Spiler08 Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Én azért megpróbálkozom vele hétvégén hátha :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 a masik: B1-be raknek B2 lampat, de nem azonos a csatlakozo. Sajnos depot sikerult szerezni elfogadhato aron. Valakinek a depoval tapasztalata?? Van aki cserelte mar a csatikat?? Meg nem volt alkalmam megviszgalni a dolgokat, mert csatit meg nem szereztem. en ugy tervezem, hogy levagom a regit osszeforrasztom az ujjal, zsugorcso es kesz :) Szerintem ennél jobb megoldást nemigen találsz. Rendesen forraszd össze, és dupla zsugorcső menjen rá, mert relatíve nagy áramerősséget vesznek fel a tompított és a refletor izzók is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymackó Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Sziasztok. Opel vectra 1.6 1996-os. Nekem 1 olyan problémám lenne hogy se féklámpa se tolató lámpa.a fék kapcsoló jó, biztik jók,kábelek egyben a csomagtérben folyamatosan ég a világitás helyzetjelzök jok.2 hete nyultunk hozzá gyertyacsere volt de gondolom a 2 nek semmi köze nincs egymáshoz.Van valakinek ötlete hogy mi lehet a bibi mit hol nézzünk meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymackó Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Üdv mindenkinek. Vettem a napokban egy B vekit,és a gondom az az,hogy a bal hátsó ajtót nem tudom nyitni.A központi zár működik rendesen,csak a bal hátsó ajtónál szivat.És rajta van a retesz is,mert belűlről sem tudom nyitni.Csukott ajtónál szedett már le valaki kárpitot?? :-) Ez a probléma nekem is volt sajna.:((Vártam a csodát ami 1x2 meg is volt.Mihejt kinyilik a zár cseréld a motort szerintem.Addig is probáld vd-40 nel fujkálni azt csináltam én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve December2, 2012 Megoszt Elküldve December2, 2012 Sziasztok. Opel vectra 1.6 1996-os. Nekem 1 olyan problémám lenne hogy se féklámpa se tolató lámpa.a fék kapcsoló jó, biztik jók,kábelek egyben a csomagtérben folyamatosan ég a világitás helyzetjelzök jok.2 hete nyultunk hozzá gyertyacsere volt de gondolom a 2 nek semmi köze nincs egymáshoz.Van valakinek ötlete hogy mi lehet a bibi mit hol nézzünk meg? . csomagtér folyamatosan ég? letestelhet a vezetéked. féklámpa stb. rámérnék egy ampermérövel az akksinál hogy mennyit vesz fel amikor megnyomod a féket v rükibe teszed. sokat elárul. lehet zárlatod van Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve December3, 2012 Megoszt Elküldve December3, 2012 Csak elektromos módszerrel lehet nyitni. Ha nem megy, az gáz. Esetleg meg kellene nézni, hogy nem-e az ajtó átvezető kábelköteg törött-e meg. Ha a kárpitot szeded le, akkor sem nagyon tudsz vele mit kezdeni. Belülről is csak azokat a funkciókat éred el, amiket kívülről. Külső, belső ajtónyitó, illetve a pöcök. Már megoldódott a probléma.Múltkor csináltam egy kárpittisztítást,és kiszedtem az üléseket,persze könnyebb is volt a kárpithoz férni,így le is tudtam szedni,majd az összes dolgot lehúztam a motorról,és láss csodát,sikerült kinyitnom az ajtót.A nagy csatit is leszedtem róla,ki is mértem,és nem ad jelet,szóval tuti hogy nem a zárral van a baj.Valahol meg tört a kábel,most sok időm nincs ezzel foglalkozni,de hamarosan azt is ki fogom mérni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymackó Elküldve December3, 2012 Megoszt Elküldve December3, 2012 . csomagtér folyamatosan ég? letestelhet a vezetéked. féklámpa stb. rámérnék egy ampermérövel az akksinál hogy mennyit vesz fel amikor megnyomod a féket v rükibe teszed. sokat elárul. lehet zárlatod van 3 vezeték burkolat szétvolt repedve a csomagtartó ajtonál:(( Amit nem tudok elképzelni a féklámpa izzo alatt a 2 érintkezöböl csak 1 volt benne,csavarhuzoval nem birtam kiszedni h eshetet az onnan ki.:(( Slusz poén nem volt bent biztositék a helyén kiesve nem találtam.Minden esetre ez meglet oldva viszont most az a bibi h nem megy a km óra igy ég az abs lámpa és néha bevillan a sárga 3 állásu cső.Erre tudtok valamit orvoslásul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dnagylajos Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Sziasztok. Szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy az A vectra generátorja jó-e a B vectrába. Isuzu dízel mind kettő. Az A vectra 93-as, a B vectra 96 11havi. Mind kettő olajszívattyús? Ha valaki tudja, legyen szíves ossza meg velem. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Sziasztok. Szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy az A vectra generátorja jó-e a B vectrába. Isuzu dízel mind kettő. Az A vectra 93-as, a B vectra 96 11havi. Mind kettő olajszívattyús? Ha valaki tudja, legyen szíves ossza meg velem. Köszönöm. Az biztos, hogy mindkettő vákuumszivattyús. Viszont a teljesítményben, és / vagy a fordulatszám jeladó csatlakozójában lehet különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok! CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát? Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja. Elem már olt cserélve a távirányítóban. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok! CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát? Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja. Elem már olt cserélve a távirányítóban. Előre is köszönöm. Új elem általában megoldás lehet akármilyen távirányító hatósugarára! Spec más ötletem nincs :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tipikus Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok! CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát? Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja. Elem már olt cserélve a távirányítóban. Előre is köszönöm. Üdv! Nekem is CDX-es B vekim van. Tetettem bele egy riasztót. Azzal működik a központi zár is. Az 5.-en lakom, s a ház előtt parkolva simán tudom az ablakból nyitni-zárni az ajtókat. Más kérdés, hogy nekem pár hete megbolondult a központi záram, s momentán még a kulcsra sem működik. Szép estét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok! CDX felszereltségű B Vectrám van. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megnövelni a gyári központi zár hatósugarát? Sajnos csak elég közelről nyitja/zárja. Elem már olt cserélve a távirányítóban. Előre is köszönöm. Sehogy. Ez ilyen. Amit "tipikus" topiktárs írt, az már utólagos megoldás, annak minden előnyével, és hátrányával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Sehogy. Ez ilyen. Így van. A gyár anno azzal magyarázta hogy így nehezebb ellopni az ugrókódos riasztó jelét harmadik (illetéktelen) személynek. Emiatt gyárilag kb. 3m a távirányító hatósugara. Amúgy ha túl sokszor működtetik hatókörön kívülről, akkor "elfelejti" a párosítást és újra hozzá kell tanítani az autóhoz különben már 3m-en belülről sem fogja nyitni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Így van. A gyár anno azzal magyarázta hogy így nehezebb ellopni az ugrókódos riasztó jelét harmadik (illetéktelen) személynek. Emiatt gyárilag kb. 3m a távirányító hatósugara. Amúgy ha túl sokszor működtetik hatókörön kívülről, akkor "elfelejti" a párosítást és újra hozzá kell tanítani az autóhoz különben már 3m-en belülről sem fogja nyitni... Gyárilag egyébként ugrókódos? Amúgy ez nem arra való, hogy parkoló másik feléből nyissuk zárjuk, nekem kb 5 méterről nyitja zárva, bőven elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kornel1129 Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Gyárilag egyébként ugrókódos? Amúgy ez nem arra való, hogy parkoló másik feléből nyissuk zárjuk, nekem kb 5 méterről nyitja zárva, bőven elég. Nekem sajnos csak tényleg közvetlen közelről kb 2m. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Üdv mindenkinek. Új vagyok itt épp ma regisztráltam. Remélem tud valaki valami ötlettel megoldással szolgálni. fél éve vettem egy B Vectrát 2.0I X20XEV A lényeg hogy a centrálzár távirányítójával van a problémám elején nemműködött. Vettembele ellemet de semmi érintkezési gond az ellem tartólemezét visszakellett forrasztanom aztán párositottam jólis működött pár hónapig. Na aztán elkezdte a hűlyeségét hogy egyszerűen elfelejti. Azóta párositanisem igen tudom néha sokadszorra összejön. A zár gombot ha nyomom van hogy csak vibrál. nemtudom milehet a gond már kerestem ojan szerelőket akik foglalkoznak ijennel de gyárival senkisem akar:S a gyári uj távirányítómeg az Opel Gááltól 20.000ft:S Ha esetleg valakinek van ötlete tanácsa örömmel fogadom! Üdv: Szabolcs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Üdv mindenkinek. Új vagyok itt épp ma regisztráltam. Remélem tud valaki valami ötlettel megoldással szolgálni. fél éve vettem egy B Vectrát 2.0I X20XEV A lényeg hogy a centrálzár távirányítójával van a problémám elején nemműködött. Vettembele ellemet de semmi érintkezési gond az ellem tartólemezét visszakellett forrasztanom aztán párositottam jólis működött pár hónapig. Na aztán elkezdte a hűlyeségét hogy egyszerűen elfelejti. Azóta párositanisem igen tudom néha sokadszorra összejön. A zár gombot ha nyomom van hogy csak vibrál. nemtudom milehet a gond már kerestem ojan szerelőket akik foglalkoznak ijennel de gyárival senkisem akar:S a gyári uj távirányítómeg az Opel Gááltól 20.000ft:S Ha esetleg valakinek van ötlete tanácsa örömmel fogadom! Üdv: Szabolcs Elhasználódott. Ennyit bírt. Nem írtad, hogy a régi fajta van, vagy az új. Ha a régi, akkor vaterán van 7.000-ért. Szállítva nálad van 9.000 Ft-ból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Halli. köszi a válaszod. Egyébként a régi fajta van a különálló! Egyébként észrevettem ma hogy a bezárás gombnál a gombnak az 5 dik lába nemvolt leforrasztva ma leforrasztottam már a gomb lenyomásával vibrálást nem tapasztalni! Lehet hogy összekéne programozni a párositáson kivül vagy ténleg cseréljem? Bár ha veszek másikat aztis hozzákell programoztatni! Akkormegmár ottvagyok ha az Opelnél veszek ujjat! :S http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/op_com_opcom_opel_diagnosztika_v1.44_magyar Vagy veszek egy ijen OP-COM os diagnosztikai cuccot és megpróbálom összeprogramozni a meglévőt. ha nemjo még mindíg vehetek használt távirányítót és közbe lesszmég ijen kütyümis a kocsimhoz! Bár biztos értetlenkedve tünik amiket leirtam de szeretem végig nézni a lehetőségeket! Elhasználódott. Ennyit bírt. Nem írtad, hogy a régi fajta van, vagy az új. Ha a régi, akkor vaterán van 7.000-ért. Szállítva nálad van 9.000 Ft-ból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Üdv,az alábbi hibakódot kapom a diagnosztikától: A hibakódok száma: 1 P0703 - Féklámpa kapcsoló áramkör helytelen jel (0B) - Jelen van A fékpedált valóban figyeli e az ecu,vagy esetleg elhaló félben van,vagy csak a kapcsoló halt meg,mert ha rálépek a fékre pár másodperc alatt elalszik a motorkontroll lámpa... tempomat nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Halli. köszi a válaszod. Egyébként a régi fajta van a különálló! Egyébként észrevettem ma hogy a bezárás gombnál a gombnak az 5 dik lába nemvolt leforrasztva ma leforrasztottam már a gomb lenyomásával vibrálást nem tapasztalni! Lehet hogy összekéne programozni a párositáson kivül vagy ténleg cseréljem? Bár ha veszek másikat aztis hozzákell programoztatni! Akkormegmár ottvagyok ha az Opelnél veszek ujjat! :S http://racing-bazar....ka_v1.44_magyar Vagy veszek egy ijen OP-COM os diagnosztikai cuccot és megpróbálom összeprogramozni a meglévőt. ha nemjo még mindíg vehetek használt távirányítót és közbe lesszmég ijen kütyümis a kocsimhoz! Bár biztos értetlenkedve tünik amiket leirtam de szeretem végig nézni a lehetőségeket! Ha nyitja-zárja az autót akkor nincs mit programozni. Csak tanítani kell, ha elemcsere vagy érintkezési hiba miatt elveszti a dolgokat. Tanítani az újat, vagy a másik használtat kell. A kütyü viszont praktikus a kocsihoz. Nem kell hibakód olvasáshoz, törléshez egyből szervizbe menned. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Üdv,az alábbi hibakódot kapom a diagnosztikától: A hibakódok száma: 1 P0703 - Féklámpa kapcsoló áramkör helytelen jel (0B) - Jelen van A fékpedált valóban figyeli e az ecu,vagy esetleg elhaló félben van,vagy csak a kapcsoló halt meg,mert ha rálépek a fékre pár másodperc alatt elalszik a motorkontroll lámpa... tempomat nincs benne. Első körben próbáld meg törölni, hátha nem jön vissza a hibakód. Ha visszajön, akkor meg meg kéne nézni a féklámpa kapcsolót, és az innen az ECU-hoz menő szálat. Kétféle féklámpa kapcsolóval szerelték a Vectrákat, egyik 2 vezetékes, másik 4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Ha nyitja-zárja az autót akkor nincs mit programozni. Csak tanítani kell, ha elemcsere vagy érintkezési hiba miatt elveszti a dolgokat. Tanítani az újat, vagy a másik használtat kell. A kütyü viszont praktikus a kocsihoz. Nem kell hibakód olvasáshoz, törléshez egyből szervizbe menned. Az a baj hogy semmitsem tudokvele csinálni:S leforrasztottam amitmég észrevettem de akkorsincs semmi pedig működött...lehet ténleg meghalt a távirányító:S kinéztem egy másikat a Vaterán illetve mondták itt a tippet az 5000ft külsőre ugyanojan mint amim van de a belseje a panel másabb de ugyanugy Vectráé meg jo a kiirás szerint Saabhozis.. De az nagybritanniában van irtam kérdést demég nemválaszolt az illető a kérdésem de gondolom hogy azis jó az enyémhez max programoztatnikell... annak a postájameg egy 1000 ami egyben 6000 ami nemsok... főleg ha utánna jólenne!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Szerintem vigyázni kell, mert több féle gyártmányú központi vezérlővel szerelték a kocsikat és egymással nem kompatibilis. Nemrégen volt szó erről itt. Talán 3 féle vezérlő is volt benne, 3 féle távirányítóval. A távban a panelon rajta van a gyártmány, ugyanolyat kell nézni, az biztos jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve December19, 2012 Megoszt Elküldve December19, 2012 Az a baj hogy semmitsem tudokvele csinálni:S leforrasztottam amitmég észrevettem de akkorsincs semmi pedig működött...lehet ténleg meghalt a távirányító:S kinéztem egy másikat a Vaterán illetve mondták itt a tippet az 5000ft külsőre ugyanojan mint amim van de a belseje a panel másabb de ugyanugy Vectráé meg jo a kiirás szerint Saabhozis.. De az nagybritanniában van irtam kérdést demég nemválaszolt az illető a kérdésem de gondolom hogy azis jó az enyémhez max programoztatnikell... annak a postájameg egy 1000 ami egyben 6000 ami nemsok... főleg ha utánna jólenne!! :D Lehet, hogy butaságot írok, de nézd meg a LED-et, hogy nyomásnál villog-e, nekem sem mindig nyitotta, nálam a nyomógombok adták meg magukat, beszerezni ugyan olyant nem egyszerű én egy hasonló méretűvel oldottam meg, azóta jó. Az eredetire legjobban hasonlító egy APEM PHAP3365R tipus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts