Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hello!

Bal első kerekem felől fütyülő, nyifogó hangot hallok mostanában, olyan nyi-nyi-nyi. 40-50 km/ó tól hallani, ha lelassítok 40-nél hirtelen megszünik. Nagyobb sebességen elnyomják a többi zajok.

Mi ez? Kereékcsapágy? Vagy hozzáér vmi a féktárcsához/felnihez? A kerékcsapágy hibáját hogyan lehet kiszűrni?

Köszi

Elküldve
Hello!

Bal első kerekem felől fütyülő, nyifogó hangot hallok mostanában, olyan nyi-nyi-nyi. 40-50 km/ó tól hallani, ha lelassítok 40-nél hirtelen megszünik. Nagyobb sebességen elnyomják a többi zajok.

Mi ez? Kereékcsapágy? Vagy hozzáér vmi a féktárcsához/felnihez? A kerékcsapágy hibáját hogyan lehet kiszűrni?

Köszi

Ha megemeled a kocsit és megpörgeted a kereket akkor nem hallasz semmit? Vagy bakold fel, és pörgesd addíg, amig nem hallatszik a zaj, vki meg figyelje kivülről. A kerék nem "kotyog"?

Elküldve
Hello!

Bal első kerekem felől fütyülő, nyifogó hangot hallok mostanában, olyan nyi-nyi-nyi. 40-50 km/ó tól hallani, ha lelassítok 40-nél hirtelen megszünik. Nagyobb sebességen elnyomják a többi zajok.

Mi ez? Kereékcsapágy? Vagy hozzáér vmi a féktárcsához/felnihez? A kerékcsapágy hibáját hogyan lehet kiszűrni?

Köszi

Sima úton is?

Lehet,hogy a féktárcsa védőlemeze ér bele a tárcsába és azt hallod vagy valamelyik szilent.

Elküldve
Sima úton is?

Lehet,hogy a féktárcsa védőlemeze ér bele a tárcsába és azt hallod vagy valamelyik szilent.

Vagy csak szélzaj :rolleyes:

Elküldve
Konit mindig kihagyjátok.

Se nem rossz se nem túl drága szerintem.

Az már a következő árkategória. Sachstól is drágább. De ajánlott az is, hogy megnyugodjon a lelked :rolleyes:

Bal első kerekem felől fütyülő, nyifogó hangot hallok mostanában, olyan nyi-nyi-nyi.

A csapágy morgó hangot adna kanyarban. Féktárcsa porvédő lemezét nézd meg, meg hogy nem szorult-e

kis kavics a fékbetét tetejéhez.

Elküldve
Az már a következő árkategória. Sachstól is drágább. De ajánlott az is, hogy megnyugodjon a lelked :rolleyes:

A csapágy morgó hangot adna kanyarban. Féktárcsa porvédő lemezét nézd meg, meg hogy nem szorult-e

kis kavics a fékbetét tetejéhez.

Megnézegettem, drótkefével megtisztogattam a tárcsát, csupa rozsda volt, lehet hogy egy kis pikkely szorult be valahova, majd kiderül. Nem kotyog, nem lötyög, és teljesen sima úton is csinálta, nem morog, hanem fütyül, nagyon magas hangon.

Elküldve
Az már a következő árkategória. Sachstól is drágább. De ajánlott az is, hogy megnyugodjon a lelked :)

Biztos? Kérdezted mostanában?

Én a múltkor sachsra hallottam egy komolyabb árat attól szerintem nem lenne sokkal több a koni sem. De mivel soha senki nem mondja, soha senki nem jár utána. Lehet azóta ingyen osztogatják. :rolleyes:

Elküldve
Megnézegettem, drótkefével megtisztogattam a tárcsát, csupa rozsda volt, lehet hogy egy kis pikkely szorult be valahova, majd kiderül. Nem kotyog, nem lötyög, és teljesen sima úton is csinálta, nem morog, hanem fütyül, nagyon magas hangon.

Én a helyedben lekapnám a kereket, felbakolnám az elejét, megkérnék vkit, hogy 3.-ban pörgesse addig a kereket, amig nem hallom a hangot, akkor jobban meg tudod figyelni, mi fütyül. A felnit kapásból ki is lehet húzni a a listáról, ha így is szól.

Elküldve
Én a helyedben lekapnám a kereket, felbakolnám az elejét, megkérnék vkit, hogy 3.-ban pörgesse addig a kereket, amig nem hallom a hangot, akkor jobban meg tudod figyelni, mi fütyül. A felnit kapásból ki is lehet húzni a a listáról, ha így is szól.

Hát az biztos, hogy én a közelébe nem mennék egy 3-asban kerék nélkül pörgő autóhoz.. Tök kizárt :rolleyes:

Elküldve
Biztos? Kérdezted mostanában?

Én a múltkor sachsra hallottam egy komolyabb árat attól szerintem nem lenne sokkal több a koni sem. De mivel soha senki nem mondja, soha senki nem jár utána. Lehet azóta ingyen osztogatják. :rolleyes:

Kiszedve állítható szett astrához 7x e ft

Betéve állítható szett -||- 10x e ft

Kisebb ingadozásokkal már vagy 8 éve ennyibe kerül, nekem volt/van mindkét típus, legutóbb nyáron érdeklődtem

az árról, amikor azt hittem elgörbült az egyik első. De mégsem :)

A Sachs szett tudtommal kicsivel a piros szett alatt van árban.

Elküldve
Kiszedve állítható szett astrához 7x e ft

Betéve állítható szett -||- 10x e ft

Kisebb ingadozásokkal már vagy 8 éve ennyibe kerül, nekem volt/van mindkét típus, legutóbb nyáron érdeklődtem

az árról, amikor azt hittem elgörbült az egyik első. De mégsem :rolleyes:

A Sachs szett tudtommal kicsivel a piros szett alatt van árban.

Sachs-ra hallottam egy 6x-et. Szóval akkor nem járok messze.

Nem mellesleg én 100-ért hoztam el a 1130-as szettet, tehát rugóstól. Mert ugye Kárászy-ék szeretnek akciózni. :)

Legtöbbeket ugyan valószínű nem érdekel, de azért mégis csak állítható a piros is. Nomeg 3 év gari. Vagy a Sachs is ennyi? Szerintem meggondolandó alternatíva lehet.

Elküldve
Hát az biztos, hogy én a közelébe nem mennék egy 3-asban kerék nélkül pörgő autóhoz.. Tök kizárt :)

Miért, ha leveszi a kereket csak az agy pörög, ha rendesen alábakolja mi baj lehet? Persze mindkét oldalt fel KELL emelni!!!! :rolleyes:

Elküldve
Miért, ha leveszi a kereket csak az agy pörög, ha rendesen alábakolja mi baj lehet? Persze mindkét oldalt fel KELL emelni!!!! :rolleyes:

Mittomén. Elrepül a féltengely, leszakad egy csukló. :) Te menjél csak oda nyugodtan, aki a loctite-próbaként tüzelő kutyákat kerget, túl sok kockáztatnivalója nincs :)

Elküldve
Mittomén. Elrepül a féltengely, leszakad egy csukló. :rolleyes: Te menjél csak oda nyugodtan, aki a loctite-próbaként tüzelő kutyákat kerget, túl sok kockáztatnivalója nincs :)

Há de most miért? Ha menet közben nem repül el a kerék, akkor miért tenné terheletlenül álló helyzetben? Én mindenképp megjátszanám mielőtt szakihoz rohannák, lehet hogy csak vmi bagatell hiba , amiket a cartársak írtak. Finoman adagolja a gázt, amikor megjön a hang meg sasol. Ha kerékcsapágy akkor úgyis műhelyes, mert préselni kell.

Elküldve
Sachs-ra hallottam egy 6x-et. Szóval akkor nem járok messze.

Nem mellesleg én 100-ért hoztam el a 1130-as szettet, tehát rugóstól. Mert ugye Kárászy-ék szeretnek akciózni. :rolleyes:

Legtöbbeket ugyan valószínű nem érdekel, de azért mégis csak állítható a piros is. Nomeg 3 év gari. Vagy a Sachs is ennyi? Szerintem meggondolandó alternatíva lehet.

Persze, mondom, ajánlott kategória, csak azért már egy kicsit drágább.

Én pl omegába nem raknék ilyet. Most éppen a kayabában gondolkozom, nyáron cserebere lesz.

Meg kell még két első rugó is... meg kormányösszekötők (két éves, de már véres a torka)... meg lehet szilentek is...

Elküldve
Há de most miért? Ha menet közben nem repül el a kerék, akkor miért tenné terheletlenül álló helyzetben? Én mindenképp megjátszanám mielőtt szakihoz rohannák, lehet hogy csak vmi bagatell hiba , amiket a cartársak írtak. Finoman adagolja a gázt, amikor megjön a hang meg sasol. Ha kerékcsapágy akkor úgyis műhelyes, mert préselni kell.

Egy darabig jó volt, de pár km után újra előjött, nem hinném, hogy a kerékcsapágy lenne, sztem vmi kosz, ha lesz kedvem jobban szétszedem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.