Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Sikerült találni csodás neten magyar nyelvű F astra kézikünyvet. elviekben van benne sokminden, átlapozgattam, eléggé részletesen leírja hogy mit kell csinálni. (egészen belemélyed a dolgokba).

Jelenleg töltöm fel a DATA.hu-ra, ha készen van, megosztom veletek a linket, akinek kell letöltheti.

a pontos címe a könyvnek: Opel Astra Így csináld!

javítás

beállítás

karbantartás

autóvillamosság.

szerzője:Dr. Hans-Rüdiger Etzold.

Kb egy óra, és nyomom a linket.

/.pdf formátumban van./

üdv!

Ne tedd! A többségnek már amúgy is megvan. Ráadásul sérti a szerzői jogokat is. ;)

Link to comment
Megosztás:

Okozhat teljesítmény csökkenést?

Úgy értem, h gyorsulásban és fogyasztásban?

Még annyit ehhez, hogy ne QH gyártmányút vegyél, inkább a gyárit, nem sokkal drágább, de a QH-s, amit én vettem rosszabb értékeket produkált újonnan, mint a gyári 15 évesen.

Link to comment
Megosztás:

Még annyit ehhez, hogy ne QH gyártmányút vegyél, inkább a gyárit, nem sokkal drágább, de a QH-s, amit én vettem rosszabb értékeket produkált újonnan, mint a gyári 15 évesen.

mikor a kuplungot néztem, akkor nézegettem a QH illtve HQ dolgokat.

eleve rossz a véleményem róluk, ( vízpumpáról leesett a szíjtárcsa, görgő összeszakadt, vízpumpán faragni kell, hogy bemenjen a helyére) de a raktáros srácc mondta, hogy a HQ QH ugyan az csak az egyiknek még zacskós csomagolása sincsen.

én se ajánlom ezt a két gyártót.

Link to comment
Megosztás:

15%-ot csal? Holnap megpróbálom bemérni a sajátom.

Bár ilyen gyenge motornál ez igen hosszú áttétel. (6000-nél 200km/h ;) )

Méregettem tegnap meg ma. Persze csak ilyen paraszt GPS-szel: 1km stopperrel, mindet kétszer:

Őra......Idő.....Valós km/h

70.......56mp.......64

80.......50mp.......72

90.......43mp.......83

100......40mp.......90

Szóval sokat csal.

Link to comment
Megosztás:

15%-ot csal? Holnap megpróbálom bemérni a sajátom.

Bár ilyen gyenge motornál ez igen hosszú áttétel. (6000-nél 200km/h ;) )

Méregettem tegnap meg ma. Persze csak ilyen paraszt GPS-szel: 1km stopperrel, mindet kétszer:

Őra......Idő.....Valós km/h

70.......56mp.......64

80.......50mp.......72

90.......43mp.......83

100......40mp.......90

Szóval sokat csal.

ez nem sok

ennyi átlagos

Link to comment
Megosztás:

Ma jöttem fel Bp-re és kicsit erőtlennek érzem 120 felett, 5-ösben már alig megy tovább. Valami gebasz lehet, vagy csak hiú ábrándokat kergetek?

most csak nem érzed annyira gyorsulni, vagy egyáltalán nem akar menni 120 felé?

160at kellene végbe mennie.

Link to comment
Megosztás:

Na hát akkor el van döntve a kérdés. Ha kézzel forgatva nem akad össze akkor járó motornál sem. Ugyanis ebből indult el az egész diskurzus. :lol:

Még mindig nem vágod? ;)

Ha kézzel átforgatod a főtengelyt, és nem csörömpöl, az még nem jelenti azt, hogy nem akad össze!

Először be kell állítani úgy a vezérműtengelyt, hogy egyik hengernél teljes nyitáson legyen a szívószelep,

és utána kell megtekerni a főtengelyt! Úgy már jó eséllyel a legtöbb motornál bele fog érni a dugó a szelepbe!

Ugyanis alaphelyzetben nagy valószínűség szerint egyik szelep sincs teljes nyitáson :lol:

Kapish? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A gyertyáim állandóan lekormosodnak mi lehet a gond?

Előzmények:

-gyertyakábel cserélve, nem gyárira, de kimérve ellenálása mindnek 0-5 között van

-gyertyák kb 1500Km-t futottak, gyári 2 polusú és nem Made is Cina!

-kábeleket néztem már sötétben is és semmi szikra vagy egyébb rendelenesség

-olajat nem eszi, 10000Km max 1dl

-amikor megpucolom és berakom a gyertyát érezhetően jobban húz

Lehet, hogy "hugyoznak" az injektorok? Fogyasztásom 30-70 arányban 6,5. Vagy nem hajtom a gépet eléggé és nem tud rendessen kiégni, bár anno az Nz-t sem hajtottam és gyönyörű "őz barna" volt az öszes gyertyám!Mert ugye a kormos gyertya a dús keverékre utal!

Aki már találkozott hasonlóval és van tapasztalata kérem írja meg!

Köszi:BB

Link to comment
Megosztás:

...

Először be kell állítani úgy a vezérműtengelyt, hogy egyik hengernél teljes nyitáson legyen a szívószelep,

és utána kell megtekerni a főtengelyt! Úgy már jó eséllyel a legtöbb motornál bele fog érni a dugó a szelepbe!

Ugyanis alaphelyzetben nagy valószínűség szerint egyik szelep sincs teljes nyitáson :lol:

Kapish? :lol:

A lényeg, hogy jól elállíttatod vele a vezérlést ;)

Link to comment
Megosztás:

Hejesbítek 0,..... akármennyi! de a lényeg, hogy eléggé a 0 környékén van a mért adat. A műszert a munkahelyemen használják és hitelesített ketyere!

Az még mindig kevés... 2K körül indulnak a gyáriak, és nem hiába ;) Szóval az a kábel nem igazán jó neked...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

De ezek szerint a kábel a gyenge láncszem?

Akkor az egyetlen megoldás, hogy ha már az embernek nincs pénze gyárira akkor vigye a müszert magvával és válogasson!

Valószínűleg az utángyári kábelek más technológiával készülnek, és emiatt alapjában más az ellenállásértékük,

hiába válogatsz... nem egy kartárs szívott már az utángyári kábelekkel, legutóbb a champion is szarnak bizonyult pl ;)

Bevállalás kérdése, a kisebb ellenállásérték a gyújtás forrás oldalon okozhat inkább gondot, pl a rotor és az elosztó

fedél hamarabb tönkre fog menni, de nagyobb a terhelés a DIS modulon is, ha az van.

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg az utángyári kábelek más technológiával készülnek, és emiatt alapjában más az ellenállásértékük,

hiába válogatsz... nem egy kartárs szívott már az utángyári kábelekkel, legutóbb a champion is szarnak bizonyult pl :lol:

Bevállalás kérdése, a kisebb ellenállásérték a gyújtás forrás oldalon okozhat inkább gondot, pl a rotor és az elosztó

fedél hamarabb tönkre fog menni, de nagyobb a terhelés a DIS modulon is, ha az van.

Gabi!

Te megveszed 60EFt-ért az enyémre a gyári készletet? ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.