Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Felmegy simán.

Látom neked JBL láda vana kocsidban! A kérdésem az lenne, hogy neked nem rezed a kalaptartó alatti vas? Meg jól hallani a mélyet az egész kocsiban? Mert nekem jobban lehet hallani, hogy zörög a lemez mint a mélyet! Mondjuk ez nem zárt láda hanem reflex csöves! Lehet hogy az a baj!

Vagy Te mivel orvosoltad a rezonálást?

Link to comment
Megosztás:

Nekem oda pénztárca szokott befigyelni, plusz ott van a dioptriás szemüvegem UV-szűrős előtéte is, meg mobilok is beférnek oda és egész stabilan ott is maradnak. Egy év alatt semmi nem esett ki.

Hát nekem a női tárcám esélytelen hogy oda beférjen, a napszemcsim tartóstul a könyöklőben figyel, a telefonomat meg tuti hogy mindig ott felejteném. <_<

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem a női tárcám esélytelen hogy oda beférjen, a napszemcsim tartóstul a könyöklőben figyel, a telefonomat meg tuti hogy mindig ott felejteném. :lol:

Ja, boccs... a nick-ből nem jöttem rá. :-)

A telómat eleinte én is ott felejtettem, de kiszállás után már rutin az önkontroll, hogy minden megvan-e. <_<

Link to comment
Megosztás:

nekem CD felszereltég ha már itt tartunk.

De úgy vettem hogy (feláras) plüss belső, 2x elektromos ablak, fűthető elektromos tükrök, faberakás pohártartóval, digitklíma, bőrkormány, nagy comp.

a faberakást cseréltem feketére, a plüsst gyári bőrre, és megvettem már a gyári elektromos ablakot is hátra...

de most még keresek a pohártartó helyére ilyet:

11255843431_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

szóval valami CZX vagy nemtudom milesz ebből <_<

Link to comment
Megosztás:

Akkor is lessszz BÉVectrám!!!

Remélem csak picit leszek off... személyesen megtekintettem a múlt héten belinkelt Vectra B-t. Kiskunlacházi kereskedő. Arcátlan átverés, de hasznos tapasztalat. Használt autót kereskedőtől nem! Van kilátásban egy másik "kékség". Határozottan korrektnek tűnik. Természetesen tulajdonos. Kb 2 hét, és remélem képekkel tudom bemutatni (persze mint saját tulajdonom), de addig nem akarom elkiabálni.

Link to comment
Megosztás:

Akkor is lessszz BÉVectrám!!!

Remélem csak picit leszek off... személyesen megtekintettem a múlt héten belinkelt Vectra B-t. Kiskunlacházi kereskedő. Arcátlan átverés, de hasznos tapasztalat. Használt autót kereskedőtől nem! Van kilátásban egy másik "kékség". Határozottan korrektnek tűnik. Természetesen tulajdonos. Kb 2 hét, és remélem képekkel tudom bemutatni (persze mint saját tulajdonom), de addig nem akarom elkiabálni.

Én a múlt héten vettem magánszemélytől. A kereskedők szerintem egy autón akarják behozni az éves bérüket. Hihetetlen árréssel dolgoznak. Láttam astrát ami idős házaspáré volt 85e km, csak csupa malter volt a csomagtartó.(lehet, hogy idős kőműves házaspáré...) <_<

Link to comment
Megosztás:

Kiskunlacházi kereskedő. Arcátlan átverés, de hasznos tapasztalat. Használt autót kereskedőtől nem!

Én nekem pont az ellenkező a tapasztalatom! Én egy kereskedőnél találtam meg a legjobb autót! CDX felszereltség plusz elektromos tető ablak! Nézegetem azóta is a használt autókat de CDX-et tetőablakkal nem nagyon találok 750-ért! Igaz 97'-es, de első magyarországi forgalomba helyezés az 2003! 3 gond volt csak vele, eddig!!! a Jobb hátsó futómű a klíma kompresszor és pixeles volt a fedélzeti!A futóművesnél kicseréltettem mindent, az volt 53ezer a klímáshoz most megyek de ő azt mondta, hogy 40ezer a kijelző meg 15ezer volt talán! De ez benne van bármelyik autóban! A forumon amúgy mondták, hogyha veszek számítsak rá, hogy 100-150-et rá kell költeni! Mondjuk az rá is ment Téli gumi garnitúrával együtt! Teljesen új vezérlés volt benne és friss olaj! Mondjuk ezeket is lecseréltettem, mert sose lehet tudni! De a szerelő azt mondta hogy nemrég lett cserélve!

Szóval minden megy és ami nagyon tetszik benne az a váltózár és az autó zárására felhúzódó ablak! Az Astra F-ben ilyenek nem voltak! Az full fapad ez meg a bőrön meg az automata váltón kívül minden!

Hibátlan kényelmes! <_< :lol: Szerelem első látásra!

Link to comment
Megosztás:

nekem CD felszereltég ha már itt tartunk.

De úgy vettem hogy (feláras) plüss belső, 2x elektromos ablak, fűthető elektromos tükrök, faberakás pohártartóval, digitklíma, bőrkormány, nagy comp.

a faberakást cseréltem feketére, a plüsst gyári bőrre, és megvettem már a gyári elektromos ablakot is hátra...

de most még keresek a pohártartó helyére ilyet:

11255843431_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

szóval valami CZX vagy nemtudom milesz ebből <_<

CZX :lol: :lol: :lol: ez jó!

amúgy az általad linkelt képen az ott a kicsi fedcomp? tudom hogy szőkenős kérdés de hát micsinájjak ha eccer nem tudom :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én a múlt héten vettem magánszemélytől. A kereskedők szerintem egy autón akarják behozni az éves bérüket. Hihetetlen árréssel dolgoznak. Láttam astrát ami idős házaspáré volt 85e km, csak csupa malter volt a csomagtartó.(lehet, hogy idős kőműves házaspáré...) :lol:

Sajnos nagyon sok az átverés a kereskedésekben. Még 100%-osan nem, de 90%-ban kijelenthetem hogy nekem nagy mákom volt mert egy francia márkakereskedésből vettem a kocsit és szegény Opelt annyira utálták ott hogy alig várták hogy elvigyem. És eddig nem csalódtam benne. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nagyon sok az átverés a kereskedésekben. Még 100%-osan nem, de 90%-ban kijelenthetem hogy nekem nagy mákom volt mert egy francia márkakereskedésből vettem a kocsit és szegény Opelt annyira utálták ott hogy alig várták hogy elvigyem. És eddig nem csalódtam benne. <_<

Tényleg sok. Ilyet, mint az enyém, 900e, 1,1m körül láttam kereskedésben, akitől vettem azt mondta, 600e-ért akarták beszámolni.

Link to comment
Megosztás:

nekem CD felszereltég ha már itt tartunk.

De úgy vettem hogy (feláras) plüss belső, 2x elektromos ablak, fűthető elektromos tükrök, faberakás pohártartóval, digitklíma, bőrkormány, nagy comp.

a faberakást cseréltem feketére, a plüsst gyári bőrre, és megvettem már a gyári elektromos ablakot is hátra...

de most még keresek a pohártartó helyére ilyet:

szóval valami CZX vagy nemtudom milesz ebből <_<

Na jah! A pohártartó elvileg extra volt, de egy olyan üreg sokkal hasznosabb, vagy legalábbis én is több hasznát tudnám venni.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nagyon sok az átverés a kereskedésekben. Még 100%-osan nem, de 90%-ban kijelenthetem hogy nekem nagy mákom volt mert egy francia márkakereskedésből vettem a kocsit és szegény Opelt annyira utálták ott hogy alig várták hogy elvigyem. És eddig nem csalódtam benne. <_<

Örülj neki! Én a kevésbé szerencsés balek voltam. A próbaút során azért nem füstölt az autó, mert olyan szirup volt olaj helyett benne, hogy azt nem tudta enni. Első olajcsere után meg jöttek a kék füstfellegek.... Ezáltal nekem már átlépte a 300-as szintet a költség, vezérlés cserével, gyűrűcserével, gumigarnitúrákkal és egy év alatt 4 olajcserével. Mondjuk utóbbiról én tehetek, minek megyek vele annyit? Egyszerűen, mert jó! :lol:

Link to comment
Megosztás:

A márkakereskedések biztosan korrektebbek, de drágábbak is. Nem volt előítéletem a kereskedőkkel szemben. Tudtam, hogy kereskedőhöz megyek ( "0 ft-tól elvihető..." ), de ez hazugságból állt össze. Mire odaértem 10%-kal drágább lett az 599 ezres gép, és már ugyanazt 750 ezerért hírdeti. Körbe apróbb sérülések, féloldalra kopott gumi hátrsókeréken (egyszerű volt hátra tenni), automata váltó csere, majd 3 mondattal később felújitás, de az persze garanciális... majd elfelejtem, persze külföldi üzembehelyezés. Volt automata váltós autóm. Ez biztosan NEM megkímélt, vagy normál állapotú gép volt.

Link to comment
Megosztás:

A márkakereskedések biztosan korrektebbek, de drágábbak is. Nem volt előítéletem a kereskedőkkel szemben. Tudtam, hogy kereskedőhöz megyek ( "0 ft-tól elvihető..." ), de ez hazugságból állt össze. Mire odaértem 10%-kal drágább lett az 599 ezres gép, és már ugyanazt 750 ezerért hírdeti. Körbe apróbb sérülések, féloldalra kopott gumi hátrsókeréken (egyszerű volt hátra tenni), automata váltó csere, majd 3 mondattal később felújitás, de az persze garanciális... majd elfelejtem, persze külföldi üzembehelyezés. Volt automata váltós autóm. Ez biztosan NEM megkímélt, vagy normál állapotú gép volt.

Én is kereskedőtöl vettem, szerintem korrektek voltak. Az eredeti tulajtól 750-ért vették be, én 800-ért vettem Úgy, hogy az eredetvizsgát a kereskedő csinálta meg helyben, és még bent is lehettem mikor rétegvastagságot mért. Vétel előtt 3 hónapot kajtattam, mindenképpen CDX felszereltséget kerestem (okulva az előző fapad A Vekimből) Mikor vettem a kereskedő ajánlotta, hogy a szomszéd Opel szervizben nézessem át, ő nézette meg a klímát, és feltöltötte, az ülés alatti csatit átforrasztotta - csak a vezető oldalt - és töröltette a hibát. Ezek után beszéltük meg, hogy az eredetileg 850-re tartott autót mennyiért hozom el.

Link to comment
Megosztás:

Én is kereskedőtöl vettem, szerintem korrektek voltak. Az eredeti tulajtól 750-ért vették be, én 800-ért vettem Úgy, hogy az eredetvizsgát a kereskedő csinálta meg helyben, és még bent is lehettem mikor rétegvastagságot mért. Vétel előtt 3 hónapot kajtattam, mindenképpen CDX felszereltséget kerestem (okulva az előző fapad A Vekimből) Mikor vettem a kereskedő ajánlotta, hogy a szomszéd Opel szervizben nézessem át, ő nézette meg a klímát, és feltöltötte, az ülés alatti csatit átforrasztotta - csak a vezető oldalt - és töröltette a hibát. Ezek után beszéltük meg, hogy az eredetileg 850-re tartott autót mennyiért hozom el.

Öröm olvasni az ilyesmit. Minden autókereskedőnek legalább így kellene szolgáltatni. Azért biztosan a közeli konkurencia is megtette jótékony hatását.

Link to comment
Megosztás:

Örülj neki! Én a kevésbé szerencsés balek voltam. A próbaút során azért nem füstölt az autó, mert olyan szirup volt olaj helyett benne, hogy azt nem tudta enni. Első olajcsere után meg jöttek a kék füstfellegek.... Ezáltal nekem már átlépte a 300-as szintet a költség, vezérlés cserével, gyűrűcserével, gumigarnitúrákkal és egy év alatt 4 olajcserével. Mondjuk utóbbiról én tehetek, minek megyek vele annyit? Egyszerűen, mert jó! <_<

Hányszázezerben van tulajdonképpen? Amugy tényleg, mennyit birnak el ezek a mocik normális használattal?

Link to comment
Megosztás:

Hányszázezerben van tulajdonképpen? Amugy tényleg, mennyit birnak el ezek a mocik normális használattal?

Ööö... Pontosan nem tudom, eddig még nem mertem összeszámolni.

Amit nagyjából tudok:

Gyűrűzés, minden járulékos cuccal: 170 000.

Vezérlés: 60 000.

Négy évszakos gumi: ~60 000. - Lehet köpködni, már én is bánom. :lol: De ami a vételkor téli rajta volt, az szörnyen elkopott augusztus végére, akkor viszont nem volt pénzem venni nyári gumit, hogy 2 hónappal később vehessek télit is. Most ezt a telet átvészeltem és ugyanígy teszek a nyárral is. Amennyit megyek, őszre úgyis elfogy a gumi annyira, hogy télre már kevés legyen, tehát lehet télit venni. Most viszont van rá pénzem!

Olajcsere szűrőkkel - A gyűrűzés és a vezérlés során is volt egy-egy, szóval itt csak két alkalom: 35 000.

Gyertyacsere, kábelekkel: 25 000.

Termosztát csere: ~4000.

Olajteknő és szelepfedél tömítések extra csere: 18 000.

Sok-sok extra olaj: min. 40 000.

Mindkét oldali axiál-csukló (tengely?) csere: 30 000.

Egyebek: 20 000 biztosan összejön.

Összesen: ~462 000.- Inkább nem kellett volna összeadni... :lol: A valóság ennél biztosan több, de inkább nem erőltetem.

És még cserélni kell a motortartó bakokat és kétoldali stabilizátor segédkarokat, fel kell szabályoztatni az első féktárcsákat és meg kéne nézetni a klímát is. Ez is benne lesz pár tízesbe... <_<

Link to comment
Megosztás:

Hányszázezerben van tulajdonképpen? Amugy tényleg, mennyit birnak el ezek a mocik normális használattal?

Jah, válaszolva a második kérdésedre, én is azt hallottam, hogy a benzinesek 4-500 ezret kibírnak. Hogy ez most azt jelenti, hogy gyűrűzés és egyéb komoly felújítás nélkül, vagy valamennyire már ér belenyúlni, azt nem tudom. Az enyémben lassan 290 000van, és lám, meg kellett már gyűrűzni. Mondjuk lehet, hogy egy százast "letagad" a korából, sajnos....

Link to comment
Megosztás:

Na mivel szidjátok a kereskedőket,elárulom,hogy én is értékesítő voltam évekig <_<

Azért nem minden kereskedő akar átb.szni,bár vigyázni kell nagyon az tény.Én mondjuk nem nagyon vennék kereskedésből ,hacsak nem akarok autót beszámíttatni mert az lehet úgy megéri,ha "jó" árat adnak az autóért és nem kell kinlódni az eladásával kitudja meddig.Sok Opellal volt dolgom,rengeteget adtunk el,és semelyiket sem hozták vissza olyan hibával,amiért vissza lehetne vinni a kereskedésbe.Ellenben a franciákat..........Láttam Opelt,G Astrát nem is egyet,amiben 350-400 ezer km volt,és semmi bajuk nem volt,legalábbis amennyire meg tudtam nézni.Ha nem láttam volna a kilométer órát,nem is hittem volna el.Szerintem borzasztó sokat számít,hogy ki,és hogy használja az autót,és milyen alkatrészeket,olajat tesz bele,és mikor.Nekem is van már benne jócskán,de még mindig üzembiztosnak tartom és nem aggódom hogy mikor robbanok le vele.Mindent megadok neki ami kell,és nem is nyúzom.Tulajdonképp én városban 2000-es fordulat felé szinte sosem húzatom,kint meg 3000-3500 között használom.Ez szerintem abszolút motorbarát vezetési stílus.

Jah, válaszolva a második kérdésedre, én is azt hallottam, hogy a benzinesek 4-500 ezret kibírnak. Hogy ez most azt jelenti, hogy gyűrűzés és egyéb komoly felújítás nélkül, vagy valamennyire már ér belenyúlni, azt nem tudom. Az enyémben lassan 290 000van, és lám, meg kellett már gyűrűzni. Mondjuk lehet, hogy egy százast "letagad" a korából, sajnos....
Link to comment
Megosztás:

Na mivel szidjátok a kereskedőket,elárulom,hogy én is értékesítő voltam évekig <_<

Azért nem minden kereskedő akar átb.szni,bár vigyázni kell nagyon az tény.Én mondjuk nem nagyon vennék kereskedésből ,hacsak nem akarok autót beszámíttatni mert az lehet úgy megéri,ha "jó" árat adnak az autóért és nem kell kinlódni az eladásával kitudja meddig.Sok Opellal volt dolgom,rengeteget adtunk el,és semelyiket sem hozták vissza olyan hibával,amiért vissza lehetne vinni a kereskedésbe.Ellenben a franciákat..........Láttam Opelt,G Astrát nem is egyet,amiben 350-400 ezer km volt,és semmi bajuk nem volt,legalábbis amennyire meg tudtam nézni.Ha nem láttam volna a kilométer órát,nem is hittem volna el.Szerintem borzasztó sokat számít,hogy ki,és hogy használja az autót,és milyen alkatrészeket,olajat tesz bele,és mikor.Nekem is van már benne jócskán,de még mindig üzembiztosnak tartom és nem aggódom hogy mikor robbanok le vele.Mindent megadok neki ami kell,és nem is nyúzom.Tulajdonképp én városban 2000-es fordulat felé szinte sosem húzatom,kint meg 3000-3500 között használom.Ez szerintem abszolút motorbarát vezetési stílus.

Ezekkel a dolgokkal egyet tudok érteni. Az egésszel.

Link to comment
Megosztás:

Ööö... Pontosan nem tudom, eddig még nem mertem összeszámolni.

Amit nagyjából tudok:

Gyűrűzés, minden járulékos cuccal: 170 000.

Vezérlés: 60 000.

Négy évszakos gumi: ~60 000. - Lehet köpködni, már én is bánom. :lol: De ami a vételkor téli rajta volt, az szörnyen elkopott augusztus végére, akkor viszont nem volt pénzem venni nyári gumit, hogy 2 hónappal később vehessek télit is. Most ezt a telet átvészeltem és ugyanígy teszek a nyárral is. Amennyit megyek, őszre úgyis elfogy a gumi annyira, hogy télre már kevés legyen, tehát lehet télit venni. Most viszont van rá pénzem!

Olajcsere szűrőkkel - A gyűrűzés és a vezérlés során is volt egy-egy, szóval itt csak két alkalom: 35 000.

Gyertyacsere, kábelekkel: 25 000.

Termosztát csere: ~4000.

Olajteknő és szelepfedél tömítések extra csere: 18 000.

Sok-sok extra olaj: min. 40 000.

Mindkét oldali axiál-csukló (tengely?) csere: 30 000.

Egyebek: 20 000 biztosan összejön.

Összesen: ~462 000.- Inkább nem kellett volna összeadni... :lol: A valóság ennél biztosan több, de inkább nem erőltetem.

És még cserélni kell a motortartó bakokat és kétoldali stabilizátor segédkarokat, fel kell szabályoztatni az első féktárcsákat és meg kéne nézetni a klímát is. Ez is benne lesz pár tízesbe... <_<

Ez sem kevés főleg, hogy ezek végülis alap dolgok, hogy jó kell legyen egy autóban.

Nekem vezérlés, olaj, szűrők, tömítések cseréje volt elsőnek 100e, utána JBL hifi bele erősítővel, ládával, bt/usb/aux sony xplod fejjel, 2 pár hangszóró szettel volt 180e, trafi detektor 50e, a 3 xenon szett 50e, téli gumi 40e (új goodyear ug7+, nincs több sajnos nem tudok hozni :lol: ), bicskakulcsos riasztó (működik a gyári is közben és az új is) és egy kis elektromos meló 50e, beltérre is elment újabb 50e, felnicsere és fényszóró beállítás is több mint 10e-be van már, gyertyacsere is volt már.

2x is nekem jöttek így új lökös, fényszórók, hűtőmaszk, sárvédő, díszlécek, fűthető elektromos külső tükör, fényezés is volt már + egyéb melók mint pl színre fújni az összes díszlécet, oldalindexet fehérre cserélni, lökösök fekete betéteit is lefújni, irmscher pótféklámpás szárny + festése + kasznis munka, fedélzeti számítógép kijelzőjének cseréje és egyebek... 150e.

Ledesítések, elosztók, izzók és egyéb anyagokra is simán elment 20e és akkor keveset mondok (noti töltő, 230v adapter, elektromos hűtőtáska bár van ami már meg volt).

És persze sok dolog van ami eszembe sem jut. Novemberben vettem és azóta 15e km ment bele, 13e gyorsan beleszaladt az utóbbi 2e csak szép nyugodtan, kímélem ha már ilyen szép, kényelmes, jól felszerelt :lol: És akkor még mázlim volt mert úgy vettem, hogy komplett irmscher futómű + felső toronymerevítő + hátsó dob + hátsó lámpa ezeket is ha én veszem meg nem lett volna kis összeg.

Azt, hogy hány km van benne nem tudom mindenesetre a motor még pöpec nagyon, az óra lassan 172e kilométert mutat...

Majd még egyszer teljesítmény tuning lesz egy kicsi de nem sürgős... újabban főúton 3,9-5,1L közötti a fogyasztásom, autópályán ritkán vagyok így el lehet kézpelni mennyire nyomom neki bár jó a 2 literes motor mert előzésnél vagy amikor kikanyarodok főútra oda tudok lépni neki és húz is szépen.

Link to comment
Megosztás:

... újabban főúton 3,9-5,1L közötti a fogyasztásom, autópályán ritkán vagyok így el lehet kézpelni mennyire nyomom neki bár jó a 2 literes motor mert előzésnél vagy amikor kikanyarodok főútra oda tudok lépni neki és húz is szépen.

khm, khm..... ez bizti.... kissé kevésnek tümik.... szerintem csal a BC.... Astrának is kevés....

Link to comment
Megosztás:

Ezt a fogyasztást kicsit én is keveslem......Én már 130 ezer kilométert beletettem az enyémbe és nekem amit néztem fogyasztás az 7l pálya,kb 130-140-es tempó,város 9l,télen talán picit több,ha full városban közlekedik az ember és ráadásul csak pár kilométereket.Azért egy két literes 1300 kilos autónál nagyon kevés az öt lityi,főleg a négy.És ezt nem kötekedésként írom.De tulajdonképp én még soha nem mentem még olyan autóval ami 4 litert evett volna,pedig megfordult már egy pár a kezem,lábam alatt.

"Majd még egyszer teljesítmény tuning lesz egy kicsi de nem sürgős... újabban főúton 3,9-5,1L közötti a fogyasztásom, autópályán ritkán vagyok így el lehet kézpelni mennyire nyomom neki bár jó a 2 literes motor mert előzésnél vagy amikor kikanyarodok főútra oda tudok lépni neki és húz is szépen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.