Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Igen ez így van. Nem vagyok sajnos autószerelő ezért is kérnék segítséget. Megtaláltam hol van az alapjárati motor de számomra elég rossz helyen hogy könnyen kitudjam szedni pláne így kezdőként. Bp belvárosában vagy nem túl távoli kerületben esetleg valami olcsó és jó szerviz vagy esetleg ha valaki más megtudná nekem csinálni aki már csinált ilyet megegyeznénk valami mindkettőnknek megfelelő összegben.

Törökbálint nem jó?http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz&o=G4vxU38Q_0

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Egy olyan problémám lenne, hogy ha olyan 2500-3000 fordulat környékén( menet közben pld. lámpához guruláskor m0-ról lejőve ) kinyomom a kuplungot, akkor a fordulat leesik 500 körülre és az autó lefullad. Ez nem jelentkezik mindig, csak néha néha. Az alapjáratot egyébként szépen tartja ( 850 ) nem ugrál. És gurulásokkor is normálisan 1000 fölött tartja a fordulatot, és lassan engedi vissza. Ezt mindig akkor csinálta amikor elkoszolódott az alapjárati motor. Ez a hétvégén az EGR és fojtószeleppel együtt ki lett tisztitva ( kapott 1 flakon féktisztitót ). Úgy nézett ki hogy javult de a probléma még mindig fennál csak ritkább. Ebben a hideg időben még az utastérben a motortérből olyan levegős fütyülő hangot is hallok. Mi lehet? Check engine nem világit, valami vákuumprobléma lehet( a befecskendezőtől a folytószelepbe menő kis vákuumcsövet is most cseréltem )?, vagy az alapjárati motorom kezd szarakodni? Olyat is hallottam, hogy a kuplungpedálnál van egy mikrokapcsoló, amelyik beleszól a gáztartásba ( ezt g astrás ismerősömtől hallottam ) Kérlek titeket segitsetek. x18xe motor

Link to comment
Megosztás:

Nos ma engem is utol ért a balszerencse,Elmentünk a családdal bevásárolni oda fele semmi gond kb 20km.Elindultam hazafelé jöttem kb 5 km majd egy kereszteződésnél megálltam majd fogta leállt az autó,indítózók semmi forgatja nem indul,indítózok megint kb 10 mp köszörülés után beindult de csak ha adtam neki gázt is kb úgy indul mint ha a diesel 4 hengeréből csak 2 be lenne izzítás.Na mindegy beindult onnantól égett is a chek lámpa megálltam még egyszer a tescónál ott is így indult meg mégegyszer a coop nál ott is valami hiba kód is lessz benne de ma már nem érdekelt majd holnap megnézem és meglátjuk mi a baj.

Lehet azért mert kevés üzemanyag volt benne??? :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

na mindegy majd holnap megírom mi volt ""Ha rájövök""

Link to comment
Megosztás:

Hah! lehet sokat olvasom a hibákat ám lehet hogy csak pech, de nekem sem tökéletes valami!

Hideg motornál menet közben váltáskor felugrik a fordulat

2000-es fordulat ig kb az adott fordulat 1/3-ával

2000 felett akár dublájára is!

2500-nál pl 4500-5000-ig.

Én elsőként az egr-re gondolok ami nekem le van "vakolva".

A következő a fojtó-szelep szorulna a házában?

vagy csak fázik az comp és löki az automata gázadást 2-300%-on?

Valaki valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Hah! lehet sokat olvasom a hibákat ám lehet hogy csak pech, de nekem sem tökéletes valami!

Hideg motornál menet közben váltáskor felugrik a fordulat

2000-es fordulat ig kb az adott fordulat 1/3-ával

2000 felett akár dublájára is!

2500-nál pl 4500-5000-ig.

Én elsőként az egr-re gondolok ami nekem le van "vakolva".

A következő a fojtó-szelep szorulna a házában?

vagy csak fázik az comp és löki az automata gázadást 2-300%-on?

Valaki valami ötlet?

Nem szív falsot sehol? (laza bilincs, vagy a nagy harmonikacső közepe ami a szívótorokra megy)

Link to comment
Megosztás:

Nem szív falsot sehol? (laza bilincs, vagy a nagy harmonikacső közepe ami a szívótorokra megy)

na a cső repedés jó ötlet

kb 1 hónapja ragasztottam a légtömegmérő utáni csövet, de megnézem hátha csak a bilincsek lazultak meg a hideg miatt akkor még +10+15 volt

Link to comment
Megosztás:

sziasztok nekem az lenne a kérdésem hogy van egy 1996-os Vectra b 1.8 16 V benzines autom .Motorikussan van gondom vele ha megállok akkor leesik az alapjáratom 800 rol 400 ra. Kicserélték már az alapjárati motort . a levegö tömlöket a vékonytol a vastagig, benzin nyomást is nézték , labdaszondát is , diagnosztika nem mutat semmit sem ........

mi lehet a gond ?

EGR is jo

még annyit akarok hozzá írni hogy ezt nem mindig csinálja , szóval van mikor órákig nem is csinál semmi ingadozást van amikor meg mégsem áll .. Potitatival egy helyen lakunk és már vele is néztük de passz. erő minden jó fogyasztás is minden oké ....

mi lehet a gond ?

Link to comment
Megosztás:

Hah! lehet sokat olvasom a hibákat ám lehet hogy csak pech, de nekem sem tökéletes valami!

Hideg motornál menet közben váltáskor felugrik a fordulat

2000-es fordulat ig kb az adott fordulat 1/3-ával

2000 felett akár dublájára is!

2500-nál pl 4500-5000-ig.

Én elsőként az egr-re gondolok ami nekem le van "vakolva".

A következő a fojtó-szelep szorulna a házában?

vagy csak fázik az comp és löki az automata gázadást 2-300%-on?

Valaki valami ötlet?

Esetleg még a kis vákuumcsöveket nézd meg, hátha valamelyik lecsúszott.

Link to comment
Megosztás:

kicsit körbe írnád hogy kb hol van?

Első körben a nyomásszabályzóra menőt és az EGR-re menőket nézném meg.

A nyomásszabályzóra menőnél nézd meg a 90 fokos gumi "könyököt", mert hajlamos a kikopásra (fém csonk miatt) és ott is szívhat falsot. Én meg szoktam fordítani és a műanyag csőre menő végét (ez a kopottabb) kötegelővel összefogatom.

Az EGR-nél meg csak simán szét szokott csúszni.

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok

Van egy 96-os 1,6 16 v Vectrám, az a problémám hogy egy hanger nem jár,Rángatt az alapjára egyeletlen.

Elvittem szerelőhöz hibakód olvasáskor nem írt semmi hibát, a gyújtás elvileg jó eggyelőre nemtalálja a hibát a szerelő

Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? köszönöm előre .

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok

Van egy 96-os 1,6 16 v Vectrám, az a problémám hogy egy hanger nem jár,Rángatt az alapjára egyeletlen.

Elvittem szerelőhöz hibakód olvasáskor nem írt semmi hibát, a gyújtás elvileg jó eggyelőre nemtalálja a hibát a szerelő

Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát? köszönöm előre .

Rossz a szerelő. :)

Első körben azt kell tisztázni, hogy üzemanyagot nem kap vagy a gyújtás sz@rakodik.

Gyertyák mikoriak benne?

Link to comment
Megosztás:

Rossz a szerelő. :)

Első körben azt kell tisztázni, hogy üzemanyagot nem kap vagy a gyújtás sz@rakodik.

Gyertyák mikoriak benne?

A gyertyákat nem említette hogy megnézte illetve az üzemanyag rendszert sem vizsgálta még át szerintem. az autót ma reggel adtam át mondta a szerelőm hogy dél körűl hívja fel mondta h még nincs meg a hiba forrása majd 4 kor érdeklődöm délután mire ment , a gyertyák korát nemtudom megállapítani nemrég vásároltam az autót .

Link to comment
Megosztás:

A gyertyákat nem említette hogy megnézte illetve az üzemanyag rendszert sem vizsgálta még át szerintem. az autót ma reggel adtam át mondta a szerelőm hogy dél körűl hívja fel mondta h még nincs meg a hiba forrása majd 4 kor érdeklődöm délután mire ment , a gyertyák korát nemtudom megállapítani nemrég vásároltam az autót .

Szerintem akkor várjuk meg, hogy mit mond majd a szerelő.

Ezek a tüneteket sok minden okozhatja, ezeket végig kell ellenőrizni. Amúgy hidegen és meleg is "háromhengerezik"?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem akkor várjuk meg, hogy mit mond majd a szerelő.

Ezek a tüneteket sok minden okozhatja, ezeket végig kell ellenőrizni. Amúgy hidegen és meleg is "háromhengerezik"?

Nemtudom mareggel mikor beröffentettem én a kipufogó nál nem hallotam azt mint tegnap (jellegzetes kerepelő hang) egyenletes volt az alapjárat említettem a szerelőnek erre az volt a válasza hogy Hidegmotornál nem annyira észrevehető mentem egy kört a városba nemsokat mentem csk 1,2 km ert akkoris azt hallotam ... nemtom

Módosítva : Laller1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

EGy 1.6i vectra friss tulja vagyok,tavaly Júniusban vettem a gépet.A problémám az,hogy üresben,vagy kinyomott kuplungnál időnként felpörög a motor,akár 4000-es fordulatszámig is,majd visszaesik alapjáratra.Decemberben az első futómű alkatrészeinek cseréje közben az alapjárati motor is meg lett takarítva,akkor lett beállítva 800 környékére,előtte 1100 körül volt.

Ha valakinek van ötlete,megköszönöm az infókat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy X20DTL motorkódos Vectrám.

Kedvelt sárgalámpánk megjelenik és leszabályoz vészprogramra. Van, hogy rögtön indításkor, van hogy fél óra múlva. De néha vannak olyan időszakai is, hogy csak hosszú motorfék után bevillan, gázadásra elalszik. Aztán ha ezt megunja következő nap vészprogramra is letesz, és motorleállításig abban is marad.

A hibakód: kipufogógáz visszavezetés elégtelen.

Cseréltem már vákumpumpát, pillangószelep szabályozó vákumszelepet, a szívósor tiszta. De a probléma továbbra is fennáll. Nincs valakinek ötlete véletlenül, hogy mi lehet a baj.

Válaszotokat köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.