Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ma kinyitottam a motorteret,szokásos rutin.Kihúzom a nívó pálcát és kicsit.... :D

Hengerfejes lehet?

Maga az olaj fekete benne,ahogy láttam...Kari elött cseréltem :)

És egy ilyen ( :D ) fejecske volt a nivópálcán? :D Az baj, mert akkor beleköltözött a fórum a motorodba. Told vissza a pálcát, húzd ki újra és nézd meg hátha most egy klubtagsági akadt a végére :D

Link to comment
Megosztás:

És egy ilyen ( :D ) fejecske volt a nivópálcán? :) Az baj, mert akkor beleköltözött a fórum a motorodba. Told vissza a pálcát, húzd ki újra és nézd meg hátha most egy klubtagsági akadt a végére :D

Jó hogy szóba hoztad! Jó lenne nekem, ha klubtag lennék? Tudom, tudom a fenti leírást már átolvastam. De azon kívül

Link to comment
Megosztás:

Ma kinyitottam a motorteret,szokásos rutin.Kihúzom a nívó pálcát és kicsit.... :D

Hengerfejes lehet?

Maga az olaj fekete benne,ahogy láttam...Kari elött cseréltem :)

Menyit mentél vele?

Ugyanolyan olaj volt elötte is benne?

Nem sok a kartergáz?

Link to comment
Megosztás:

Ne má, hogy csak ennyi... :) Ráadásul 2x olyan gyorsan eszi a gyertyát?

Lehet ezért kell bele két polusú a dis gyújtásosba :D

Amugy az egyszerűségen túl lehet az is szerepe, hogy az esetleg elégetlen anyagokra rágyújtson még egyszer a kipufogó ütem végén. Persze ez csak ötletelés részemről nem tudom működhet-e.

Link to comment
Megosztás:

Ma kinyitottam a motorteret,szokásos rutin.Kihúzom a nívó pálcát és kicsit.... :D

Hengerfejes lehet?

Maga az olaj fekete benne,ahogy láttam...Kari elött cseréltem :)

Örülj neki! Ez azt jelent, hogy jól műkösik az új olajod, azaz lebegésebn tartja a szennyeződéseket és nem valahova lerakódik, na meg esetleg oldja a korábbi olajok által ott hagyot trutymákot.

Nekem is több olajcseréig tartott mire eljutottam oda, hogy csak kb 2ekm után kezd elszíneződni. Mikor hozzám került nekem is szinte rögtön feketedett, azóta kitisztult.

Link to comment
Megosztás:

Vettem motoros bóóótban sodrott réz belű gyújtókábelt és kicseréltük munkatársammal a kocsimét, aztán a főnököm x14nz astrájában is. :) Ha van rá igény, akkor leírom, hogy mi a menete pl GyIK-ben. Fényképek is készültek az első cserénél. A legrosszabb állapotban lévővel kezdtük a műtétet. :D Persze van itt olyan, aki mindent tud, szóval neki nem kell leírni. :D Szerk.: javult a motor járása is amúgy...

P.S.: el lehet hinni, hogy a DIS kettőt gyújt, mert ma kipróbáltam. :D Felülről az első és második egy pár, valamint a 3. és 4. :D és igen, 1-4 és 2-3 van párban gyújtva.

Link to comment
Megosztás:

Vettem motoros bóóótban sodrott rézből belű gyújtókábelt és kicseréltük munkatársammal a kocsimét, aztán a főnököm x14nz astrájában is. :) Ha van rá igény, akkor leírom, hogy mi a menete pl GyIK-ben. Fényképek is készültek az első cserénél. A legrosszabb állapotban lévővel kezdtük a műtétet. :D Persze van itt olyan, aki mindent tud, szóval neki nem kell leírni. :D

P.S.: el lehet hinni, hogy a DIS kettőt gyújt, mert ma kipróbáltam. :D Felülről az első és második egy pár, valamint a 3. és 4. :D és igen, 1-4 és 2-3 van párban gyújtva.

Azt hittem ma már a szénszálas a menő gyújtókábel. Én manapság már csak a rotakapában találkoztam réz szálas gyújtókábellel.

Annak akkor mennyi az ellenállása? Nem nulla? Vagy a gyertyapipában van a zavarszűrő ellenállás?

Link to comment
Megosztás:

Azt hittem ma már a szénszálas a menő gyújtókábel. Én manapság már csak a rotakapában találkoztam réz szálas gyújtókábellel.

Annak akkor mennyi az ellenállása? Nem nulla? Vagy a gyertyapipában van a zavarszűrő ellenállás?

Ebben a fajtában nincs benne, de marhára nem zavar be semmit így sem. Kipróbáltam. Közel a nullához.

Link to comment
Megosztás:

Bocsi,belezavartak az írásba,félben küldtem el...

Tejföl szerű trutyi volt a pálcán.Meg a kartercsövön is.Mi a reisz lehet az? :)

Ja. Az. Valaki bele ....olt. :D

Szerintem az csak kondenzvíz lesz. Egyszer meghajtod egy hosszabb úton, és eltűnik belőle. Bár a nívópálcán azért elég érdekes ez a jelenség.

A kiegyenlítőben nem trutyis a víz?

Link to comment
Megosztás:

Ez a fehér hab nem gáz ha az olaj tiszta.

Nézd meg az olajbetöltőn hogy csak a sapka alja fehéres vagy az olaj is .

Nem találom az úrégnek sem, a katergáz szűrőt, pedig tudom hogy láttam képekkel is.

Valaki mondja merre, mert nem teljesen tiszta mely csövekre kell kötni :)

Másik suzuki apósé

kompressziómérés megvolt jót mutat, azonosak majdnem teljesen.

Viszont a dugatyú repedést több helyről is mondták, szakszervíz csapszegre gondol, 70-80 magyar ezresért javítaná.

Viszont kaptam két pesti szervízt ott ha igaz 20körül lenne másik motor és 10ér be-ki raknák.

Holnap megy másik szerelő baráthoz mennyiért bontaná szét, mert ha 40be megállna még jó, mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.