Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem kell tovább "bírnia"! Csak 60 ezerig. De azt biztosan....

Azt meg a Gates és az SKF is BÍRJA! :lol:

160693-20110125-XxmJjV.jpg

160692-20110125-CPrzyl.jpg :D

Heló! Olyan problémám van hogy önindítózáskor csak kattan egyet és ennyi! (olyan mint amikor az aku lemerült) Valami ötlet valakinek? Köszi

Valszeg az önindító bacakszik, kocogtatással talán időlegesen javítható. Bár ha csak kattan, akkor lehet kilöki a fogaskereket, csak nem kezd el forgatni. Nézd meg a kábeleit is.

Link to comment
Megosztás:

Kiszereltem az önindítót, valaki tudja hogy autón kívül hogy lehet kiprobálni aksiról!

Nem kötekedésből, de amúgy értesz hozzá? :lol: Mert Én inkább vittem szerelőhöz ... bár Én nem értek hozzá és így nem is merek ilyenekhez hozzányúlni :D

Link to comment
Megosztás:

Kiszereltem az önindítót, valaki tudja hogy autón kívül hogy lehet kiprobálni aksiról!

Úgy hogy adsz negatívot a testnek, pozitívot a vastag (M8- as ) csavaros csatlakozásnak, azután két erős ember lefogja az önindítót és a harmadik ad pozitívot egy dróttal a bendix behúzó tekercsének.

Vigyázat, mert ugrik! :lol:

Ha jó....

Link to comment
Megosztás:

Úgy hogy adsz negatívot a testnek, pozitívot a vastag (M8- as ) csavaros csatlakozásnak, azután két erős ember lefogja az önindítót és a harmadik ad pozitívot egy dróttal a bendix behúzó tekercsének.

Vigyázat, mert ugrik! :lol:

Ha jó....

Köszönet! Megnézzük mit csinál!

Link to comment
Megosztás:

Úgy hogy adsz negatívot a testnek, pozitívot a vastag (M8- as ) csavaros csatlakozásnak, azután két erős ember lefogja az önindítót és a harmadik ad pozitívot egy dróttal a bendix behúzó tekercsének.

Vigyázat, mert ugrik! :lol: Ha jó....

De még hogy! Először meg is ijedtem, de aztán megpiszkáltam bottal, többet nem mozdult, és kikotortam a sarokból. :D

Link to comment
Megosztás:

Úgy hogy adsz negatívot a testnek, pozitívot a vastag (M8- as ) csavaros csatlakozásnak, azután két erős ember lefogja az önindítót és a harmadik ad pozitívot egy dróttal a bendix behúzó tekercsének.

Vigyázat, mert ugrik! :lol:

Ha jó....

Mint egy disznóvágás :D

Link to comment
Megosztás:

Fogalmam sincs mennyi volt benne, látszólag ujszerű volt a szíj, még a forgásirányt sem lehetett megnézni annyira nem volt kopva. Bár egy himbám is tört, lehet az akasztotta meg a vezérlést.

Az a vaskos benzines himba nem törik csak ugy el. Inkább a szakadt szíj miatt tört az el. Ha meg eltörik, akkor sem kéne annak eltépni a szíjat. Mikor nekem eltört a himba, "ami ugye a tiédhez képest nagyon el van gyengitve" akkor is ment tovább a motor, csak kicsit máshogy. :D És abban az a szíj van még azota is fenn, benne azóta kb 60 ezer km-el. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az a vaskos benzines himba nem törik csak ugy el. Inkább a szakadt szíj miatt tört az el. Ha meg eltörik, akkor sem kéne annak eltépni a szíjat. Mikor nekem eltört a himba, "ami ugye a tiédhez képest nagyon el van gyengitve" akkor is ment tovább a motor, csak kicsit máshogy. :D És abban az a szíj van még azota is fenn, benne azóta kb 60 ezer km-el. :lol:

Hiába magasztalod, nem kő traktor. B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.