Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

Ismét autóvásárlás előtt vagyunk. Sajnos az egy hónapja vett astrát visszavittük, mert kiderült hogy motorhibás(és valószínűleg visszatekert is) volt, ezért most elég szkeptikusak vagyunk a párommal a hirdetésekben szereplő adatokat tekintve.

A Bpesti Schiller-rel kapcsolatban vannak-e jó vagy negatív tapasztalatok, mert ott láttunk most egy elfogadható használt astrát: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_enjoy_friss_vizsga-7318414

Mi véleményetek róla? 250km-re vagyunk Pesttől ezért előzőleg szeretnénk tájékozódni, infót gyűjteni, hogy érdemes-e felutazni érte.

Ennyiért már olajkályhásat is kapsz....

Link to comment
Megosztás:

1.4: minden típushiba csak a 2006 előttieknél áll fenn:

1. hangosodó lánc: kb. 100000km-nél komplett csere, az újabbakon nem jön elő és a cserélteken sem, ha gyári az újonnan berakott alkatrész, módosítottak rajta!

2. vízpumpacsonk műanyag: eltörik, bajt okoz, cserélni kell rézre 3000ft,

3. vez. tengely: csapágycsésze csavarok nincsenek gyárilag rendesen meghúzva: vez. tengely törés, de erre volt visszahívás is

Mivel te 2009-est vagy fiatalabbakat nézel, így nem jöhetnek elő ezek a problémák, mert kiküszöbölték:)!

Jó tanács: Tartsd be az olajcserét, dexos2 követelményt teljesítő olajat használj, a GM 5w30 is jó, nem baj ha nem húzod 30ezer km-ig! :)

Néhányan indulásnál, meg összességében is kicsit lomhának találják, szerintem teljesen korrekt gép, még ahhoz viszonyítva is, hogy lett időközben egy jóval erősebb autóm:)! Ésszel lehet vele előzgetni is, a kategória átlagát hozza... :) Fogyasztás nálam 7 liter alatt maradt vegyesen (6,5-6,8)

Szerintem messze a legolcsóbban fenntartható változat:)!

Ez a vezérműtengely csapágycsésze csavar probléma vajon 2008 02 hó utániaknál még fennállhat?

Link to comment
Megosztás:

Jut eszembe én innen vettem: http://www.kozmaautorent.hu/

Nagyon korrektek, megtalálod a használtautós hirdetéseket is, nagy készletük van és a kocsikat megveszik, nem pedig bizományban értékesítik! Ráadásul viszonylag közel van hozzátok ;-)

Mindenesetre sok sikert a keresgéléshez!

Nekem is innen van.igaz ismertem a főnököt és a kiírt árért oda is adta.mert az akkor a hiteles árat jelentette ami ki volt írva.kápéért többe került 50-100000rel.

4 új bridgestone turanza, felnin +4 gyári disztárcsa 60ért is lett hozzá a hátsó udvarról.(csak a gumi majd 100lett volna)

Igaz mondanak sok rosszat is róla,de a flottás autókkal nem nagyon zsiványkodnak.2 ismerős dolgozott ott és azt mondták ezekkel nem csalnak.

Én elégedett voltam velük,talán ami kicsit bosszant az az hogy a balos tükröm nem gyári,csak a burkolata.de ott volt valami sérülés amiről tudtam

volt valami sárga pöttyhalmaz a kocsin első szóra intézték a kozmetikázást.

Link to comment
Megosztás:

Sikerült regisztrálnom, Köszönöm!!!

Megnéztem a Műszaki átszerelések alatt ás ott azt írja, hogy " Az Opel autója nem érintett műszaki átszerelési kampányban". De a kocsi viszont 2004-es akkor most nekem rendbe van az a csavar vagy nincs. Ezt itt a kérdés?

Nem, 2005-2006 között volt egy széria, ennél pontosabban nem tudom leírni, nyilván alvázszám alapján lenne a legkönnyebb, ellenőrizni, de ez a myopelservice is elég megbízható lehet... A többi típushibát viszont ellenőrizd:), különösen a vízpumpa csonkot, az roppant kellemetlen tud lenni pedig minimális költség a cseréje! Az enyém sem esett bele a visszahívásba, 3ezer ft-ért megnézettem a biztonság kedvéért, mindegyik csavar a helyén volt, 1-2-t lehetett egy picit meghúzni, de kilazulva egyik sem volt... Az érintett autókon viszont ezek a csavarok a szerelő szerint konkrétan kilógtak a menetből akár 1-2 centit... :)

Szóval ha egyszer mondjuk vezérműlánccsere miatt le van véve a szelepfedél, akkor érdemes ránézni (8Nm a meghúzási nyomaték), de egyébként Neked nem kell aggódnod...:)

Link to comment
Megosztás:

Nem, 2005-2006 között volt egy széria, ennél pontosabban nem tudom leírni, nyilván alvázszám alapján lenne a legkönnyebb, ellenőrizni, de ez a myopelservice is elég megbízható lehet... A többi típushibát viszont ellenőrizd:), különösen a vízpumpa csonkot, az roppant kellemetlen tud lenni pedig minimális költség a cseréje! Az enyém sem esett bele a visszahívásba, 3ezer ft-ért megnézettem a biztonság kedvéért, mindegyik csavar a helyén volt, 1-2-t lehetett egy picit meghúzni, de kilazulva egyik sem volt... Az érintett autókon viszont ezek a csavarok a szerelő szerint konkrétan kilógtak a menetből akár 1-2 centit... :)

Szóval ha egyszer mondjuk vezérműlánccsere miatt le van véve a szelepfedél, akkor érdemes ránézni (8Nm a meghúzási nyomaték), de egyébként Neked nem kell aggódnod...:)

Köszönöm harmlevi a megnyugtató választ! ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. jővő héten szeretnék autót váltan.jelenleg egy 1,3as cdti corsát gyúrok,ezt a motort már megfelelően körbejártam,mert 592 000 km van benne...:-)

Egy 1,9 gtc-t szeretnék megvenni.az autót már átnéztem,megfelelőnek találtam,de a szelepfedélen, a belső vezérmű tengely mellett olaj maradékok,poros fekete kosz van.vajon mitől lehet??? mit kellene még megnézni,mit célszerű még vétel elött leellenőrizni? az autót mindenképp megveszem,de szeretnék a laikus eladóval alkudni.mibe lehet egy 2006 os gtc-n belekötni?én nem nagyon találtam rajt hibát...

Köszönöm előre is a tanácsokat...

Fido.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy motorikusan melyiket mondanátok megbízhatóbbnak H Astra esetében 2005-2007, 1.7CDTI(101Le) vagy 1.9CDTI (120Le)??

Szerintem nem sok embernek van/volt mindkét motorral hosszútávú tapasztalata, ezért ezt nehéz objektíven megmondani.

Az opeles szakszervízes ember azt mondta nekem, hogy a korábbi 1,7-esek (Z17DTL és DTH, 80 és 100LE) a legmegbízhatóbbak motorikusan, az ő tapasztalata szerint. Az újabbak, a 110 és 125LE-sek és az 1,9-esek már kevésbé. Nem tudom mennyire igaz, lehet hogy csak udvarolt. :)

De szerintem a leginkább attól függ, hogy milyen állapotút fogsz ki (használtan), azt hogyan használták, hogyan szervizelték, mennyire figyeltek, vigyáztak rá. Egy megkímélt 1,9-es sokkal jobb lehet, mint egy elhanyagolt 1,7-es.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem sok embernek van/volt mindkét motorral hosszútávú tapasztalata, ezért ezt nehéz objektíven megmondani.

Az opeles szakszervízes ember azt mondta nekem, hogy a korábbi 1,7-esek (Z17DTL és DTH, 80 és 100LE) a legmegbízhatóbbak motorikusan, az ő tapasztalata szerint. Az újabbak, a 110 és 125LE-sek és az 1,9-esek már kevésbé. Nem tudom mennyire igaz, lehet hogy csak udvarolt. :)

De szerintem a leginkább attól függ, hogy milyen állapotút fogsz ki (használtan), azt hogyan használták, hogyan szervizelték, mennyire figyeltek, vigyáztak rá. Egy megkímélt 1,9-es sokkal jobb lehet, mint egy elhanyagolt 1,7-es.

Ebben biztos vagyok,sőt lehet egy 1,3 dízel megvígyázott jobb lehet mint egy 1,7 vagy 1,9 :)

Hát igen a szerelők mind azt mondják,h a régiek jobbak mint a mostaniak csak még azt nem tudom,h azért mondják mert ahhoz már értennek ezzek még nem... Akkor legjobb volna egy Golf II szívó dízel,mert még én olyanról nem hallottam h valakinek vmi is elromlott volna rajta,még alktrészt sem árulnak hozzá,mert nem romlik :)

Komolyra fordítva, inkább arra lettem volna kíváncsi,h van e valamilyen irdatlan nagy hibájuk,h "még véletlenül se vedd meg"...

Vissazolvasva meg itt ott pár tesztet olvasva tényleg mindkettő okés!

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Ebben biztos vagyok,sőt lehet egy 1,3 dízel megvígyázott jobb lehet mint egy 1,7 vagy 1,9 :)

Hát igen a szerelők mind azt mondják,h a régiek jobbak mint a mostaniak csak még azt nem tudom,h azért mondják mert ahhoz már értennek ezzek még nem... Akkor legjobb volna egy Golf II szívó dízel,mert még én olyanról nem hallottam h valakinek vmi is elromlott volna rajta,még alktrészt sem árulnak hozzá,mert nem romlik :)

A kérdésed az volt, hogy melyik a megbízhatóbb... :)

Lehet, hogy egy régi szívó dízel még sokkal megbízhatóbb. Azok nem kényesek az üzemanyagra, nincs turbó, bonyolult alkatrészek és agyon elektronikázás...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az 1,3-t ne keverjük bele, biztos van az a kasztni amiben csodálatos tud lenni (már a maga kategóriájában), de pl kombiban közel 1400 kg-mal tök mindegy mennyire vigyáztak rá, sztem az olyan turbó nélkül nem is ment.

1,7-ből sok van a piacon, lehet válogatni bőven. Kb ez a motor volt kelet és közép európa bemutató autója (az 1,4 1,6 mellet).

1,9-ből lényegesen kevesebb van, ha találsz is, inkább a 150 lovas a jellemző. (Mo.-n nem nagyon nézelődtem, a mobile.de-n bizonyos keretek között [kb full extra :) ]értendő ez)

Az enyém 1,9 120 Le, caravan.
Nálam eddig 9000 km-t futott az autó, én meg vagyok elégedve vele.
Hosszútávon tökéletes, rövid távon sem rossz, csak nem ideális.
Így utólag értem a németeket, miért vesznek egy 1,2 Corsa-t a kombi 30d bmw mellé :)

Link to comment
Megosztás:

Pár oldalt visszaolvastam de jópárat kell ahogy nézem,nem igazán van róla írva!

Azért köszönöm.

Nagyon nehéz lesz jó dízelt találnod. Ha megnézed, akkor egy 6-7 éves reális futásteljesítménye 200 ezer körül van. Hiába szervizelték, ilyenkor már kijönnek a kopó alkatrész gondok (kettőstömegű lendkerék, részecskeszűrő, EGR szelep, stb.)Nyilván még mindig jobb egy pályázásra használt 200 ezret futott, mint egy városban 80 ezret. Sok volt belőlük a céges autó,így itthon vigyázni kell velük, mert sok a külföldről behozott, tekert órás. Viszont, ha találsz olyat, amiben tényleg kevés a km, és ez nagy valószínűséggel igaz is,akkor érdemes megvenni.

Én 69 ezerrel vettem ismerőstől, (ez is céges autóként kezdte németországban, de egy kisebb sérülés után eladták 27 ezer km-rel, és akkor az autó még csak 8 hónpos volt, tehát nem dísznek volt a cégnél), de addigra már túl volt egy turbó felújításon, egy EGR cserén, és emiatt a részecskeszűrőt is kivették belőle.

Amióta nálam van, csak a generátort kellett javíttatnom, az is munkadíjjal együtt 20 ezer Ft volt. A vezérlés cserét 70 ezerből megúsztam gyári alkatrészekkel és munkadíjjal együtt.

Most 100 ezernél járok, de tényleg semmi gond nincs vele ( be is baxna, ha volna:-)), csak be kell ülni és menni vele. Nyilván eljön majd az az idő,amikor ezt azt cserélni kell, de ez minden autóval így van.

Az átlagfogyasztása az elmúlt 12 ezer km-re 6.5 l/100 km automata váltóval. A motor hangja kissé érces, kattogós, nem olyan mint egy BMW, vagy Audi dízelé, de ez ne zavarjon.

Szerintem nyugodtan nézelődj 1.9 és 1.7 kategóriákban és azt vedd meg, amelyik a jobb, egyikkel sem jársz rosszul.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon nehéz lesz jó dízelt találnod. Ha megnézed, akkor egy 6-7 éves reális futásteljesítménye 200 ezer körül van. Hiába szervizelték, ilyenkor már kijönnek a kopó alkatrész gondok (kettőstömegű lendkerék, részecskeszűrő, EGR szelep, stb.)Nyilván még mindig jobb egy pályázásra használt 200 ezret futott, mint egy városban 80 ezret. Sok volt belőlük a céges autó,így itthon vigyázni kell velük, mert sok a külföldről behozott, tekert órás. Viszont, ha találsz olyat, amiben tényleg kevés a km, és ez nagy valószínűséggel igaz is,akkor érdemes megvenni.

Én 69 ezerrel vettem ismerőstől, (ez is céges autóként kezdte németországban, de egy kisebb sérülés után eladták 27 ezer km-rel, és akkor az autó még csak 8 hónpos volt, tehát nem dísznek volt a cégnél), de addigra már túl volt egy turbó felújításon, egy EGR cserén, és emiatt a részecskeszűrőt is kivették belőle.

Amióta nálam van, csak a generátort kellett javíttatnom, az is munkadíjjal együtt 20 ezer Ft volt. A vezérlés cserét 70 ezerből megúsztam gyári alkatrészekkel és munkadíjjal együtt.

Most 100 ezernél járok, de tényleg semmi gond nincs vele ( be is baxna, ha volna:-)), csak be kell ülni és menni vele. Nyilván eljön majd az az idő,amikor ezt azt cserélni kell, de ez minden autóval így van.

Az átlagfogyasztása az elmúlt 12 ezer km-re 6.5 l/100 km automata váltóval. A motor hangja kissé érces, kattogós, nem olyan mint egy BMW, vagy Audi dízelé, de ez ne zavarjon.

Szerintem nyugodtan nézelődj 1.9 és 1.7 kategóriákban és azt vedd meg, amelyik a jobb, egyikkel sem jársz rosszul.

A mobile.de nézelődöm,szóval csak Németországban nézem őket,ott is ha lehet tulajtól.Már hoztam be onnan csak hát más márkát,a km. óra állást mondjuk max.230ezerig nézem, inkább állapotot vennék mint km-ert.

Link to comment
Megosztás:

Van a mobile.de és az autoscout24.de, ők az ismertebbek.

A kevésbé ismertebb, de szintén jó kategóriába a

kleinanzeigen.ebay.de (1) és a

meinestadt.de(2) tartozik.

1, néha itt drágább a termék, mint ugyanezen eladó ugyanez a terméke a rendes ebay-en.

2, na, itt van minden szemét, de azért akad rendes hirdetés is, csak sokat kell olvasni néha.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata Opel Astra Caravan 1.7 CdTi 125 LE (111 Yahre) változattal (2010-es)

Pár hónapja van meg, eddig nagyon bevált, de soha nem volt még dízelem....no meg Opelem sem. Most ugye 3 éves de van benne 165000 km. Nagyon féltem tőle, egyrészt azért mert Németországból hozott, másrészt mert nem Suzuki kategória ( alkatrész...), de nagyon kellett egy nagyobb kocsi és ebbe beleszerelmesedtem. Az Opelnél azt mondták hogy semmit nem kell rákölteni, vezetett szervizkönyve van,csocsi állapot, autópályán használták céges kocsiként futott ennyit.Azt viszont nem értem miért van Euro 4-es motorja csak....Szóval van e kollégám tapasztalattal?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata Opel Astra Caravan 1.7 CdTi 125 LE (111 Yahre) változattal (2010-es)

Pár hónapja van meg, eddig nagyon bevált, de soha nem volt még dízelem....no meg Opelem sem. Most ugye 3 éves de van benne 165000 km. Nagyon féltem tőle, egyrészt azért mert Németországból hozott, másrészt mert nem Suzuki kategória ( alkatrész...), de nagyon kellett egy nagyobb kocsi és ebbe beleszerelmesedtem. Az Opelnél azt mondták hogy semmit nem kell rákölteni, vezetett szervizkönyve van,csocsi állapot, autópályán használták céges kocsiként futott ennyit.Azt viszont nem értem miért van Euro 4-es motorja csak....Szóval van e kollégám tapasztalattal?

Ha nincs rajta részecskeszűrő akkor euró4, ha van akkor 5-s, és be kell szerezni a szükséges igazolást az opeltől, aztán módosítják a besorolást. Itthon nincs jelentősége egyenlőre, de hosszútávú tervek esetén érdemes utánajárni a dolognak :hiya:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.