Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

1. -Az autókba szereltek alapból gyári riasztót, vagy csak immó és központi zár van? hogy lehetne lecsekkolni? Mert ha bezárom, és bellülről nyitom, akkor a központi zár miatt nyílik a kocsi.

2. -automata digit klíma van, menüből elég macera kapcsolgatni. A klíma lekapcsol magától, ha esetleg nem kell már annyira hűteni, vagy az megy mindig, és kever hozzá meleget?

3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?

4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?

5. -Világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, bár ez inkább előny. Rossz, vagy direkt ilyen?

6. -A klíma tényleg ennyit levesz a teljesítményből? Focushoz képest sokkal jobban kell pörgetni, lépésben haladva a 2. sebességi fokozat gyakorlatilag felejtős.

7. - Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni.

8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)

9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?

Módosítva : bognor
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

......

4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?

8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)

9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?

Milyen motor van benne?.

Mert irtad hogy a klima sokat levesz a motor erejéből. Nekem 1,4 annál észrevehető hogy visszafogja a motort kissé.

Szerintem mindegyikben kellene lenni csomagtér világításnak. (Bal oldalon)

Az ovre figyelmeztető, jelző hangot azt ki ill be lehet kapcsolni Op-Commal ill Tech2 vel.

Azt meg hogy az ablaktörlő fúvókákból rögtön jöjjön a folyadék arra be lehet tenni egy visszafolyásgátlót ami nem engedi el a vizet. valami hasonlót http://www.olcso.hu/otthon_kert_epitkezes/hobby_allatok/Tetra_-_TetraTec_CV_4_visszafolyasgatlo_szelep-arak_109331851.html

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Milyen motor van benne?.

Mert irtad hogy a klima sokat levesz a motor erejéből. Nekem 1,4 annál észrevehető hogy visszafogja a motort kissé.

Szerintem mindegyikben kellene lenni csomagtér világításnak. (Bal oldalon)

Az ovre figyelmeztető, jelző hangot azt ki ill be lehet kapcsolni Op-Commal ill Tech2 vel.

Azt meg hogy az ablaktörlő fúvókákból rögtön jöjjön a folyadék arra be lehet tenni egy visszafolyásgátlót ami nem engedi el a vizet. valami hasonlót http://www.olcso.hu/otthon_kert_epitkezes/hobby_allatok/Tetra_-_TetraTec_CV_4_visszafolyasgatlo_szelep-arak_109331851.html

1.6 benzin 115Le, Z16XER

Igazából induláskor (illetve másodikban), alacsony fordulaton érzem azt, hogy nem indul meg úgy, mint a régi focusom. De ez lehet, hogy csak megszokás kérdése lesz, azt már látom, hogy jobban kell forgatni az astra motorját.

A visszacsapó szelepet akkor egyből a tartály után kellene beépíteni a csőbe?

Márpedig nekem nincs lámpa a csomagtartóban (kombiról van szó), a helyét sem látom, hogy hol kellene lennie.

Valaki esetleg tudna fényképet küldeni róla?

Üdv.:N.

Link to comment
Megosztás:

1.6 benzin 115Le, Z16XER

Igazából induláskor (illetve másodikban), alacsony fordulaton érzem azt, hogy nem indul meg úgy, mint a régi focusom. De ez lehet, hogy csak megszokás kérdése lesz, azt már látom, hogy jobban kell forgatni az astra motorját.

A visszacsapó szelepet akkor egyből a tartály után kellene beépíteni a csőbe?

Márpedig nekem nincs lámpa a csomagtartóban (kombiról van szó), a helyét sem látom, hogy hol kellene lennie.

Valaki esetleg tudna fényképet küldeni róla?

Üdv.:N.

visszacsapot legegyszerűbb a fúvókák elő tenni ott van hely neki boven. De ahhoz meg kell bontani elölről itt van egy kis videó hogyan kell https://www.youtube.com/watch?v=ETM4g0Ns_oA

Vagy még itt találsz infot, fordítsd le a Google-ban: http://astra-h.ru/forsunki.html

Módosítva : Robee
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

1. -Az autókba szereltek alapból gyári riasztót, vagy csak immó és központi zár van? hogy lehetne lecsekkolni? Mert ha bezárom, és bellülről nyitom, akkor a központi zár miatt nyílik a kocsi.

2. -automata digit klíma van, menüből elég macera kapcsolgatni. A klíma lekapcsol magától, ha esetleg nem kell már annyira hűteni, vagy az megy mindig, és kever hozzá meleget?

3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?

4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?

5. -Világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, bár ez inkább előny. Rossz, vagy direkt ilyen?

6. -A klíma tényleg ennyit levesz a teljesítményből? Focushoz képest sokkal jobban kell pörgetni, lépésben haladva a 2. sebességi fokozat gyakorlatilag felejtős.

7. - Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni.

8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)

9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?

Szia!

1. Ha van gyári riasztód, akkor elméletileg kell benne lenni ilyen ultrahangos érzékelőnek:

http://kepfeltoltes.hu/view/140612/UH__rz_kel__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2. A klíma kapcsolgat magától, akkor megy, ha hűteni kell.

4. Csomagtér világítás: http://kepfeltoltes.hu/view/140612/DSCN1041__Small__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

5. Ha a világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, akkor a nappali világítás aktiválva van.

6. Nekem is Z16XER van, én nem vettem észre, hogy nagyon levenne a teljesítményből.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

1. -Az autókba szereltek alapból gyári riasztót, vagy csak immó és központi zár van? hogy lehetne lecsekkolni? Mert ha bezárom, és bellülről nyitom, akkor a központi zár miatt nyílik a kocsi.

Amelyikbe az első tulaj rendelt, abban van gyári riasztó. A ultrahangos mozgásérzékelők a plafonon elől az első világítás körül vannak. Ezen kívül van egy nyitásérzékelő a motorháztető alatt. Valamint van emelésérzékelő is.

Ha távirányítóval zárom be az autót és után kulccsal nyitom, nekem egyből riaszt is.

"2. -automata digit klíma van, menüből elég macera kapcsolgatni. A klíma lekapcsol magától, ha esetleg nem kell már annyira hűteni, vagy az megy mindig, és kever hozzá meleget?"

Ez enyémben megy mindig. Legalábbis én így vettem észre. Pont nemrég írta valaki, hogy az újabbakban már kapcsolgatja a kompresszort. Ha a tiéd facelift utáni, akkor talán van rá esély, hogy már ilyen.

"3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?"

Szerintem nem.

"4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?"

Még nem láttam olyan H Astrát, amiben gyárilag ne lett volna csomagtér világítás. Bal oldalon kéne lenne. Illetve én tettem egyet jobbra is hogy jobban bevilágítson.

"5. -Világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, bár ez inkább előny. Rossz, vagy direkt ilyen?"

Valószínűleg be van programozva a menetfény. Lekapcsolni én úgy szoktam, hogy gyorsan eltekerem a kapcsolót jobb oldali végállásba, hajd hirtelen vissza 0-ra.

Ha zavar, le lehet programozni, hogy ne így működjön.

"6. -A klíma tényleg ennyit levesz a teljesítményből? Focushoz képest sokkal jobban kell pörgetni, lépésben haladva a 2. sebességi fokozat gyakorlatilag felejtős."

1.6-osnál annyira már nem emlékszem, hogy mennyit vesz el. Valamennyit talán igen. Nyomatékosabb dízelnél semmi teljesítménycsökkenés nincs. Klímával 2. sebességi fokozatban vígan elviszi az alapjárat is.

"7. - Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni."

Ez hogy érted? A menüben sem engedi kivenni az X-et? A klímakompresszort pedig megnézted és nem kapcsol le? Nekem bármikor engedi lekapcsolni. Csak ugye valamennyi "maradék hideg" marad az elpárologtatóban, így 1-2 percig még lehet hogy hideget fúj.

"8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)"

De van. Ez is programozás kérdése.

Az enyémben még az anyósülésen ülők biztonsági övére is csipog ha nincs bekötve és ül valaki az ülésen. De néha akkor is jelez, ha nehezebb tárgyat helyezek az ülésre, mert azt hiszi ül rajta valaki.

"9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?"

Nekem nem töröl szárazon. Ha valamiért visszafolyik a folyadék és idő kell a szivattyúnak hogy felnyomja, akkor jó megoldás lehet egy hasonló visszacsapó szelep, mint amiről írtatok.

Módosítva : Cserenkov
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem is ulyen a motorom, csak gtc kivitel. A 90-100KM/h közötti remegést (en inkabb erősebb motorhangnak mondanám) vagy minek nevezzük en is érzem ezt en a motor bizonyos fordulataval magyaráztam. Pontosabban 90-95 között. Utana előtte semmi. Viszont 90-110km között nagyon rugalmas a motor en azt tapasztaltam, tehat ezt elnezem neki:)

Link to comment
Megosztás:

Amelyikbe az első tulaj rendelt, abban van gyári riasztó. A ultrahangos mozgásérzékelők a plafonon elől az első világítás körül vannak. Ezen kívül van egy nyitásérzékelő a motorháztető alatt. Valamint van emelésérzékelő is.

Ha távirányítóval zárom be az autót és után kulccsal nyitom, nekem egyből riaszt is.

"2. -automata digit klíma van, menüből elég macera kapcsolgatni. A klíma lekapcsol magától, ha esetleg nem kell már annyira hűteni, vagy az megy mindig, és kever hozzá meleget?"

Ez enyémben megy mindig. Legalábbis én így vettem észre. Pont nemrég írta valaki, hogy az újabbakban már kapcsolgatja a kompresszort. Ha a tiéd facelift utáni, akkor talán van rá esély, hogy már ilyen.

"3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?"

Szerintem nem.

"4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?"

Még nem láttam olyan H Astrát, amiben gyárilag ne lett volna csomagtér világítás. Bal oldalon kéne lenne. Illetve én tettem egyet jobbra is hogy jobban bevilágítson.

"5. -Világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, bár ez inkább előny. Rossz, vagy direkt ilyen?"

Valószínűleg be van programozva a menetfény. Lekapcsolni én úgy szoktam, hogy gyorsan eltekerem a kapcsolót jobb oldali végállásba, hajd hirtelen vissza 0-ra.

Ha zavar, le lehet programozni, hogy ne így működjön.

"6. -A klíma tényleg ennyit levesz a teljesítményből? Focushoz képest sokkal jobban kell pörgetni, lépésben haladva a 2. sebességi fokozat gyakorlatilag felejtős."

1.6-osnál annyira már nem emlékszem, hogy mennyit vesz el. Valamennyit talán igen. Nyomatékosabb dízelnél semmi teljesítménycsökkenés nincs. Klímával 2. sebességi fokozatban vígan elviszi az alapjárat is.

"7. - Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni."

Ez hogy érted? A menüben sem engedi kivenni az X-et? A klímakompresszort pedig megnézted és nem kapcsol le? Nekem bármikor engedi lekapcsolni. Csak ugye valamennyi "maradék hideg" marad az elpárologtatóban, így 1-2 percig még lehet hogy hideget fúj.

"8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)"

De van. Ez is programozás kérdése.

Az enyémben még az anyósülésen ülők biztonsági övére is csipog ha nincs bekötve és ül valaki az ülésen. De néha akkor is jelez, ha nehezebb tárgyat helyezek az ülésre, mert azt hiszi ül rajta valaki.

"9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?"

Nekem nem töröl szárazon. Ha valamiért visszafolyik a folyadék és idő kell a szivattyúnak hogy felnyomja, akkor jó megoldás lehet egy hasonló visszacsapó szelep, mint amiről írtatok.

1. akkor nincs bent, csak központi zár.

2. most megnéztem, elvileg facelift utáni, 2007.09, a ködlámpa rács már méhsejtes

3. akkor ennek utána járunk...

4. Pedig nincs...

5. és ilyenkor lekapcsol Neked? És ha vissza akarom kapcsolni a menetfényre? :D

6. Majd megszokjuk...

7. Megvan a "hiba" oka, mégpedig az, hogy a szélvédőre volt fújatva a hideg. Ott minden autónál elindul a klíma, itt is így tesz. Ha átállítom máshova, akkor le lehet kapcsolni.

8. Ezt viszont beállíttatom valamikor.

9. szelepet szerzek be. A fúvókákat már úgyis cserélem insignia fúvókára, akkor együtt megcsinálom.

Köszi a segítséget mindekinek!

Link to comment
Megosztás:

5. és ilyenkor lekapcsol Neked? És ha vissza akarom kapcsolni a menetfényre? :D

7. Megvan a "hiba" oka, mégpedig az, hogy a szélvédőre volt fújatva a hideg. Ott minden autónál elindul a klíma, itt is így tesz. Ha átállítom máshova, akkor le lehet kapcsolni.

5. Igen. Ugyan ezzel a módszerrel vissza lehet kapcsolni. De talán következő gyújtás ráadásakor visszaáll magától is.

7. Na, ezt kipróbálom én is! :) Még nem vettem észre ezt, pedig van hogy csak szélvédőre irányítom, hogy ne fújja közvetlenül rám a hideget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?

Szia

nekem minden fokozatban érezhető volt abban a fordulatszám tartományban (2500-2700) kb

nagy nehézségek árán megoldódott.

2-3 óra opelszerviz 5000 ért,rezonátorcső csere javaslattal ami nem jött be.

majd 4 óra opelszerviz ingyen széttárt karokkal hogy nem tudják mi lehet ne fizessek(közben tesztkörök motor felfogatást állítgatták)

Majd bőszen telefonálgattam más szervizekbe ahol már tapasztaltak ilyet ,itt a fórumon valaki rögtön megmondta,linkelte mi a baja

Szerviz hümmögött hogy az nem lehet,szerelő ismerősök szerint se lehet .ha megrendelik az alkatrészt akkor ki kell fizessem

De jó lett

Ami okozta a gondot az a hiányzó súly a jobb oldali féltengelyről.szinte teljesen jó lett mióta rajta van

Astra-H 2007... Z16XER| Z16XEP LHD

Reklamáció: Ülés, kormánykerék, pedál vibrációja, és kb. 2800 ford/perc-nél erős zúgás.

Ok: Hiányzó rezgéscsillapító a jobb oldali hajtótengelyen.

Gyártási megoldás:

Hibaelhárítás:

Vevőreklamáció esetén szereljen a jobb oldali kardántengelyre kiegészítő

rezgéscsillapítót (cikkszám: 90345860 / katalógusszám: 90 16 415),

lásd ábra.

f_ltengely_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

remélem jó helyen teszem fel a kérdéseimet...

Végre megvan az "új" autó, egy 2007-es Astra H kombi személyében.

Kb. egy hét használat után a következő kérdések merültek fel bennem, remélem valaki tud rá választ:

1. -Az autókba szereltek alapból gyári riasztót, vagy csak immó és központi zár van? hogy lehetne lecsekkolni? Mert ha bezárom, és bellülről nyitom, akkor a központi zár miatt nyílik a kocsi.

2. -automata digit klíma van, menüből elég macera kapcsolgatni. A klíma lekapcsol magától, ha esetleg nem kell már annyira hűteni, vagy az megy mindig, és kever hozzá meleget?

3. -90-100km/h között van egy kis remegés a talpamnál, alatta feletti nincs. Ez normális?

4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?

5. -Világításkapcsoló 0 állásánál is működik a világítás, bár ez inkább előny. Rossz, vagy direkt ilyen?

6. -A klíma tényleg ennyit levesz a teljesítményből? Focushoz képest sokkal jobban kell pörgetni, lépésben haladva a 2. sebességi fokozat gyakorlatilag felejtős.

7. - Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni.

8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)

9. -Az milyen módon orvosolható, ha egyáltalán lehet, hogy ne szárazon fusson az ablaktörlő az első 1-2 másodpercben, mikor le akarom mosni?

"8. -Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető hang nincs ezekben a típusokban? Mert nem bim-bammol, csak a világításnál (sem a rejtett menünél)"

"De van. Ez is programozás kérdése.

Az enyémben még az anyósülésen ülők biztonsági övére is csipog ha nincs bekötve és ül valaki az ülésen. De néha akkor is jelez, ha nehezebb tárgyat helyezek az ülésre, mert azt hiszi ül rajta valaki."

Úgy tudom ez annyira nem egyszerű.

Ahhoz hogy működjön kellenek az érzékelők melyek 2005-től már nem széria részei. Kell érzékelő a csatba és az anyósülésbe ülésfoglaltság érzékelő.

Anno a 2004-es Astrámban benne volt, és tetszett, furcsa volt hogy a 2007-esben nem jelez, programozás megvolt, de nem jelez a érzékelők hiánya miatt.

"4. -Csomagtartóban tényleg semmilyen belső világítás nincs?"

Üzenetet küldtem.

Módosítva : nagyc
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7. Megvan a "hiba" oka, mégpedig az, hogy a szélvédőre

volt fújatva a hideg. Ott minden autónál elindul a klíma, itt is így tesz. Ha átállítom máshova, akkor le lehet kapcsolni.

9. szelepet szerzek be. A fúvókákat már úgyis cserélem insignia fúvókára, akkor együtt megcsinálom.

Na, kipróbáltam.

Klíma:

Csak szélvédőre irányítottam a légáramlást és magától nem indult el a klíma. Kézzel a menüben el tudom indítani, ekkor be is kapcsol a klímakompresszor.

Légáram továbbra is a szélvédőn. Ha a menüben kikapcsolom a klímát, szépen le is kapcsol a kompresszor.

Ezek szerint két féle klímavezérlés van? Lehet hogy ezen is a facelift után változtattak? Valaki esetleg megnézné még, hogy neki hogy működik?

Mondjuk én egyáltalán nem érzem hátrányát annak, hogy csak akkor megy a klíma, ha megengedem neki. :)

Szélvédőmosás:

Nekem is insigniás fúvókáim vannak, külön visszacsapó szelep nélkül. Valóban kb fél másodperccel később jelenik meg a folyadék a szélvédőn, mint ahogy elkezd zúgni a szivattyú motorja. (Pontosabban nálam először egy keveset rögtön köp, majd kis szünet és utána kezdi nyomni rendesen. De ez a lényegen nem változtat.) Ehhez képest is kb egy másodperc késleltetéssel indulnak el a lapátok. Tehát bőven van lé az üvegen mikor elkezd törölni.

Link to comment
Megosztás:

Na, kipróbáltam.

Klíma:

Csak szélvédőre irányítottam a légáramlást és magától nem indult el a klíma. Kézzel a menüben el tudom indítani, ekkor be is kapcsol a klímakompresszor.

Légáram továbbra is a szélvédőn. Ha a menüben kikapcsolom a klímát, szépen le is kapcsol a kompresszor.

Ezek szerint két féle klímavezérlés van? Lehet hogy ezen is a facelift után változtattak? Valaki esetleg megnézné még, hogy neki hogy működik?

Mondjuk én egyáltalán nem érzem hátrányát annak, hogy csak akkor megy a klíma, ha megengedem neki. :)

Most én vagyok a hülye, vagy mindenki helikopter? Mert ezt nem értem.... :-)

Link to comment
Megosztás:

Most én vagyok a hülye, vagy mindenki helikopter? Mert ezt nem értem.... :-)

Akkor olvass vissza és rájössz!

Várj, segítek! Erre válaszoltam:

...Van hogy nem lehet kikapcsolnia klímát, főleg dög melegben. Van bent valami biztonsági beállítás, hogy ne főzze meg az ember magát? vagy be van állítva valami, amit nem engedi lekapcsolni.

... Megvan a "hiba" oka, mégpedig az, hogy a szélvédőre volt fújatva a hideg. Ott minden autónál elindul a klíma, itt is így tesz. Ha átállítom máshova, akkor le lehet kapcsolni.

Erre írtam, hogy nálam ha melegben a szélvédőre állítom a befúvás irányát, akkor is ki tudom kapcsolni a klímát és csak úgy nem is "indul el mint minden autónál". Kivéve ha fogom és bekapcsolom.

Így már érthető?

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Akkor olvass vissza és rájössz!

Várj, segítek! Erre válaszoltam:

Erre írtam, hogy nálam ha melegben a szélvédőre állítom a befúvás irányát, akkor is ki tudom kapcsolni a klímát és csak úgy nem is "indul el mint minden autónál". Kivéve ha fogom és bekapcsolom.

Így már érthető?

Igen. Köszi. Kipróbálom hogy nálam ilyen e.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Régóta nem jártam erre, viszont lenne egy kérdésem/kérésem.

Az autón a bal oldali féktárcsák melgebbek, mint a jobb oldalon. Onnan vettem észre, hogy bal előről menet közben sípoló hang jön, gondoltam a fékpofák megkoptak,de nem.

Olyan, mintha fékezés után nem teljesen engedne a fékbetét és egy kicsit hozzáér a tárcsához.

Furcsa, hogy bal oldalt elől és hátul is melegebb, ezért megnéztem az ABS vezérlőt is, hátha azzal van valami, de nincs benne hibakód. A fék is rendesen fog, nem húz félre az autó sem menet közben, sem fékezéskor, viszont a tárcsák egyértelműen melegebbek bal oldalt.

Viszont egy számomra furcsa dolgot észrevettem. Ha ráadom a gyújtást, de a motor nem jár, akkor az ABS vezérlő felől egy halk szűrcsögő hang hallatszik. Akkor lehet hallani, ha közel hajolok hozzá. Azt nem tudom, hogy ez normális-e, mert előtte ABS-nél soha nem 'hallgatóztam'.

És itt lenne egy tiszteletteljes kérésem a fórumtagokhoz.

Ha valakinek lenne 30 másodperce, és ráadott gyújtásnál meghallgatná, hogy neki is csinálja-e, azt nagyon megköszönném. Sajnos ismerettségi körben nincs másik ilyen autó, amin ezt meg tudnm hallgatni. Ehhez be kell hajolni a motortérbe. A hangot nem tudom pontosan leírni, de másodpercenkénti szűrcsőgéshez hasonlítható.

Nem tudom fontos-e, de nekem ABS/ESP-s vezérlőm van.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Nekem 245.000 van a Z16XEP-ben, de a kuplunghoz nem kellett hozzányúlni. Renélem nem most kiabáltam el..

Szívből kívánom hogy szerencsésebben járj mint én.Ez akkor egy péntek délután történt az udvarban,mikor beálltam volna a garázsba a jégeső elől.Motortérből egy sírás,egy csattanás, kuplung kifeküdt.Betoltam a garázsba,gyors fejtörés mi legyen.Mi a túró lehetett ez és mennyi időbe kerülne kideríteni?Vasárnap vissza kellett utaznom Némto-ba,különben szia munkahely.Volt otthon egy Kalos(szüleimé) amiről épp két hete lejárt a műszaki,legközelebbi hazautam során akartam rá vonóhorgot rakni és azzal vizsgáztatni.Szombaton soron kívül levizsgázott,így happy-end-del végződött a történet.

Nem kívánom senkinek azt az ideg,- meg agymunkát hogy: "Most mi legyen?"Aki már próbált Daewoo Kalossal nagy sebességgel közlekedni,kanyar előtt és főleg kanyarban van ám félelem- legalábbis bennem elég nagy adag:) Inkább megcsinálom az Astrát jövő héten ha haza megyek és bízok a jó szerencsémben.

Kívánom neked is a legjobbakat!;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok kedves Fórumozók.
Van egy kombi H-m. A napokban fedeztem fel, hogy a vezető mögötti ajtót nem zárja be a központi, manuálisan meg nem lehet. Mit tudnék tenni a hiba elhárítása érdekében? Jó lenne meg kukkantani mi lehet a baj. Valakinek lenne ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Régóta nem jártam erre, viszont lenne egy kérdésem/kérésem.

Az autón a bal oldali féktárcsák melgebbek, mint a jobb oldalon. Onnan vettem észre, hogy bal előről menet közben sípoló hang jön, gondoltam a fékpofák megkoptak,de nem.

Olyan, mintha fékezés után nem teljesen engedne a fékbetét és egy kicsit hozzáér a tárcsához.

Furcsa, hogy bal oldalt elől és hátul is melegebb, ezért megnéztem az ABS vezérlőt is, hátha azzal van valami, de nincs benne hibakód. A fék is rendesen fog, nem húz félre az autó sem menet közben, sem fékezéskor, viszont a tárcsák egyértelműen melegebbek bal oldalt.

Viszont egy számomra furcsa dolgot észrevettem. Ha ráadom a gyújtást, de a motor nem jár, akkor az ABS vezérlő felől egy halk szűrcsögő hang hallatszik. Akkor lehet hallani, ha közel hajolok hozzá. Azt nem tudom, hogy ez normális-e, mert előtte ABS-nél soha nem 'hallgatóztam'.

És itt lenne egy tiszteletteljes kérésem a fórumtagokhoz.

Ha valakinek lenne 30 másodperce, és ráadott gyújtásnál meghallgatná, hogy neki is csinálja-e, azt nagyon megköszönném. Sajnos ismerettségi körben nincs másik ilyen autó, amin ezt meg tudnm hallgatni. Ehhez be kell hajolni a motortérbe. A hangot nem tudom pontosan leírni, de másodpercenkénti szűrcsőgéshez hasonlítható.

Nem tudom fontos-e, de nekem ABS/ESP-s vezérlőm van.

Előre is köszönöm!

Erre én is kíváncsi lennék, nekem a bal hátsó nyikorog, ha fékezek, akkor nem. Borzalmas hangja van. Holnap megnézem "szörcsög"-e :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok kedves Fórumozók.

Van egy kombi H-m. A napokban fedeztem fel, hogy a vezető mögötti ajtót nem zárja be a központi, manuálisan meg nem lehet. Mit tudnék tenni a hiba elhárítása érdekében? Jó lenne meg kukkantani mi lehet a baj. Valakinek lenne ötlete?

Valószínű hogy megtört az átvezető kábel az ajtó és az oszlop között, legalábbis ez szokott lenni a hiba 99%-ban. Ez javithato ha kiveszed a csatlakozott az ajtóból, úgy hogy benyomod a csatlakozó kék keretét majd a közepét kihúzod. Aztán a gumit hátrahúzod és látni fogod az ereket amiket csak összeforrasztasz, azt ami megtört. Lehet hogy a hangszóró sem szol már, ált. az is el szokott törni annak az ere is.

Egyébként bezárható az ajtó manuálisan is, a zár mellett találsz egy rést (olyan gumis )oda benyomod a slusszkulcsot, halassz egy kattanást majd ha az ajtót bezárod akkor már nem fogod tudni kinyitni kívülről csak már belülről :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Valószínű hogy megtört az átvezető kábel az ajtó és az oszlop között, legalábbis ez szokott lenni a hiba 99%-ban. Ez javithato ha kiveszed a csatlakozott az ajtóból, úgy hogy benyomod a csatlakozó kék keretét majd a közepét kihúzod. Aztán a gumit hátrahúzod és látni fogod az ereket amiket csak összeforrasztasz, azt ami megtört. Lehet hogy a hangszóró sem szol már, ált. az is el szokott törni annak az ere is.

Egyébként bezárható az ajtó manuálisan is, a zár mellett találsz egy rést (olyan gumis )oda benyomod a slusszkulcsot, halassz egy kattanást majd ha az ajtót bezárod akkor már nem fogod tudni kinyitni kívülről csak már belülről :icon1:

Köszönöm a gyors választ! Holnap megnézem a kábeleket. :)

Link to comment
Megosztás:

És itt lenne egy tiszteletteljes kérésem a fórumtagokhoz.

Ha valakinek lenne 30 másodperce, és ráadott gyújtásnál meghallgatná, hogy neki is csinálja-e, azt nagyon megköszönném.

Hétvégén én is hallgatóztam. Csak a fojtószelep sípolását hallom, szörcsögést nem nagyon...

(Nem tudom hova valósi vagy, a profilodból nem derül ki, de Pécsen vagy Dél-Pesten bármikor fel tudom ajánlani az autómat egy hallgatózásra, hátha te meghallod mert már tudod hogy mire kell figyelni.)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.