Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Azt nem szeretnék nagyon gagyi megoldás! Meg ami már elfogadtató lenne az majdnem annyiba kerül mint egy cd rádió!

NINCS OLYAN autós rádió ami jó lenne a multikormányhoz!?

Olyan nincs alapból, de átalakítóval meg lehet oldani és akkor vezérelhető lesz <_<

pl:

http://www.csstuning.hu/?q=termek/1192

http://dtmtuning.hu/product_info.php?cPath...roducts_id=5550

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mit tudnék kezdeni a gyári cd-és rádióval! Az az igazság, hogy nem szeretem állandóan írogatni a cd-ket! Leszeretném cserélni de nem találok olyan autós rádiót amit működtet a multikormány! 2002-es a kocsi! A cdr 500-as van benne!

Remélem tudtok segíteni!

Ha igen akkor légyszi írjátok le vagy linkeljetek be nekem!

Köszönöm Szpeki

és mit szeretnél csinálni a gyári rádóddal? eladod? megtartod?

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen! Akkor meg is kaptam a választ!

KIRÁLY VAGY!

Nekem egy JVC KD G632 öm van multikormány adapterrel. Nekem nagyon megfelel és a multikormány is jobban használható mint a gyári rádióval. Egy ami bosszantó hogy multikormányról nem lehet beletekerni a számba.

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy JVC KD G632 öm van multikormány adapterrel. Nekem nagyon megfelel és a multikormány is jobban használható mint a gyári rádióval. Egy ami bosszantó hogy multikormányról nem lehet beletekerni a számba.

Szia! Az mit jelent, hogy jobban használható?

Link to comment
Megosztás:

Egy ami bosszantó hogy multikormányról nem lehet beletekerni a számba.

+még egy:

Nekem amióta utólagos rádióm van multikormány adapterrel, azóta nálam a multikormány gombjainak nincsen világításuk amikor ég a műszerfalvilágítás. Ez másnál is így van?

Tudom, meg lehet szokni, meg igazából csak sötétben feltűnő, de akkor is, ezt miért nem lehetett megoldani?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Az mit jelent, hogy jobban használható?

Azt jelenti hogy be lehet kapcsolni a rádiót a kormányról+ gyorsabban hangosít mint a gyárit hangosította lehet könyvtárat váltani + lehet némítani is kormányról.

Tgabika: azért nincsen világításod mert ez a "fícsőrt" a gyári rádió tudta. Tehát mikor megkapta az ISO-n a "illumination" jelet akkor kivezértelte az antenna pozitívot (illetve a belkapcsoló gomot megvilágította) ezáltal felkapcsolt a világítása a multinak még ugye ezt az utólagos rádió nem tudja. Legalábbis én így tudom ha vki máshogy akkor ne tartsa magában.

Link to comment
Megosztás:

+még egy:

Nekem amióta utólagos rádióm van multikormány adapterrel, azóta nálam a multikormány gombjainak nincsen világításuk amikor ég a műszerfalvilágítás. Ez másnál is így van?

Tudom, meg lehet szokni, meg igazából csak sötétben feltűnő, de akkor is, ezt miért nem lehetett megoldani?

Ez azért van, mert a gyári rádió kapcsolta a nyomógombok világítását. Egy átkötés az iso csatiban, és már megy is <_<

Link to comment
Megosztás:

Ez azért van, mert a gyári rádió kapcsolta a nyomógombok világítását. Egy átkötés az iso csatiban, és már megy is <_<

Nah igen de azt ne felejtsük el, hogy onnantól nem halványul el az utólagos rádió+ folyamatosan áram alatt lesz az antennaerősítő mikor bekapcsolod a világítást. Meg ugye ha esetleg netán visszamegy a gyári akkor lehet átkötni vissza.

Link to comment
Megosztás:

+még egy:

Nekem amióta utólagos rádióm van multikormány adapterrel, azóta nálam a multikormány gombjainak nincsen világításuk amikor ég a műszerfalvilágítás. Ez másnál is így van?

Tudom, meg lehet szokni, meg igazából csak sötétben feltűnő, de akkor is, ezt miért nem lehetett megoldani?

ez azért van., mert a TID le van programozva a rádióról.

ha visszakapcsoltatod tech 2 vel akkor lesz

az én coupémba is így volt... visszaprogramoztam a TID be hogy rádio van, utána lett világitása

Link to comment
Megosztás:

Nah igen de azt ne felejtsük el, hogy onnantól nem halványul el az utólagos rádió+ folyamatosan áram alatt lesz az antennaerősítő mikor bekapcsolod a világítást. Meg ugye ha esetleg netán visszamegy a gyári akkor lehet átkötni vissza.

Én úgy csináltam, hogy a kormányra menő nyomógomb világítás szálat rákötöttem a műszerfal világításra, ezzel szerintem semmi nem változott, csak az hogy nem a rádió vezérli a nyomógomb-világítást, hanem a világításkapcsoló.

Link to comment
Megosztás:

ez azért van., mert a TID le van programozva a rádióról.

ha visszakapcsoltatod tech 2 vel akkor lesz

az én coupémba is így volt... visszaprogramoztam a TID be hogy rádio van, utána lett világitása

Ez így igaz, tényleg le van programozva, de ha visszaprogramoztatom, akkor meg a TID-n az alsó sorban dátum helyett üres sáv lesz ha be van kapcsolva a rádió.

Olyat nem lehet hogy a kecske is jóllakjon meg a káposzta is megmaradjon? <_<

Link to comment
Megosztás:

Ez így igaz, tényleg le van programozva, de ha visszaprogramoztatom, akkor meg a TID-n az alsó sorban dátum helyett üres sáv lesz ha be van kapcsolva a rádió.

Olyat nem lehet hogy a kecske is jóllakjon meg a káposzta is megmaradjon? <_<

de lehet, csak akkor a rádiónál kell elvágni egy vezetéket. csak én nem tudom hogy melyiket. ami adja a jelet a TID nek.

Link to comment
Megosztás:

+még egy:

Nekem amióta utólagos rádióm van multikormány adapterrel, azóta nálam a multikormány gombjainak nincsen világításuk amikor ég a műszerfalvilágítás. Ez másnál is így van?

Tudom, meg lehet szokni, meg igazából csak sötétben feltűnő, de akkor is, ezt miért nem lehetett megoldani?

Szia Tgabika76!Küldtem PÜ-t lámpával kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

de lehet, csak akkor a rádiónál kell elvágni egy vezetéket. csak én nem tudom hogy melyiket. ami adja a jelet a TID nek.

Piros-fehér kanócon megy a jel,azt a kijelző előtt kell meg szakítani.

De csak ott,mert ha pl, az iso csatinál,akkor nem lesz antennaerősítőd sem,mert az is piros-fehér,csak a középkonzol alatt valahol kettéoszlik.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy csináltam, hogy a kormányra menő nyomógomb világítás szálat rákötöttem a műszerfal világításra, ezzel szerintem semmi nem változott, csak az hogy nem a rádió vezérli a nyomógomb-világítást, hanem a világításkapcsoló.

melyik színű kábelt kell rákötni a szürke sárgára?

Link to comment
Megosztás:

Üdv. nekem volna egy kis gondom és hátha tud valaki segíteni, a g astrámban kicseréltem a gyári magnót egy cds JVC re és a gond az hogy nem őrzi meg az aktuális beállításokat, minden bekapcsolásnál újra kell beállítani mindent hangszínt és az aktuális zenét is elfelejti, meg mindent . Valami ötlet valakinek , hogy legyen memóriája ?

Link to comment
Megosztás:

Üdv. nekem volna egy kis gondom és hátha tud valaki segíteni, a g astrámban kicseréltem a gyári magnót egy cds JVC re és a gond az hogy nem őrzi meg az aktuális beállításokat, minden bekapcsolásnál újra kell beállítani mindent hangszínt és az aktuális zenét is elfelejti, meg mindent . Valami ötlet valakinek , hogy legyen memóriája ?

itt olvass vissza,én írtam rá megoldást...

És elég egy helyre...

Link to comment
Megosztás:

Üdv. nekem volna egy kis gondom és hátha tud valaki segíteni, a g astrámban kicseréltem a gyári magnót egy cds JVC re és a gond az hogy nem őrzi meg az aktuális beállításokat, minden bekapcsolásnál újra kell beállítani mindent hangszínt és az aktuális zenét is elfelejti, meg mindent . Valami ötlet valakinek , hogy legyen memóriája ?

Nagyon sokszor volt róla szó. Lipinek igaza van! De utoljára leírom! Ez a jelenség abból ered hogy a kapcsolt ill a fix pozitívok az opel iso csatiba és JVC rádióba fordítva vannak. (JVC nél általában piros és sárga szál) Ha nincsen iso átalakító hanem egyből a rádióba meg bele az iso csati akkor egyet tudsz csinálni, hogy kipiszkálod óvatosan a pint az isoból és megcseréled a két szálat. Kép is van valahol a fórumon, de azt már tényleg keresd meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.