kyga Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Srácok! Van valakinek tapasztalata kínai klón tech2-vel kapcsolatban? MID-et kellene programoznom de sajnos op-commal nem megy csak a teszt része... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! A beltér átalakításában kérek segítséget.Egy alap,tehát nem kapcsolós(két vezeték közt egy szofita izó)de késleltetős beltér világítást szeretnék lecserélni egy szebb kivitelűre,amit bontóból szereztem: http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg tud valaki ehhez kapcsolási rajzot adni,vagy tanácsot ahhoz,hogy kell kötni,hogy a térképolvasó funkció is működjön,ill.mely lábak tartoznak az ultrahangos érzékelőhöz(amire nincs szükségem).Köszönöm a segítséget. A késleltetést a multitimer végzi, nem a tetőkárpitban lévő lámpa. Az már úgy kapja a két vezetéken a betápot. Kell felhúzni a tetőbe külön vezetéket, amivel megtáplálod a térkép olvasó lámpákat. A jelenlegi két vezetékkel meg a középső világítás táplálod meg, ami ugyanúgy késleltetős lesz, mint ezelőtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomek666 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! A beltér átalakításában kérek segítséget.Egy alap,tehát nem kapcsolós(két vezeték közt egy szofita izó)de késleltetős beltér világítást szeretnék lecserélni egy szebb kivitelűre,amit bontóból szereztem: http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140222/WP_20140129_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg tud valaki ehhez kapcsolási rajzot adni,vagy tanácsot ahhoz,hogy kell kötni,hogy a térképolvasó funkció is működjön,ill.mely lábak tartoznak az ultrahangos érzékelőhöz(amire nincs szükségem).Köszönöm a segítséget. Helló! Én egy Omegából származó beltéri lámpát építettem be és annak nem volt ultrahangos érzékelője viszont szintén kapcsolhatós a két oldalsó térképolvasója. Az enyém úgy nézett ki hogy 4 kábel ment rá: 1 közös test, 1 Késleltetett áram a középső résznek, 1 késleltetett áram a térképolvasó résznek és végül 1 folyamatos (esetleg gyújtás vezérelt) áram a térképolvasó részéhez hogy kapcsolhatós is legyen. Magyarul nekem elég volt egy plussz áramot behúznom csak..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Ezt mondom, mindenképpen kell felhúznia hozzá vezetéket. Én is kicseréltem a sima lámpát téárkép olvasósra, csak én még nem húztam be neki vezetéket, most együtt világít a középsővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levi80 Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Köszönöm a válaszokat,nekilátunk:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
festőke Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Megkérdezném még egyszer mert úgy látom átsiklott a társaság a kérdésemen. (nem tudom miért ,talán mert még nem rég regisztráltam) Sziasztok. Van egy 99" es vectra b m. Kérdésem az lenne hogy ki tudom-e cserélni a kicsi mid kijelzőt nagy kijelzőle ha a nagynak is sárga csatija van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyga Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Megkérdezném még egyszer mert úgy látom átsiklott a társaság a kérdésemen. (nem tudom miért ,talán mert még nem rég regisztráltam) Sziasztok. Van egy 99" es vectra b m. Kérdésem az lenne hogy ki tudom-e cserélni a kicsi mid kijelzőt nagy kijelzőle ha a nagynak is sárga csatija van? Nagy valószínűséggel nincs előkészítve a kábelköteg a MID-hez. Ha jól emlékszem a TID 13-14 szálat használ a 26 helyett. Hogy működjön is rendesen MID, a komplett hiányzó vezetékelést meg kellene csinálnod az érzékelőktől a MID-ig. Plusz érzékelők: ablakmosó szint stb. A fogyasztásértékeket, sebességjelet asszem a motorvezérlőtől kapja tehát ide-oda kellene kábelezni.Nem kis meló sztem.... De majd a guruk megerősítik.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
festőke Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Nagy valószínűséggel nincs előkészítve a kábelköteg a MID-hez. Ha jól emlékszem a TID 13-14 szálat használ a 26 helyett. Hogy működjön is rendesen MID, a komplett hiányzó vezetékelést meg kellene csinálnod az érzékelőktől a MID-ig. Plusz érzékelők: ablakmosó szint stb. A fogyasztásértékeket, sebességjelet asszem a motorvezérlőtől kapja tehát ide-oda kellene kábelezni.Nem kis meló sztem.... De majd a guruk megerősítik.... köszönöm az infót:) de az alapfunkciókat mutatná??:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyga Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 köszönöm az infót:) de az alapfunkciókat mutatná?? :) A hiányzó jeleket hiányolni is fogja, azokat asszem testre kellene kötni. Sztem jobban jársz ha nézel egy jó állapotban levő TID-ed ha a pixelhiba miatt akarod cserélni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Nagy valószínűséggel nincs előkészítve a kábelköteg a MID-hez. Ha jól emlékszem a TID 13-14 szálat használ a 26 helyett. Hogy működjön is rendesen MID, a komplett hiányzó vezetékelést meg kellene csinálnod az érzékelőktől a MID-ig. Plusz érzékelők: ablakmosó szint stb. A fogyasztásértékeket, sebességjelet asszem a motorvezérlőtől kapja tehát ide-oda kellene kábelezni.Nem kis meló sztem.... De majd a guruk megerősítik.... Szia. Talán segít amit leírok.. Az én gépembenis kis kijelzővolt! Namármost ezt kicseréltem egy nagy kijelzőre (persze gyári volt mind kettő) és ugyanúgy sárga csatlakozós! A donor autó amiből kiszedtem ugyanojan kábelköteggel rendelkezett a műszerfal alatt mint az enyém csak összedugtam és csinálta a dolgát rendesen!! Nemkellett kábeleznem semmit!! Azt hogy a szélvédőmosó folyadék szintet és az olajszintetis mutassa stbit ahhoz a hiányzó érzékelőket kell betenni a hejére aminek nekem szintén kivolt építve a vezetékelés gyárilag... Az enyém X20XEV kódú a donoréis azvolt és az CDX felszereltség... Talán segítenek a leírtak.. Üdv. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Viszont lenne nekemis egy kérdésem hátha valaki tud segíteni.. Keresgéltem itt a fórumon mert tudom, hogy levoltmár írva az a téma ami érdekel csak sajnos nemakadtam rá:( Tehát az érdekelne, hogy a reteszelésnél való ablakfelhúzáshoz a vezetőoldali A oszlop tövébenlévő kábelkötegben mejik vezetéket kell összekötni / késleltetőt vagy mit beiktatni ahhoz, hogy ez nekem így működjön??? Fényképsem lenne rossz... "ha reteszelésnél szeretnénk ezt elérni (aminek szerintem több értelme van), akkor a fekete-kék vezetéket kell a barna-feketével a vezetőoldali kötegben. gondolom a fekete-kék vezetékben megy a jel a reteszeléshez, a barna-feketében pedig a teljes ablakfelhúzáshoz, így a retesznek küldött jel eljut az ablakhoz is." Olvastam ijet de a feltüntetett színű vezetékekből többis van!! Megjegyzés: ojatis írtak, hogy nemugyanaz a vezeték a 2 illetve 4 elektromos ablakuaknál.... Enyém 4 el. ablakú. Lenne még egy kérdésem hátha okosabb leszek e téren.. Az immónak a doboza felvan ugye fogatva a kormányoszlophoz de nekem van ojan ami az eggyik és van ami a másik irányba néz a műanyag ház amiben a panel van ez azért lehetséges mert az enyém állíthatókormányos de a másik amit feltettem gyujtáskapcsoló miatt azmeg sima.. igy ellentkező iráényba néznek ha felteszem a hejére... Ezáltal nemtudom feltenni a műanyag burkolatot a helyére.. Namármost a lényeg azlenne ha én azt szétbontom és a panelből kiforrasztom a gyujtáskapcsoló körül menő vezetéket ami a műanyagbanvan akkor azt újrakelle programoztatni az immó miatt...? Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyga Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Szia. Talán segít amit leírok.. Az én gépembenis kis kijelzővolt! Namármost ezt kicseréltem egy nagy kijelzőre (persze gyári volt mind kettő) és ugyanúgy sárga csatlakozós! A donor autó amiből kiszedtem ugyanojan kábelköteggel rendelkezett a műszerfal alatt mint az enyém csak összedugtam és csinálta a dolgát rendesen!! Nemkellett kábeleznem semmit!! Azt hogy a szélvédőmosó folyadék szintet és az olajszintetis mutassa stbit ahhoz a hiányzó érzékelőket kell betenni a hejére aminek nekem szintén kivolt építve a vezetékelés gyárilag... Az enyém X20XEV kódú a donoréis azvolt és az CDX felszereltség... Talán segítenek a leírtak.. Üdv. Neked biza szerencséd volt:) Erre írtam, hogy meg kellene nézni hány ér fut a MID-hez ha 26 akkor fain mert BC-s kábelkorbácsot raktak bele anno. Akkor csak BC-s kar meg érzékelők kellenek és láss csodát, ha nem akkor kábelezős a történet:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Neked biza szerencséd volt:) Erre írtam, hogy meg kellene nézni hány ér fut a MID-hez ha 26 akkor fain mert BC-s kábelkorbácsot raktak bele anno. Akkor csak BC-s kar meg érzékelők kellenek és láss csodát, ha nem akkor kábelezős a történet:) Lehet hogy szerencsémvolt:D A kormánykapcsolókatis kicseréltem a Tempomat miattis és azokkal tudom kapcsolgatni a kijelzőt. Majd később meglesem hány vezetékes a csatlakozó.... Még ma megírom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
festőke Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 köszi a segítsége, meglesem mennyi vezeték fut a csatlakozóhoz :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Na meglestem és bizony bennevan mind a 26 vezeték:D Am ez nekem egy külön kábelköteg a donor autóbol de amielőtt átnem pakoltam a nagyobb kijelzőt én a kocsimban lévő csatlakozóban leellenőriztem és abbanis megvan mind a 26....:D Így hogy van külön kábelkötegem könnyebb meglesnem bármit rajta ha kell.....:) Nekem az utastérben nemvolt kiépitve a kábelezés azt kompletten átkellett raknom hogy használnitudjam hátulis az elektromos ablakokat ajtókbanlévő világitást belső visszapillantótükörnél a világitást olvasólámpával ijenek :D Nameg nekem kikellett cserélnem a centrálzár vezérlőt hogy működjön a távirányítóval (mert ami bennevolt az betojt) és a donorémeg riasztósis .... szóval ijenek... mondjuk ehhez az ajtókban lévő vezetékelést is kikellett cserélnem.. de ezek már más témák... Am szerintem pedig gyárilag a műszerfal alatt lévő kábelkötegnek teljesnek kéne lennije.... Enyém 1997 évi... A donor amit szétkaptam meg 1995 évi.. Tiéd nemirtad mejik évjárat...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Bocsi most nézem hogy írtad hogy 99 es a Vecid... abban méginkább bennekéne lennije a komplett kábelezésnek a müszerfal alatt... Bár lehet , hogy akkormegmár spóroltak azzalis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vahúr Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 sziasztok! Nekem is abs-el van gondom! (2000 1.6 16v x16xel) hibakod olvaso nem irja hibának de világit, megfigyeltem h hidegben (minuszokban) műkodik, ha pedig megenyhul az idő ujra világit a lámpa abs nincs. Csináltam vészfékezéseket csak a bal első kerék satuzik. megtakaritottam a jeladokat de semmi változás, Tudna vki segiteni. koszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 (edited) Tisztelt fúrumozók! B vectrámba utólag beraktam egy fedélzeti kompjutert de még be kéne kötnöm az úgynevezett IZZÓTESZTER-t, az egy kis fekete doboz. A pontos helyére lennék kiváncsi, ha valaki megadná megköszönném. Erről az alkatrészről lenne szó: http://i.ebayimg.com/t/VAUXHALL-VECTRA-B-LIGHT-BULB-FAILURE-CONTROL-UNIT-PART-NUMBER-09135155-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqN,!pMF!,4HFKKjBQOj33L69Q~~60_35.JPG Cikkszám: 09 135 155 1996os B Vectra. a pontos helyét kérném ha lehet, mert elöl szinte mindent átnéztem de nem találtam. Módosítva Február25, 2014 : pumpingiron91 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Nemmondom biztosra de nekem a műszerfal alatt a kesztyűtartót kivéve a felső részén van ijesmi dobozom... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pumpingiron91 Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Nemmondom biztosra de nekem a műszerfal alatt a kesztyűtartót kivéve a felső részén van ijesmi dobozom... Ugy nez ki igazad van. Holnap berakom a kutyut. Koszonom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Igazán nincs mit.. szivesen:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Viszont lenne nekemis egy kérdésem hátha valaki tud segíteni.. Keresgéltem itt a fórumon mert tudom, hogy levoltmár írva az a téma ami érdekel csak sajnos nemakadtam rá :( Tehát az érdekelne, hogy a reteszelésnél való ablakfelhúzáshoz a vezetőoldali A oszlop tövébenlévő kábelkötegben mejik vezetéket kell összekötni / késleltetőt vagy mit beiktatni ahhoz, hogy ez nekem így működjön??? Fényképsem lenne rossz... "ha reteszelésnél szeretnénk ezt elérni (aminek szerintem több értelme van), akkor a fekete-kék vezetéket kell a barna-feketével a vezetőoldali kötegben. gondolom a fekete-kék vezetékben megy a jel a reteszeléshez, a barna-feketében pedig a teljes ablakfelhúzáshoz, így a retesznek küldött jel eljut az ablakhoz is." Olvastam ijet de a feltüntetett színű vezetékekből többis van!! Megjegyzés: ojatis írtak, hogy nemugyanaz a vezeték a 2 illetve 4 elektromos ablakuaknál.... Enyém 4 el. ablakú. Várom a segítséget köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Viszont lenne nekemis egy kérdésem hátha valaki tud segíteni.. Keresgéltem itt a fórumon mert tudom, hogy levoltmár írva az a téma ami érdekel csak sajnos nemakadtam rá :( Tehát az érdekelne, hogy a reteszelésnél való ablakfelhúzáshoz a vezetőoldali A oszlop tövébenlévő kábelkötegben mejik vezetéket kell összekötni / késleltetőt vagy mit beiktatni ahhoz, hogy ez nekem így működjön??? Fényképsem lenne rossz... "ha reteszelésnél szeretnénk ezt elérni (aminek szerintem több értelme van), akkor a fekete-kék vezetéket kell a barna-feketével a vezetőoldali kötegben. gondolom a fekete-kék vezetékben megy a jel a reteszeléshez, a barna-feketében pedig a teljes ablakfelhúzáshoz, így a retesznek küldött jel eljut az ablakhoz is." Olvastam ijet de a feltüntetett színű vezetékekből többis van!! Megjegyzés: ojatis írtak, hogy nemugyanaz a vezeték a 2 illetve 4 elektromos ablakuaknál.... Enyém 4 el. ablakú. Várom a segítséget köszi. Itt a sajátom a bekötéssel együtt. Bármilyen időzítő megteszi, van aki 555 IC-vel oldotta meg, annyi időt kell beállítani, még az ablak teljesen felmegy plusz 1-2 másodpert. Én azért ezt építettem mert ez volt kéznél, és nincs nyugalmi áramfelvétele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 Én meg egy nagy kapacitású kondenzátorral és két relével oldottam meg a dolgot. Ezzel a "bot csinálta" elektronikával az összes ablak felhúzó vezetékére adok 12V-ot 2 mp-ig. Az elektronika úgy működik, hogy a centrálzár vezérlő reteszelésre kiadott jel (12V) egy kis relét húz meg, ami áramot kapcsol a másik relére és egy nagy kapacitású kondenzátorra. A kondenzátor ez alatt az idő alatt feltöltődik, és kb 2 mp múlva sül ki. Ebben a 2 másodpercben viszont behúzva tartja a relét, ami az ablakoknak adja a jelet. A 2 mp elég, hiszen az ablakok automata funkcióját használom ki: elég ha 2 mp-re benyomod az elektromos ablak kapcsolót, az ablak teljesen felmegy. Az alkatrészeket egy kis műanyag dobozba raktam be, amit pedig a kesztyűtartó mögé szereltem fel. Ja és ennek sincs nyugalmi áramfelvétele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 Köszönöm a segítséget! Remélem nekemis összejön elvégre hasznoskis extra:D Kár hogy gyárilag nem kivitelezték.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts