Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

azt írták 1,6os...

Először azt kérdezted melyiké ilyen. :icon1:

Ha ráteszik az 1,6-ra akkor az is ilyen lesz, láttam már olyan megoldást. ;)

Még nem tudom oda lehet-e tenni egy az egyben vagy alakítani kell rajta, de tavasszal megtudom. :D

Link to comment
Megosztás:

Először azt kérdezted melyiké ilyen. :icon1:

Ha ráteszik az 1,6-ra akkor az is ilyen lesz, láttam már olyan megoldást. ;)

Még nem tudom oda lehet-e tenni egy az egyben vagy alakítani kell rajta, de tavasszal megtudom. :D

biztos hülye vagyok, de minek tesznek 1,6blokra ilyet?

Link to comment
Megosztás:

ja igen nekem is az tűnt fel rögtön

és erre ugyanaz a vezérlést vissza/fel lehet tenni?

Ez sem vastagabb ott ahol a vezérlés van, a kiöblösödés már a burkolat mellett van.

A hőmérő kanócát kell meghosszabbítani, de az eredeti helyén sem rossz és a kis vízcsövet kell még megszerezni és visszakötni a szívócsőhöz, hogy keringjen a víz a termosztáthoz hidegen is.

Link to comment
Megosztás:

Azért, hogy 5 perc legyen termosztátot cserélni és ne kelljen vezérlést bontani. ;)

Én is gondoltam már rá hogy kiemelem a termosztátot a vezérműtengely-szíjtárcsa alól...de aztán meggondoltam magam végülis nem kell minden héten termosztátot cserélni, és így is max. egy óra mindennel együtt.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom nem vagyok egyedül, akinek folyik az olaj a szelepfedél alól.

A műanyag fedél (mivel) jobb? Az csak dizájn vagy esetleg jobban "tapad" a helyére?

Ha jól néztem az X... motorokon már ilyen van.

Passz, próbáltam már parafa tömítéssel, gumi tömítéssel, paszta nélkül, most éppen pasztázva van parafa, talán egy évig bírta szivárgás nélkül....Elméletileg paszta nélkül is jónak kell lennie mégse jó. Szerintem tökmindegy hogy alu vagy műanyag fedél.

Link to comment
Megosztás:

Passz, próbáltam már parafa tömítéssel, gumi tömítéssel, paszta nélkül, most éppen pasztázva van parafa, talán egy évig bírta szivárgás nélkül....Elméletileg paszta nélkül is jónak kell lennie mégse jó. Szerintem tökmindegy hogy alu vagy műanyag fedél.

Hali:

igen nekünk az X es van de ott folyt ki az olajat nem sokáig bírta a tőmítés meg kérdeztük a gyárinak darabja 10000FT azt vissza let téve ami volt csak körbe lett nyomva tömítővel lekopogom eddig még jó de ha még 1 szer engedi akkor a gyári lesz bele inkább még az volt addig nem engedte!!

szerintem semmivel nem tömít jobban! a tömítés a lényeg

Link to comment
Megosztás:

Passz, próbáltam már parafa tömítéssel, gumi tömítéssel, paszta nélkül, most éppen pasztázva van parafa, talán egy évig bírta szivárgás nélkül....Elméletileg paszta nélkül is jónak kell lennie mégse jó. Szerintem tökmindegy hogy alu vagy műanyag fedél.

Nem tudom, hogy a Tied hogy van összerakva, de az én műanyag fedelem csak akkor volt olajos, mikor töltöttem bele a friss olajat. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy a Tied hogy van összerakva, de az én műanyag fedelem csak akkor volt olajos, mikor töltöttem bele a friss olajat. :D

Mert remegett a kezed a szeszhiánytól, iszol Te rendesen? :D De úgy látom magán a parafán szivárog átt az olaj a pasztát meg le lehet huzkodni ami kitüremkedett, szerintem simán oldja az olaj.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom nem vagyok egyedül, akinek folyik az olaj a szelepfedél alól.

A műanyag fedél (mivel) jobb? Az csak dizájn vagy esetleg jobban "tapad" a helyére?

Ha jól néztem az X... motorokon már ilyen van.

Az egyik OHC szelepfedél szar a másik meg fos.Röviden.

Hosszabban: Alu fedél engedi,könnyezi legjobb tömítéssel és pasztával is 10-15ekm után.

Műanyag nem jellemző,hogy enged ,viszont anyagának hőszigetelő tulajdonsága miatt télen kicsapódik rajta a szép sárga trutymó.

Link to comment
Megosztás:

Mert remegett a kezed a szeszhiánytól, iszol Te rendesen? :D De úgy látom magán a parafán szivárog átt az olaj a pasztát meg le lehet huzkodni ami kitüremkedett, szerintem simán oldja az olaj.

Nem. Sajnos elmaradok a vasúti átlagtól. :D Nekem paszta és parafa sincs. Gumitömítés van ott nekem.

Link to comment
Megosztás:

Az egyik OHC szelepfedél szar a másik meg fos.Röviden.

Hosszabban: Alu fedél engedi,könnyezi legjobb tömítéssel és pasztával is 10-15ekm után.

Műanyag nem jellemző,hogy enged ,viszont anyagának hőszigetelő tulajdonsága miatt télen kicsapódik rajta a szép sárga trutymó.

Nem értem a problémát.

Az enyém amióta nálam van (2005) még nem volt a kezemben és mégse szivárog.

Sőt, trutymó sincs. :P

Link to comment
Megosztás:

Az egyik OHC szelepfedél szar a másik meg fos.Röviden.

Hosszabban: Alu fedél engedi,könnyezi legjobb tömítéssel és pasztával is 10-15ekm után.

Műanyag nem jellemző,hogy enged ,viszont anyagának hőszigetelő tulajdonsága miatt télen kicsapódik rajta a szép sárga trutymó.

A sárga trutymó télen a sok rövidtávtól van. Melóztam decemberben Graz környékén nap 3kilómétert mentem két hétig -7-10-fokban. Ujnyi vastagon volt a trutyi az olajbetöltőbél. Mire hazaértem (450km) szépen eltünt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az előző mocin a parafa nem engedte. A mostaniban a gumi alatt egy picit olajpárás volt, de mondjuk annyira le volt lazulva, hogy a krova szárral, szabad kézzel egy 3/4-et fordítottam még némelyik csavaron :lol: Vettem új tömítést, de előtte csak úgy simán után húztam kb egy éve, azóta is porszáraz :rolleyes: :D Van egy szép tarcsi tömítésem GM zacsiban. Vajon megromlik? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.