Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

De, idejössz hozzám, és megkapod a régimet ingyen. Semmi baja, csak akkor indítási gondokkal küszködtem, és lecseréltem ezt is. Vagy vehetsz az unixban egyet.

Nagyon szépen köszönöm Zotya975!

Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!!

Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid!

Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!?

Látom te is Győri vagy,vagy környéki!?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég hozzátok fordultam egy kérdéssel, és született is egy-két ötlet,hogy mi lehetett a baj.

Megigértem,hogy amint ki lettek cserélve az alkatrészek,válaszolok :)

A benzinszürő és még néhány (kopó)alkatrész ki lett cserélve, de sajnos a rángás,amire a benzinszürőt ajánlottátok nem múlt el. :D

Shogy itt olvasgattam,talán kikéne cserélnem a gyertyákat, csak ellentmondásos,hogy a gyertyákba 200 kilóméter van, de sokszor indítózgattam pl mikor télen nem akart elindulni :)

Ha valaki tudna megint segíteni, nagyon megköszöném!

Előre is köszi, üdv!! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég hozzátok fordultam egy kérdéssel, és született is egy-két ötlet,hogy mi lehetett a baj.

Megigértem,hogy amint ki lettek cserélve az alkatrészek,válaszolok :)

A benzinszürő és még néhány (kopó)alkatrész ki lett cserélve, de sajnos a rángás,amire a benzinszürőt ajánlottátok nem múlt el. :D

Shogy itt olvasgattam,talán kikéne cserélnem a gyertyákat, csak ellentmondásos,hogy a gyertyákba 200 kilóméter van, de sokszor indítózgattam pl mikor télen nem akart elindulni :)

Ha valaki tudna megint segíteni, nagyon megköszöném!

Előre is köszi, üdv!! :D

Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti?

Szerk.: Látom C14SE a motorod. Már gyertyakábelt is cseréltetek. Hát akkor vszinüleg a pumpád haldoklik, vagy a csatlakozója kontaktos. Vagy valahol meg van törve a zsinórja. A pumpádon meg meg kéne nézni, hogy nyom e folyamatosan eleget. Kibontod az anyósülésnél a küszöbburkolatot. Ott van egy lila relé kihúzod, és a 86-os meg asszem 35 ös - a nagyok majd megmondják, hogy jól emlékszem-e - lábakat összekötöd a csatlakozóban. Lekötöd a szűrőnél a benzin csövet bele egy edénybe és ráadod a gyujtást. Ha egy perc alatt legalább másfél litert kinyom akkor jó a pumpa. Ha kevesebbet akkor lehet, hogy haldoklik. Vagy figyelheted még menet közben a sugár folyamatosságát is.

Link to comment
Megosztás:

Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti?

Bocsánat, a motorkódot elfelejtettem igen :)

C14SE a motorkódom.A gyújtás kábelek ki lettek cserélve.Az üzemanyag pumpára én is gondoltam, de mikor nem indult kivettem a gyertyákat, és mind a 4 benzines volt, így arra követkesztettem,hogy kap naftát. :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nemrég hozzátok fordultam egy kérdéssel, és született is egy két ötlet h mi lehetett a baj.

megigértem h amint ki lettek cserélve válaszolok :)

a benzinszürő és még néhány (kopó)alkatrész kilett cserélve, de sajnos a rángás amire a benzin szürőt ajánlottátok nem múlt el :D

ahogy itt olvasgttam talán kikéne cserélnem a gyertjákat, csak ellen mondásos hogy a gyertjákba 2 ezer kilóméter van, de sokszor indítózgattam pl mikor télen nem akart elindulni :)

ha valaki tudna meginnt segíteni, nagyon megköszönném!

előre is köszi, üdv!! :D

Egy elég nehéz kérdést tennék fel. Ütemkimaradásos rángatás, vagy pedig az tipikus "szegény keverék" rángatás?

Link to comment
Megosztás:

Egy elég nehéz kérdést tennék fel. Ütemkimaradásos rángatás, vagy pedig az tipikus "szegény keverék" rángatás?

Tényleg nem könnyű :)

Mikor gyorsítok és miközben normál tempóban haladok is rángat.

Van hogy alig alig, és van hogy szinte folyamatosan :) kicsit mintha kifogyna a benzin.

Link to comment
Megosztás:

Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti?

Szerk.: Látom C14SE a motorod. Már gyertyakábelt is cseréltetek. Hát akkor vszinüleg a pumpád haldoklik, vagy a csatlakozója kontaktos. Vagy valahol meg van törve a zsinórja. A pumpádon meg meg kéne nézni, hogy nyom e folyamatosan eleget. Kibontod az anyósülésnél a küszöbburkolatot. Ott van egy lila relé kihúzod, és a 86-os meg asszem 35 ös - a nagyok majd megmondják, hogy jól emlékszem-e - lábakat összekötöd a csatlakozóban. Lekötöd a szűrőnél a benzin csövet bele egy edénybe és ráadod a gyujtást. Ha egy perc alatt legalább másfél litert kinyom akkor jó a pumpa. Ha kevesebbet akkor lehet, hogy haldoklik. Vagy figyelheted még menet közben a sugár folyamatosságát is.

sajnos nem vagyok egy ász ezekben a dolgokban, de megfogom próbálni! :)

nagyon szépen köszönöm a segítségedet!!

gyertyákat akkor egyenlőre hagyjam amik vannak?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm Zotya975!

Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!!

Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid!

Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!?

Látom te is Győri vagy,vagy környéki!?

Csanak, minden péntekemn 8-kor van helyi tali, figyeld a topicot. vagy kijöhetsz hozzám is vasárnap, de ezzel már menjünk átt az egyébbe.

Ugyanaz. :D

Nem is hittem volna. :)

sajnos nem vagyok egy ász ezekben a dolgokban, de megfogom próbálni! :)

nagyon szépen köszönöm a segítségedet!!

gyertyákat akkor egyenlőre hagyjam amik vannak?

30-87-es lábakkal indul a pumpa. Gyertyáknak már nagyon ratyiknak kell lenniük, hogy nagy gondot okozzon, de ha belefér akor lehet cserélni öket, föleg ha nem tudod mikor volt utoljára.

Link to comment
Megosztás:

Csanak, minden péntekemn 8-kor van helyi tali, figyeld a topicot. vagy kijöhetsz hozzám is vasárnap, de ezzel már menjünk átt az egyébbe.

Nem is hittem volna. :)

30-87-es lábakkal indul a pumpa. Gyertyáknak már nagyon ratyiknak kell lenniük, hogy nagy gondot okozzon, de ha belefér akor lehet cserélni öket, föleg ha nem tudod mikor volt utoljára.

Nemrég cserélte őket. Amúgy meg kössz a helyesbítést. Ezek szerint rosszul emlékeztem a relé lábaira. Nembaj most már megtanultam :)

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm Zotya975!

Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!!

Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid!

Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!?

Látom te is Győri vagy,vagy környéki!?

Vagy hozok neked a UNIXból féláron. Na jó nem féláron, csak 60% áron.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. Az opel feltámadt. 3napi munkánk volt faterral a tömítések cseréje DE MA kész lett. ÉS nagyon jól sikerült:D Jobban megy az autó bár gondolom nem a tömítéstől de volt 2repedt csövem plusz szelepeket mindeneket takarítottuk injektorház mindenek. És most végre a gyújtás is jó ami miatt néha hurrogott és nem akart fütyülni a kerék. DE MOST új fényében csillog. Kösz a tanácsokat amiket adtatok Jövőhéten a szilentek cseréjével foglalkozunk. A viszont látásra a viszont hallásra:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Adott egy 97-es caravan x16xel motorral. Két napja dadogósan jár alapjáraton, menet közben is erőtlen aztán magasabb fordulaton mintha észhez térne.

A komputerben nincs hibajelzés, valószínüleg az egyes henger nem működik, ugyanis ha lehúzom a gyertyakábelt akkor semmi változás a motor járásában, a többi hengernél hallható a különbség. Az első henger gyertyája korom fekete, a gyertyák újak, de visszarakva a régieket nincs változás a motor viselkedésében. Mértünk kompressziót a hengerekben, mindegyik min. 14 atmoszféra. A gyújtótrafó jó, mind a négy kábel végén "csattogós" a szikra.

Mi okozhatja a hibát ? Segítsetek megtalálni hátha volt ilyen valakinek. Talán nem kap benzint az az egy henger ?

Előre is köszi az ötleteket, hogy merre menjünk tovább.

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. Az opel feltámadt. 3napi munkánk volt faterral a tömítések cseréje DE MA kész lett. ÉS nagyon jól sikerült:D Jobban megy az autó bár gondolom nem a tömítéstől de volt 2repedt csövem plusz szelepeket mindeneket takarítottuk injektorház mindenek. És most végre a gyújtás is jó ami miatt néha hurrogott és nem akart fütyülni a kerék. DE MOST új fényében csillog. Kösz a tanácsokat amiket adtatok Jövőhéten a szilentek cseréjével foglalkozunk. A viszont látásra a viszont hallásra:D

Akkó öröm és bódottség!. :lol:

Sziasztok !

Adott egy 97-es caravan x16xel motorral. Két napja dadogósan jár alapjáraton, menet közben is erőtlen aztán magasabb fordulaton mintha észhez térne.

A komputerben nincs hibajelzés, valószínüleg az egyes henger nem működik, ugyanis ha lehúzom a gyertyakábelt akkor semmi változás a motor járásában, a többi hengernél hallható a különbség. Az első henger gyertyája korom fekete, a gyertyák újak, de visszarakva a régieket nincs változás a motor viselkedésében. Mértünk kompressziót a hengerekben, mindegyik min. 14 atmoszféra. A gyújtótrafó jó, mind a négy kábel végén "csattogós" a szikra.

Mi okozhatja a hibát ? Segítsetek megtalálni hátha volt ilyen valakinek. Talán nem kap benzint az az egy henger ?

Előre is köszi az ötleteket, hogy merre menjünk tovább.

Zoli

Nem tudom, ez hengerenkénti befecsis? Mert ha igen akkor azzal az injektorral lehet valami... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Adott egy 97-es caravan x16xel motorral. Két napja dadogósan jár alapjáraton, menet közben is erőtlen aztán magasabb fordulaton mintha észhez térne.

A komputerben nincs hibajelzés, valószínüleg az egyes henger nem működik, ugyanis ha lehúzom a gyertyakábelt akkor semmi változás a motor járásában, a többi hengernél hallható a különbség. Az első henger gyertyája korom fekete, a gyertyák újak, de visszarakva a régieket nincs változás a motor viselkedésében. Mértünk kompressziót a hengerekben, mindegyik min. 14 atmoszféra. A gyújtótrafó jó, mind a négy kábel végén "csattogós" a szikra.

Mi okozhatja a hibát ? Segítsetek megtalálni hátha volt ilyen valakinek. Talán nem kap benzint az az egy henger ?

Ha azt mondod a gyujtás oldalról minden ok akkor nekem ia az injektor a tippem. Lehet cserélgetni, hogy kiderüljön az-e a gond aztán lehet tisztítani tisztító adalékkal vagy kiszedve ultrahangos tisztítással.

Benzinszűrő mikor volt cserélve?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem annyi lenne csak, hogy a műszerfal vízhőfokmérője melyik hőgombáról kapja a jelet és ki lehet azt mérni valahogyan? Valamikor bemásolt valéaki egy ilyen táblázatot ide, de nem találom, hogy milyen hőfokon milyen ellenálásnak kell lennie a mérés alatt. Van egy érzésem, mint ha meleg állapotban nem a valós jelet küldené és ez miatt, picit mindig hidegebbnek látja az elektrónika a motor hőmérsékletét. Az E85 viszont igényli a pontos mérést, mert más képp nem nagyon tudok használni bizonyos funkciókat.

Előre is Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Azt nagyon szépen megköszönném,csak mond meg milyen adat kell ,és jövő hét kedden már venném is át!

Heló

Hát megmondod mi kell, vagy elküldöd a UnixNr® számot vagy a cikkszámot amivel be lehet azonosítani pontosan, aztán ennyi.

Viszont a számla sz én nevemre fog szólni, mivel csak így él a -40%.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem annyi lenne csak, hogy a műszerfal vízhőfokmérője melyik hőgombáról kapja a jelet és ki lehet azt mérni valahogyan? Valamikor bemásolt valéaki egy ilyen táblázatot ide, de nem találom, hogy milyen hőfokon milyen ellenálásnak kell lennie a mérés alatt. Van egy érzésem, mint ha meleg állapotban nem a valós jelet küldené és ez miatt, picit mindig hidegebbnek látja az elektrónika a motor hőmérsékletét. Az E85 viszont igényli a pontos mérést, mert más képp nem nagyon tudok használni bizonyos funkciókat.

Előre is Köszi!

Te most két külön dologról beszélsz. A műszerfal és a motorvezérlő két külön hőgombáról kapja a jelet. A műszerfalé egyvezetékes, a generátor mögé benézve a szívócsonkba csavarva találod. A motorvezérlőé kétvezetékes, NZ-nél a generátor mögött lejjebb található a motorblokkba csavarva, SE-nél asszem a gyújtáselosztó (vagy DIS-modul) alatt van valahol. Ez utóbbihoz voltak az ellenállásértékek beírva ide (vagy az elektromosba) többször is az elmúlt hónapban.

Link to comment
Megosztás:

Egészséges dolog az, hogy indítás után kb 3-4 km megtétele után már majdnem 90 fokon van a mutató? Mellesleg mitől lehet hogy egyszer majdnem felmegy 95-ig mire látom hogy nyit a termosztát, máskor meg 90-91 környékén már nyit? Termosztát kuka?

Igen, 2-3 km alatt melegszik be a motor.

Link to comment
Megosztás:

Egészséges dolog az, hogy indítás után kb 3-4 km megtétele után már majdnem 90 fokon van a mutató? Mellesleg mitől lehet hogy egyszer majdnem felmegy 95-ig mire látom hogy nyit a termosztát, máskor meg 90-91 környékén már nyit? Termosztát kuka?

Ilyen időben teljesen normális jelenség. Ma 2-3km után már a kék felett volt a mutató az enyémben. Elsőre mindig felmegy 95-ig, aztán kinyit és 90-92 körül tartja. Miből gondolod, hogy 90-91 környékén nyit? Lemegy a kék sávba onnan, majd vissza?

Link to comment
Megosztás:

Ilyen időben teljesen normális jelenség. Ma 2-3km után már a kék felett volt a mutató az enyémben. Elsőre mindig felmegy 95-ig, aztán kinyit és 90-92 körül tartja. Miből gondolod, hogy 90-91 környékén nyit? Lemegy a kék sávba onnan, majd vissza?

Megy felfelé a mutató. Egyszer megáll és pár fokot visszamegy. Általában először 90 alá egy picivel. A kékig sose ment még le. Utána meg már ugy 90 környékén tartja. Van hogy 90-en áll a mutató és van hogy picivel felette. Amúgy ami termosztát benne van az 92-n kezd nyitni és 107-nél van teljesen nyitva. Csak tudod azt nem értem, van amikor hideg motornál is picivel 90 felett nyit de van olyan is hogy elmegy 95-ig és ugy nyit ki. Mintha ragadna a termosztát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.