Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

Volt kollégám szeretne autót venni. Alfától Subaruig mindennek utánajárt, de megakadt a szeme ezen az Astrán. Vélemények?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.9_cdti_enjoy-7139680

Valójában egy kombi kellene neki. Ausztriában, vagy Németországban fog majd dolgozni, így hosszú távra autópályára kell neki az autó.

Link to comment
Megosztás:

Ha ugyis kint fog dolgozni és ott használja az miért nem jött képbe, hogy kint vegyen?

Azért, mert Sopronban lakik és nagy valószínűséggel naponta, vagy hetente haza fog járni. Tavaly ősszel Ausztriában dolgozott, az kb. napi 80-100 km volt neki autópályán. Ha most is lesz egy ilyen lehetősége, akkor meg már nem akarja a szülei autóját nyúzni.

Viszont most még nincs munkája, de valószínűleg pár héten belül talál valamit. Addig viszont pihen itthon, de nem akar kimenni, hogy napokon keresztül autók után nézelődjön, inkább itthon, könnyen leinformálható autót keres.

Link to comment
Megosztás:

ilyen szempontbol a jo oreg dacia 1310 (1998) muszerfala a legkomplexebb. Ott van fordulatmero, sebessegmero, toltes, olajnyomas, uzemanyagszint, vizhofok. es mindenik mellett meg lampa is van kulon erzekelorol. Ennyre komplex muszerfalat egy nyugati autoban sem lattam. Igaz egyeb tekintetben messze elmarad kor tobbi autojatol, fapados.

Meg fogsz lepodni: anno voltak uzemanyag szintjelzo nelkuli autok, tovabba minden szintjelzo mellett van lampa is, mert egy lassan mozgo mutatonal nem okvetlenul veszi eszre az atlagos felhasznalo, amikor atlep egy hatart.

En is jobban orulnek, ha lenne homero, ugyanakkor elhiszem, hogy sokan ugysem foglalkoznanak vele, vagy nem tudnak ertelmezni a mutatott erteket. De az biztos, hogy a hianya miatt nem kell attol tartani, hogy megfo a motor.

Az pedig, hogy mit tanultal, nem igazan hatja meg Mari nenit... Latja, hogy az a muszer, amin egy kis homero van, eljutott a piros reszre. Hat igen, szep napos ido van, gondolja, es megy tovabb :)

Link to comment
Megosztás:

Azért, mert Sopronban lakik és nagy valószínűséggel naponta, vagy hetente haza fog járni. Tavaly ősszel Ausztriában dolgozott, az kb. napi 80-100 km volt neki autópályán. Ha most is lesz egy ilyen lehetősége, akkor meg már nem akarja a szülei autóját nyúzni.

Viszont most még nincs munkája, de valószínűleg pár héten belül talál valamit. Addig viszont pihen itthon, de nem akar kimenni, hogy napokon keresztül autók után nézelődjön, inkább itthon, könnyen leinformálható autót keres.

Oda-vissza 80-100 km? Mert ha igen, én simán járnék naponta. 40-50 km pályán még úgy is hogy egyik városból ki kell érni, másikba be, időben csak fél óra. Km-ben meg csak heti 500. Én így is megyek annyit, igaz nem 5 munkanap alatt, hanem csak 2 (hétfő hajnal, vagy vasárnap este - péntek délután).

Én mondjuk olvastam olyat is, hogy csak a motor alapja japán, az összes többi innen-onnan jön...

Mért nem így van? A blokk japán, meg még egy-két alkatrész, ez valószínű. De pl rengeteg elektronik, érzékelő, stb. van rajta, ami meg gyárilag Bosch.

Link to comment
Megosztás:

Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni?
2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek.

Link to comment
Megosztás:

Oda-vissza 80-100 km? Mert ha igen, én simán járnék naponta. 40-50 km pályán még úgy is hogy egyik városból ki kell érni, másikba be, időben csak fél óra. Km-ben meg csak heti 500. Én így is megyek annyit, igaz nem 5 munkanap alatt, hanem csak 2 (hétfő hajnal, vagy vasárnap este - péntek délután).

Köszi, már megoldódott, megvette azt amit feltettem. Egyelőre tetszik neki, előtte átnézettük az autót, jelenleg semmi nagyobb gondja nincs, és valóban első tulajos, valós kilométerrel. Még nem tudja hol lesz munkája, de valószínűleg autópályázni fog. Bár ugye Ausztriában az alsóbbrendű utak sokkal jobbak, mint nálunk. Mondjuk a Bécs felé vezető autópályában kissé csalódtam....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni?

2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek.

Vajon mi lehet az a bogár, ami ekkorát harap?

Link to comment
Megosztás:

Egy ismerős a fülembe tette a bogarat egy másik autóval kapcsolatban és lehet hogy lecserélnénk az Astra-t. Szerintetek mennyiért lehetne eladni?

2013 februári 1.6 116lovas, 15 ezer km van benne. 4 légzsák, ESP, Elektr klíma, tempomat, gyári riasztó, kartámasz, ködlámpa, ezüst metál, új huzat az üléseken, szélterelő mind a 4 ablakon, méretpontos nyári és téli gumiszőnyegek.

Mit szeretnétek venni? Nem számítják bele? Vagy olcsóbb érdekel? Esetleg megbántátok?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sima csapott seggű 1.4-es H astrát vásároltam mindössze 29 000km-el. (első tulajos idős bácsitól, szervízkönyvvel, gyári gumikkal amik csak öregek voltak és nem kopottak, érintetlen pótkerék, karc és mindenféle kopástól mentes az autó, garázsban tárolt, télen nem használt autó:)) Hátul valami zörög...2006-os évjárat. A zörgés persze csak engem idegesít mert más nem is hallja...Futómű kizárva, kalaptartó kizárva. Minden kis kátyúnál műanyag kopogó hangot hallok. A Pótféklámpa műanyagára gyanakszom, vagy a féklámpa kábele ütődik neki? Volt valakinek hasonló kis hibája?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sima csapott seggű 1.4-es H astrát vásároltam mindössze 29 000km-el. (első tulajos idős bácsitól, szervízkönyvvel, gyári gumikkal amik csak öregek voltak és nem kopottak, érintetlen pótkerék, karc és mindenféle kopástól mentes az autó, garázsban tárolt, télen nem használt autó :)) Hátul valami zörög...2006-os évjárat. A zörgés persze csak engem idegesít mert más nem is hallja...Futómű kizárva, kalaptartó kizárva. Minden kis kátyúnál műanyag kopogó hangot hallok. A Pótféklámpa műanyagára gyanakszom, vagy a féklámpa kábele ütődik neki? Volt valakinek hasonló kis hibája?

Köszi!

Szia!

Kipufogó feletti hővédő lemez zöröghet...legalábbis nálam ez volt...Elég gyenge alu, és könnyen megadhatja magát a csavaroknál.

Remélem segítettem!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, jó barátom kombi benzines H Astrát keres, kérdésünk, hogy az 1.4-est is "meg szabad-e venni", azaz mennyire érezhetően erősebb és dinamikusabb egy 1.6? Illetve milyen motorkódú Astrákat kerüljön ezzel a 2 köbcentivel? (1.6-nál nagyobb kizárva nála). Köszi a választ.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, jó barátom kombi benzines H Astrát keres, kérdésünk, hogy az 1.4-est is "meg szabad-e venni", azaz mennyire érezhetően erősebb és dinamikusabb egy 1.6? Illetve milyen motorkódú Astrákat kerüljön ezzel a 2 köbcentivel? (1.6-nál nagyobb kizárva nála). Köszi a választ.

Szia! Én is nem régen vette H Astrát.

Nekem a szerelőm azt javasolta ,hogy a twinport szelepes astrákkal vigyázni kell mert ha tönkremegy az 150.000ft a cseréje!

Onnan tudod,hogy twinport szelepes vagy sem az autó,hogy a a motorszámnál pl:z16xeP azaz P betű van! Nekem z16xeR-es motorszámom!

Link to comment
Megosztás:

Szia! Én is nem régen vette H Astrát.

Nekem a szerelőm azt javasolta ,hogy a twinport szelepes astrákkal vigyázni kell mert ha tönkremegy az 150.000ft a cseréje!

Onnan tudod,hogy twinport szelepes vagy sem az autó,hogy a a motorszámnál pl:z16xeP azaz P betű van! Nekem z16xeR-es motorszámom!

Köszi a választ, akkor a P betűtől tartózkodunk. Ha valakinek van még ezzel kapcsolatban hasznos infója, ne tartsa magában!

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ, akkor a P betűtől tartózkodunk. Ha valakinek van még ezzel kapcsolatban hasznos infója, ne tartsa magában!

Hát anyukámnak van 1.4es 90 lovas D Corsa-ja és abban sem valami vad az a motor :) Milyen lehet egy nagyobb és nehezebb kombiba?

Bátyámnak meg 1.8 140 lovas kombi Hja van az úgy már sokkal jobb és nem kerül sokkal többe a fenntartása.

Szóval szerintem egy 116lovas xer motoros jó választás. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom csörögnu csattogni tud indítás után főleg. Még persze a ménes is szétszaladhat. Szerencsére ilyen baj még nem ért (xep-vel nem is fog:)).

Ha hülyeséget írtam valaki javitson pls akinek XER van, vagy már találkozott ezzel!

Egyébként ha számít valamit ennek ellenére XER kéne nekem is, ha lehetne válogatni. Nem olyan gyakori gond tudtommal, mint mondjuk a fjordoknal, de a két kerék magában 100 körül kostál.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom csörögnu csattogni tud indítás után főleg. Még persze a ménes is szétszaladhat. Szerencsére ilyen baj még nem ért (xep-vel nem is fog:)).

Ha hülyeséget írtam valaki javitson pls akinek XER van, vagy már találkozott ezzel!

Egyébként ha számít valamit ennek ellenére XER kéne nekem is, ha lehetne válogatni. Nem olyan gyakori gond tudtommal, mint mondjuk a fjordoknal, de a két kerék magában 100 körül kostál.

Az 1.8as 140 lovasban is lehet ilyen vezerles modosito?

Annak a motorszama Z18XER

Link to comment
Megosztás:

Az 1.8as 140 lovasban is lehet ilyen vezerles modosito?

Annak a motorszama Z18XER

Igen.

Minden motorban amiben változó szelepvezérlés van. (nem idekeverve a japánokat)

A Z16XER és a Z18XER ebből a szempontból annyira ugyanaz, hogy talán még az állítókerék is azonos. Legalábbis tegnap amikor ránéztem volt olyan katalógus ami mindkettőhöz dobta.

A lényeg hogy a vezérműtengelyek szöge menet közben elfokolható, ezt pedig úgy érik el, hogy a kerék amit a szíj/lánc hajt nem egy fix darab.

XER motoroknál így néz ki:

2010192102941.jpg

míg egy egyszerű XEP-nél ezt látod ugyanott:

hqdefault.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akinek xer-je van találkozott már ezzel a vezérlés módosító hibával esetleg? Akkor ezek szerint beindítás után pár másodperccel azt a csattogó hangot hallom igaz kb 2-3 csattogás csak. Van esetleg félnivalóm szerintetek,hogy elromlik majd? 85000km van az autóban és 72000-nél volt vezérlés cserélve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy 2009-es G-s (Classic II) 1,4 benzines astrám. 40e Km-el, végig számlával igazolt, pecsételt szervízkönyvvel, garázsban óvott, átlagosan használt.

Azon gondolkodom, hogy ráfizetéssel lecserélem egy 2013-as H (utolsó évben gyártott Classic III-ra).

Igazándiből, semmi bajom a G-s astrával (hozzászoktam, hogy nem túl erős az 1,4-es Twinport és a hangos motort is megszoktam), de 2014-ben már túlontúl fapadosnak érzem és erősebb (1,6 benzin), csendesebb, modernebb autóba ülnék át. Gondoltam rádobok 1M Ft-ot a mostanira és elhozok egy 1 évest, mondjuk 10-15e km körül.

Jól gondolkodom, vagy nagyon messze járok az igazságtól? Mire kell figyelnem a Classic III-nál, hogy ne érjen meglepetés?

Sikerült olyan jónak a H-s Astra, mint a G-s? Hol érdemes e cserét megcsinálnom, kereskedőnél, netán Opel szalonnál, vagy egyáltalán hol bukkanhat fel 1 éves H-s Astra? Bank által lefoglalt ilyen kocsit hol kell keresni az átlagembernek? Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy 2009-es G-s (Classic II) 1,4 benzines astrám. 40e Km-el, végig számlával igazolt, pecsételt szervízkönyvvel, garázsban óvott, átlagosan használt.

Azon gondolkodom, hogy ráfizetéssel lecserélem egy 2013-as H (utolsó évben gyártott Classic III-ra).

Igazándiből, semmi bajom a G-s astrával (hozzászoktam, hogy nem túl erős az 1,4-es Twinport és a hangos motort is megszoktam), de 2014-ben már túlontúl fapadosnak érzem és erősebb (1,6 benzin), csendesebb, modernebb autóba ülnék át. Gondoltam rádobok 1M Ft-ot a mostanira és elhozok egy 1 évest, mondjuk 10-15e km körül.

Jól gondolkodom, vagy nagyon messze járok az igazságtól? Mire kell figyelnem a Classic III-nál, hogy ne érjen meglepetés?

Sikerült olyan jónak a H-s Astra, mint a G-s? Hol érdemes e cserét megcsinálnom, kereskedőnél, netán Opel szalonnál, vagy egyáltalán hol bukkanhat fel 1 éves H-s Astra? Bank által lefoglalt ilyen kocsit hol kell keresni az átlagembernek? Köszi előre is!

Pl, ez meg is felelne nekem, csak sokallom. 1M Ft-ot tudok ráfizetni. Véleményeznétek? Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.6_classic_iii-7433207

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.