Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Értem, és köszi.

Jól sejtem, hogy egy ilyen átalakítást olyan 250-300e Ft-ból meg lehet úszni? (papírokat nem számolva)

Illetve egy c20xe moci vásárlásnál mire kell nagyon odafigyelni? (Az alap, hogy csak működés közben is látottat veszek meg.)

Van olyan,hogy se kartergáz se füst,de néhány száz km után rövidnek bizonyul a nívópálca kevésbé sportos motornál, 150.000km futásteljesítménnyel,magyarországi autónál is. :D

20éves bontásra szánt autóból motort venni,amit ez alatt jellemzően nem a gyerekek oviba hordására használtak...hát nagy szerencse kell hozzá vagy motorgenerálra való tartalék összeg. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Értem, és köszi.

Jól sejtem, hogy egy ilyen átalakítást olyan 250-300e Ft-ból meg lehet úszni? (papírokat nem számolva)

Illetve egy c20xe moci vásárlásnál mire kell nagyon odafigyelni? (Az alap, hogy csak működés közben is látottat veszek meg.)

Sztem megúszható, de egy motorcserének úgy kell nekiállni, hogy legyen tartalék...Megveszel mindent amit be akarsz szerelni, ok. Vezérlés csere, olajcsere, egy kis ez, egy kis az...aztán már elég sokba tud lenni. :icon4:

x18xe nem kell? :icon4:

Van olyan,hogy se kartergáz se füst,de néhány száz km után rövidnek bizonyul a nívópálca kevésbé sportos motornál, 150.000km futásteljesítménnyel,magyarországi autónál is. :D

20éves bontásra szánt autóból motort venni,amit ez alatt jellemzően nem a gyerekek oviba hordására használtak...hát nagy szerencse kell hozzá vagy motorgenerálra való tartalék összeg. ;)

Ezért kell svájci, német motort venni. ;) Azokból is olyat aminek megvan minden papírja. Itthoni xe-t biztos nem vennék...de más motort se szívesen.

Link to comment
Megosztás:

Sztem megúszható, de egy motorcserének úgy kell nekiállni, hogy legyen tartalék...Megveszel mindent amit be akarsz szerelni, ok. Vezérlés csere, olajcsere, egy kis ez, egy kis az...aztán már elég sokba tud lenni. :D

x18xe nem kell? :icon4:

Ezért kell svájci, német motort venni. ;) Azokból is olyat aminek megvan minden papírja. Itthoni xe-t biztos nem vennék...de más motort se szívesen.

De az drága. :icon4: Mert egyben nehéz ilyen autóhoz hozzájutni.

Nálad mennyiért lehetne bevásárolni az x18xe átépítéshez? ;) Kell vinni motort,váltót,gólyalábat,féltengelyt,féket,kipufogót,ecu,szivattyút. Ez már 250-300 pénz. ;)

Link to comment
Megosztás:

De az drága. :D Mert egyben nehéz ilyen autóhoz hozzájutni.

Nálad mennyiért lehetne bevásárolni az x18xe átépítéshez? :icon4: Kell vinni motort,váltót,gólyalábat,féltengelyt,féket,kipufogót,ecu,szivattyút. Ez már 250-300 pénz. :icon4:

Nem nehéz.. ;)

Ez az összeg már friss vezérléssel, beszerelve is megállja a helyét. ;)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Igazából ez egy családi kocsinak lett beszerezve, de a 60 paci eléggé vérszegény a GTi mellett.

Szóval, ha adott egy 2000-es évjáratú szalon állapotú 39ekm-el rendelkező sedan astra, amivel egyetlen gondom van mégpedig a 60 ló, akkor ár érték arányában (a vizsgáztatást is beleértve!) az SE átalakítás a legjobb lehetőség?

Láttam múltkor a racing-en ilyen szettet, ami asszem 45eFt volt. Gyári alkatrészekhez elég nagy kedvezményekkel hozzá tudok jutni, tehát akkor venni kéne egy ilyen szettet, aztán HF-et szétborítani, síkoltatni, elmosni, vezetőt és szimeringeket cserélni benne, majd feldobni a blokkra, kicserélni a kábelezést, betenni az ECU-t (valamit a főtengely környékére is adott az eladó), az új vezérlést és a benzinpumpa csere után már "dübörög" is a 82 paci???

Van erre bevált Pest környéki szakitok

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Igazából ez egy családi kocsinak lett beszerezve, de a 60 paci eléggé vérszegény a GTi mellett.

Szóval, ha adott egy 2000-es évjáratú szalon állapotú 39ekm-el rendelkező sedan astra, amivel egyetlen gondom van mégpedig a 60 ló, akkor ár érték arányában (a vizsgáztatást is beleértve!) az SE átalakítás a legjobb lehetőség?

Láttam múltkor a racing-en ilyen szettet, ami asszem 45eFt volt. Gyári alkatrészekhez elég nagy kedvezményekkel hozzá tudok jutni, tehát akkor venni kéne egy ilyen szettet, aztán HF-et szétborítani, síkoltatni, elmosni, vezetőt és szimeringeket cserélni benne, majd feldobni a blokkra, kicserélni a kábelezést, betenni az ECU-t (valamit a főtengely környékére is adott az eladó), az új vezérlést és a benzinpumpa csere után már "dübörög" is a 82 paci???

Van erre bevált Pest környéki szakitok

Azért +20ló kevés a dübörgéshez. :D 39ekm-t futott motor b*szogatásával kár **opatni magadat,mert ha 300+ ekm futott autódról lenne szó,akkor azt mondom nyugodtan legózzál vele ha unatkozol.

Szerintem örülj a dzsítíáj méregzsáknak, a családival meg chill-out van. :icon4: A 82ló is kevéske megpakolt caravannal a swiftedhez képest. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Találsz egy ilyen csatit a biztidobozban jobbra, összkötött egy dróttal a két jelölt lábat és CSAK gyujtást adsz. Figyeled a motorkontrol lámpát, és számolod hányat villog. Egy villanás , szünet, két villanás 12...stb. Minden kódot 3X ismétel, általában 3X12-vel kezdi, és fejezi be.

270315-20110703-LchLBH.jpg

és ha csak 5öt villog az milyen hiba? tehát van ennek táblázata h mennyi villogás melyik hiba?

Link to comment
Megosztás:

Azért +20ló kevés a dübörgéshez. :D 39ekm-t futott motor b*szogatásával kár **opatni magadat,mert ha 300+ ekm futott autódról lenne szó,akkor azt mondom nyugodtan legózzál vele ha unatkozol.

Szerintem örülj a dzsítíáj méregzsáknak, a családival meg chill-out van. :icon4: A 82ló is kevéske megpakolt caravannal a swiftedhez képest. :icon4:

Féltem, hogy ezt a választ adjátok!

A linken főtengelyt, hajtókart és dugókat is felsorolt az eladó. Eddig úgy tudtam, hogy a blokkot nem érinti az átalakítás, csak a HF-et és a szívósort.

Nem jól tudom?

(Azért gondolkodtam a c20xe-ben, mert azzal az astra is tudná a 8s-ot, de a 10-12literes fogyi meg a fél kocsi kicserélése elbizonytalanított egy csöppet. Mellette szól viszont, hogy a jelenlegi motor nem kopna többet, ellene a nehézkesebb vizsgáztatás.)

Link to comment
Megosztás:

Féltem, hogy ezt a választ adjátok!

A linken főtengelyt, hajtókart és dugókat is felsorolt az eladó. Eddig úgy tudtam, hogy a blokkot nem érinti az átalakítás, csak a HF-et és a szívósort.

Nem jól tudom?

(Azért gondolkodtam a c20xe-ben, mert azzal az astra is tudná a 8s-ot, de a 10-12literes fogyi meg a fél kocsi kicserélése elbizonytalanított egy csöppet. Mellette szól viszont, hogy a jelenlegi motor nem kopna többet, ellene a nehézkesebb vizsgáztatás.)

Próbálj ki egy SE-t, és döntsd el, hogy neked megéri -e. :D

Link to comment
Megosztás:

Féltem, hogy ezt a választ adjátok!

A linken főtengelyt, hajtókart és dugókat is felsorolt az eladó. Eddig úgy tudtam, hogy a blokkot nem érinti az átalakítás, csak a HF-et és a szívósort.

Nem jól tudom?

(Azért gondolkodtam a c20xe-ben, mert azzal az astra is tudná a 8s-ot, de a 10-12literes fogyi meg a fél kocsi kicserélése elbizonytalanított egy csöppet. Mellette szól viszont, hogy a jelenlegi motor nem kopna többet, ellene a nehézkesebb vizsgáztatás.)

Írsz neki pü-t és megmondja, adja-e külön is. :D Egyébként nem feltétlenül kell dugót, hajtókart, főtengelyt cserélni. :icon4: Jól tudtad. :icon4: Kell még a kábelköteg, AC, ECU, főtengely jeladó+ékszíjtárcsa is. ;)

Volt itt már szó sokmindenről. A C20XE papírozása majdnem lehetetlen, vagyis nem éri meg, inkább olyat kell venni, az SE átalakítás még megérheti. Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Írsz neki pü-t és megmondja, adja-e külön is. :D Egyébként nem feltétlenül kell dugót, hajtókart, főtengelyt cserélni. :icon4: Jól tudtad. :icon4: Kell még a kábelköteg, AC, ECU, főtengely jeladó+ékszíjtárcsa is. ;)

Volt itt már szó sokmindenről. A C20XE papírozása majdnem lehetetlen, vagyis nem éri meg, inkább olyat kell venni, az SE átalakítás még megérheti. Szerintem...

Köszi.

A papírozás miatt fájna a legkevésbé a fejem.

Az SE esetén is full felújított HF-el esnék csak neki a dolognak, 300ekm-es elvetemedett HF-et nem csavaroznék fel csak úgy.

Viszont Opeléknél a HF csavarok hány lehúzást bírnak???

(Amikor Chevrolet alkatrészeket forgalmaztunk, akkor a HF csavarokat úgy vitték mint a cukrot.)

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

A papírozás miatt fájna a legkevésbé a fejem.

Az SE esetén is full felújított HF-el esnék csak neki a dolognak, 300ekm-es elvetemedett HF-et nem csavaroznék fel csak úgy.

Viszont Opeléknél a HF csavarok hány lehúzást bírnak???

(Amikor Chevrolet alkatrészeket forgalmaztunk, akkor a HF csavarokat úgy vitték mint a cukrot.)

Mindenhol azt írják, hogy mindig újjal kell összerakni. Érdemesebb, mert ha csak egy megszakad, már cseszheti az ember az egészet...

Sztem hat ezren nem érdemes spórolni... (ennyi volt a Reinz márkájú)

Link to comment
Megosztás:

Írsz neki pü-t és megmondja, adja-e külön is. :D Egyébként nem feltétlenül kell dugót, hajtókart, főtengelyt cserélni. ;) Jól tudtad. :icon4: Kell még a kábelköteg, AC, ECU, főtengely jeladó+ékszíjtárcsa is. ;)

Volt itt már szó sokmindenről. A C20XE papírozása majdnem lehetetlen, vagyis nem éri meg, inkább olyat kell venni, az SE átalakítás még megérheti. Szerintem...

Vagy nem kell lepapirozni :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Mindenhol azt írják, hogy mindig újjal kell összerakni. Érdemesebb, mert ha csak egy megszakad, már cseszheti az ember az egészet...

Sztem hat ezren nem érdemes spórolni... (ennyi volt a Reinz márkájú)

Rendben, megfogadom.

(Off-nál 4-5 lehúzást is vidáman kibírnak)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.