Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

A mágnestekercsen bemenő vezetékeknél és egyéb helyen sem találok műgyantás részt....Belül van azt mondják,de azt meg ha szétkapom nem lehet összerakni:( Állítólag valamiféle súrlódás miatt melegszik fel és sül meg a tekercsem. Arra akarnak rábeszélni, hogy vegyek kompresszort, mert biztos szorul a tengelye vagy mi a szar?... :( falnak futok

Elnézést rosszul írtam nem ott van a hőbizti ahol bemegy a vezeték. Tegnap csináltam 2 képet nekem van egy bontott amiben természetesen rossz a hőbizti.

Engem is rábeszéltek csak is azért mert nincs kedvük szenvedni a szétszereléssel és az összerakással.. Egyszerűbb nekik rádobni egy újat 20 perc alatt meg feltölteni a hűtőközeggel és olajjal.

Az első képen látszik a vezetékkel szemben egy kis kitüremkedés azt kell lefeszegetni és kikaparni a műgyantát és ott van alatta a bűnös hőbizti.

2013-07-29_20.19_www.kepfeltoltes.hu_.jp

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

2013-07-29_20.14.46_www.kepfeltoltes.hu_

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Elnézést rosszul írtam nem ott van a hőbizti ahol bemegy a vezeték. Tegnap csináltam 2 képet nekem van egy bontott amiben természetesen rossz a hőbizti.

Engem is rábeszéltek csak is azért mert nincs kedvük szenvedni a szétszereléssel és az összerakással.. Egyszerűbb nekik rádobni egy újat 20 perc alatt meg feltölteni a hűtőközeggel és olajjal.

Az első képen látszik a vezetékkel szemben egy kis kitüremkedés azt kell lefeszegetni és kikaparni a műgyantát és ott van alatta a bűnös hőbizti.

2013-07-29_20.19_www.kepfeltoltes.hu_.jp

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

2013-07-29_20.14.46_www.kepfeltoltes.hu_

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/quote

Link to comment
Megosztás:

Igazából annyi volt az egész egyik nap indultam volna haza melóból bekapcsoltam elkezdet hűteni, de nem ment 2 percet és ki is kapcsolt a klíma vagy is a gomb mellett nem világított a led hiába kapcsoltam be. Másnap vittem a szervízbe 2 perc múlva rávágták h rossz a kompresszor, ott hagytam az autót új kompresszor, feltöltés stb stb. Nem telt el 3 hét ugyan az a hiba jelenség vissza vittem szeremcsémre 50% ba tettek rá egy másikat azzal megint jó lett. Utána ismét eltelt 2-3 hét megint meghalt. Vissza a szervízbe majdnem, hogy elhajtottak a sunyiba.. Már akkor a szervíz vezető azt mondta komplett klíma vezérlőt kell cserélni kb 60-70K -ért.. Elkezdtem kutakodni és akkor találtam meg egy Orosz fórumon a megoldást tehát a höbizti cserét. Álló motronál megtudod fogni a kuplung végét és ha eltudod forgatni akkor biztos nem szorul. Még annyit meglehet tenni levenni az ékszíjat és a szabadonfutót is megtudod forgatni ha az sem szorul akkor akkor a tekercs okozza a bajt valamiért nem a súrlódás.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Bagatell kérdés: Astra Caravan, hátsó ajtók kilincsei "szorulnak", jó erősen kell meghúzni kívülről, hogy nyitni tudd az ajtókat (félek, hogy előbb-utóbb az egyik utas túlságosan is rángatja és eltöri az egészet). Belülről nyitva semmi gond nincs vele.

Zsírozzak/olajozzak valamit, és akkor jobb lesz? Vagy kopik a cucc, és inkább menjek el szakemberhez (egyláltalán, karosszériáshoz kell ezzel menni, vagy hova? :) ).

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a kilincs szorulás nekem is probléma, de az a pláne, hogy a hátsó ajtók szinte nincsenek is használva. Ebből azt gondolom, hogy nem kopás okozza. Nem egyszer fordult elő, hogy akit vittem, nem tudta kinyitni, nekem kellett ajtót nyitni neki :icon1: . Engem is érdekelne a megoldás! G.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a kilincs szorulás nekem is probléma, de az a pláne, hogy a hátsó ajtók szinte nincsenek is használva. Ebből azt gondolom, hogy nem kopás okozza. Nem egyszer fordult elő, hogy akit vittem, nem tudta kinyitni, nekem kellett ajtót nyitni neki :icon1: . Engem is érdekelne a megoldás! G.

Olvastam még régebben erről egy külföldi fórumon.

Ott tanácsolták, hogy szét kell szedni a zárat belülről(ajtókárpit le) és a műanyagon tekerni egy kicsit.

Megcsináltam és beolajoztam kicsit, azóta teljesen jó.

Szerintem keressetek utána :)

Link to comment
Megosztás:

Olvastam még régebben erről egy külföldi fórumon.

Ott tanácsolták, hogy szét kell szedni a zárat belülről(ajtókárpit le) és a műanyagon tekerni egy kicsit.

Megcsináltam és beolajoztam kicsit, azóta teljesen jó.

Szerintem keressetek utána :)

Lehet, hogy itt olvastad az orosz fórumon:

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=hu&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=hu&twu=1&u=http://www.astra-h.ru/tune_door.html&usg=ALkJrhiKte8JFkvlPQQmPiTS5WYH6ivluA

Eredeti link:

http://www.astra-h.ru/tune_door.html

Üdv!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

bugyborékoló hang v2.0:

A "kellemetlenség" egyértelmű oka, a magasnyomású szivattyú szabályozó szelepénél az üzemanyag áramlása. Cseréltek egy ilyen szabályozó szelepet, most tesztelés alatt van. 50% az esély, hogy megszűnik a hang, de idővel újból előjöhet.

Sok legenda kering üzemanyag cső cseréjéről is, de azt csak a J-s Astráknál cserélik)

A probléma orvosolható az üzemanyag szűrő cseréjével, de nekem ez nem vált be. A problémát ismerik, de nem akarnak foglalkozni vele, mert nem 2 forintról van szó. A hang semmilyen problémát nem okoz, csak kissé idegesítő.

Ezeket az infokat 4 kereskedésből illetve az ott dolgozó szervízes kollégáktól szedtem össze. Az OPEL INTERAT-nál csinálták meg garanciában, kis huza-vona után, amúgy korrektek!

Javaslatom mindenkinek ezzel a témával kapcsolatban: A rádió hangerejét állítsa magassabbra!

Link to comment
Megosztás:

Klíma kompresszor cserélve, most működik. Sajna a tekercsem annak ellenére hogy anno kifizettem, nem cserélték, nem adtak újat. ?..:)

Igazából annyi volt az egész egyik nap indultam volna haza melóból bekapcsoltam elkezdet hűteni, de nem ment 2 percet és ki is kapcsolt a klíma vagy is a gomb mellett nem világított a led hiába kapcsoltam be. Másnap vittem a szervízbe 2 perc múlva rávágták h rossz a kompresszor, ott hagytam az autót új kompresszor, feltöltés stb stb. Nem telt el 3 hét ugyan az a hiba jelenség vissza vittem szeremcsémre 50% ba tettek rá egy másikat azzal megint jó lett. Utána ismét eltelt 2-3 hét megint meghalt. Vissza a szervízbe majdnem, hogy elhajtottak a sunyiba.. Már akkor a szervíz vezető azt mondta komplett klíma vezérlőt kell cserélni kb 60-70K -ért.. Elkezdtem kutakodni és akkor találtam meg egy Orosz fórumon a megoldást tehát a höbizti cserét. Álló motronál megtudod fogni a kuplung végét és ha eltudod forgatni akkor biztos nem szorul. Még annyit meglehet tenni levenni az ékszíjat és a szabadonfutót is megtudod forgatni ha az sem szorul akkor akkor a tekercs okozza a bajt valamiért nem a súrlódás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy teljes fékbetét + tárcsa + dob fék cserére szorul a verda de elvesztem a rengeteg féle méret között. Minden féleképpen a TRW márkát ajámlották nekem de ezek között is van kölönböző méret így nem tudom, hogy az én autómra melyik méret a jó. Az autóm 2004.11 hó astra h 1.4 bemzin Z14xep tipus, 4 csarvaros.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy teljes fékbetét + tárcsa + dob fék cserére szorul a verda de elvesztem a rengeteg féle méret között. Minden féleképpen a TRW márkát ajámlották nekem de ezek között is van kölönböző méret így nem tudom, hogy az én autómra melyik méret a jó. Az autóm 2004.11 hó astra h 1.4 bemzin Z14xep tipus, 4 csarvaros.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Én is TRW-t vettem annak idején. A dobhoz nem értek, de tárcsánál ha meg van hogy 4 csavaros, onnantól csak az átmérőben szoktak különbözni. Mérőszalaggal leméred.

Vagy több helyen, pl Cromax, Csergő, Zsu.hu, ha megadod hogy milyen alvázszámú H Astrához keresel tárcsát dobot, pontosan olyant fognak adni, mint a gyári méret.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Nekem is lenne hozzátok egy kérdésem,Opel Astra H 2005 1.7 CDTI DTH motorkód,egy olyan jelenség van nálam,hogy hidegen legtöbbször nagyon hangos a motor főleg gázadásra bizonyos fordulatoknál kerregő illetve csörgő hangot bocsát ki.Sokan mondják,hogy túl hangos szerintük.Ez a jelenség tompul amikor bemelegedett a motor,de sajnos ugyanúgy megvan,főleg erőteljesebb gyorsításnál illetve gázelvételnél is csörög egyet illetve kerreg.....Nem tudom elhinni,hogy a porlasztók csinálnák ezt,esetleg szoftverhiba,megérne egy új szoftvert feltenni??Vagy inkább valahol a nagynyomású pumpánál keresendő a baj??

Köszönöm a segítségeteket türelmetlenül váron a válaszotokat illetve a segítségeteket.

<_<

Link to comment
Megosztás:

Jó estét mindenkinek!

Ma este megmakacsolta magát a csomagtér ajtóm.Elég kellemetlenül érint,mivel 2 nap múlva indulnánk egy hosszabb útra a párommal,most itt a hét vége és szervizbe sem tudom vinni.Kérlek ha tudtok valami okosságot hogy nyissam ki,ne tartsátok magatokban.Próbáltam a távirányítóval újra zárni,úgy nyitni,kétszer megnyomva a nyitó gombot,de nem reagál semmire.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Jó estét mindenkinek!

Ma este megmakacsolta magát a csomagtér ajtóm.Elég kellemetlenül érint,mivel 2 nap múlva indulnánk egy hosszabb útra a párommal,most itt a hét vége és szervizbe sem tudom vinni.Kérlek ha tudtok valami okosságot hogy nyissam ki,ne tartsátok magatokban.Próbáltam a távirányítóval újra zárni,úgy nyitni,kétszer megnyomva a nyitó gombot,de nem reagál semmire.

Előre is köszi!

Kicsit macerás lesz bemászni a csomagtartóba, de utána gyorsan össze lehet hozni.

Itt egy videó róla:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kicsit macerás lesz bemászni a csomagtartóba, de utána gyorsan össze lehet hozni.

Itt egy videó róla:

És most ezt képzeld majd el amikor telepakoltad a hátulját. :angry:

Nekem télen csinált ilyet de az a minuszokkal összefüggött.valahogy víz került bele és megállt benne és befagyott,nem kapcsolt a kapcsoló.

Mikrokapcsoló kapcsolgat hátul ha nyomogatod a nyitórészt?esetleg ott lehet baj.

Link to comment
Megosztás:

Ha tele van cuccal és nem nyílik, én inkább az utastér felől pakolnám ki/be az egyik hátsó üléstámla lehajtásával ideiglenesen.

Nekem mintha rémlene valami, hogy valakinek itt volt hasonló gondja. Nem vagyok biztos benne, de mintha valami olyasmire emlékeznék, hogy a nyitó mikrokapcsoló szeret kimozdulni, leesni a helyéről és azt kell visszarögzíteni a burkolat alatt...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha tele van cuccal és nem nyílik, én inkább az utastér felől pakolnám ki/be az egyik hátsó üléstámla lehajtásával ideiglenesen.

Nekem mintha rémlene valami, hogy valakinek itt volt hasonló gondja. Nem vagyok biztos benne, de mintha valami olyasmire emlékeznék, hogy a nyitó mikrokapcsoló szeret kimozdulni, leesni a helyéről és azt kell visszarögzíteni a burkolat alatt...

Hali!

Nekem tavaly nyaralás alatt zárult be a hátsó ajtó. Ki kell nyitni belülről, kárpit le, díszléc le, kapcsoló beragaszt, mindent visszaszerel, és örül! Csillagcsavarhúzó, nyolcas kulcs, pillanatragasztó és egy kis kézügyesség kell csak.

Sok sikert!

Frankie

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

És most ezt képzeld majd el amikor telepakoltad a hátulját. :angry:

Nekem télen csinált ilyet de az a minuszokkal összefüggött.valahogy víz került bele és megállt benne és befagyott,nem kapcsolt a kapcsoló.

Mikrokapcsoló kapcsolgat hátul ha nyomogatod a nyitórészt?esetleg ott lehet baj.

Nem hallok kattanást amikor nyomom a nyitórészt. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.