zotya975 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Pontosan. Én is most cseréltem, igaz nekem nem olyan motorom van. De a fűtésem ugyanúgy c@r volt. Na most akkor nekem is szar? A fütésem faca, nyomja a meleget már 3 kilóméter után, a mutató 8 km-után éri el a 90-et, a fogyim viszont 9-liter. :rolleyes: Az előbb megáltam a postánál a kéknél volt a mutató a hűtő viszont már meleg volt. Megvárom amíg lehül, és meglesem alapjáraton mikor nyit. Más se hiányzik mint termosztátcsere -5 fokban. Most cseréltük a nyáron. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Na most akkor nekem is szar? A fütésem faca, nyomja a meleget már 3 kilóméter után, a mutató 8 km-után éri el a 90-et, a fogyim viszont 9-liter. :rolleyes: Az előbb megáltam a postánál a kéknél volt a mutató a hűtő viszont már meleg volt. Megvárom amíg lehül, és meglesem alapjáraton mikor nyit. Más se hiányzik mint termosztátcsere -5 fokban. Most cseréltük a nyáron. :) Ne sz@rj be, jó az! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Na most akkor nekem is szar? A fütésem faca, nyomja a meleget már 3 kilóméter után, a mutató 8 km-után éri el a 90-et, a fogyim viszont 9-liter. :rolleyes: Az előbb megáltam a postánál a kéknél volt a mutató a hűtő viszont már meleg volt. Megvárom amíg lehül, és meglesem alapjáraton mikor nyit. Más se hiányzik mint termosztátcsere -5 fokban. Most cseréltük a nyáron. :) Az NZ-n valahol hátul van a hőfokérzékelő,nem mindig pontos értékeket mutat.Beindítod,kb 5perc járás után még nem mehet át melegvíz a hűtő radiba,ha mégis,na akkor szar a termosztát. A mutatóknak nem mindig kell hinni,corsában nálam kicsit pontatlan,de pl a dízelben halál pontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Csak bátran. Ennél a motornál a legegyszerűbb a csere. Semmi vezérlésbontás, vagy hasonló finomságok. Ezt irigylik ám a benzinesek. :rolleyes: Hali. Azért ez sincs olyan rossz helyen a 16v-nél sem.Z14XEPZ14XEP X16XEL X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Hali. Azért ez sincs olyan rossz helyen a 16v-nél sem.Z14XEPZ14XEP X16XEL X16XEL Jah,csak nézted már mennyibe kerül hozzá egy új termosztát? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Na most akkor nekem is szar? A fütésem faca, nyomja a meleget már 3 kilóméter után, a mutató 8 km-után éri el a 90-et, a fogyim viszont 9-liter. :rolleyes: Az előbb megáltam a postánál a kéknél volt a mutató a hűtő viszont már meleg volt. Megvárom amíg lehül, és meglesem alapjáraton mikor nyit. Más se hiányzik mint termosztátcsere -5 fokban. Most cseréltük a nyáron. :) Reggelre itt lessz az enyimé is, ellenben én -20 fokban fogom cserélni, szóval no rinya! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Az NZ-n valahol hátul van a hőfokérzékelő,nem mindig pontos értékeket mutat.Beindítod,kb 5perc járás után még nem mehet át melegvíz a hűtő radiba,ha mégis,na akkor szar a termosztát. A mutatóknak nem mindig kell hinni,corsában nálam kicsit pontatlan,de pl a dízelben halál pontos. Na hát beindítottam, olyan szépen langyosodott a cső, mint az anyja pi@ája! :) De akkor hogy lehet, hogy rendesen van fűtésem? Vagy csak nem zár el teljesen? A hűfokjelző még a kékben volt, a cső mér olyan 50-60 fokos volt. Papiron 92-nél kellene nyitnia. :rolleyes: A nyáron cseréltük, egy darabig biztos hogy jó volt, mert akkor figyelgettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Jah,csak nézted már mennyibe kerül hozzá egy új termosztát? :rolleyes: Nem az árárol volt szó :) Egyébként majdnem egy éve cseréltem az x16xel-ben, u gy van benne 4500ft. Eddig még jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Reggelre itt lessz az enyimé is, ellenben én -20 fokban fogom cserélni, szóval no rinya! :rolleyes: Vannak megoldások: 1. járasd a motort míg be nem melegszik...mivel nem jó a termosztátod, kb 10 percig 3ezres fordulaton, aztán ha leállítottad meleg lesz a motortérben. 2. rakj tüzet a kocsi mellett 3. 1 köcsög forralt bor Remélem segítettem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Vannak megoldások: 1. járasd a motort míg be nem melegszik...mivel nem jó a termosztátod, kb 10 percig 3ezres fordulaton, aztán ha leállítottad meleg lesz a motortérben. 2. rakj tüzet a kocsi mellett 3. 1 köcsög forralt bor Remélem segítettem :) Az anyja!Micsoda szakik vannak itt! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Na hát beindítottam, olyan szépen langyosodott a cső, mint az anyja pi@ája! :) De akkor hogy lehet, hogy rendesen van fűtésem? Vagy csak nem zár el teljesen? A hűfokjelző még a kékben volt, a cső mér olyan 50-60 fokos volt. Papiron 92-nél kellene nyitnia. :rolleyes: A nyáron cseréltük, egy darabig biztos hogy jó volt, mert akkor figyelgettem. Akkor márpedig az gatya! :) 80fokos víznél is szépen fűtött a corsa,csak a motor fázott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Vannak megoldások: 1. járasd a motort míg be nem melegszik...mivel nem jó a termosztátod, kb 10 percig 3ezres fordulaton, aztán ha leállítottad meleg lesz a motortérben. 2. rakj tüzet a kocsi mellett 3. 1 köcsög forralt bor Remélem segítettem :) Természetesen igen! :rolleyes: Mondjuk én tiltásig gondoltam, kôvel kitámaszt, még a motrot sem állítom meg, hogy ne hüljön ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Természetesen igen! :rolleyes: Mondjuk én tiltásig gondoltam, kôvel kitámaszt, még a motrot sem állítom meg, hogy ne hüljön ki. Óóóóó te is mehetsz márkaszervízbe! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Jah, de már gondolkozom, hogy összehekkelem a két megoldást. :rolleyes: A dieselnek meg ha jól láttam a C20NE-nek olyasmi a vízcsonkja, mint a C14NZ-nek, csak abban van a termosztát, lehet simán passzolna a blokkra valamelyik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Óóóóó te is mehetsz márkaszervízbe! :) :rolleyes: :) :) Bár lehet márkaszerv-ben találnánk még szakibbakat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 A dieselnek meg ha jól láttam a C20NE-nek olyasmi a vízcsonkja, mint a C14NZ-nek, csak abban van a termosztát, lehet simán passzolna a blokkra valamelyik. :rolleyes: Csak a hf-en nem passzol egyik sem. Én arra gondoltam, hogy elvágni a két fajtát és összeheggejteni. Csak legyen aki meghegeszti az alut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Akkor márpedig az gatya! :) 80fokos víznél is szépen fűtött a corsa,csak a motor fázott. Hát pedig most nem cserélek, igy mehetek, már kb. 2 hónapja, akkor nőtt meg a fogyim, csak azt hittem a sok város miatt van. Most már kibírja füzetésig, addig max. 1-2 tecsós bevásárlás lesz. Most ideiglenesen én is raktam takarót a hűtő elé. Amúgy is Hening mesteres lesz a projekt, mert a vezérlést még nem merem egyedül beállítani. Már persze he nincs elege már belőlem. :rolleyes: Hogy teljes legyen az örömöm sikerült letörnöm a kitámasztó tartó biszbaszt, úgy kellett odadrótoznom, hogy ne csörömpöljön menet közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Csak a hf-en nem passzol egyik sem. Én arra gondoltam, hogy elvágni a két fajtát és összeheggejteni. Csak legyen aki meghegeszti az alut. A Kadett-é sem jó? Majd Kojaknál megnézzük, én is cseréltem nyáron, és nagyon nem tetszett "mindent" leszedni :rolleyes: Én már nem akarom tudni, mitől jó az autó. :) Hát pedig most nem cserélek, igy mehetek, már kb. 2 hónapja, akkor nőtt meg a fogyim, csak azt hittem a sok város miatt van. Most már kibírja füzetésig, addig max. 1-2 tecsós bevásárlás lesz. Most ideiglenesen én is raktam takarót a hűtő elé. Amúgy is Hening mesteres lesz a projekt, mert a vezérlést még nem merem egyedül beállítani. Már persze he nincs elege már belőlem. :) Hogy teljes legyen az örömöm sikerült letörnöm a kitámasztó tartó biszbaszt, úgy kellett odadrótoznom, hogy ne csörömpöljön menet közben. Ez csak természetes, méghozzá garanciába. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2008 Megoszt Elküldve December29, 2008 Ez csak természetes, méghozzá garanciába. :) Garanciában HA-HA-HA :) legutóbb is Ő csinálta, nem a munkájával van most se gondom, hanem az alkatrésszel. De ez a termosztát felfogatás meghekkelése megérne egy misét. Egy mozdulat kicserélni a termosztátot, de szét kell bombázni a fél mocit. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Termosztát témához találtam pár képet a saját archívumból: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Termosztát témához találtam pár képet a saját archívumból: Megvolt nekem is a csere.....besz@rás a különbség. 10p után a mogyoróimon folyt le a víz, a kartonok is kikerültek. A képeken is észrevettem, hogy a gyári term.-nak itt is más a tömítése. Nagyon baba lett, mintha a motor is jobban tolerálná a meleget. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Megvolt nekem is a csere.....besz@rás a különbség. 10p után a mogyoróimon folyt le a víz, a kartonok is kikerültek. A képeken is észrevettem, hogy a gyári term.-nak itt is más a tömítése. Nagyon baba lett, mintha a motor is jobban tolerálná a meleget. :) Te sem nagyon szeretnél egyszálsemmiben rohangálni télen! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Te sem nagyon szeretnél egyszálsemmiben rohangálni télen! :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Naszóval, kimenetem elindítottam alapjáraton, -2.5 fok. A termosztát után a cső, már 2-3 perc után langyi volt. A radiátorhoz vezető cső 5 perc után egész meleg volt. 15 perc után, miután egyszer-kétszer felpörgettem, mert rohadtul fáztak a csülkeim, a cső a hűtő előtt már egész forró volt, alig lehetett megfogni, a hűtő után meg ekkor kezdett melegedni. hőfokmérő a kék, és a 90 között volt féluton ekkor. Na most akkor mi van? Egyértelmű volt hogy a kis körön előbb volt meleg, de egyből langyosodott a a hűtő fele is. Most akkor jó, vagy nem? Vagy csak a termosztáton a pici likon szivárog átt ennyi melegvíz? :rolleyes: Karcsi neked mennyire volt egyértelmű a nyitás? Hideg, aztán egyszer csak hirtelen meleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Vagy csak a termosztáton a pici likon szivárog átt ennyi melegvíz? :rolleyes: Karcsi neked mennyire volt egyértelmű a nyitás? Hideg, aztán egyszer csak hirtelen meleg? Elvileg a termosztáton van is pici lyuk gyárilag,de az nem engedhet ennyire át. Szerintem ez olyan,mint nekem a corsában volt. Picit mindig nyitva maradt,amikor kivettem,jól látható volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts