Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem dicsőíteném mert nem vélettlen nem azt vettem. Nem tudom mi a rákot okoskodsz megint. :rolleyes:

Mert mivel kavartam be áruld már el légyszi. Kiváncsi vagyok rá be kavartam-e. Másrészt vezettem ta-futóműves kocsit. Szal nem a kisújamból ráztam elő de mind1 is ti vagytok a górék ti mindent tudtok mindenről. :huh:

Én használtam huzamosabb ideig fkt, de nem keveset eibachot. De volt már dolgom weitec, koni, ta...szóval eléggé sokkal. Közel sem annyira rossz az olcsó kat, mint amilyennek elmondod, de nyilván megvannak a hátrányai, hiányosságai.

Másrészt nem okoskodás, csak egy kicsit bővebb az ismerethalmaz a fejemben, mint a tiedben. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én használtam huzamosabb ideig fkt, de nem keveset eibachot. De volt már dolgom weitec, koni, ta...szóval eléggé sokkal. Közel sem annyira rossz az olcsó kat, mint amilyennek elmondod, de nyilván megvannak a hátrányai, hiányosságai.

Másrészt nem okoskodás, csak egy kicsit bővebb az ismerethalmaz a fejemben, mint a tiedben. :rolleyes:

Legyen úgy h te jobban ismered ezt nem vitattam.. De azért csak elárul valamit az ár is a ta-ból 40 a szett a sárga koni gátló meg 30/db Szal tényleg jó lehet.

4éve terveztem leültetni kb a kocsit. De megfogadtam TA-t Fk-t nem fogok venni. Pedig tudtam volna venni. Inkább kivártam még több kess lesz a konira. És nem bántam meg. De abból amit vezettem ezt tudtam leszűrni, hogy nekem tuti nem kell sose.

És mivel a kérdező ezeket kérdezte nem is tuttam weitechről beszélni 1 mert nem ismerem 2 mert nem ez volt a kérdés. De bocsásatok meg, hogy meg mertem osztani eme szegényes tapasztalatomat. Legközelebb megpróbálom magamat vissza fogni.

Link to comment
Megosztás:

Legyen úgy h te jobban ismered ezt nem vitattam.. De azért csak elárul valamit az ár is a ta-ból 40 a szett a sárga koni gátló meg 30/db Szal tényleg jó lehet.

4éve terveztem leültetni kb a kocsit. De megfogadtam TA-t Fk-t nem fogok venni. Pedig tudtam volna venni. Inkább kivártam még több kess lesz a konira. És nem bántam meg. De abból amit vezettem ezt tudtam leszűrni, hogy nekem tuti nem kell sose.

És mivel a kérdező ezeket kérdezte nem is tuttam weitechről beszélni 1 mert nem ismerem 2 mert nem ez volt a kérdés. De bocsásatok meg, hogy meg mertem osztani eme szegényes tapasztalatomat. Legközelebb megpróbálom magamat vissza fogni.

Bocsáss meg, de nem... A kérdező azt kérdezte, ki, mit tud, a TA-ról FK-ról, mert ő nem ismeri. A te válaszod hogy szar. Nem, nem szar, hanem egy alacsonyabb kategória, mint a KONI. Ezért a pénzért, egy teljesen jó keményített futóművet kap. Nem azt mondom, hogy a KONI nem klasszisokkal jobb, mert persze hogy az, csak aki egy tizen x éves astrában ül, nem biztos hogy 130-ért fog gátlókat venni, amikor egy használható komplett szettet is kap 40-ért. Érted mit mondok? Attól, hogy nem olyan jó, mint egy KONI szett, még lehet használható, és az árát bőven megéri, de te helyből elzavarod KONI-t venni, mert csak az a jó, amiből úgyis az lesz, hogy inkább nem tesz bele semmit, mert egyáltalán nem biztos hogy fog 130-ért gátlót venni, mert kényelmesebben feszes, mint a TA. Simán beküldted az erdőbe vele, hogy TA FK sz.r, használhatatlan, és egyébként is, hogy lenne már jó, amikor egy darab gátlód kerül annyiba. Van akinek egy darab felnije kerül annyiba, mint a mi komplett autóink, mégis egész használható gépek ezek... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Bocsáss meg, de nem... A kérdező azt kérdezte, ki, mit tud, a TA-ról FK-ról, mert ő nem ismeri. A te válaszod hogy szar. Nem, nem szar, hanem egy alacsonyabb kategória, mint a KONI. Ezért a pénzért, egy teljesen jó keményített futóművet kap. Nem azt mondom, hogy a KONI nem klasszisokkal jobb, mert persze hogy az, csak aki egy tizen x éves astrában ül, nem biztos hogy 130-ért fog gátlókat venni, amikor egy használható komplett szettet is kap 40-ért. Érted mit mondok? Attól, hogy nem olyan jó, mint egy KONI szett, még lehet használható, és az árát bőven megéri, de te helyből elzavarod KONI-t venni, mert csak az a jó, amiből úgyis az lesz, hogy inkább nem tesz bele semmit, mert egyáltalán nem biztos hogy fog 130-ért gátlót venni, mert kényelmesebben feszes, mint a TA. Simán beküldted az erdőbe vele, hogy TA FK sz.r, használhatatlan, és egyébként is, hogy lenne már jó, amikor egy darab gátlód kerül annyiba. Van akinek egy darab felnije kerül annyiba, mint a mi komplett autóink, mégis egész használható gépek ezek... :rolleyes:

Az én gátlómmal már utólag példáloztam. Folyamatosan a narancs sárga koniról beszéltem mert nem 1embernek van itt a fórumon és nem 1ember van vele meg elégedve. És az is egy dolog amit te mondasz h nem vesz semmit. Vagy éppen olyan az emberünk, aki inkább elgondolkozik a konin, és inkább vár 2hónapot és megveszi a narancssárga koniját. És a narancs sárga koni úgy tudom még 20ezer alatt van /db. Amikor én vettem az enyémeket akkor számoltam és a nari konit mind a 4et meg tudtam volna venni abból a pénzből amiből az első kettőt vettem. Ez jóval drágább mint a ta. Az fk szett meg 60ezer. Akkor meg már nincs nagyon messze árban az FK-tól. És akkor inkább ezt részesíteném előnybe. De abban igazad van. HOgy LEHET meg ijedt a kérdező és nem vesz semmit. Vagy elgondolkodik és még rak félre pénzt és meg veszi inkább a konit. Tehát Ez is az is előfordulhat. De a beírt szmájli alapján nekem az jött le, hogy a kérdező sem maximálisan bízik abban a 40ezres szettben.. Na mind1. Azt vesz mindenki amit akar.... Nem az én pénzem. De sztem a Koni azért jóval komfortosabb mint a ta. Függetlenül, hogy a Koni is keményebb.....

Link to comment
Megosztás:

Jó ezeket a civakodós sorokat olvasni! :huh: Nekem kb 1 hónapja van meg a narancs koni gátló-szett, 55 rugóból jött ki és teljesen meg vagyok vele elégedve. Csak kicsit jobban érzem milyen sz@rok is a magyar utak. :rolleyes:

Csatlakozom.

Nem akarok a "ki az okosabb" versenybe beszállni, valahogy úgy lehet, hogy ami drágább az nem véletlenül az. A Koni tényleg jobb, de az FK is megteszi, mert használható.

Nekem narancs Koni gátlóm van és FK 40es rugó. De a rugó még idén kikerül belőle az biztos. Jó volt eddig meg minden, de elég volt belőle...

Link to comment
Megosztás:

Urak,

nagyon örülök neki, hogy kicsit sikerült a futómű topicot megmozgatni :huh:

Nem, nem ijesztettetek meg. Mivel az FK és TA a legolcsóbb a piacon, ezért sejtettem eddig is, hogy nem veszi fel a versenyt mondjuk Konival, Apex-el vagy Eibach-al.

A Konit jobbnak találom, de kérdés hogy annyival jobbak is mint amennyivel drágábbak? Nem tudom, nem volt még sem Konim sem TA-m.

Ami biztos, hogy 120-at nem is tudok és nem is akarok adni gátlókért, ha lenne valami használt alkalmi vétel akkor az érdekelhet. Nem sürgős az ültetés, kivárom szivesen míg találok valamit.

Ami nekem lejött ebből a vitából:

1, az FK, TA nem szemétbe való termék, csupán annyit ér amennyiért adják. Ár érték arányban nem rossz.

2, ha a minőség fontos, és vastagabb a pénztárca akkor a megbízható és sokak álltal kedvelt Koni.

Így azért képben vagyok nagyjából, köszi srácok :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem árultak itt a fórumon egy 40/40-es ültető szettet F Astrához olcsón.

Ehhez veszel Koni narancs gátlókat előre, aztán ha lesz pénzed veszel hátra is.

Szerintem hátul nem olyan kritikus a csere. :huh:

Kérdezd meg, hátha meg van még neki!

LINK

Urak,

nagyon örülök neki, hogy kicsit sikerült a futómű topicot megmozgatni :lol:

Nem, nem ijesztettetek meg. Mivel az FK és TA a legolcsóbb a piacon, ezért sejtettem eddig is, hogy nem veszi fel a versenyt mondjuk Konival, Apex-el vagy Eibach-al.

A Konit jobbnak találom, de kérdés hogy annyival jobbak is mint amennyivel drágábbak? Nem tudom, nem volt még sem Konim sem TA-m.

Ami biztos, hogy 120-at nem is tudok és nem is akarok adni gátlókért, ha lenne valami használt alkalmi vétel akkor az érdekelhet. Nem sürgős az ültetés, kivárom szivesen míg találok valamit.

Ami nekem lejött ebből a vitából:

1, az FK, TA nem szemétbe való termék, csupán annyit ér amennyiért adják. Ár érték arányban nem rossz.

2, ha a minőség fontos, és vastagabb a pénztárca akkor a megbízható és sokak álltal kedvelt Koni.

Így azért képben vagyok nagyjából, köszi srácok :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a tanácsát a lengőkar levételével kapcsolatban. Sikerül leszedni, nem túl bonyolult tényleg. Ami kellet hozzá, kalapács, egy krova, meg csillagkulcs, és egy sima villáskulcs. Szívesen feltennék egy képet, hogy miért kellet kicserélnem. Bármekkora képet fel lehet tölteni, vagy kicsinyíteni kell itt is?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a tanácsát a lengőkar levételével kapcsolatban. Sikerül leszedni, nem túl bonyolult tényleg. Ami kellet hozzá, kalapács, egy krova, meg csillagkulcs, és egy sima villáskulcs. Szívesen feltennék egy képet, hogy miért kellet kicserélnem. Bármekkora képet fel lehet tölteni, vagy kicsinyíteni kell itt is?

Köszönöm

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1056

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Kérdésem lenne van 94 astrám kombi most cseréltettem az alsó talpast és a torony csapágyat mindkét oldalt de még mindig koppan kanyarodásnál valami.

Torony csapágy után nekem is reccsent egy párszor, de azóta sem csinállja. Sőt előtte sem, de ültetés végett szét kelett szedni így ki cseréltem, és mikor összeraktam hébe hóba nekem is reccsent egyet. De mára teljesen megszünt. Lehet még egy kicsit igazodik helyre áll várj vele egy kicsit hátha el hallgat.

Link to comment
Megosztás:

Nem néztem még,de abba mi kattanhat??

Az nekem nyáron volt :) a stab rúd végén ami a lengőkarhoz fogja, ??talán kutyacsontnak is hívják?? Na nekem azt kellett cserélni.

Előttem fekszik az asztalon a hátsó spirál rugóm egy darabja, aminek lehet nem kellene :)

http://kepfeltoltes.hu/120131/DSC02817_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szóval ha igaz még rugót kapok is 2000ft-ért bontva egyet. De lengéscsillapítóra is mindenképpen szükségem volna mert eléggé ül a szegény autó alapból...

Az alábbi márkák közül mit javasolnátok, avagy mást;

- Atec

- Meyle

- Kyb

- Optimal

- Hans pries

- Monroe

Ezeket amit találtam, és ára alapján elfogadható lehet. Jó minőség fontos, mivel pakolva van az autó, nem is keveset, és majdnem mindig!

Illetve másik kérdés, ha otthon felbakkolom a kocsit, kitudom venni a rugót, és betenni a másikat a helyére, vagy kell hozzá rugóösszehúzó mindenképpen?

Ha bakolással megoldható, a felsó vége hogyan van rögzítve a lengéscsillapítónak, azt netalán a csomagtartóból kell kicsavarozni oldalt?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.