zotya975 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 A könnyített himbának van más jelentősége vagy csak az hogy összeakadás esetén kisebb legyen a kár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 Kisebb a mozgó tömeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 8 perce, wookie írta: Kisebb a mozgó tömeg. Aha az jó. Te állandóan cserélgeted a tengelyeket, ha beteszem az NZ be az SE veztengelyt lesz változás? Valamit csinálni akarok, unom magam. De úgy látom nem csak a hengerfej 1.6 hanem minden, a szívócsonk, az injektorok a tengely..ez gond lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 45 perce, wookie írta: Kisebb a mozgó tömeg. = ráccsing! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 (edited) A szívócsonk az ugyanaz, 1.4-nél csak a folytószelep kisebb, de viszek azt is cserébe ha kell. :D Az 1.6 tengely elvileg hosszabban van nyitva. De ez még nem lett lemérve. Én az sz-be raktam be az se tengelyt anno, megváltozott, de önmagában nem volt jó, mert mire elkezdett volna menni, elfogyott a kajája. Csak mire a többi cucc is felkerült volna, bátyám hengerfejesre hajtotta... Módosítva Március15, 2017 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 6 perce, wookie írta: A szívócsonk az ugyanaz, 1.4-nél csak a folytószelep kisebb, de viszek azt is cserébe ha kell. :D Az 1.6 tengely elvileg hosszabban van nyitva. De ez még nem lett lemérve. Én az sz-be raktam be az se tengelyt anno, megváltozott, de önmagában nem volt jó, mert mire elkezdett volna menni, elfogyott a kajája. Csak mire a többi cucc is felkerült volna, bátyám hengerfejesre hajtotta... Hát azt már elnyalogattam fényesre... Hát akkor lehet belepróbálom a tengelyt, úgyis megint ereszt a szelepfedél, meg ha jól látom ennek is van rotor kihajtása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 3 órája, zotya975 írta: Aha az jó. Te állandóan cserélgeted a tengelyeket, ha beteszem az NZ be az SE veztengelyt lesz változás? Valamit csinálni akarok, unom magam. De úgy látom nem csak a hengerfej 1.6 hanem minden, a szívócsonk, az injektorok a tengely..ez gond lehet? Fényképezd már le miden oldalról azt a hengerfejet. Az 1,4 és 1,6 SE injektorok egyformák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 9 perce, Tiu írta: Fényképezd már le miden oldalról azt a hengerfejet. Az 1,4 és 1,6 SE injektorok egyformák. A hengerfejen látom a feliratot hogy 16 és azt mondta is a srác hogy az, aztán a veztengely keréken is látszik egy 16-os szám, máson nem láttam egyértelmű jelet hogy miből származik. Lefényképezhetem de elég dzsuvás és nem akarom Wookienak lemosni mint a fojtószelepházat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 1 óra, zotya975 írta: A hengerfejen látom a feliratot hogy 16 és azt mondta is a srác hogy az, aztán a veztengely keréken is látszik egy 16-os szám, máson nem láttam egyértelmű jelet hogy miből származik. Lefényképezhetem de elég dzsuvás és nem akarom Wookienak lemosni mint a fojtószelepházat. Azt láttam a képen amit feltettél, de az égéstér érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2017 Megoszt Elküldve Március16, 2017 10 órája, Tiu írta: Azt láttam a képen amit feltettél, de az égéstér érdekel. Csinálok képeket délelőtt. itt vannak: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március16, 2017 Megoszt Elküldve Március16, 2017 16 órája, zotya975 írta: Csinálok képeket délelőtt. itt vannak: ... Ez 1,6-ra jó lesz, 1,4 re nem igazán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 9 órája, Tiu írta: Ez 1,6-ra jó lesz, 1,4 re nem igazán. Hát akkor jön Vookie vasárnap és cserebere. De azt még nem tudom hogy a fojtószelepházat is elcseréljem vele? Vagy abból nem gond ha nagyobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 On 2017. 03. 06. at 17:20, Lajos12 írta: Igen a betekert szondát mértem. És össze-vissza értékeket mutatott, de azt is csak pár pillanatig majd semmi. A hétvégén kicseréltem az olajjal együtt az olajteknő tömítést is és akkor láttam, hogy az olajnyomásgombánál is ereszt. De olyan, mintha nem alóla jönne, hanem belőle. Ez lehetséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 24 perce, pszilaj írta: A hétvégén kicseréltem az olajjal együtt az olajteknő tömítést is és akkor láttam, hogy az olajnyomásgombánál is ereszt. De olyan, mintha nem alóla jönne, hanem belőle. Ez lehetséges? Végülis elméletileg igen, bele van préselve a fém házba az érzékelő meg a csati, valahol átereszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 Sziasztok! Ott is engedhet, mert már nekem is folyt ott. És ott is nyomás van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 4 órája, zotya975 írta: Hát akkor jön Vookie vasárnap és cserebere. De azt még nem tudom hogy a fojtószelepházat is elcseréljem vele? Vagy abból nem gond ha nagyobb? Hát, igazából jövőhét lesz az, mert szerda óta táppénzen vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 10 perce, wookie írta: Hát, igazából jövőhét lesz az, mert szerda óta táppénzen vagyok. Ráér, max addíg felrakom és tesztelem a leömlőd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 4 órája, Csabesz400 írta: Sziasztok! Ott is engedhet, mert már nekem is folyt ott. És ott is nyomás van. 5 órája, zotya975 írta: Végülis elméletileg igen, bele van préselve a fém házba az érzékelő meg a csati, valahol átereszt. Köszi a válaszokat! Akkor az áprilisi szerelés egyik részeként ezt is beiktatom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 13 órája, zotya975 írta: Hát akkor jön Vookie vasárnap és cserebere. De azt még nem tudom hogy a fojtószelepházat is elcseréljem vele? Vagy abból nem gond ha nagyobb? Levegőből sosem árt ha van, ha tudsz mellé benzint is adni. A helyedben kipróbálnám mindkettővel, akkor el tudod dönteni ki tudja-e használni a nagyobb pillangót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 6 órája, Tiu írta: Levegőből sosem árt ha van, ha tudsz mellé benzint is adni. A helyedben kipróbálnám mindkettővel, akkor el tudod dönteni ki tudja-e használni a nagyobb pillangót. Csalóka Legalábbis NZ-n az. Ahogy adod a gázt a pedálút első 1/3-ában "húbazze de megy" aztán utána kezd kevés lenni a benzin, meg leromlik az áramlás és hiába nyomod, olyan mintha semmi sem történne. Persze más-más fordulatszám tartományban másképp jelentkezik, van ahol (3-5ezer) egészen jó lesz tőle. Hengerenkéntis SE-tben nem tudom, hogy ez mennyit változik ott ugye jobb a tengely alapból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 10 órája, Tiu írta: Levegőből sosem árt ha van, ha tudsz mellé benzint is adni. A helyedben kipróbálnám mindkettővel, akkor el tudod dönteni ki tudja-e használni a nagyobb pillangót. Mindkettő pillangó szerintem egyszerre nem lesz nálam, a csere legalábbis arról szól, hogy az egyiket sajna oda kell adnom. 4 órája, Bundee írta: Csalóka Legalábbis NZ-n az. Ahogy adod a gázt a pedálút első 1/3-ában "húbazze de megy" aztán utána kezd kevés lenni a benzin, meg leromlik az áramlás és hiába nyomod, olyan mintha semmi sem történne. Persze más-más fordulatszám tartományban másképp jelentkezik, van ahol (3-5ezer) egészen jó lesz tőle. Hengerenkéntis SE-tben nem tudom, hogy ez mennyit változik ott ugye jobb a tengely alapból. Jobb a tengely...hmm..akkor lehet átteszem egy próbára, már nagyon unom magam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 2 órája, zotya975 írta: Mindkettő pillangó szerintem egyszerre nem lesz nálam, a csere legalábbis arról szól, hogy az egyiket sajna oda kell adnom. Jobb a tengely...hmm..akkor lehet átteszem egy próbára, már nagyon unom magam. Gondolom Wookie odaadja kipróbálni és azt adod vissza, amelyik nem kell. Nem aranyból van az. Ha minden kötél szakad, van nekem c14se pillangóm próbára. Mire vársz még? Szerk.: Ebédre kész is lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 6 órája, Bundee írta: Csalóka Legalábbis NZ-n az. Ahogy adod a gázt a pedálút első 1/3-ában "húbazze de megy" aztán utána kezd kevés lenni a benzin, meg leromlik az áramlás és hiába nyomod, olyan mintha semmi sem történne. Persze más-más fordulatszám tartományban másképp jelentkezik, van ahol (3-5ezer) egészen jó lesz tőle. Hengerenkéntis SE-tben nem tudom, hogy ez mennyit változik ott ugye jobb a tengely alapból. Ha csak a szívócső kerül fel, lehet még olyan sem lesz, mint előtte. Áramlásilag sokat visszafog, hogy a kerek keresztmetszet élesen megy át szögletesbe. Én biztos nem csinálnám, annál az is jobb, ha az 1,6nz szívósor kerül fel. Még az sem jött be a gyakorlatban, hogy Daewoo VRIS ovál szívócsöve lett szilikoncsővel összekötve az SE 32-ről 34-re felfúrt szívócső belépő részével, pedig ott nem éles átmenet volt és több mint 10% keresztmetszet növekedés. Ez az elméletileg nagyobb szívócső kevesebb levegőt engedett át 5000 fölött, mint a gyári, pedig ott már a szívóhossz sem volt nagyobb, mint a gyári. Elég megnézni milyen veszteségek keletkeznek egy nem lekerekített élnél: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 41 perce, Tiu írta: Gondolom Wookie odaadja kipróbálni és azt adod vissza, amelyik nem kell. Nem aranyból van az. Ha minden kötél szakad, van nekem c14se pillangóm próbára. Mire vársz még? Szerk.: Ebédre kész is lesz. Nincs itthon szelepfedél tömítésem , a régi meg orán-száján ereszt nem tudom visszarakni. Meg O gyűrű is kellene az elosztó alá, de nézem 50-60 forintért van már neten, (https://alkatreszek.hu/76e0014_dae_be) itt meg ahol bemegyek a bótba aztán leveszik a polcról 600forint. Aztán 1-2 év alatt annyira összemegy, annak ellenére hogy nem mozgó alkatrésznél van, hogy ereszteni kezd. Legjobb lenne rendelni valahonnan egyszerre 20 darabot, úgyis kell a DIS gyujtás alá is. Végülis most felrakom az 1.6 pillangó, elmegyek Wookiehoz odáig kiderül hogy jó-e aztán nála átrakom az 1.4-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Március18, 2017 Megoszt Elküldve Március18, 2017 2 órája, zotya975 írta: Nincs itthon szelepfedél tömítésem , a régi meg orán-száján ereszt nem tudom visszarakni. Meg O gyűrű is kellene az elosztó alá, de nézem 50-60 forintért van már neten, (https://alkatreszek.hu/76e0014_dae_be) Majd jól átvágnak mint engem a spirállal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts