy most az ég adta világon semmit nem tudok vele csinálni. A bal hátsó már játssza ezt egy ideje, de időről-időre előfordul, hogy megjavul néhány nyitás-zárás erejéig, olyankor mozgatja a kis fület is az ablaknál, és nyílik is rendesen. Remélem, mindez igaz lesz a jobb hátsóra is. Ha sikerül kifognom egy ilyen pillanatot, addig nem nyomom rá többször a reteszelést, amíg sikerül megjavíttatni valahol. Ez a koncepció. :) Már csak egy frankó szerelő kellene.

Ez nem olyan téma, amihez szerelő kell. Ha látnád, hogy milyen egyszerű, akkor te is így gondolnád :lol:

De elképzelhető, hogy a szerelők is szeretik, mert kevés munka van vele, de sok pénzt lehet érte kérni :lol:

Amikor éppen kinyit, akkor ki kell kötni a zárat, nehogy bereteszelődjön.

Nekem szerencsére nyitott állapotban szart be a zár, úgyhogy az ajtó nyitható maradt.

Link to comment
Megosztás:

Ez nem olyan téma, amihez szerelő kell. Ha látnád, hogy milyen egyszerű, akkor te is így gondolnád :lol:

De elképzelhető, hogy a szerelők is szeretik, mert kevés munka van vele, de sok pénzt lehet érte kérni :lol:

Amikor éppen kinyit, akkor ki kell kötni a zárat, nehogy bereteszelődjön.

Nekem szerencsére nyitott állapotban szart be a zár, úgyhogy az ajtó nyitható maradt.

azért reteszelve nem egy móka a kárpit leszedése, és a kp. zár nyitásra kényszerítése.

nyitott ajtónál persze nem nagy meló, de azért úgy is lehet gányolni..

mikrokapcsoló mindegyik kp-ban van, szedtem szét már első bal, jobb és hátsókat is.

Link to comment
Megosztás:

Ha áramtalanítva volt az autó, vagy csak maga az ablakemelő motor, akkor újra kell tanítani. Ha így sem működik, akkor tönkrement a motorba épített vezérlő elektronika.

Vagy ha esetleg így sem működik akkor lehúzni az adott ablak motorjáról a csatlakozót, várni pár percig, visszadugni és újra megpróbálni, ismerősömnek így sikerült újra életre kelteni és érdekes módon akku lehúzáskor nem javult meg.

Vagy még ami baj lehet: megtört kábel valahol ami miatt elfelejti bár ha nem tanítható akkor ez kizárható.

Link to comment
Megosztás:

Ez (katt) a hangszóró vajon milyen lehet? És vajon bemegy a gyári helyre? (Fogalmam sincs mekkora kell, '96 B Vectra 1.6 16v első ajtókba, gyári helyre.) Nem akarok sokat költeni, illetve alakítgatni, csak ki a gyári hangszórót és be az újat... Esetleg valaki tud ajánlani vmit olcsón!?

Illetve ezt néztem még ki: mac mobil 165. (Árban ennél többet nem nagyon szánnék most rá.)

Link to comment
Megosztás:

Ez (katt) a hangszóró vajon milyen lehet? És vajon bemegy a gyári helyre? (Fogalmam sincs mekkora kell, '96 B Vectra 1.6 16v első ajtókba, gyári helyre.) Nem akarok sokat költeni, illetve alakítgatni, csak ki a gyári hangszórót és be az újat... Esetleg valaki tud ajánlani vmit olcsón!?

Elvileg belemegy. Előre 165mm, hátra 130mm-es kell. Előre nem feltétlen kell kétutas, mert a magas külön van a gyáriban is. Viszont ilyen árkategóriában nem biztos hogy jobban fog szólni mint a gyári. Trabantba, ladába biztos jó egy ilyen, meg esetleg ha tönkrement a gyári hangszóród. Ja, meg valószínű hogy kelleni fog beépítő keret is. itt találtam hirtelen egyet: link

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekelne engem, hogy van-e itt olyan vectrás aki a b1-esében kicserélte az fényszórókat b2-esre.

Mi a véleményetek az utángyártott b2-es lámpákról?(beázik, párásodik-e, belemegy-e az állítómotor, méretpontos-e?)

Ez lenne a kinézett utángyártott:

http://www.patacsi.hu/shop/product_info.ph...143&acs=FSZ

És mi a véleményetek a tuninglámpákról?(.....ugyanezek?)

Ez az 1ik kinézett tuninglámpa:

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&ter...el%20vectra%20b

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Szép napot!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.