Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Finom gázadásnál is ezt csinálja. Akkor fordul elő amikor pl. előttem lassítanak, és én nem fékezek csak elveszem a lábam a gázról, majd újra gyorsítani kezdek. A gyertyákat nem rég cseréltettem. A motor hangja szép, jól is megy. Amikor ezt csinálja olyan mintha az autó hirtelen elakadna valamiben aztán a következő másodpercben nyoma sincs. Majd amikor felemelem a lábam, és újra lenyomom akkor nem csinálja, próbáltam szándékosan előidézni, de nem sikerült. Nagyon furcsa, mert az autó nagyon egyben van, jól húz, jó az úttartása. Persze a karbantartásra szánt pénzeket figyelembe véve ez talán természetes is lehet. :) Főleg az utóbbi időben sikerült kifognom pár hibát, sok itt a fórumon is feltűnt, mint tipikus H-s Astra hiba (CIM modul, vízhűtő, termosztát, motorvezérlés, stb.) Szóval most nagyon jó! Leszámítva ezt a hibát. Előbb - utóbb talán ez is megoldódik, főleg ha valakinek lenne egy jó tippje. Üdv!

Nekem a B Vectrámmal volt hasonló esetem (1.6 16V), az EGR szeleppel volt baj.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok !

A következő kérdésem lenne (hátha tud valaki segíteni):

Nemrég vásárlt Opel Astra Caravan 1.7cdti (2008-as) 110 lovas Z17-DTR motorkódú autóval lenne kérdésem.

A jelenség, hogy főleg erőteljesebb gázadások után, illetve alacsonyabb sebességi fokozatokba -relative ritkán -ilyen furcsa "kuruttyuló-buborékoló" hangot hallat. Semmi hibakód, illetve motorteljesítmény csökkenés sem tapasztalható. Alapjárat is egyenletes.

Mintha valahol, talán totalcar fórumon olvashattam, hogy ez a jelenség az üzemanyagszűrő nem megfelelő tömítéséből adódik, és hogy levegősödik. Meghogy ez a jelenség normális.

Ez tényleg így lenne? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Esetleg meg lehet ezt szüntetni? (mert zavar egy kissé)

Eddig kb 4000Km mentem vele, más dolgot eddig nem tapasztaltam.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Hozzáértő véleményeteket, segítségeteket szeretném kérni, mert éppen fékbetét csere periódusban vagyok (kopásjelző jelzett nemrég).

Unixban nézegettem, melyik márkát érdemes venni (elvileg ismerős által van kedvezmény), ha egy minőségi listát állítanánk fel (Bárdiban Textart mondtak opelhoz, más Ferodot mondott, a másik Ismerős Juridot mondott). Vagy csak gyáriban érdemes gondolkozni, sajnos nem tudom milyen van most rajta, de az biztos hogy nem gyári?

Igazából mennyit kellene kibírni ezekenek, mert új első, új hátsó tárcsát és betétet cseréltettem (ott voltam ki lett cserélve) kb. 35.000 - 40.000 km.el ezelőtt.

Opel Astra H / SW,

Motorszám: Z17DTH,

Teljesítmény: 74KW.-100 LE.

Évjárat:2005

Segítségeteket előre is köszönöm.

g.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Hozzáértő véleményeteket, segítségeteket szeretném kérni, mert éppen fékbetét csere periódusban vagyok (kopásjelző jelzett nemrég).

Unixban nézegettem, melyik márkát érdemes venni (elvileg ismerős által van kedvezmény), ha egy minőségi listát állítanánk fel (Bárdiban Textart mondtak opelhoz, más Ferodot mondott, a másik Ismerős Juridot mondott). Vagy csak gyáriban érdemes gondolkozni, sajnos nem tudom milyen van most rajta, de az biztos hogy nem gyári?

Igazából mennyit kellene kibírni ezekenek, mert új első, új hátsó tárcsát és betétet cseréltettem (ott voltam ki lett cserélve) kb. 35.000 - 40.000 km.el ezelőtt.

Opel Astra H / SW,

Motorszám: Z17DTH,

Teljesítmény: 74KW.-100 LE.

Évjárat:2005

Segítségeteket előre is köszönöm.

g.

Szia!

Fékbetét csere ügyben még vissza kell nyúlnom a B Vectrámhoz. Én Textart használtam. Az ismerős kereskedő véleménye az volt, hogy ez a betét puhább, így a betét kopik jobban nem a tárcsa (azt meg olcsóbb cserélni). A Vectrán a hátsó 90 ezret bírt ki, az első olyan 50 ezer körül (sokszor használtam motorféket, amikor úgy adódott, lehet emiatt is). Ez természetes, mert elöl nagyobb a terhelés. A puha betét hátránya, hogy jobban porzik, hamarabb összeretkeli az alufelnit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Opel astra h-nk van 1,7 cdti 2005 -ös.

olyan jelensége van hogyha a gyújtást rá adjuk akkor a műszerfalnál mintha forrna a víz ,de motor térben nem hallani semmit.

És még csinál olyat is hogy menet közben letílt az autó fel villan a villás kulcs a müszerfalon! Amikor letílt akkor egyre magasabb

a fordulatszám és nem érzékeli a gázpedált, majd a hiba közben rádugtuk a számitógépet és nem ír semmit!! Le állitjuk az autót és pár perc

múlva lehet megint vele haladni egy darabig megy majd megint letílt ezt eljátsza egy párszor majd egy jó ídeig nem jelentkezik.

Előre is köszönöm válaszotokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Adott egy Z17DTH Astra H Caravan.

Az alábbit tapasztaltam:

Kinyomott kuplunggal fix az alapjárat, igaz kicsit 750 rpm felett van a mutató.

Ha nem nyomom ki, akkor picit mozog fel-le véletlenszerűen, az alapjárat körül.

Használtan vettem.

Kuplung szett volt cserélve, kettős tömegűvel együtt kb 40000 km-rel ezelőtt.

Mi lehet ez a hiba?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

A 2007-es októberi x16xer es Astrán megszokott dolog, hogy befosik a főfékhenger csak úgy?! Fékolaj még nem volt cserélve, de könyörgöm, cirka 97 ezer van benne, és 5! év!!!

Ja, és a kiszerelés szerintetek hasonló mint az F Astránál?! Mert akkor eléggé ügyes-bajos a dolog, főleg hogy apám van vele...ukrajnában...275 km-re tőlem.

Vélemény?!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Z18XER motorral is van hasonló, ott mozog a mutató, de igazából nem hallom a hangján, hogy ne lenne stabil az alapjárat. Szerintem ha csak a mutató hülyéskedik kicsit, akkor ne foglalkozz vele. Ha a ford.szám tényleg váltakozik, akkor alapjárati motor lehet szerintem, de nem akarok hülyeséget mondani.

Ha adsz egy kis gázt üresben, akkor is mozog? Hideg és meleg motorral is?

Köszönöm vàlaszod.

Csinàlja melegen is.

Bàr volt, hogy az alapjàrati fordulat meleg motorral màr

kb. 900 rpm volt.

Kicsi gàzt adva, magasabb fordulaton tartva, 1500 alatt is

mozog egy kicsit a mutatò.

Hallani nem hallok vàltozàst a motor hangjàn.

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Adott egy Z17DTH Astra H Caravan.

Az alábbit tapasztaltam:

Kinyomott kuplunggal fix az alapjárat, igaz kicsit 750 rpm felett van a mutató.

Ha nem nyomom ki, akkor picit mozog fel-le véletlenszerűen, az alapjárat körül.

Használtan vettem.

Kuplung szett volt cserélve, kettős tömegűvel együtt kb 40000 km-rel ezelőtt.

Mi lehet ez a hiba?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Helló !

Alapjárati fordulatszám ingadozás nekem is volt, (volt mikor már le is fulladt). A magasnyomású üzemanyagszivattyú szelepcseréje oldotta meg a problémát. Azóta tünetmentes. (ASTRA H Caravan Z17-DTR)

Köszönöm!

Megnyugtattatok. Közben beszéltem már egy szerelővel is. Szerinte se kell vele foglalkozni.

Na most egy szivattyú sok pénzbe kerül, hol lehet ahhoz szelepet rendelni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A H Astram-mal támadt egy kis gond. Az ablakom elviselhetetlen hangot ad, és legutóbbi mutatványában úgy beremegett, hogy azt hittem törés lesz belőle. Felhúztam a garázsban és iszonyatosan remegett. Gondoltam felveszem videóra, de második felhúzásnál már nem csinálta a nyavajás. Azért belinkelem a videót, a hangot hallani rajta:

http://youtu.be/tMhYNex2sxQ

Mi lehet a baj? A gumikat már fújtam WD 40 -el, de sajnos nem segített,

Másik gondom, hogy ezt vettem észre az autó motorterében:

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/2012-09-19_16.56.31_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez a szervóolaj tartálya? Olyan, mint ha kifolyt volna az olaj, és a por megtapadt volna rajta. Találkozott már ilyennel valaki? Mi a gondja? Szervó olajat milyen időközönként kell cserélni, mert 6,5 éves az autó, de én még nem cseréltem :( Köszi előre is mindent, G.

Link to comment
Megosztás:

De normális, hogy folyik? Köszi! G.

Ne törődj vele, ez nem folyás csak egy kicsi páralecsapódás, ilyen a nívópálca meg az olajbetöltő mellett is szokott lenni. Viszont ha alacsony a szint tölts rá, megfelelő olajat... Az ablak nekem is nyikorog melegben, mióta cserélték az üveget mert beverte egy tolvaj...:(

Link to comment
Megosztás:

De normális, hogy folyik? Köszi! G.

Állítólag nagyobb igénybevétel esetén ki tud nyomni egy keveset. Ismerős F GSi-je produkált ilyet, amikor Opel találkozón végzett a szlalom veresennyel.

Ha a pálca szerint a szint rendben, akkor nincs gond vele. Cseréről meg kérdezz meg márkaszervízt, bár én még nem hallottam róla, hogy gyakran cserélni kellene.

Astra555

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e köztetek olyan, aki szedetett ki/kódoltatott ki részecskeszűrőt 1.7-es CDTI H-s Astrából.

Mik a tapasztalatai, észrevételei...stb. Esetleg olyan megbízható helyet, ahol ezzel foglalkoznak.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.