Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Alapból az. Rosszabb nem lesz. :D De önmagában ettől, jobb sem. Olyan mint a dircsiszürcsi, vagy egy rendes sportdob. Attól, hogy ez a kettő fölkerül, még semmi jó nem fog történni, de ha egy normálisan kitalált rendszer részét képezik, akkor jó ha van. Bár akkor is inkább egy normális sport-szűrő...

ah so, ich verstehe

Link to comment
Megosztás:

Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam.

Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő.

Tegnap sikerült rájönnöm.

Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni...

Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam.

Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő.

Tegnap sikerült rájönnöm.

Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni...

Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát?

Ez nem az a nagy csavar amire azt írja a szerelési hogy csak nagy satuban lehet lelazítani?

Link to comment
Megosztás:

Ez nem az a nagy csavar amire azt írja a szerelési hogy csak nagy satuban lehet lelazítani?

Az ami a torony szillent közepén van.

Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs.

Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :(

Link to comment
Megosztás:

Az ami a torony szillent közepén van.

Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs.

Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :(

Nekem az előző tulaj szakszerűen megoldotta, egy marék alátéttel. Annyi rakott rá, amennyi fönt tartotta az anyát annyira, amennyire mély kulcsa volt... :D

Link to comment
Megosztás:

Az ami a torony szillent közepén van.

Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs.

Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :(

Nekem az előző tulaj szakszerűen megoldotta, egy marék alátéttel. Annyi rakott rá, amennyi fönt tartotta az anyát annyira, amennyire mély kulcsa volt... :D

Ehhez a részhez még nem nyúltam... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam.

Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő.

Tegnap sikerült rájönnöm.

Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni...

Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát?

Menetrögzítő? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Alapból az. Rosszabb nem lesz. :D De önmagában ettől, jobb sem. Olyan mint a dircsiszürcsi, vagy egy rendes sportdob. Attól, hogy ez a kettő fölkerül, még semmi jó nem fog történni, de ha egy normálisan kitalált rendszer részét képezik, akkor jó ha van. Bár akkor is inkább egy normális sport-szűrő...

A vastagabb stabrúdtól még alulkormányzottabb lesz az autó mert az egyik kereket olyan erősen összekötöd a másikkal hogy amikor a kanyarban ráül a külső íven lévő kerékre az autó, a másikat is elemeli, és csökken a tapadás. Az egyenesfutása az nagyon jó lesz nem fog libegni de a kanyarban sokkal rosszabb . 22 es helyett én is most térek vissza a 18 hoz de lehet 16 lesz a befutó .

Na meg most upgrade elem a futóművet majd csinálok képeket.

Link to comment
Megosztás:

Biztos minden autó más, ez sedan is, de én vissza nem tenném a kis stabit.

22-es van bent elöl és hátul is a plusz gsi stab, így teljesen semleges, egyszerre csúszik meg elöl-hátul. (ha hidegebb van akkor a hátulja indul meg, de a Paradákról tudjuk, hogy a hideget nem szeretik) :icon1:

Biztos van szerepe a 30-as Koniknak is, de szerintem ez autófüggő.

Link to comment
Megosztás:

Biztos minden autó más, ez sedan is, de én vissza nem tenném a kis stabit.

22-es van bent elöl és hátul is a plusz gsi stab, így teljesen semleges, egyszerre csúszik meg elöl-hátul. (ha hidegebb van akkor a hátulja indul meg, de a Paradákról tudjuk, hogy a hideget nem szeretik) :icon1:

Biztos van szerepe a 30-as Koniknak is, de szerintem ez autófüggő.

Nekem is inkább semleges lett a 22-estől mint alulkormányzott, de más bódéval nem próbáltam. Ellenben föltettem az új gumikat, és határozottan jobb lett a dolog (mily' meglepő... :D) most a 22-es+hátsó stabbal, konikkal, hátul kovácsolt, elöl bóti nem túl veseleütős rugókkalgátlókkal megint előállt a nagyjából egyszerre elfogyás. Amikor a toronymerevítő bent volt, akkor éreztem csak, hogy merevebben tart a dolog, de akkor sem azt, hogy a belsőt nem nyomja le az útra, csak érezhetően kevésbé dőlt a bódé.

Most csütörtökön elfogyott mögöttem egy A4-es nagyeszű. 90-el az 50 tábla mellett még lassúnak tűnhettem, mert tolt folyamatosan. Aztán egyik kedvenc kanyaromhoz értünk, itt valahogy mindig sz.pnak az okosak, de ez különösen szép volt, mert simán át táncolt a másik sávba... :D Nem állt meg mellettem a következő lámpánál, a hátsó sárvédőm magasságában megállt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Adott egy hahu-s 1993as GT hirdetés, amin a leírásban szerepel a "boss sport futómű" kifejezés.

Én soha nem hallottam erről, mi a fene ez? :D

Több dolgot is jelent. Egyrészt azt, hogy az ember nem teljesen ép, helyből a hirdetésben megmutatja, hogy fogalma sincs róla, mit árul, és mi van benne. Másrészt azt, hogy a kedves vevőből is kinézni, hogy nem képes egy keresőbe beütni az általa legépelt karaktersorozatot. A boss futómű pedig magyarisztánban sok minden lehet. Lehet hogy neki a Bosch lengéscsillapítók már sportfutóművet jelentenek, ráadásul egy rendkívül nehezen leírható márkájú sportfutóművet... Lehet Boge, amit mégkevésbé sikerült leírni. LehetNE a főnök által levágott rugó, gyári gátlókkal, de mivel 2 méter magasan van az autó, így nem valószínű. De akár egy szett bármi, az már a meglévő 3 képről is virít, hogy sportos futómű ennek legfeljebb a csomagtartójában van... :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Több dolgot is jelent. Egyrészt azt, hogy az ember nem teljesen ép, helyből a hirdetésben megmutatja, hogy fogalma sincs róla, mit árul, és mi van benne.

Na igen, "jó" kiállása volt a kocsinak. :D

Nem akarok itt Offolni, ezért az Egyéb csevegés topikban összefoglalom.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vagyis inkább tanácsot hogy ha vennék 60/40-es ültetőrugót akkor mit kell még cseréljek? Minden ismerősöm mást mond mondom írok inkább ide :D.

Szerintem a lengéscsillapítót. Sok szettben van alapból rugó-gátló egymáshoz vannak méretezve ilyet kell venni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vagyis inkább tanácsot hogy ha vennék 60/40-es ültetőrugót akkor mit kell még cseréljek? Minden ismerősöm mást mond mondom írok inkább ide :D.

Jah, lengéscsillapítót kéne. Meg ha az ember már kiveszi a gólyákat, akkor érdemes beletenni egy szett toronyszilentet, meg csapágyat, mert sokkal kevesebbe kerül, mint amennyire idegesítő fél évvel később ugyan ezért megint szétszedni.

Link to comment
Megosztás:

Én valahogy úgy gondoltam hogy használtan veszek egy szettet de ahhoz nem adnak szerintem ilyeneket :S vacsi újra meg nincs pénzem. Csak ilyen lengéscsillapítókat hol tudok beszerezni esetleg ? Mert sokan azt mondták nem kell vegyek lengéscsillapítót mert nem fog az lekoppanni de azért csak félnék :D

Lekoppanni nem fog, csak sz.rt nem fog érni az egész. Az ültetés lényege, hogy stabilabb keményebb legyen a futóműved. Ha lengéscsillapítót nem cserélsz akkor gyakorlatilag annyit érsz el, hogy 4-5 centivel alacsonyabban fogsz ugyanúgy billegni. A rugók keményebbek lesznek, úgyhogy a komfort része elmegy, de legalább a lényege, amitől ez jó tudna lenni nem jön meg. Használtan amiket érdemes megvenni, drágábbak, mintha veszel egy pakk olcsókategóriás újat. Egy fk-ta szettel is tök jól el lehet lenni, amennyibe kerülnek, annyiért teljesen jók. Én is azzal kezdtem, és arra hogy legyen egy gyárinál jobb valami az autó alatt, amíg nem lesz pénzem komolyabbra, hibátlan. Került az egész szett vagy 35-be, 4 rugóval 4 lengéscsillapítóval, és 2-3 évig teljesen jó is volt a saját szintjén. Egy márkásabb szetthez persze köze nincs, de a gyárinál lényegesen jobbat lehet autózni vele. Viszont ezekből használtat venni nagyjából értelmetlen, hacsak nem a haver 2 hete beszerelt szettje eladó, mert éppen szétesett az autója, és inkább elbontja. 2 tankolás árából kijön, ettől olcsóbban inkább nem kéne hozzányúlni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.