Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok.Nekem életem az opel astra F!! Van egy astrám c14se. és vettem egy c20ne motrot. belelehet aztprobléma nélkül rakni??

Bele, bar kell meg egy par alkatresz...

Ket feltengely, nagyobb huto, masik kiegyenloti tartaly, AC pumpa, ecu, kabelkoteg

Es ilik a negyobb feket is felrakni (256mm atmeroset)

hirtelen asszem ennyi

Link to comment
Megosztás:

Bele, bar kell meg egy par alkatresz...

Ket feltengely, nagyobb huto, masik kiegyenloti tartaly, AC pumpa, ecu, kabelkoteg

Es ilik a negyobb feket is felrakni (256mm atmeroset)

hirtelen asszem ennyi

amit vettem abba benne van a motor, a váltó f17, ac pumpa,kábelkötegek, féltengelyek,szervószivattyú,computer,gerenerátor. meg előre kadett gsi gólyalábak és arra calibra fékek. így már jó lenne nem?

Link to comment
Megosztás:

Hellosztok valaki találkozott má olyan hibajelenséggel hogy kb 1 napos állás után az autó nehezen indul majd miután beindult az alapjárat elkezd ingadozni +hozzájáruló nagyobb gázadásnál torpanás :( második indításnál má nincs gond 3 szerelőnél voltam vele de senki nem találta a hiba okát aki tud pls help! :(

Link to comment
Megosztás:

Azzal a 900 kilós autóval már a c16se 100 lova is tud érdekes dolgokat művelni.

De attól hogy van benne egy NE, még nem kell belehalni... Többen is élnek körülöttem NE-kkel XE-kkel, meg V6-al, sőt, még olyanok is akiknek ugyan ez nem astra, hanem corsa, aztán mégse pusztulnak bele. Nem a motoron múlik, hogy mennyire öngyilkos hajlamú valaki... Aki hülye, az egy 1.2-essel is hülye.

Link to comment
Megosztás:

De attól hogy van benne egy NE, még nem kell belehalni... Többen is élnek körülöttem NE-kkel XE-kkel, meg V6-al, sőt, még olyanok is akiknek ugyan ez nem astra, hanem corsa, aztán mégse pusztulnak bele. Nem a motoron múlik, hogy mennyire öngyilkos hajlamú valaki... Aki hülye, az egy 1.2-essel is hülye.

:D :D

És akkor hol vannak az 1.0 Buzukik. :sneaky:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

hát asszem megvagyunk ezzel a kódolvasással.Csak az a bibi h olyan kódokat adott ki amik a táblázatbanm nincsenek.(számokat ne kérdezzetek)

Van 1 pár észrevételünk.: szinte másfél nap csak kereséssel és próbálgatással telt.

-ha a kocsit beindítom és jár meg túráztatom is meg ilyenek,de nem gurulok vele 1 métert sem akkor a végtelenségig eljár a motor hiba nélkül. (nálunk 6 órát járt és semmi)

-de ha kimentünk az utcára és mentünk vele vége volt ,egyből kigyulladt a lámpa.

ezen felbuzdulva mérőműszer hegyekkel felpakolva indultunk a tesztkörökre........

A következő eredményekkel...........

SEMMI ismétlem SEMMI különbség nincsen a lámpa kigyulladása előtti és utánni állapotok között.Minden a lehető legnagyobb rendben van a mérések alapján.Injektortól kezdve a jóisten tudja miken keresztül a legapróbb alkatrészig mindent kimért mellettem a srác.kb 5 mérőműszer és 1 laptop volt a "segítségünkre" és egyszerűen semmi. Fizikai sérülések szintén nincsenek a kocsi motorházában és elektronikájában sem.Minden érzékelőt, szondát, érintkezést ,csatlakozást széthúztunk-kimértünk-átnéztünk és takarítottunk........gyakorlatilag nulla eredménnyel.A sebesség jeladótól kezdve a motorvízhőfok jeladón át mindent megvizsgáltunk.

És akkor jutott eszembe h a messzi távolban létezik egy elektronikai műszerész ismerősöm........

ő újabb bogarat ültetett a fülembe........ : -Légtömeg mérő

- gázpedál helyzetjelző

Ezeken lehetséges h átsiklottunk........ti mit mondanátok erre.....lehet eme két dolog a hiba okozója?

Ha álló helyzetben 6 órán keresztül sincs semmi baja, akkor én elsőnek a sebességjeladót nézném meg, nem tudom, hogyan ellenőriztétek. Ha TID kijelző van a kocsidban, próbáld meg, hogy 50km/óra sebesség alatt haladva megnyomod egyszerre a 2 gombot rajta. Ilyenkor ki kéne írnia a sebességet. Ha kiírja, akkor jó a jeladó, ha 0-t ír, akkor ott van a gond.

Kinyomott kuplunggal haladáskor nem fullad le a motor? Az is ennek egy tünete lenne.

Link to comment
Megosztás:

aztán nehogy a halálod is! :wacko:

Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai"

Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk.

Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg!

Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor.

Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket.

Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése.

Link to comment
Megosztás:

Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai"

Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk.

Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg!

Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor.

Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket.

Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése.

Ha még megvan bescannelhetnéd.

Link to comment
Megosztás:

Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai"

Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk.

Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg!

Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor.

Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket.

Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése.

Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;)

Link to comment
Megosztás:

Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;)

Ismerd a technikát amivel közlekedsz. Én egy nap többször ugrálok 60 és 150le között, és nem feltétlen 2 résztvevős játék. Érdekes módon nem okoz problémát, mert tudom mi van a seggem alatt...

Link to comment
Megosztás:

Ismerd a technikát amivel közlekedsz. Én egy nap többször ugrálok 60 és 150le között, és nem feltétlen 2 résztvevős játék. Érdekes módon nem okoz problémát, mert tudom mi van a seggem alatt...

Csak arra gondoltam, hogy ne bízza el magát az ember véletlenűl se. Pl 60Le-s 1,4es nagypapis vezetésű autómat ha vezetem aztán fél évente apám 1,6-os Zafíráját akkor az az első hogy alug tudok vele elindúlni aztán ha 2 nap vezetés után vissza az enyémbe akkor meg azzal bénázok indulásnál. Ok lehet ez csak nálam van így. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.