Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sikerült olcsó alkatrészeket találni, bár ezek ára is súrolja a kocsi árának 10%-t. Délután megyek éte a Csergőbe. A többit a vallatásnál.

Nekem az olajpumpa a tippem (csak hogy én is mondjak valami okosnak látszó dolgot B) ). Bemelegedve az olaj hígul, és a kopott pumpa már nem tudja tartani a nyomást. A tőkék meg ezért csörömpölnek (meg tán a főtengely is).

Link to comment
Megosztás:

Helló!Nekem is hasonló gondom volt a kocsival 1.6 16V csak az enyém nyáron örült meg.Mindent kicseréltem majd vissza mert nem változott semmi.Ha gondolod épp a napokban tettem fel az eladó alkatrészekhez injektor hidat.

Lehet,hogy szükség lesz rá,mennyit gondolsz érte és még azt szeretném tőled kérdezni,hogy mi volt a te esetedben a megoldás?

Link to comment
Megosztás:

Lambda szonda mérést még megejtenék rajta!

Az 1.6 16V van valahol a szívó oldalon gumicsövezés?Mert nekem az volt elrepedve az X14XE-en és ott szívott falsot,plusz az alapjárati motor tengelye kopott volt és lötyögött már--->csere.

Igen van gumicső ami a kartelból csatlakozik a szívó torokba ezt négy éve levakoltam a kartel csövet kifordítottam.Az alapjárati motort még nem néztem.A dolog érdekessége,hogy a tél elmúltával eddig még mindig megjavult az autó.

Link to comment
Megosztás:

Központis, vagy hengerenkénti injektoros? Rotor, elosztófedél nem lett megnézve? Alapjárati motor?

Hengerenkénti injektoros korai eco-tech motoros a gép.Alapjárati motort még nem néztem.Általában a 4.henger hagy ki rosszabb esetben a 3. is.Hosszú távon vagy ha meghajtom akkor van úgy,hogy minden henger szépen dolgozik egyenletessé válik a járás de amint lehűl kezdődik minden elölről.Érdekessége még,hogy indításkor 10-20 másodpercig egyenletesen jár majd ahogy az automata szívatót elkezdi levenni úgy válik darabossá,püfögőssé.

Link to comment
Megosztás:

Lambda gyári lett beletéve? Mert ha nem, akkor az még lehet gond. Illetve fals levegő is. De a gyújtókábeleket is hiába

mérted jónak (2-10K kell lennie), attól még lehet rossz a szigetelése, és áthúzhat. Meg még ezer dolog B)

lambdaszonda a gyanúm... illetve fals levegőt is kellene nézni.

Egy gyári lett beletéve és ugyanazt a jelenséget produkálta ezzel is.Négy éve már,hogy így megyek át a télen azután tavasszal gondol egyet a gép és a következő télig újra gond nélkül szépen üzemel.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az olajpumpa a tippem (csak hogy én is mondjak valami okosnak látszó dolgot :D ). Bemelegedve az olaj hígul, és a kopott pumpa már nem tudja tartani a nyomást. A tőkék meg ezért csörömpölnek (meg tán a főtengely is).

Megoldódott a probléma.

Most már nem áll le csak úgy, szépen ketyeg a motor, csak irgalmatlanul kopog, ha gázt adok. :blush: Egyenlőre félre lököm az elfekvőbe és a többi projekt autóval foglalkozom. Előfordulhat, hogy futok vele még egy kört, de csak a többi járgány után. Már nem férek Apukám autóitól. B)

Köszönöm mindenkinek a segítő ötleteket, főleg Jhnny barátom fáradozásait. Sajnos ezzel nem biztos hogy érdemes foglalkozni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Megoldódott a probléma.

Most már nem áll le csak úgy, szépen ketyeg a motor, csak irgalmatlanul kopog, ha gázt adok. :blush: Egyenlőre félre lököm az elfekvőbe és a többi projekt autóval foglalkozom. Előfordulhat, hogy futok vele még egy kört, de csak a többi járgány után. Már nem férek Apukám autóitól. B)

Köszönöm mindenkinek a segítő ötleteket, főleg Jhnny barátom fáradozásait. Sajnos ezzel nem biztos hogy érdemes foglalkozni. ;)

Ha gázadásra kopog, nézd meg az előgyújtás-beállítást.

Link to comment
Megosztás:

Lehet,hogy szükség lesz rá,mennyit gondolsz érte és még azt szeretném tőled kérdezni,hogy mi volt a te esetedben a megoldás?

Én 25000FT -ért vettem,ha majd kell megegyezünk.Az enyém még mindig szarakodik épp lamda cserén gondolkodom.

Egyébként nem nehéz kiszedni az injektorokat,csak a motor tetejét kell megbontani(pár csavar).

Link to comment
Megosztás:

Ha gázadásra kopog, nézd meg az előgyújtás-beállítást.

Vasárnapig jegelem mert az Apukám Miautónk-jával foglalkozom, hogy legalább az el kerüljön a portáról. Akkor lekapom az olajteknőt és le szedegetem a hajtókar perselyeket. Ki fog derülni a turpisság, meglátom érdemes-e még bele pénztetet nyomni, és majd akkor kimondom a jogerős ítéletet.

Csak a tájékoztatás kedvéért: a gyújtótrafót cseréltem és ezzel megoldódott az időszakos leállás problémája, de a kopogás nem.

Link to comment
Megosztás:

Én 25000FT -ért vettem,ha majd kell megegyezünk.Az enyém még mindig szarakodik épp lamda cserén gondolkodom.

Egyébként nem nehéz kiszedni az injektorokat,csak a motor tetejét kell megbontani(pár csavar).

Rendben,amint kiderül,hogy az injektor a ludas akkor kereslek és kösz a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

nem láttam még annyira nagyon közelről astrában injektor hidat, de renaultokon nagyon egyszerűen k lehet húzni a egészet

fogja egy két csavar, és ilyen kúposan gumisan csatlakozik ahelyére az egész.

azt kihúzod egybe ha így van az opel is és akkor indítózásra látszania kell hogy melyik injektor nem akar dolgozni

Link to comment
Megosztás:

Igen van gumicső ami a kartelból csatlakozik a szívó torokba ezt négy éve levakoltam a kartel csövet kifordítottam.Az alapjárati motort még nem néztem.A dolog érdekessége,hogy a tél elmúltával eddig még mindig megjavult az autó.

Karter=forgattyúsház B)

Link to comment
Megosztás:

ezek az R és L betűkhogy szeretne felcserélődni

a kartert néha én is kartelnak mondom írom B) de ez a tilisztor...

hehe

van egy bácsi

nem kicsit beszédhibás, inkább nagyon.

légfékes teherautóval jár, és az üzemben szólt, hogy fessék fel a pótra is, hogy LÉGFÉK

igen ám csak ő úgy tudta kimondani, hogy JÉGFÉK

na szerelők épp ráértek mókázni fel is festették neki, hogy JÉGFÉK

jön a bácsi, nézi, egyből elkezd pattogni:

"nem azt mondtam hogy JÉGFÉK, hanem azt hogy JÉGFÉK"

nem bírta kimondani, hogy légfék így lett neki jégfék ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.