Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Teljesen mindegy, melyik melyikhez, csak párban stimmeljen :)

Talán az lehetett a gebasz, hogy fordítva vannak bekötve a csatik... azt kéne kimérni, hogy jó oldalon van-e a pozitív :lol:

Hogy stimmeljen párban, amikor 3 egyforma van és a negyedik néz ki csak másként? <_<

Amúgy ilyen szempontból tényleg elég szerencsétlen az XE, mindegy mekkora autóban van.

Látszik, hogy ez versenymotor és nem ilyen spórolós faxságokra van kitalálva :lol: :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Hjaaaaa, legalább hely van ha teljesítmény nincs :) :)

Udiiiiiiiiiiiiii otthon vagy holnap ?

Ha belefér, akkor lehet elgaloppoznék felétek, rég jártam már atta úgyis :lol:

Amit csináltál képet telóval tegnap a beszerelés próbálkozásról nem rakod fel? <_<

Link to comment
Megosztás:

A lényeg hogy a bemenet-kimenet legyen egy párban, hogy melyik pár melyik hengerre megy,

az már tök mindegy.

Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy.

J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Lehet hogy van ebben az ecu-s dologban valami, mert amikor elöször tankoltam felesbe, vagy lehet hogy több is volt, dobott egy sárgát :) , de az elsö ujrainditás óta semmi, én is felesben használom, már mentem vele vagy 2500-3000km-ert, lehet lassan veszek egy szüröt, kicserélem, és szétvágom, megnézem mennyi dzsuz jött össze.

Bár talán 5000 lehet a szüröben.

Erre a képre szerintem többen kíváncsiak lennénk. <_<

A szűrőt te cseréled otthon?

Van aknám, olajcsere megvan otthon, de ehhez írtak valami spec szerszámot.

Felhomályosítana valaki, mi kell hozzá általános szerszámokon kívül? (csavarhúzó, kombifogó, csőrősfogó stb van itthon)

Esetleg valami trükk a légtelenítéshez? (már ha kell egyáltalán)

Link to comment
Megosztás:

Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy.

J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy.

De mindegy. Teljesen. És ez a beépítési leírásában is pontosan így van írva <_<

Link to comment
Megosztás:

Erre a képre szerintem többen kíváncsiak lennénk. <_<

A szűrőt te cseréled otthon?

Van aknám, olajcsere megvan otthon, de ehhez írtak valami spec szerszámot.

Felhomályosítana valaki, mi kell hozzá általános szerszámokon kívül? (csavarhúzó, kombifogó, csőrősfogó stb van itthon)

Esetleg valami trükk a légtelenítéshez? (már ha kell egyáltalán)

Ha cserélem a szüröt és szétvágtam, fel teszem róla a képet.

Nézd meg, a jobb hátsó kerék elött, küszöb alatt.

Sztem menni fog a csere.

Én egy 7-es villás kulcsot, egy csillagcsavarhúzót, és két erös kezet használtam a cseréhez.

Link to comment
Megosztás:

Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy.

J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy.

Végülis nem az volt a gond, hanem, hogy rosszul nyomtam rá a csatit az injektorfejre, és emiatt egy henger nem ment.

De a negyedik másként kinéző csatit, a motorral szemben állva, jobbról az első hengerhez illesztettem.

A beforrasztós megoldás is érdekes lehet, de én is a Wolfiéhoz hasonló módon oldottam meg.

Ha lesz fényképezőgép (enyém meghalt) akkor majd arról is csinálhatunk képet.

Szűrőt én sem cseréltem még pedig már lassan egy éve etanollal járok.

A télen kivettük a benyapumpát, és a lyukon benézve csodálatosan tiszta tankot láttunk.

Link to comment
Megosztás:

Ha cserélem a szüröt és szétvágtam, fel teszem róla a képet.

Nézd meg, a jobb hátsó kerék elött, köszöb alatt.

Sztem menni fog a csere.

Én egy 7-es villás kulcsot, egy csillagcsavarhúzót, és két erös kezet használtam a cseréhez.

Küszöb alatt?

Le kell szedni valami borítást, vagy akna felől azért hozzá lehet férni?

Amúgy ezek szerint nem feltétlen cserés a szűrő, gondolom függ attól, milyen retek benzint tankolt az ember az évek alatt.

Mert ugye ha kevés került bele, nincs, ami eldugaszolja a szűrőt.

Ti jártatok felesben is etanollal, mielőtt belekerült a vezérlő?

Talán a lassú áttérés közben apránként kiment a retek a tankból, nem egyszerre oldotta fel a tömény alkohol mindet.

Link to comment
Megosztás:

Küszöb alatt?

Le kell szedni valami borítást, vagy akna felől azért hozzá lehet férni?

Amúgy ezek szerint nem feltétlen cserés a szűrő, gondolom függ attól, milyen retek benzint tankolt az ember az évek alatt.

Mert ugye ha kevés került bele, nincs, ami eldugaszolja a szűrőt.

Ti jártatok felesben is etanollal, mielőtt belekerült a vezérlő?

Talán a lassú áttérés közben apránként kiment a retek a tankból, nem egyszerre oldotta fel a tömény alkohol mindet.

Benézel a jobb hátsó kerék elé a kocsi alá, ha minden igaz meg is látod. Amúgy nekem ilyen volt a szűrőm a mikor megvettem a kocsit, pedig szerintem nem látott még etanolt akkor.

P7280062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tényleg csak százas nagyságrendű beruházás, és max. 10 perc érdemes megejteni etanolotól függetlenül, de ha használod akkor mindenképpen, mert kiszedi a dzsuvát a rendszerből.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.